Dos detinguts per l’apunyalament de dissabte en Sax

L’home ha patit una ferida d’arma blanca  | Nuevo Diario

ACTUALITZACIÓ 12/11/2019 07.35 HORES

Este dilluns, agents de la Guàrdia Civil de Sax, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han detingut a dos hòmens (un de 55 anys i un altre de 21), com a presumptes autors de l’apunyalament de dissabte a un home, de 43 anys. Els detinguts, segons ha avançat el diari ‘Información’, són pare i fill i encara no es coneixen els motius de l’agressió.

 

Apunyalen a un home en ple carrer en Sax

Este dissabte al migdia, cap a les 13.30 hores, s’ha produït una agressió en el terme municipal de Sax, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Tal com ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), la víctima ha rebut una punyalada en la zona pròxima a l’estació de tren.

 

Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic. L’agredit ha sigut un home de 43 anys i tot ha passat en el carrer de Luís Barceló Santoja del municipi de Sax. Una volta han arribat els agents mèdics, han assistit a la víctim per ferides d’arma blanca. Quan l’han estabilitzat, l’han traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elda. De moment, no ha transcendit el motiu de l’agressió.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.