13.1 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Un britànic de 46 apunyala un jove de 20 en l’Alfàs del Pi

Un ganivet en una imatge d’arxiu | Arxiu

 

Este divendres, un jove de 20 anys ha sigut assistit d’urgència després de ser apunyalat, presumptament per un ciutadà britànic de 46 anys, en el municipi de l’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa, Alacant. El xic ha sigut traslladat a l’Hospital General d’Alacant per a ser sotmés a una possible intervenció quirúrgica, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

En concret, els fets s’han produït al voltant de les 11.00 del matí, quan els veïns han sol·licitat la intervenció del CICU després de descobrir a una persona ferida en el Camí Vell d’Altea. Fins al lloc s’ha desplaçat ràpidament una unitat del Servici d’Assistència Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic ha assistit al jove, que patia una ferida d’arma blanca. Per este motiu, el xic ha sigut traslladat fins a l’Hospital Marina Baixa de la Vila Joiosa, per a rebre les primeres atencions.

 

Posteriorment, i una volta estabilitzat, els equips sanitaris han realitzat un nou trasllat del pacient, en la unitat del SAMU, fins a l’Hospital General Universitari d’Alacant, a on se li ha fet una intervenció quirúrgica. De moment, se desconeix el motiu dels fets, però la policia ja ha detingut al pressumpte autor de l’agressió. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.