19.1 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Apunyalen a un home causan-li la mort durant una discussió entre veïns a València

Mor un home d’uns 40 anys apunyalat a la ciutat de València durant una brega entre veïns. Els tres homes detinguts en relació amb este succés, per la Policia Nacional, són germans, segons les fonts de la investigació.

Passades les 14:00 hores tenia lloc la brega. El 091 ha rebut una trucada que alertava d’una baralla al carrer de Cotes, al costat de l’avinguda del Cid, i prop del parc de l’Oest, a la ciutat de València. Fins al lloc dels fets s’han traslladat diversos agents de la Policia Nacional i, en arribar, han trobat “un home d’uns 40 anys” ferit per arma blanca que ha mort.

Posteriorment, els agents han detingut tres homes, germans entre si, en relació amb este succés, mentre que continua la investigació per a determinar l’autoria de la mort i les causes que han motivat els fets, encara que es remena una “discussió de veïns

Últimes notícies

La Guàrdia Civil explica a la jutgessa els obstacles per a recuperar els missatges de Conca en la DANA

Un informe de la Guàrdia Civil exposa a la jutgessa que investiga la DANA les traves per a accedir als missatges de Telegram i WhatsApp de José Manuel Cuenca. La recuperació depén d'ordes a les plataformes i presenta límits tècnics i legals.

Camarero demana a Morant activar 2.000 vivendes de la Sareb en la Comunitat

Susana Camarero ha instat a Diana Morant a reclamar al Govern la posada fent ús de 2.000 vivendes de la Sareb en la Comunitat. També ha demanat suprimir l'IVA en la construcció de VPP per a abaratir preus.

Marlaska afirma que la Policia detectarà possibles fraus en la regularització d’immigrants

Interior defén que el procés de regularització es farà amb garanties i que es perseguirà el frau després de l'augment de denúncies per pèrdua de passaports. A més, nega concessions en la llei de multireincidència i es pronuncia sobre el cas Ábalos i la inscripció d'un nou partit.

Marlaska assegura que la reforma de Sapadors a València estarà conclosa abans de l’estiu

El ministre de l'Interior ha assegurat que les obres en l'antiga caserna de Sapadors conclouran este semestre, amb una inversió pròxima a 30 milions. També ha avançat projectes de noves comissaries a Benidorm, Dénia, Sagunt i Vila-real.

La València d’entre segles reviu a la Casa Museu Blasco Ibáñez amb 50 fotografies

La Casa Museu Blasco Ibáñez ha inaugurat este dijous una mostra amb unes 50 imatges que connecten la ciutat de finals del XIX i principis del XX amb la seua literatura. L'exposició enllaça patrimoni fotogràfic i narrativa per a oferir un retrat viu de la València d'antany.

El MACA s’obri a l’art comunitari amb ‘Històries de la Bassa’ del Raval Roig

El MACA inaugura 'Històries de la Bassa', un projecte de mediació amb veïns del Raval Roig convertit en exposició. La mostra reunix arxius i relats.

Camarero avisa de sorpreses per a PSPV i Compromís i defén el procés de les VPP d’Alacant

La vicepresidenta primera ha sostingut que les adjudicacions de la Platja de Sant Joan es van fer amb normes del Botànic i ha avançat possibles sorpreses. El Consell revisa 140 expedients i dona 10 dies per a esmenar deficiències.

Citen a declarar com investigats a la presidenta de la APV i dos càrrecs pels avals de la marina de Gandia

Una jutgessa de Gandia cita al setembre a la presidenta de la APV, al seu anterior director general i a la responsable de Domini Públic per una querella sobre avals. El Real Club Nàutic denúncia la no devolució de 240.000 euros i el bloqueig de material, mentres la APV nega delicte.