16.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Un britànic de 46 apunyala un jove de 20 en l’Alfàs del Pi

Un ganivet en una imatge d’arxiu | Arxiu

 

Este divendres, un jove de 20 anys ha sigut assistit d’urgència després de ser apunyalat, presumptament per un ciutadà britànic de 46 anys, en el municipi de l’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa, Alacant. El xic ha sigut traslladat a l’Hospital General d’Alacant per a ser sotmés a una possible intervenció quirúrgica, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

En concret, els fets s’han produït al voltant de les 11.00 del matí, quan els veïns han sol·licitat la intervenció del CICU després de descobrir a una persona ferida en el Camí Vell d’Altea. Fins al lloc s’ha desplaçat ràpidament una unitat del Servici d’Assistència Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic ha assistit al jove, que patia una ferida d’arma blanca. Per este motiu, el xic ha sigut traslladat fins a l’Hospital Marina Baixa de la Vila Joiosa, per a rebre les primeres atencions.

 

Posteriorment, i una volta estabilitzat, els equips sanitaris han realitzat un nou trasllat del pacient, en la unitat del SAMU, fins a l’Hospital General Universitari d’Alacant, a on se li ha fet una intervenció quirúrgica. De moment, se desconeix el motiu dels fets, però la policia ja ha detingut al pressumpte autor de l’agressió. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desmantellada des de Sevilla una xarxa de sextorsión amb dos detinguts a València

La Policia Nacional ha desmantellat des de Sevilla un grup dedicat a la sextorsión. Hi ha dos detinguts a València, 21 investigats, 73 denúncies i quasi 200.000 euros acreditats.

Danjuma encadena quasi 600 minuts sense marcar en Lliga

L'atacant del València aconseguix 578 minuts sense veure porta en Lliga després de sis jornades consecutives sense marcar. El seu últim tant va ser el 27 de setembre.

Pocs núvols, descens de temperatures i ratxes molt fortes de nord-oest a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada estable amb cel poc nuvolós i vent del nord-oest. A Castelló s'esperen ratxes molt fortes i baixada de temperatures.

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 100 km/h

Emergències manté l'alerta taronja per vent en el litoral i interior nord de Castelló, amb ratxes de fins a 100 km/h, i la groga a l'interior sud i la costa.

La xiqueta ingressada després d’un tractament dental a Alzira evoluciona favorablement

La menor de 4 anys roman en planta a l'Hospital Clínic de València i la seua evolució és favorable. Sanitat i la Policia mantenen obertes les investigacions.

Mossega a un guàrdia civil durant la seua detenció per portar cocaïna en el cotxe

Un home de 27 anys ha sigut detingut a Albatera després de mossegar a un agent durant un control en el qual van trobar 53,3 g de cocaïna. També van arrestar als seus acompanyants i el jutge va dictar llibertat amb càrrecs.

Onze comunitats en alerta per nevades, onatge i vent: ratxes de fins a 100 km/h a Catalunya i Comunitat Valenciana

Onze comunitats activen avisos per neu, temporal marítim i vent. Catalunya i Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per ratxes de fins a 100 km/h.

El rei presidix hui a València l’obertura del curs universitari i els Premis Rei Jaume I

Felip VI encapçala a València l'obertura nacional del curs universitari, ajornada al setembre per alerta roja, i lliurament els Premis Rei Jaume I en la Llotja.