Apunyala i crema la casa del seu germà en Alacant

Imatge del pis afectat per l'incendi

Imatge d’arxiu d’un pis cremat | València Diari

 

Este dimarts, en la ciutat d’Alacant, agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 41 anys i nacionalitat espanyola. L’home hauria agredit, presumptament, al seu germà amb un ganivet i cremar el domicili, segons fonts policials.

 

La víctima va telefonar al 091 demanant auxili, ja que el seu germà havia incomplit l’ordre d’allunyament que tenia en vigor respecte al domicili i es va personar en la vivenda amb un ganivet. L’home va acabar ferint-lo al braç mentres l’amenaçava.

 

No obstant això, la víctima va conseguir escapar de la casa i eixir al portal per a demanar ajuda. Quan els agents de la Unitat de Prevenció i Reacció (O.P.R.) van arribar al lloc i van pujar al domicili per a buscar a l’agressor, el domicili estava ja en flames.

 

Els policies van conseguir accedir a la vivenda i, una vegada en el seu interior, van trobar al presumpte agressor inconscient en terra en una de les habitacions. Entre dos policies van poder traure’l fins a l’exterior, a on van sol·licitar urgentment la presència d’una ambulància i dels bombers. Mentres, els agents van tractar de reanimar-lo.

 

A la seua arribada, els servicis mèdics van assistir al presumpte agressor i autor de l’incendi que es trobava inconscient, però amb signes vitals. De la mateixa manera va haver de ser atesa la víctima pels talls que presumptament li havia causat el seu germà. Dos dels policies que van intervindre també van rebre cures mèdiques per intoxicació per fum i van ser traslladats a l’hospital, encara que durant la vesprada van anar rebent l’alta.

 

Els bombers van acabar sufocant l’incendi. Agents especialistes de la Brigada de Policia Científica d’Alacant es van desplaçar fins al lloc per a la realització de la pertinent Inspecció Ocular Tècnic Policial. Pel que pareix, el presumpte autor havia amuntonat un matalàs i gran quantitat de roba en el passadís del pis. Després, va calar foc, segons les mateixes fonts.

 

El detingut, que va ser custodiat a l’hospital mentre era atés, l’han ingressat en els calabossos de la Comissaria Provincial d’Alacant després de rebre l’alta hospitalària. Els agents de la Unitat de Família i Dona de la Brigada de Policia Judicial seran els encarregats de realitzar les diligències d’investigació pertinents que permeten posar a disposició judicial al detingut.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.