10 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Un britànic de 46 apunyala un jove de 20 en l’Alfàs del Pi

Un ganivet en una imatge d’arxiu | Arxiu

 

Este divendres, un jove de 20 anys ha sigut assistit d’urgència després de ser apunyalat, presumptament per un ciutadà britànic de 46 anys, en el municipi de l’Alfàs del Pi, en la comarca de la Marina Baixa, Alacant. El xic ha sigut traslladat a l’Hospital General d’Alacant per a ser sotmés a una possible intervenció quirúrgica, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

En concret, els fets s’han produït al voltant de les 11.00 del matí, quan els veïns han sol·licitat la intervenció del CICU després de descobrir a una persona ferida en el Camí Vell d’Altea. Fins al lloc s’ha desplaçat ràpidament una unitat del Servici d’Assistència Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic ha assistit al jove, que patia una ferida d’arma blanca. Per este motiu, el xic ha sigut traslladat fins a l’Hospital Marina Baixa de la Vila Joiosa, per a rebre les primeres atencions.

 

Posteriorment, i una volta estabilitzat, els equips sanitaris han realitzat un nou trasllat del pacient, en la unitat del SAMU, fins a l’Hospital General Universitari d’Alacant, a on se li ha fet una intervenció quirúrgica. De moment, se desconeix el motiu dels fets, però la policia ja ha detingut al pressumpte autor de l’agressió. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.