Apunyala i crema la casa del seu germà en Alacant

Imatge del pis afectat per l'incendi

Imatge d’arxiu d’un pis cremat | València Diari

 

Este dimarts, en la ciutat d’Alacant, agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 41 anys i nacionalitat espanyola. L’home hauria agredit, presumptament, al seu germà amb un ganivet i cremar el domicili, segons fonts policials.

 

La víctima va telefonar al 091 demanant auxili, ja que el seu germà havia incomplit l’ordre d’allunyament que tenia en vigor respecte al domicili i es va personar en la vivenda amb un ganivet. L’home va acabar ferint-lo al braç mentres l’amenaçava.

 

No obstant això, la víctima va conseguir escapar de la casa i eixir al portal per a demanar ajuda. Quan els agents de la Unitat de Prevenció i Reacció (O.P.R.) van arribar al lloc i van pujar al domicili per a buscar a l’agressor, el domicili estava ja en flames.

 

Els policies van conseguir accedir a la vivenda i, una vegada en el seu interior, van trobar al presumpte agressor inconscient en terra en una de les habitacions. Entre dos policies van poder traure’l fins a l’exterior, a on van sol·licitar urgentment la presència d’una ambulància i dels bombers. Mentres, els agents van tractar de reanimar-lo.

 

A la seua arribada, els servicis mèdics van assistir al presumpte agressor i autor de l’incendi que es trobava inconscient, però amb signes vitals. De la mateixa manera va haver de ser atesa la víctima pels talls que presumptament li havia causat el seu germà. Dos dels policies que van intervindre també van rebre cures mèdiques per intoxicació per fum i van ser traslladats a l’hospital, encara que durant la vesprada van anar rebent l’alta.

 

Els bombers van acabar sufocant l’incendi. Agents especialistes de la Brigada de Policia Científica d’Alacant es van desplaçar fins al lloc per a la realització de la pertinent Inspecció Ocular Tècnic Policial. Pel que pareix, el presumpte autor havia amuntonat un matalàs i gran quantitat de roba en el passadís del pis. Després, va calar foc, segons les mateixes fonts.

 

El detingut, que va ser custodiat a l’hospital mentre era atés, l’han ingressat en els calabossos de la Comissaria Provincial d’Alacant després de rebre l’alta hospitalària. Els agents de la Unitat de Família i Dona de la Brigada de Policia Judicial seran els encarregats de realitzar les diligències d’investigació pertinents que permeten posar a disposició judicial al detingut.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Kovacs s’acomiada de València Basket i se’n va als Chiba Jets com a primer entrenador

L’ajudant d’Adrian Kovacs ha confirmat en les xarxes la seua eixida de València Basket després de dos anys i assumirà la banqueta dels Chiba Jets, un dels clubs punters del Japó.

Presó provisional per als sis detinguts a Torrevella per una sèrie de robatoris en vivendes

Sis persones d’entre 27 i 36 anys han ingressat en presó provisional a Torrevella per la seua presumpta implicació en robatoris en vivendes i pertinença a grup criminal. La Guàrdia Civil ha recuperat joies, dispositius electrònics i ferramentes de serralleria especialitzades.

Així és la nova imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 creada per Paco Roca

L’il·lustrador valencià Paco Roca ha dissenyat la imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 amb una sèrie de dibuixos que reunixen patrimoni, festes i cultura del vi del municipi.

Quatre referents femenines reben els Premis EVAP 2026 a València

Krista Walochik, Laura García, María Ángeles Marced i Vicky Sevilla han sigut distingides amb els Premis EVAP 2026 en Diversitat, Integritat, Professionalitat i Jove Talent, que es lliuraran el 22 d’octubre al Roig Arena de València.

Arresten un jove per enganyar majors en caixers automàtics a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 20 anys acusat d’almenys 13 delictes contra el patrimoni mitjançant el mètode del caixer espatlat en diverses localitats de les províncies de València i Alacant.

Frambuesa, mango i pistatxo: així és el nou gelat de La Roja per al Mundial

El gremi de gelaters artesans ha creat un gelat dedicat a La Roja, amb base de iogurt i xocolate blanc, vetejat de frambuesa i mango i un toc cruixent de pistatxo torrat, que podrà tastar-se en heladeries de tot Espanya durant el Mundial 2026.

Les víctimes mortals de la DANA reben el Premi 25 d’Abril a les Llibertats de CCOO

CCOO ha entregat el Premi 25 d’Abril a les Llibertats a dues associacions de víctimes mortals de la DANA del 29 d’octubre de 2024, en un acte emotiu celebrat a València que ha reivindicat memòria, justícia i reparació.

Oratge estable a la Comunitat: cel ras, brisa de l’est i temperatures un poc més baixes

L’últim divendres de juny arriba amb cel poc nuvolós o ras, brisa de l’est i temperatures lleugerament a la baixa, segons Aemet, després d’una jornada amb màximes al voltant dels 33 graus.