15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Apunyalen a un home a les portes d’un bar de Benicàssim

El migdia d’un diumenge tranquil ha canviat per un sobresalt quan un home ha apunyalat a un altre a les portes d’un conegut bar en un dels carrers més cèntrics i populars de Benicàsssim.

El succés, com confirmen fonts policials, s’ha produït a l’hora de menjar. L’avís informava que una persona havia assaltat a una altra al carrer Sant Tomàs. En resposta a l’avís, fins al lloc dels fets s’han traslladat dos patrulles de la Policia Local i una de la Guàrdia Civil.

Segons informacions facilitades per veïns de la zona, este sagnant desenllaç ha tingut el seu origen en una discussió pel que, en altres circumstàncies, podria considerar-se una mera anècdota. Pel que sembla, tot ha estat per les maniobres d’un cotxe estacionat davant del bar, pareix que ha tingut algun problema colpejant l’estructura de l’envelat que cobreix la terrassa. A conseqüència d’estos fets, el propietari del local ha eixit a increpar-los pel succeït i s’ha iniciat una irada discussió. Sembla que en un moment en el que estaben enfrontan-se de forma verbal, un altre home que estava en la zona, ha intentat mediar i defensar a l’amo del bar, recriminant als ocupants del cotxe per estar ficant-se amb ell malgrat haver estat ells els que podien haver-li causat un perjudici en la seua propietat. El resultat d’esta intromissió ha estat que una de les dos persones –encara no s’ha precisat quin– li ha clavat una navalla en la part inferior del pit.

El ferit ha sigut traslladat a l’hospital

El ferit, un home de 57 anys resident a Benicàssim, segons fonts policials, ha hagut de ser atés per una ambulància SAMU que ha procedit al seu trasllat a l’Hospital General de Castelló encara que, en principi, no es tem per la seua vida. Presenta «una ferida punxant per arma blanca».

Encara no se sap si ha sigut detingut l’agressor.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.