Apunyalen a un home a les portes d’un bar de Benicàssim

El migdia d’un diumenge tranquil ha canviat per un sobresalt quan un home ha apunyalat a un altre a les portes d’un conegut bar en un dels carrers més cèntrics i populars de Benicàsssim.

El succés, com confirmen fonts policials, s’ha produït a l’hora de menjar. L’avís informava que una persona havia assaltat a una altra al carrer Sant Tomàs. En resposta a l’avís, fins al lloc dels fets s’han traslladat dos patrulles de la Policia Local i una de la Guàrdia Civil.

Segons informacions facilitades per veïns de la zona, este sagnant desenllaç ha tingut el seu origen en una discussió pel que, en altres circumstàncies, podria considerar-se una mera anècdota. Pel que sembla, tot ha estat per les maniobres d’un cotxe estacionat davant del bar, pareix que ha tingut algun problema colpejant l’estructura de l’envelat que cobreix la terrassa. A conseqüència d’estos fets, el propietari del local ha eixit a increpar-los pel succeït i s’ha iniciat una irada discussió. Sembla que en un moment en el que estaben enfrontan-se de forma verbal, un altre home que estava en la zona, ha intentat mediar i defensar a l’amo del bar, recriminant als ocupants del cotxe per estar ficant-se amb ell malgrat haver estat ells els que podien haver-li causat un perjudici en la seua propietat. El resultat d’esta intromissió ha estat que una de les dos persones –encara no s’ha precisat quin– li ha clavat una navalla en la part inferior del pit.

El ferit ha sigut traslladat a l’hospital

El ferit, un home de 57 anys resident a Benicàssim, segons fonts policials, ha hagut de ser atés per una ambulància SAMU que ha procedit al seu trasllat a l’Hospital General de Castelló encara que, en principi, no es tem per la seua vida. Presenta «una ferida punxant per arma blanca».

Encara no se sap si ha sigut detingut l’agressor.

Últimes notícies

El Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ambiental que convertix el recinte en un referent de sostenibilitat i adaptació al canvi climàtic.

El Rototom reduïx un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduïx fins al 90% l’ús de combustibles fòssils i evita 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ampla d’adaptació climàtica i sostenibilitat.

Mario Saint-Supéry reforça el Valencia Basket fins a 2030

El base malagueny Mario Saint-Supéry, de 20 anys, ha signat fins a 2030 amb el Valencia Basket després de brillar a l’NCAA i en la Liga Endesa.

Quan arriba l’Alzheimer: què ha de fer la família des del primer moment

Els experts recomanen que, davant un diagnòstic recent d’Alzheimer, la família actue prompte en l’àmbit jurídic i psicològic per evitar conflictes i protegir el patrimoni del malalt, clau per a futurs cuidados.

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.

Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash estrenarà este agost a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà fins a un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂.

Què ha de fer la família quan arriba l’Alzheimer: passos jurídics i emocionals clau

Experts en dret sanitari i neurologia recomanen actuar prompte, abans que avance l’Alzheimer, per a protegir la persona malalta, evitar conflictes familiars i blindar el patrimoni.

Oratge estable este dissabte: cel poc nuvolós i temperatures a la baixa en la Comunitat

Este dissabte l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolós o ras, temperatures lleugerament més baixes i vent fluix d’est, tant en l’interior com al litoral.