17.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Apunyalen un xic en una discoteca de València

Imatge d’arxiu | València Diari

 

ACTUALITZAT 17.50 hores. Agents de la Policia Nacional i la Policia Local de València han detingut este divendres a una persona per presumptament apunyalar a una altra en l’interior d’una coneguda discoteca de València, en la zona de la Creu Coberta, segons han explicat fonts policials.

 

Els fets s’han produït durant la nit de dijous a divendres, que coincidix amb la festivitat de Halloween, en un local d’oci nocturn de València, a on el sospitós ha agredit amb una arma blanca a una altra persona. La víctima no presenta ferides de gravetat.

 

Agents de la Policia Local de València han traslladat a la víctima a l’Hospital La Fe de València, mentres que efectius de la Policia Nacional han arrestat al presumpte autor de l’agressió en un altre centre hospitalari, segons les mateixes fonts.

 

Els veïns han afirmat que la nit ha sigut molt moguda, amb moltes molèsties a banda del succés. El president de l’Associació de Veïns Sant Vicent Màrtir-Bulevard Sud, Elías Sánchez, ha afirmat a ‘Las Provincias’ que l’apunyalament «ha sigut un brot d’escàndol», però que, a banda, han passat una nit amb molt soroll als carrers.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Roig Arena tanca la Copa amb 15.314 espectadors i frega el rècord històric

La final de la Copa del Rei a València va reunir 15.314 aficionats, el millor registre de 2026 i a només 152 del rècord absolut del torneig. Quatre partits van superar els 15.000 assistents.

El Roig Arena vibra en la seua primera final de Copa del Rei i ja mira a 2027

Amb més de quinze mil espectadors, el Roig Arena va vibrar amb la final entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. El recinte va tancar la seua primera Copa i el torneig tornarà en 2027.

Detenen als pares de l’acusat de matar al seu veí a Benimàmet

La Policia Nacional ha arrestat als progenitors del presumpte agressor de Benimàmet per a prendre'ls declaració i aclarir si van tindre implicació en el crim. L'homicidi s'ha produït després de l'avís d'una veïna per sorolls en una vivenda del carrer Gavarda.

Felip VI visita el Roig Arena abans d’assistir a la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. Va arribar amb antelació i va ser rebut per autoritats.

El Barcelona va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant

L'equip de Hansi Flic va aprofitar la punxada blanca a Pamplona i va firmar un 3-0 amb gols de Bernal, De Jong i Fermín per a tornar al cim de LaLiga.

Felip VI recorre el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

El rei va visitar el Roig Arena, seu de la Copa del Rei des del dijous, i va arribar 40 minuts abans del duel entre el Reial Madrid i el Kosner Baskonia. La presència institucional va subratllar la rellevància de l'esdeveniment i del nou recinte valencià.

Felip VI visita el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena de València abans d'assistir a la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. La presència del monarca va reforçar el tancament d'un torneig que el recinte va acollir des del dijous.

Carlos Álvarez lamenta el 3-0 davant el Barcelona: ‘L’equip competix però no ens dona de moment’

Carlos Álvarez ha assumit després del 3-0 davant el Barcelona que el Llevant competix però no aconseguix transformar-lo en punts. Confia a reaccionar davant rivals directes.