11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Apunyala a un antic company de treball en Elx perquè no li va deixar el mòbil

 

La Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a un home per agredir amb arma blanca a un antic company de treball. Els fets es van produir este divendres, 12 de febrer.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, després de l’altercat, una UTE (Unitat Territorial) de la Policia Local va rebre un avís que prop de l’avinguda de la Llibertat es trobava una persona ferida amb lesions per arma blanca.

 

A la seua arribada, els agents van trobar a la víctima de peu amb un ganivet clavat en el muscle. Ràpidament, les autoritats van avisar als servicis sanitaris i quan se li va preguntar al ferit pel que havia passat, este va indicar que un antic company de treball li va exigir el telèfon mòbil i en negar-se li va clavar un ganivet a l’altura de l’omòplat esquerre.

 

Un motorista va auxiliar a la víctima

A causa d’esta agressió, la víctima va demanar auxili a un motorista que passava per la zona, qui li va retirar l’arma, i va quedar a l’espera de l’arribada dels servicis d’emergència.

 

Posteriorment, diferents patrulles de la Policia Local d’Elx es van personar en la casa de l’agressor que va reconèixer els fets. Per este motiu, l’home va ser detingut sense registrar major incidència i se li va traslladar a dependències policials.

Últimes notícies

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.