Detingut per apunyalar en el coll al seu company de pis en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la comarca de la Ribera Alta (València), a un xic de 31 anys, d’origen romanés, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de pel que pareix apunyalar en el coll al seu company de pis.

 

Els fets han passat este dissabte, cap a les 23.00 hores, quan els agents van ser comissionats per a que es dirigiren a un carrer de la localitat, a on es trobava una persona ferida, per una agressió amb arma blanca.

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc, a on han trobat a un home en terra, sagnant abundantment pel coll i tapant-se la ferida amb les mans.

 

Una navalla de 8 centímetres

Els agents han descobert que moments abans la víctima hauria mantingut una forta discussió amb el seu company de pis, donant-li este una punyalada en el coll. Els policies han localitzat al presumpte autor, al que han detingut per un delicte de temptativa d’homicidi, i han intervingut una navalla de huit centímetres de longitud, que podria haver sigut usada en l’agressió.

 

La víctima ha sigut traslladada a un centre hospitalari per a rebre assistència sanitària, sent ingressada en la Unitat de Vigilància Intensiva (UVI) en estat greu, després d’haver sigut intervinguda quirúrgicament.

 

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.