Un incendi calcina un autobús amb desenes de passatgers en Aspe

L'autobús calcinat després de l'incident.

L’autobús calcinat després de l’incident. | Àpunt
 

Esta dimecres de vesprada, un autobús amb passatgers ha patit un incendi mentres circulava per la A-7 cap a la ciutat d’Alacant, a l’altura d’Aspe, molt a prop d’un polígon industrial. L’incident ha obligat a tots els passatgers a abandonar el vehicle ràpidament, fet que a possibilitat que no es produïra cap ferit.

 

Tot i això,  la grandària de les flames ha obligat a desplaçar-se fins al lloc dels fets a 13 efectius del parc de bombers del Baix Vinalopó i del parc de Crevillent. Segons ha informat el diari ‘Informació’ els bombers han treballat en extingir les flames, especialment en el remolc de l’autobús. A més, també han treballat en controlar la gasolina del vehicle, que s’havia estés per la calçada, per a evitar que el foc se propagara. 

 

 

El succés ha obligat la Guàrdia Civil de Trànsit a tallar la circulació en els dos sentits, provocant problemes en la circulació durant unes hores, fins que s’ha pogut retornar la normalitat en la zona amb la retirada de l’autobús, que ha quedat totalment calcinat. La situació ha generat molt de revol, ja que el núvol de fum es veia des de molts quilòmetres. De fet, un gran número de veïns que viatjaven amb cotxe han gravat amb els seus mòbils la situació

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.