Incendi en una torre prefabricada de la Ciutat de les Arts i les Ciències

Incendi Ciutat de les Arts

La columna de fum negre es veu des de diferents punts de la ciutat | Bombers de València

 

ATUALITZAT 12.48 hores. Un incendi afecta a una torre prefabricada de l’Oceanogràfic situat en la Ciutat de les Arts i les Ciències de València. Segons han informat el cos municipal de bombers, l’incendi ha provocat una gran columna de fum negre en l’entorn, que pot ser vista des de diferents punts de la ciutat.

 

Incendi Ciutat de les Arts

La columna de fum vista des del sud de la ciutat | Twitter

 

 

Segons fonts oficials, l’incendi s’ha produït en l’àrea d’accés a la zona de taurons, cosa que ha obligat a evacuar als visitants del recinte, encara que no ha provocat cap dany ni en els animals ni en persones, segons han informat fonts del mateix espai i del cos municipal de bombers.

 

L’incendi, segons fonts de l’Oceanogràfic, ha afectat  una de les torres d’accés a la zona de taurons, una àrea tècnica, a nivell de superfície, recoberta de poliestiré, que simula roques.

 

La densa columna de fum generada ha obligat a desallotjar sobre les 11.00 hores a visitants —la xifra dels quals ha sigut de 1.400, segons ha publicat el diari ‘Levante’— i a personal. Segons el mateix diari, pareix ser que l’origen de l’incendi ha sigut una purna que ha saltat d’unes obres de condicionament que estaven fent en el lloc, que ha quedat arrassat.

 

Encara que el foc ja ha sigut controlat, s’està a l’espera que els bombers determinen la viabilitat del recinte encara que, al principi, es preveu tancar l’espai durant tot el dia de hui i compensar als visitants que han hagut de ser desallotjats, han apuntat fonts de l’Oceanogràfic.

 

Incendi Ciutat de les Arts

El Museu Príncep Felip envoltat de fum | Twitter

 

  

Les mateixes fonts han subratllat que no hi ha hagut danys ni per a animals ni visitants, i han destacat la ràpida actuació dels bombers i del personal en el control de l’incendi i l’evacuació del parc, situat a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València.

 

 

Incendi Ciutat de les Arts

Incendi en la Ciutat de les Arts 1 | Cedida

 

Fins al lloc, s’han desplaçat bombers dels parcs del Sud i de Campanar, a més d’una bomba urbana pesada i una bomba lleugera i un vehicle de comandament, entre altres mitjans.

 

Ací podeu vore algun dels vídeos de l’espectacular incendi:

 

 

 

Finalment, fonts del mateix parc han difós imàtgens que ensenyaven que tot ha tornat a la normalitat després d’uns minuts de preocupació en la capital valenciana:

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.