Un incendi calcina un autobús amb desenes de passatgers en Aspe

L'autobús calcinat després de l'incident.

L’autobús calcinat després de l’incident. | Àpunt
 

Esta dimecres de vesprada, un autobús amb passatgers ha patit un incendi mentres circulava per la A-7 cap a la ciutat d’Alacant, a l’altura d’Aspe, molt a prop d’un polígon industrial. L’incident ha obligat a tots els passatgers a abandonar el vehicle ràpidament, fet que a possibilitat que no es produïra cap ferit.

 

Tot i això,  la grandària de les flames ha obligat a desplaçar-se fins al lloc dels fets a 13 efectius del parc de bombers del Baix Vinalopó i del parc de Crevillent. Segons ha informat el diari ‘Informació’ els bombers han treballat en extingir les flames, especialment en el remolc de l’autobús. A més, també han treballat en controlar la gasolina del vehicle, que s’havia estés per la calçada, per a evitar que el foc se propagara. 

 

 

El succés ha obligat la Guàrdia Civil de Trànsit a tallar la circulació en els dos sentits, provocant problemes en la circulació durant unes hores, fins que s’ha pogut retornar la normalitat en la zona amb la retirada de l’autobús, que ha quedat totalment calcinat. La situació ha generat molt de revol, ja que el núvol de fum es veia des de molts quilòmetres. De fet, un gran número de veïns que viatjaven amb cotxe han gravat amb els seus mòbils la situació

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.