Un incendi calcina un autobús amb desenes de passatgers en Aspe

L'autobús calcinat després de l'incident.

L’autobús calcinat després de l’incident. | Àpunt
 

Esta dimecres de vesprada, un autobús amb passatgers ha patit un incendi mentres circulava per la A-7 cap a la ciutat d’Alacant, a l’altura d’Aspe, molt a prop d’un polígon industrial. L’incident ha obligat a tots els passatgers a abandonar el vehicle ràpidament, fet que a possibilitat que no es produïra cap ferit.

 

Tot i això,  la grandària de les flames ha obligat a desplaçar-se fins al lloc dels fets a 13 efectius del parc de bombers del Baix Vinalopó i del parc de Crevillent. Segons ha informat el diari ‘Informació’ els bombers han treballat en extingir les flames, especialment en el remolc de l’autobús. A més, també han treballat en controlar la gasolina del vehicle, que s’havia estés per la calçada, per a evitar que el foc se propagara. 

 

 

El succés ha obligat la Guàrdia Civil de Trànsit a tallar la circulació en els dos sentits, provocant problemes en la circulació durant unes hores, fins que s’ha pogut retornar la normalitat en la zona amb la retirada de l’autobús, que ha quedat totalment calcinat. La situació ha generat molt de revol, ja que el núvol de fum es veia des de molts quilòmetres. De fet, un gran número de veïns que viatjaven amb cotxe han gravat amb els seus mòbils la situació

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Consum tanca este dissabte els seus 35 supermercats a Castelló per l’alerta roja de vent

Consum mantindrà tancats este dissabte els seus 35 supermercats de la província de Castelló i suspendrà la compra en línia en les zones afectades per l'alerta roja de vent.

València reforça la unitat motoritzada de la Policia Local amb 34 nous agents

València incorpora 34 agents a la secció de motoristes de la Unitat de Seguretat Viària de la Policia Local, quasi duplicant la seua grandària per a millorar la resposta davant sinistres i el control del trànsit.

Tres exmembres del consell d’À Punt demanen anul·lar el seu cessament davant el TSJCV

Tres exmembres de l'anterior Consell Rector d'À Punt, entre ells l'expresident Miquel Francés, reclamen davant el TSJCV que es declare nul el seu cessament i els acords adoptats després. Al·leguen que la nova llei autonòmica vulnera la normativa europea sobre independència dels mitjans públics.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.

Mor en caure per un penya-segat a Orihuela en intentar recuperar unes ulleres

Un home de 28 anys ha mort després de precipitar-se per un penya-segat d'Orihuela quan intentava recuperar unes ulleres. El GEAS de la Guàrdia Civil va recuperar el cos de la mar.

El exasesor de Mazón es nega a respondre davant la comissió de la DANA en el Congrés

Josep Lanuza s'ha negat a contestar en la comissió que investiga la DANA i ha remés les seues explicacions al jutjat, entre retrets de diversos grups.

Identificats cinc jóvens per un incendi en El Saler després de llançar un artefacte pirotècnic

La Policia Local de València ha identificat a cinc jóvens després d'un incendi en la zona protegida del Saler, originat per un artefacte pirotècnic. El foc va afectar 200 m² i un d'ells va quedar investigat per presumpte delicte d'incendi forestal.