Dos detinguts per l’apunyalament de dissabte en Sax

L’home ha patit una ferida d’arma blanca  | Nuevo Diario

ACTUALITZACIÓ 12/11/2019 07.35 HORES

Este dilluns, agents de la Guàrdia Civil de Sax, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han detingut a dos hòmens (un de 55 anys i un altre de 21), com a presumptes autors de l’apunyalament de dissabte a un home, de 43 anys. Els detinguts, segons ha avançat el diari ‘Información’, són pare i fill i encara no es coneixen els motius de l’agressió.

 

Apunyalen a un home en ple carrer en Sax

Este dissabte al migdia, cap a les 13.30 hores, s’ha produït una agressió en el terme municipal de Sax, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Tal com ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), la víctima ha rebut una punyalada en la zona pròxima a l’estació de tren.

 

Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic. L’agredit ha sigut un home de 43 anys i tot ha passat en el carrer de Luís Barceló Santoja del municipi de Sax. Una volta han arribat els agents mèdics, han assistit a la víctim per ferides d’arma blanca. Quan l’han estabilitzat, l’han traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elda. De moment, no ha transcendit el motiu de l’agressió.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València repetirà com a seu de la Copa del Rei de voleibol en 2027

La Fonteta acollirà de nou la Copa del Rei de voleibol del 4 al 7 de febrer de 2027 i estrenarà la MiniCopa amb equips cadets a Sedaví.

Pérez Llorca promet resoldre el conflicte educatiu i defén que seguirà la negociació amb els docents

Pérez Llorca assegura que el Consell resoldrà el conflicte educatiu que ha derivat en una vaga indefinida del professorat i defén que el diàleg amb sindicats i comunitat educativa continuarà en els pròxims dies.

Les estreles que arriben a la Final Four de l’Eurolliga a Atenes

Vezenkov, Baldwin IV, Hezonja i Montero lideren a Olympiacos, Fenerbahce, Reial Madrid i València Basket en una Final Four marcada pel seu pes ofensiu i el seu impacte en la temporada.

Gemma Martínez serà la nova directora d’El Periódico a partir de l’1 de juny

Premsa Ibèrica nomena a Gemma Martínez nova directora d'El Periódico a partir de l'1 de juny, en substitució d'Albert Sáez, i reforça així la seua aposta pel projecte digital i editorial del diari.

El València Basket perseguix a Atenes el seu gran somni europeu sense pressió i amb estil propi

El València Basket encara la Final Four de l'Eurolliga a Atenes com un repte històric, amb un joc recognoscible, poc pes de la pressió i sense tot just experiència en esta fase.

València Basket i Reial Madrid afronten en l’Eurolliga el seu sèptim dol de la temporada

València Basket i Reial Madrid es mesuren a Atenes en les semifinals de la Final a Quatre de l'Eurolliga, en el qual serà el seu sèptim enfrontament del curs, amb un balanç de 4-2 a favor del conjunt blanc.

Bernabé insta el Consell a escoltar el professorat en plena vaga educativa indefinida

Pilar Bernabé acusa el Consell de governar en contra de la ciutadania i li exigix que atenga les demandes del professorat en vaga, al qual atribuïx la defensa de l'educació pública i la igualtat de l'alumnat.

Llull afronta la seua onzena Final a Quatre amb l’opció d’un pòquer històric amb el Reial Madrid

Sergio Llull disputa la seua onzena Final a Quatre de l'Eurolliga amb l'objectiu de conquistar el seu quart títol amb el Reial Madrid i batre diversos rècords individuals.