Detingut per apunyalar en el coll al seu company de pis en Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alzira, en la comarca de la Ribera Alta (València), a un xic de 31 anys, d’origen romanés, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de pel que pareix apunyalar en el coll al seu company de pis.

 

Els fets han passat este dissabte, cap a les 23.00 hores, quan els agents van ser comissionats per a que es dirigiren a un carrer de la localitat, a on es trobava una persona ferida, per una agressió amb arma blanca.

 

Immediatament els policies s’han dirigit al lloc, a on han trobat a un home en terra, sagnant abundantment pel coll i tapant-se la ferida amb les mans.

 

Una navalla de 8 centímetres

Els agents han descobert que moments abans la víctima hauria mantingut una forta discussió amb el seu company de pis, donant-li este una punyalada en el coll. Els policies han localitzat al presumpte autor, al que han detingut per un delicte de temptativa d’homicidi, i han intervingut una navalla de huit centímetres de longitud, que podria haver sigut usada en l’agressió.

 

La víctima ha sigut traslladada a un centre hospitalari per a rebre assistència sanitària, sent ingressada en la Unitat de Vigilància Intensiva (UVI) en estat greu, després d’haver sigut intervinguda quirúrgicament.

 

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.

La jutgessa exigix a l’Ajuntament d’Alacant l’expedient complet per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en el repartiment de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan exigix a l'Ajuntament d'Alacant l'expedient complet de la parcel·la i més documentació a la cooperativa promotora.

El Consell veu en el fort creixement de passatgers la prova que urgix ampliar els aeroports valencians

La Generalitat subratlla que el fort augment de passatgers en els aeroports de València i Alacant-Elx Miguel Hernández confirma la urgència d'escometre les ampliacions previstes per a evitar colls de botella i mantindre la competitivitat turística.