Apunyalen a un home a les portes d’un bar de Benicàssim

El migdia d’un diumenge tranquil ha canviat per un sobresalt quan un home ha apunyalat a un altre a les portes d’un conegut bar en un dels carrers més cèntrics i populars de Benicàsssim.

El succés, com confirmen fonts policials, s’ha produït a l’hora de menjar. L’avís informava que una persona havia assaltat a una altra al carrer Sant Tomàs. En resposta a l’avís, fins al lloc dels fets s’han traslladat dos patrulles de la Policia Local i una de la Guàrdia Civil.

Segons informacions facilitades per veïns de la zona, este sagnant desenllaç ha tingut el seu origen en una discussió pel que, en altres circumstàncies, podria considerar-se una mera anècdota. Pel que sembla, tot ha estat per les maniobres d’un cotxe estacionat davant del bar, pareix que ha tingut algun problema colpejant l’estructura de l’envelat que cobreix la terrassa. A conseqüència d’estos fets, el propietari del local ha eixit a increpar-los pel succeït i s’ha iniciat una irada discussió. Sembla que en un moment en el que estaben enfrontan-se de forma verbal, un altre home que estava en la zona, ha intentat mediar i defensar a l’amo del bar, recriminant als ocupants del cotxe per estar ficant-se amb ell malgrat haver estat ells els que podien haver-li causat un perjudici en la seua propietat. El resultat d’esta intromissió ha estat que una de les dos persones –encara no s’ha precisat quin– li ha clavat una navalla en la part inferior del pit.

El ferit ha sigut traslladat a l’hospital

El ferit, un home de 57 anys resident a Benicàssim, segons fonts policials, ha hagut de ser atés per una ambulància SAMU que ha procedit al seu trasllat a l’Hospital General de Castelló encara que, en principi, no es tem per la seua vida. Presenta «una ferida punxant per arma blanca».

Encara no se sap si ha sigut detingut l’agressor.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.