Dos detinguts per l’apunyalament de dissabte en Sax

L’home ha patit una ferida d’arma blanca  | Nuevo Diario

ACTUALITZACIÓ 12/11/2019 07.35 HORES

Este dilluns, agents de la Guàrdia Civil de Sax, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han detingut a dos hòmens (un de 55 anys i un altre de 21), com a presumptes autors de l’apunyalament de dissabte a un home, de 43 anys. Els detinguts, segons ha avançat el diari ‘Información’, són pare i fill i encara no es coneixen els motius de l’agressió.

 

Apunyalen a un home en ple carrer en Sax

Este dissabte al migdia, cap a les 13.30 hores, s’ha produït una agressió en el terme municipal de Sax, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Tal com ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), la víctima ha rebut una punyalada en la zona pròxima a l’estació de tren.

 

Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic. L’agredit ha sigut un home de 43 anys i tot ha passat en el carrer de Luís Barceló Santoja del municipi de Sax. Una volta han arribat els agents mèdics, han assistit a la víctim per ferides d’arma blanca. Quan l’han estabilitzat, l’han traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elda. De moment, no ha transcendit el motiu de l’agressió.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.

Abascal compara el cas de la regidora del PP de Palència amb el d’Alacant i el titlla de ‘horrible’

Abascal ha equiparat la compra d'una VPO per una regidora del PP a Palència amb les adjudicacions d'Alacant i l'ha titllat de 'horrible'. Ha carregat contra el 'bipartidisme' i les ajudes en campanya que interpreta com 'comprar vots'.

El Llevant atribuïx a l’ajust de 16,2 milions la caiguda del seu límit de gasto a 17,4 milions

LaLiga ha retallat el topall de gasto del Llevant de 35,5 a 17,4 milions després d'aflorar 16,2 milions en pèrdues no registrades. El club queda amb el menor marge de Primera.

Més de 650 assistents analitzen a València els reptes del sector portuari

Més de 650 assistents han participat en la inauguració del primer Congrés Nacional Portuari a València, que durant tres dies aborda els reptes del sector. El pla preveu 7.000 milions fins a 2029 amb focus en descarbonització, connectivitat ferroviària i modernització.

Alacant acollirà a l’octubre tres conferències iberoamericanes de ciència i innovació

El 21 i 22 d'octubre se celebraran a Alacant tres conferències iberoamericanes sobre ciència, tecnologia, innovació i educació superior en el marc de la XXX Cimera.