Apunyalen a un jove de 29 anys en Vall d’Alba

 

Este dilluns, cap a les 17.00 hores, un xic de 29 anys va haver de ser ingressat a l’Hospital General de Castelló després de rebre diverses punyalades amb una arma blanca en la localitat de Vall d’Alba, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Tal com pareix, es va produir una baralla entre dos homes, d’origen marroquí, que va acabar amb un d’ells ferit de gravetat.

 

El presumpte autor de l’agressió, un xic de 23 anys, va ser detingut i traslladat a dependències de la Guàrdia Civil, mentre que la víctima roman ingressada, encara que no es tem per la seua vida. Cal destacar que la mateixa localitat  ja va ser notícia la setmana passada per una batussa encara que sense relació amb el succés d’ahir.

 

La Policia Judicial de la Guàrdia Civil investiga un succés en la qual van resultar ferides diverses persones. Una d’elles va ser un jove de 23 anys, qui va ser evacuat a l’Hospital General després de patir un traumatisme cranioencefàlic i diferents policontusions, com va confirmar el CICU.

 

Amb la batussa està relacionat també l’incendi d’un vehicle en la CV-15, a l’altura de la taulellera Argenta. Les flames es van iniciar en les rodes del turisme i l’avís va entrar al voltant de les 04.10 de la matinada. Els efectius es van desplaçar al lloc i el foc es va donar per controlat a les 04.47 hores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.