11.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Apunyalen a un jove de 29 anys en Vall d’Alba

 

Este dilluns, cap a les 17.00 hores, un xic de 29 anys va haver de ser ingressat a l’Hospital General de Castelló després de rebre diverses punyalades amb una arma blanca en la localitat de Vall d’Alba, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Tal com pareix, es va produir una baralla entre dos homes, d’origen marroquí, que va acabar amb un d’ells ferit de gravetat.

 

El presumpte autor de l’agressió, un xic de 23 anys, va ser detingut i traslladat a dependències de la Guàrdia Civil, mentre que la víctima roman ingressada, encara que no es tem per la seua vida. Cal destacar que la mateixa localitat  ja va ser notícia la setmana passada per una batussa encara que sense relació amb el succés d’ahir.

 

La Policia Judicial de la Guàrdia Civil investiga un succés en la qual van resultar ferides diverses persones. Una d’elles va ser un jove de 23 anys, qui va ser evacuat a l’Hospital General després de patir un traumatisme cranioencefàlic i diferents policontusions, com va confirmar el CICU.

 

Amb la batussa està relacionat també l’incendi d’un vehicle en la CV-15, a l’altura de la taulellera Argenta. Les flames es van iniciar en les rodes del turisme i l’avís va entrar al voltant de les 04.10 de la matinada. Els efectius es van desplaçar al lloc i el foc es va donar per controlat a les 04.47 hores.

Últimes notícies

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.