Dos detinguts per l’apunyalament de dissabte en Sax

L’home ha patit una ferida d’arma blanca  | Nuevo Diario

ACTUALITZACIÓ 12/11/2019 07.35 HORES

Este dilluns, agents de la Guàrdia Civil de Sax, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han detingut a dos hòmens (un de 55 anys i un altre de 21), com a presumptes autors de l’apunyalament de dissabte a un home, de 43 anys. Els detinguts, segons ha avançat el diari ‘Información’, són pare i fill i encara no es coneixen els motius de l’agressió.

 

Apunyalen a un home en ple carrer en Sax

Este dissabte al migdia, cap a les 13.30 hores, s’ha produït una agressió en el terme municipal de Sax, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Tal com ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), la víctima ha rebut una punyalada en la zona pròxima a l’estació de tren.

 

Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic. L’agredit ha sigut un home de 43 anys i tot ha passat en el carrer de Luís Barceló Santoja del municipi de Sax. Una volta han arribat els agents mèdics, han assistit a la víctim per ferides d’arma blanca. Quan l’han estabilitzat, l’han traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elda. De moment, no ha transcendit el motiu de l’agressió.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.