Apunyalen a un home a les portes d’un bar de Benicàssim

El migdia d’un diumenge tranquil ha canviat per un sobresalt quan un home ha apunyalat a un altre a les portes d’un conegut bar en un dels carrers més cèntrics i populars de Benicàsssim.

El succés, com confirmen fonts policials, s’ha produït a l’hora de menjar. L’avís informava que una persona havia assaltat a una altra al carrer Sant Tomàs. En resposta a l’avís, fins al lloc dels fets s’han traslladat dos patrulles de la Policia Local i una de la Guàrdia Civil.

Segons informacions facilitades per veïns de la zona, este sagnant desenllaç ha tingut el seu origen en una discussió pel que, en altres circumstàncies, podria considerar-se una mera anècdota. Pel que sembla, tot ha estat per les maniobres d’un cotxe estacionat davant del bar, pareix que ha tingut algun problema colpejant l’estructura de l’envelat que cobreix la terrassa. A conseqüència d’estos fets, el propietari del local ha eixit a increpar-los pel succeït i s’ha iniciat una irada discussió. Sembla que en un moment en el que estaben enfrontan-se de forma verbal, un altre home que estava en la zona, ha intentat mediar i defensar a l’amo del bar, recriminant als ocupants del cotxe per estar ficant-se amb ell malgrat haver estat ells els que podien haver-li causat un perjudici en la seua propietat. El resultat d’esta intromissió ha estat que una de les dos persones –encara no s’ha precisat quin– li ha clavat una navalla en la part inferior del pit.

El ferit ha sigut traslladat a l’hospital

El ferit, un home de 57 anys resident a Benicàssim, segons fonts policials, ha hagut de ser atés per una ambulància SAMU que ha procedit al seu trasllat a l’Hospital General de Castelló encara que, en principi, no es tem per la seua vida. Presenta «una ferida punxant per arma blanca».

Encara no se sap si ha sigut detingut l’agressor.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per a la confrontació política

Pilar Bernabé critica que María José Catalá use el procés de regularització d'immigrants per a l'enfrontament polític i defén l'ampli suport social i institucional a la iniciativa.

Reobert un carril de la A-3 després de més de 30 hores tallada pel xoc de dos camions a Conca

L'A-3 recupera parcialment la circulació en sentit Madrid a l'altura d'Honrubia, després de romandre més de trenta hores totalment tallada per la col·lisió de dos camions.

L’ampliació de l’Hospital Vega Baixa d’Orihuela estarà llesta abans de 2027

La Generalitat preveu culminar enguany l'ampliació de l'Hospital Vega Baixa d'Orihuela, amb dos nous edificis, més de 82 milions d'inversió i un fort augment de consultes i quiròfans.

Vox sosté que la prioritat nacional d’Extremadura ja està en el pacte amb Pérez Llorca

Vox defén que el concepte de prioritat nacional de l'acord a Extremadura ja s'aplica en el pacte d'investidura amb Juanfran Pérez Llorca, mentres PP, PSPV i Compromís discrepen sobre el seu abast.

El PSPV exigix l’expedient íntegre de la campanya institucional de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE reclama a la Generalitat l'expedient complet de contractació de la campanya institucional que atribuïx al president Juanfran Pérez Llorca, a la qual acusa de ser propaganda personal pagada amb fons públics.

Pérez Llorca defén tancar ràpid els pactes i posa a la Comunitat Valenciana com a exemple

Juanfran Pérez Llorca sosté que retardar els acords de govern desatén als electors i reivindica la Comunitat Valenciana com a referència enfront del pacte a Extremadura.

Detinguda una persona pel robatori de maquinària agrícola en una finca d’Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut a una persona per un robatori amb força en una finca d'Alcalà de Xivert, on es van sostraure maquinària i ferramentes agrícoles, i ha recuperat un motocultor venut a Benicarló.

Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i l’estenga a altres regions

Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern una aportació econòmica estatal per a reforçar el Pla Viu valencià i planteja copiar el model en altres comunitats en considerar que ja està donant resultats.