10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Apunyalen a un home a les portes d’un bar de Benicàssim

El migdia d’un diumenge tranquil ha canviat per un sobresalt quan un home ha apunyalat a un altre a les portes d’un conegut bar en un dels carrers més cèntrics i populars de Benicàsssim.

El succés, com confirmen fonts policials, s’ha produït a l’hora de menjar. L’avís informava que una persona havia assaltat a una altra al carrer Sant Tomàs. En resposta a l’avís, fins al lloc dels fets s’han traslladat dos patrulles de la Policia Local i una de la Guàrdia Civil.

Segons informacions facilitades per veïns de la zona, este sagnant desenllaç ha tingut el seu origen en una discussió pel que, en altres circumstàncies, podria considerar-se una mera anècdota. Pel que sembla, tot ha estat per les maniobres d’un cotxe estacionat davant del bar, pareix que ha tingut algun problema colpejant l’estructura de l’envelat que cobreix la terrassa. A conseqüència d’estos fets, el propietari del local ha eixit a increpar-los pel succeït i s’ha iniciat una irada discussió. Sembla que en un moment en el que estaben enfrontan-se de forma verbal, un altre home que estava en la zona, ha intentat mediar i defensar a l’amo del bar, recriminant als ocupants del cotxe per estar ficant-se amb ell malgrat haver estat ells els que podien haver-li causat un perjudici en la seua propietat. El resultat d’esta intromissió ha estat que una de les dos persones –encara no s’ha precisat quin– li ha clavat una navalla en la part inferior del pit.

El ferit ha sigut traslladat a l’hospital

El ferit, un home de 57 anys resident a Benicàssim, segons fonts policials, ha hagut de ser atés per una ambulància SAMU que ha procedit al seu trasllat a l’Hospital General de Castelló encara que, en principi, no es tem per la seua vida. Presenta «una ferida punxant per arma blanca».

Encara no se sap si ha sigut detingut l’agressor.

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.