Apunyalen a un jove de 29 anys en Vall d’Alba

 

Este dilluns, cap a les 17.00 hores, un xic de 29 anys va haver de ser ingressat a l’Hospital General de Castelló després de rebre diverses punyalades amb una arma blanca en la localitat de Vall d’Alba, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Tal com pareix, es va produir una baralla entre dos homes, d’origen marroquí, que va acabar amb un d’ells ferit de gravetat.

 

El presumpte autor de l’agressió, un xic de 23 anys, va ser detingut i traslladat a dependències de la Guàrdia Civil, mentre que la víctima roman ingressada, encara que no es tem per la seua vida. Cal destacar que la mateixa localitat  ja va ser notícia la setmana passada per una batussa encara que sense relació amb el succés d’ahir.

 

La Policia Judicial de la Guàrdia Civil investiga un succés en la qual van resultar ferides diverses persones. Una d’elles va ser un jove de 23 anys, qui va ser evacuat a l’Hospital General després de patir un traumatisme cranioencefàlic i diferents policontusions, com va confirmar el CICU.

 

Amb la batussa està relacionat també l’incendi d’un vehicle en la CV-15, a l’altura de la taulellera Argenta. Les flames es van iniciar en les rodes del turisme i l’avís va entrar al voltant de les 04.10 de la matinada. Els efectius es van desplaçar al lloc i el foc es va donar per controlat a les 04.47 hores.

Últimes notícies

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.