Apunyala i crema la casa del seu germà en Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
Imatge d’arxiu d’un pis cremat | València Diari   Este dimarts, en la ciutat d’Alacant, agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 41 anys i nacionalitat espanyola. L’home hauria agredit, presumptament, al seu germà amb un ganivet i cremar el domicili, segons fonts policials.   La víctima va telefonar al 091 demanant […]
Imatge del pis afectat per l'incendi

Imatge d’arxiu d’un pis cremat | València Diari

 

Este dimarts, en la ciutat d’Alacant, agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 41 anys i nacionalitat espanyola. L’home hauria agredit, presumptament, al seu germà amb un ganivet i cremar el domicili, segons fonts policials.

 

La víctima va telefonar al 091 demanant auxili, ja que el seu germà havia incomplit l’ordre d’allunyament que tenia en vigor respecte al domicili i es va personar en la vivenda amb un ganivet. L’home va acabar ferint-lo al braç mentres l’amenaçava.

 

No obstant això, la víctima va conseguir escapar de la casa i eixir al portal per a demanar ajuda. Quan els agents de la Unitat de Prevenció i Reacció (O.P.R.) van arribar al lloc i van pujar al domicili per a buscar a l’agressor, el domicili estava ja en flames.

 

Els policies van conseguir accedir a la vivenda i, una vegada en el seu interior, van trobar al presumpte agressor inconscient en terra en una de les habitacions. Entre dos policies van poder traure’l fins a l’exterior, a on van sol·licitar urgentment la presència d’una ambulància i dels bombers. Mentres, els agents van tractar de reanimar-lo.

 

A la seua arribada, els servicis mèdics van assistir al presumpte agressor i autor de l’incendi que es trobava inconscient, però amb signes vitals. De la mateixa manera va haver de ser atesa la víctima pels talls que presumptament li havia causat el seu germà. Dos dels policies que van intervindre també van rebre cures mèdiques per intoxicació per fum i van ser traslladats a l’hospital, encara que durant la vesprada van anar rebent l’alta.

 

Els bombers van acabar sufocant l’incendi. Agents especialistes de la Brigada de Policia Científica d’Alacant es van desplaçar fins al lloc per a la realització de la pertinent Inspecció Ocular Tècnic Policial. Pel que pareix, el presumpte autor havia amuntonat un matalàs i gran quantitat de roba en el passadís del pis. Després, va calar foc, segons les mateixes fonts.

 

El detingut, que va ser custodiat a l’hospital mentre era atés, l’han ingressat en els calabossos de la Comissaria Provincial d’Alacant després de rebre l’alta hospitalària. Els agents de la Unitat de Família i Dona de la Brigada de Policia Judicial seran els encarregats de realitzar les diligències d’investigació pertinents que permeten posar a disposició judicial al detingut.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gandia impulsa una obra de un millón para reduir inundacions a Beniopa

Gandia ha presentat al MITECO un projecte d’aproximadament un milió d’euros per a reduir el risc d’inundacions al barranc de Beniopa. La proposta busca finançament europeu FEDER.

El CCE coordina el control dels cabals en rius i barrancs, segons els bombers

Un informe incorporat a la causa judicial de la dana de 2024 atribueix al Centre de Coordinació d’Emergències la coordinació del control de cabals. La província de València té 48 punts de mesurament.

Julio González, més enllà de l’escultura, al Thyssen de Màlaga

El Museo Carmen Thyssen de Málaga commemora el 150 aniversari de Julio González amb una mostra de pintura i dibuix. L’exposició es podrà visitar fins al 17 de gener de 2027.

Els municipis de la Marina Alta preparen informes per a accelerar les ajudes

Roger Llanes ha demanat als municipis afectats per la dana Adam que elaboren informes de danys per a agilitzar les ajudes de reconstrucció. Ha visitat Xàbia i Els Poblets.

Gimeno i Piñeiro preparen amb Espanya la Copa de Nacions a Alacant

Àlvar Gimeno i Ignacio Piñeiro formen part de la convocatòria espanyola per a preparar a Alacant la Copa de Nacions. La selecció s’enfrontarà a l’Uruguai, Xile i Samoa en novembre.

La dana Adam deixa 5.007 reclamacions a la província de València

El Consorci de Compensació d’Assegurances ha rebut 6.528 sol·licituds per danys de la dana Adam. La província de València concentra el 77 % del total.

Dos ajudes de 8 milions permetran reparar façanes i ascensors afectats per la dana

La Generalitat ha convocat dos línies d’ajudes per a reparar façanes i ascensors danyats per la dana de 2024. Cada línia disposa de quatre milions d’euros.

Bragarnik revela el deute i el mal estat de l’Elx en 2019

Christian Bragarnik ha explicat que va trobar l’Elx en concurs de creditors, amb un deute enorme i el Martínez Valero deteriorat, quan el va adquirir en desembre de 2019.