Un incendi calcina un autobús amb desenes de passatgers en Aspe

L'autobús calcinat després de l'incident.

L’autobús calcinat després de l’incident. | Àpunt
 

Esta dimecres de vesprada, un autobús amb passatgers ha patit un incendi mentres circulava per la A-7 cap a la ciutat d’Alacant, a l’altura d’Aspe, molt a prop d’un polígon industrial. L’incident ha obligat a tots els passatgers a abandonar el vehicle ràpidament, fet que a possibilitat que no es produïra cap ferit.

 

Tot i això,  la grandària de les flames ha obligat a desplaçar-se fins al lloc dels fets a 13 efectius del parc de bombers del Baix Vinalopó i del parc de Crevillent. Segons ha informat el diari ‘Informació’ els bombers han treballat en extingir les flames, especialment en el remolc de l’autobús. A més, també han treballat en controlar la gasolina del vehicle, que s’havia estés per la calçada, per a evitar que el foc se propagara. 

 

 

El succés ha obligat la Guàrdia Civil de Trànsit a tallar la circulació en els dos sentits, provocant problemes en la circulació durant unes hores, fins que s’ha pogut retornar la normalitat en la zona amb la retirada de l’autobús, que ha quedat totalment calcinat. La situació ha generat molt de revol, ja que el núvol de fum es veia des de molts quilòmetres. De fet, un gran número de veïns que viatjaven amb cotxe han gravat amb els seus mòbils la situació

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.