Dos detinguts per l’apunyalament de dissabte en Sax

L’home ha patit una ferida d’arma blanca  | Nuevo Diario

ACTUALITZACIÓ 12/11/2019 07.35 HORES

Este dilluns, agents de la Guàrdia Civil de Sax, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), han detingut a dos hòmens (un de 55 anys i un altre de 21), com a presumptes autors de l’apunyalament de dissabte a un home, de 43 anys. Els detinguts, segons ha avançat el diari ‘Información’, són pare i fill i encara no es coneixen els motius de l’agressió.

 

Apunyalen a un home en ple carrer en Sax

Este dissabte al migdia, cap a les 13.30 hores, s’ha produït una agressió en el terme municipal de Sax, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Tal com ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), la víctima ha rebut una punyalada en la zona pròxima a l’estació de tren.

 

Fins al lloc dels fets s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic. L’agredit ha sigut un home de 43 anys i tot ha passat en el carrer de Luís Barceló Santoja del municipi de Sax. Una volta han arribat els agents mèdics, han assistit a la víctim per ferides d’arma blanca. Quan l’han estabilitzat, l’han traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elda. De moment, no ha transcendit el motiu de l’agressió.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PPCV demana a Compromís mesures contundents després de la detenció d’un regidor a Altea

Joserra González de Zárate ha exigit a Compromís actuar amb rapidesa i coherència després de la detenció d'un edil a Altea per un presumpte delicte de violència contra la seua parella.

Primera jornada de vaga mèdica en la Comunitat Valenciana: 90% segons CESM i 8,85% segons Sanitat

La primera jornada de la setmana d'aturs contra la reforma de l'estatut marc ha sigut seguida per un 90% segons el sindicat i per un 8,85% segons Sanitat. La protesta coincidix amb les Falles i suma actes simbòlics per a visibilitzar el malestar per la sobrecàrrega i les guàrdies de 24 hores.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal tanca la via penal contra la magistrada i el seu espòs per falta d'indicis. Tatxa de 'qüestionable' els àudios i de 'desorbitada' la nul·litat demanada.

El TSJCV rebutja investigar a Mazón per la seua gestió de la dana

El Tribunal Superior valencià ha descartat per unanimitat obrir una investigació penal a Carlos Mazón per la gestió de la dana al no veure base delictiva. La Sala conclou que no hi ha un 'fonament sòlid i objectiu' en els fets remesos per la jutgessa de Catarroja.

MariLuz, 85 anys i més de 60 desfilant en l’Ofrena: espera que no siga l’últim

Amb 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena floral, una tradició que manté des de les seues noces i que hui compartix amb fills i nets. Cus els seus vestits, es declara valenciana de cor i confia a continuar vivint-ho.

La renúncia de la Corunya impulsa al Nou Mestalla com a seu del Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i obri una vacant que reaviva l'opció del Nou Mestalla. La decisió prioritza la reforma integral de Riazor.

Farmamundi i la Generalitat repartixen a Líban aliments i kits d’higiene a famílies desplaçades

Farmamundi i la Generalitat han activat una resposta d'emergència a Líban per a assistir a més de 20.000 persones desplaçades amb aliments i articles d'higiene. La intervenció prioritza a dones, menors i col·lectius vulnerables en Chouf, Hasbaya i Rachaya.

La renúncia de la Corunya impulsa les opcions del Nou Mestalla per al Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i allibera una plaça que reforça la candidatura del Nou Mestalla. La decisió arriba per les exigències de la FIFA.