Un britànic de 46 apunyala un jove de 20 en l’Alfàs del Pi

Un ganivet en una imatge d’arxiu | Arxiu

 

Este divendres, un jove de 20 anys ha sigut assistit d’urgència després de ser apunyalat, presumptament per un ciutadà britànic de 46 anys, en el municipi de l’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa, Alacant. El xic ha sigut traslladat a l’Hospital General d’Alacant per a ser sotmés a una possible intervenció quirúrgica, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

En concret, els fets s’han produït al voltant de les 11.00 del matí, quan els veïns han sol·licitat la intervenció del CICU després de descobrir a una persona ferida en el Camí Vell d’Altea. Fins al lloc s’ha desplaçat ràpidament una unitat del Servici d’Assistència Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic ha assistit al jove, que patia una ferida d’arma blanca. Per este motiu, el xic ha sigut traslladat fins a l’Hospital Marina Baixa de la Vila Joiosa, per a rebre les primeres atencions.

 

Posteriorment, i una volta estabilitzat, els equips sanitaris han realitzat un nou trasllat del pacient, en la unitat del SAMU, fins a l’Hospital General Universitari d’Alacant, a on se li ha fet una intervenció quirúrgica. De moment, se desconeix el motiu dels fets, però la policia ja ha detingut al pressumpte autor de l’agressió. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.