Un britànic de 46 apunyala un jove de 20 en l’Alfàs del Pi

Un ganivet en una imatge d’arxiu | Arxiu

 

Este divendres, un jove de 20 anys ha sigut assistit d’urgència després de ser apunyalat, presumptament per un ciutadà britànic de 46 anys, en el municipi de l’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa, Alacant. El xic ha sigut traslladat a l’Hospital General d’Alacant per a ser sotmés a una possible intervenció quirúrgica, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

En concret, els fets s’han produït al voltant de les 11.00 del matí, quan els veïns han sol·licitat la intervenció del CICU després de descobrir a una persona ferida en el Camí Vell d’Altea. Fins al lloc s’ha desplaçat ràpidament una unitat del Servici d’Assistència Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic ha assistit al jove, que patia una ferida d’arma blanca. Per este motiu, el xic ha sigut traslladat fins a l’Hospital Marina Baixa de la Vila Joiosa, per a rebre les primeres atencions.

 

Posteriorment, i una volta estabilitzat, els equips sanitaris han realitzat un nou trasllat del pacient, en la unitat del SAMU, fins a l’Hospital General Universitari d’Alacant, a on se li ha fet una intervenció quirúrgica. De moment, se desconeix el motiu dels fets, però la policia ja ha detingut al pressumpte autor de l’agressió. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.