Detingut per apunyalar en el coll al seu company de pis en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la comarca de la Ribera Alta (València), a un xic de 31 anys, d’origen romanés, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de pel que pareix apunyalar en el coll al seu company de pis.

 

Els fets han passat este dissabte, cap a les 23.00 hores, quan els agents van ser comissionats per a que es dirigiren a un carrer de la localitat, a on es trobava una persona ferida, per una agressió amb arma blanca.

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc, a on han trobat a un home en terra, sagnant abundantment pel coll i tapant-se la ferida amb les mans.

 

Una navalla de 8 centímetres

Els agents han descobert que moments abans la víctima hauria mantingut una forta discussió amb el seu company de pis, donant-li este una punyalada en el coll. Els policies han localitzat al presumpte autor, al que han detingut per un delicte de temptativa d’homicidi, i han intervingut una navalla de huit centímetres de longitud, que podria haver sigut usada en l’agressió.

 

La víctima ha sigut traslladada a un centre hospitalari per a rebre assistència sanitària, sent ingressada en la Unitat de Vigilància Intensiva (UVI) en estat greu, després d’haver sigut intervinguda quirúrgicament.

 

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.