Apunyala i crema la casa del seu germà en Alacant

Imatge del pis afectat per l'incendi

Imatge d’arxiu d’un pis cremat | València Diari

 

Este dimarts, en la ciutat d’Alacant, agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 41 anys i nacionalitat espanyola. L’home hauria agredit, presumptament, al seu germà amb un ganivet i cremar el domicili, segons fonts policials.

 

La víctima va telefonar al 091 demanant auxili, ja que el seu germà havia incomplit l’ordre d’allunyament que tenia en vigor respecte al domicili i es va personar en la vivenda amb un ganivet. L’home va acabar ferint-lo al braç mentres l’amenaçava.

 

No obstant això, la víctima va conseguir escapar de la casa i eixir al portal per a demanar ajuda. Quan els agents de la Unitat de Prevenció i Reacció (O.P.R.) van arribar al lloc i van pujar al domicili per a buscar a l’agressor, el domicili estava ja en flames.

 

Els policies van conseguir accedir a la vivenda i, una vegada en el seu interior, van trobar al presumpte agressor inconscient en terra en una de les habitacions. Entre dos policies van poder traure’l fins a l’exterior, a on van sol·licitar urgentment la presència d’una ambulància i dels bombers. Mentres, els agents van tractar de reanimar-lo.

 

A la seua arribada, els servicis mèdics van assistir al presumpte agressor i autor de l’incendi que es trobava inconscient, però amb signes vitals. De la mateixa manera va haver de ser atesa la víctima pels talls que presumptament li havia causat el seu germà. Dos dels policies que van intervindre també van rebre cures mèdiques per intoxicació per fum i van ser traslladats a l’hospital, encara que durant la vesprada van anar rebent l’alta.

 

Els bombers van acabar sufocant l’incendi. Agents especialistes de la Brigada de Policia Científica d’Alacant es van desplaçar fins al lloc per a la realització de la pertinent Inspecció Ocular Tècnic Policial. Pel que pareix, el presumpte autor havia amuntonat un matalàs i gran quantitat de roba en el passadís del pis. Després, va calar foc, segons les mateixes fonts.

 

El detingut, que va ser custodiat a l’hospital mentre era atés, l’han ingressat en els calabossos de la Comissaria Provincial d’Alacant després de rebre l’alta hospitalària. Els agents de la Unitat de Família i Dona de la Brigada de Policia Judicial seran els encarregats de realitzar les diligències d’investigació pertinents que permeten posar a disposició judicial al detingut.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.