Apunyala a un antic company de treball en Elx perquè no li va deixar el mòbil

 

La Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a un home per agredir amb arma blanca a un antic company de treball. Els fets es van produir este divendres, 12 de febrer.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, després de l’altercat, una UTE (Unitat Territorial) de la Policia Local va rebre un avís que prop de l’avinguda de la Llibertat es trobava una persona ferida amb lesions per arma blanca.

 

A la seua arribada, els agents van trobar a la víctima de peu amb un ganivet clavat en el muscle. Ràpidament, les autoritats van avisar als servicis sanitaris i quan se li va preguntar al ferit pel que havia passat, este va indicar que un antic company de treball li va exigir el telèfon mòbil i en negar-se li va clavar un ganivet a l’altura de l’omòplat esquerre.

 

Un motorista va auxiliar a la víctima

A causa d’esta agressió, la víctima va demanar auxili a un motorista que passava per la zona, qui li va retirar l’arma, i va quedar a l’espera de l’arribada dels servicis d’emergència.

 

Posteriorment, diferents patrulles de la Policia Local d’Elx es van personar en la casa de l’agressor que va reconèixer els fets. Per este motiu, l’home va ser detingut sense registrar major incidència i se li va traslladar a dependències policials.

Últimes notícies

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.