Apunyalen un xic en una discoteca de València

Imatge d’arxiu | València Diari

 

ACTUALITZAT 17.50 hores. Agents de la Policia Nacional i la Policia Local de València han detingut este divendres a una persona per presumptament apunyalar a una altra en l’interior d’una coneguda discoteca de València, en la zona de la Creu Coberta, segons han explicat fonts policials.

 

Els fets s’han produït durant la nit de dijous a divendres, que coincidix amb la festivitat de Halloween, en un local d’oci nocturn de València, a on el sospitós ha agredit amb una arma blanca a una altra persona. La víctima no presenta ferides de gravetat.

 

Agents de la Policia Local de València han traslladat a la víctima a l’Hospital La Fe de València, mentres que efectius de la Policia Nacional han arrestat al presumpte autor de l’agressió en un altre centre hospitalari, segons les mateixes fonts.

 

Els veïns han afirmat que la nit ha sigut molt moguda, amb moltes molèsties a banda del succés. El president de l’Associació de Veïns Sant Vicent Màrtir-Bulevard Sud, Elías Sánchez, ha afirmat a ‘Las Provincias’ que l’apunyalament «ha sigut un brot d’escàndol», però que, a banda, han passat una nit amb molt soroll als carrers.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.