Un incendi calcina un autobús amb desenes de passatgers en Aspe

L'autobús calcinat després de l'incident.

L’autobús calcinat després de l’incident. | Àpunt
 

Esta dimecres de vesprada, un autobús amb passatgers ha patit un incendi mentres circulava per la A-7 cap a la ciutat d’Alacant, a l’altura d’Aspe, molt a prop d’un polígon industrial. L’incident ha obligat a tots els passatgers a abandonar el vehicle ràpidament, fet que a possibilitat que no es produïra cap ferit.

 

Tot i això,  la grandària de les flames ha obligat a desplaçar-se fins al lloc dels fets a 13 efectius del parc de bombers del Baix Vinalopó i del parc de Crevillent. Segons ha informat el diari ‘Informació’ els bombers han treballat en extingir les flames, especialment en el remolc de l’autobús. A més, també han treballat en controlar la gasolina del vehicle, que s’havia estés per la calçada, per a evitar que el foc se propagara. 

 

 

El succés ha obligat la Guàrdia Civil de Trànsit a tallar la circulació en els dos sentits, provocant problemes en la circulació durant unes hores, fins que s’ha pogut retornar la normalitat en la zona amb la retirada de l’autobús, que ha quedat totalment calcinat. La situació ha generat molt de revol, ja que el núvol de fum es veia des de molts quilòmetres. De fet, un gran número de veïns que viatjaven amb cotxe han gravat amb els seus mòbils la situació

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.