Detingut per apunyalar en el coll al seu company de pis en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la comarca de la Ribera Alta (València), a un xic de 31 anys, d’origen romanés, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de pel que pareix apunyalar en el coll al seu company de pis.

 

Els fets han passat este dissabte, cap a les 23.00 hores, quan els agents van ser comissionats per a que es dirigiren a un carrer de la localitat, a on es trobava una persona ferida, per una agressió amb arma blanca.

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc, a on han trobat a un home en terra, sagnant abundantment pel coll i tapant-se la ferida amb les mans.

 

Una navalla de 8 centímetres

Els agents han descobert que moments abans la víctima hauria mantingut una forta discussió amb el seu company de pis, donant-li este una punyalada en el coll. Els policies han localitzat al presumpte autor, al que han detingut per un delicte de temptativa d’homicidi, i han intervingut una navalla de huit centímetres de longitud, que podria haver sigut usada en l’agressió.

 

La víctima ha sigut traslladada a un centre hospitalari per a rebre assistència sanitària, sent ingressada en la Unitat de Vigilància Intensiva (UVI) en estat greu, després d’haver sigut intervinguda quirúrgicament.

 

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant

Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.