Apunyala a un antic company de treball en Elx perquè no li va deixar el mòbil

 

La Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a un home per agredir amb arma blanca a un antic company de treball. Els fets es van produir este divendres, 12 de febrer.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, després de l’altercat, una UTE (Unitat Territorial) de la Policia Local va rebre un avís que prop de l’avinguda de la Llibertat es trobava una persona ferida amb lesions per arma blanca.

 

A la seua arribada, els agents van trobar a la víctima de peu amb un ganivet clavat en el muscle. Ràpidament, les autoritats van avisar als servicis sanitaris i quan se li va preguntar al ferit pel que havia passat, este va indicar que un antic company de treball li va exigir el telèfon mòbil i en negar-se li va clavar un ganivet a l’altura de l’omòplat esquerre.

 

Un motorista va auxiliar a la víctima

A causa d’esta agressió, la víctima va demanar auxili a un motorista que passava per la zona, qui li va retirar l’arma, i va quedar a l’espera de l’arribada dels servicis d’emergència.

 

Posteriorment, diferents patrulles de la Policia Local d’Elx es van personar en la casa de l’agressor que va reconèixer els fets. Per este motiu, l’home va ser detingut sense registrar major incidència i se li va traslladar a dependències policials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La renúncia de la Corunya impulsa al Nou Mestalla com a seu del Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i obri una vacant que reaviva l'opció del Nou Mestalla. La decisió prioritza la reforma integral de Riazor.

Farmamundi i la Generalitat repartixen a Líban aliments i kits d’higiene a famílies desplaçades

Farmamundi i la Generalitat han activat una resposta d'emergència a Líban per a assistir a més de 20.000 persones desplaçades amb aliments i articles d'higiene. La intervenció prioritza a dones, menors i col·lectius vulnerables en Chouf, Hasbaya i Rachaya.

La renúncia de la Corunya impulsa les opcions del Nou Mestalla per al Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i allibera una plaça que reforça la candidatura del Nou Mestalla. La decisió arriba per les exigències de la FIFA.

Detinguts un pare i el seu fill per estafar 140.000 euros amb factures falses a cinc persones

Pare i fill han sigut arrestats a Alacant per un suposat frau de 140.000 euros usant factures i pressupostos a nom d'empreses alienes. Hi ha cinc perjudicats, entre ells un treballador al qual van deixar a deure 4.000 euros.

Detinguts dos hòmens amb quasi 20 quilos de marihuana en un cotxe dins d’una nau a la Vall d’Albaida

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens després de trobar 19.890 grams de marihuana envasada al buit en un cotxe aparcat dins d'una nau d'un polígon de la Vall d'Albaida. Les diligències han sigut remeses al jutjat d'Ontinyent.

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i lesionar a la seua parella

La Guàrdia Civil va detindre a l'edil Rafael Ramón Mompó en una vivenda de Xàbia. No constaven antecedents i l'alcalde li retira competències de manera cautelar.

Mor un home de 51 anys després de xocar el seu cotxe contra un semàfor a Sant Vicent del Raspeig

El sinistre va ocórrer de matinada i el SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit. El cap de setmana va deixar una altra víctima mortal a la província en un xoc entre furgoneta i tractor.