Apunyalen a un jove de 29 anys en Vall d’Alba

 

Este dilluns, cap a les 17.00 hores, un xic de 29 anys va haver de ser ingressat a l’Hospital General de Castelló després de rebre diverses punyalades amb una arma blanca en la localitat de Vall d’Alba, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Tal com pareix, es va produir una baralla entre dos homes, d’origen marroquí, que va acabar amb un d’ells ferit de gravetat.

 

El presumpte autor de l’agressió, un xic de 23 anys, va ser detingut i traslladat a dependències de la Guàrdia Civil, mentre que la víctima roman ingressada, encara que no es tem per la seua vida. Cal destacar que la mateixa localitat  ja va ser notícia la setmana passada per una batussa encara que sense relació amb el succés d’ahir.

 

La Policia Judicial de la Guàrdia Civil investiga un succés en la qual van resultar ferides diverses persones. Una d’elles va ser un jove de 23 anys, qui va ser evacuat a l’Hospital General després de patir un traumatisme cranioencefàlic i diferents policontusions, com va confirmar el CICU.

 

Amb la batussa està relacionat també l’incendi d’un vehicle en la CV-15, a l’altura de la taulellera Argenta. Les flames es van iniciar en les rodes del turisme i l’avís va entrar al voltant de les 04.10 de la matinada. Els efectius es van desplaçar al lloc i el foc es va donar per controlat a les 04.47 hores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.