Apunyalen a un jove de 29 anys en Vall d’Alba

 

Este dilluns, cap a les 17.00 hores, un xic de 29 anys va haver de ser ingressat a l’Hospital General de Castelló després de rebre diverses punyalades amb una arma blanca en la localitat de Vall d’Alba, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Tal com pareix, es va produir una baralla entre dos homes, d’origen marroquí, que va acabar amb un d’ells ferit de gravetat.

 

El presumpte autor de l’agressió, un xic de 23 anys, va ser detingut i traslladat a dependències de la Guàrdia Civil, mentre que la víctima roman ingressada, encara que no es tem per la seua vida. Cal destacar que la mateixa localitat  ja va ser notícia la setmana passada per una batussa encara que sense relació amb el succés d’ahir.

 

La Policia Judicial de la Guàrdia Civil investiga un succés en la qual van resultar ferides diverses persones. Una d’elles va ser un jove de 23 anys, qui va ser evacuat a l’Hospital General després de patir un traumatisme cranioencefàlic i diferents policontusions, com va confirmar el CICU.

 

Amb la batussa està relacionat també l’incendi d’un vehicle en la CV-15, a l’altura de la taulellera Argenta. Les flames es van iniciar en les rodes del turisme i l’avís va entrar al voltant de les 04.10 de la matinada. Els efectius es van desplaçar al lloc i el foc es va donar per controlat a les 04.47 hores.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.