Detingut per apunyalar en el coll al seu company de pis en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la comarca de la Ribera Alta (València), a un xic de 31 anys, d’origen romanés, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de pel que pareix apunyalar en el coll al seu company de pis.

 

Els fets han passat este dissabte, cap a les 23.00 hores, quan els agents van ser comissionats per a que es dirigiren a un carrer de la localitat, a on es trobava una persona ferida, per una agressió amb arma blanca.

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc, a on han trobat a un home en terra, sagnant abundantment pel coll i tapant-se la ferida amb les mans.

 

Una navalla de 8 centímetres

Els agents han descobert que moments abans la víctima hauria mantingut una forta discussió amb el seu company de pis, donant-li este una punyalada en el coll. Els policies han localitzat al presumpte autor, al que han detingut per un delicte de temptativa d’homicidi, i han intervingut una navalla de huit centímetres de longitud, que podria haver sigut usada en l’agressió.

 

La víctima ha sigut traslladada a un centre hospitalari per a rebre assistència sanitària, sent ingressada en la Unitat de Vigilància Intensiva (UVI) en estat greu, després d’haver sigut intervinguda quirúrgicament.

 

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Seguix ingressat el xiquet de 2 anys ferit després de caure des d’un balcó a Catarroja

El menor de 2 anys roman a l'Hospital La Fe amb pronòstic reservat després de caure des d'un balcó a Catarroja. La Guàrdia Civil investiga el succés

Restablit el trànsit d’alta velocitat amb Madrid després d’una fallada de senyalització

Adif ha recuperat a les 9.50 la gestió a Atocha i Chamartín i ha restablit les línies d'alta velocitat. Els trens tornen a circular amb retards significatius.

Investigat per circular amb moto a 192 km/h en la CV-339 de Llíria, limitada a 70

La Guàrdia Civil de València investiga a un motorista detectat a 192 km/h en la CV-339, limitada a 70. L'excés de 122 km/h es tracta com a delicte de seguretat viària

El temps continua estable i San José arriba amb pluges febles i més fresc en la Comunitat

Hui s'espera temps estable i amb nuvolositat en augment en la Comunitat Valenciana. El dijous, festivitat de San José, podrà ploure feblement i baixaran les màximes, sobretot a l'interior de València i Castelló.

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.