Apunyalen un xic en una discoteca de València

Imatge d’arxiu | València Diari

 

ACTUALITZAT 17.50 hores. Agents de la Policia Nacional i la Policia Local de València han detingut este divendres a una persona per presumptament apunyalar a una altra en l’interior d’una coneguda discoteca de València, en la zona de la Creu Coberta, segons han explicat fonts policials.

 

Els fets s’han produït durant la nit de dijous a divendres, que coincidix amb la festivitat de Halloween, en un local d’oci nocturn de València, a on el sospitós ha agredit amb una arma blanca a una altra persona. La víctima no presenta ferides de gravetat.

 

Agents de la Policia Local de València han traslladat a la víctima a l’Hospital La Fe de València, mentres que efectius de la Policia Nacional han arrestat al presumpte autor de l’agressió en un altre centre hospitalari, segons les mateixes fonts.

 

Els veïns han afirmat que la nit ha sigut molt moguda, amb moltes molèsties a banda del succés. El president de l’Associació de Veïns Sant Vicent Màrtir-Bulevard Sud, Elías Sánchez, ha afirmat a ‘Las Provincias’ que l’apunyalament «ha sigut un brot d’escàndol», però que, a banda, han passat una nit amb molt soroll als carrers.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó per a tres detinguts per un cultiu de marihuana amb 1.200 plantes a Crevillent

Tres hòmens de 22, 25 i 27 anys han ingressat a la presó provisional després de l'operació 'Lomac' que va desmantellar un cultiu amb 1.200 plantes a Crevillent. En la nau es va constatar un frau elèctric superior a 50.000 euros i el cas l'instruïx un jutjat d'Elx.

La Generalitat adquirix ‘El matador Pepillo’ de Zuloaga per al Museu de Belles Arts

La Generalitat ha adquirit en subhasta pública 'El matador Pepillo' d'Ignacio Zuloaga per al MuBAV. L'obra reforça la col·lecció dels segles XIX i XX i dialoga amb autors valencians.

Les obres de la CHJ triplicaran la capacitat de desguàs del barranc de Poio a Chiva

Les obres d'emergència en el barranc de Poio triplicaran la seua capacitat de desguàs fins a 600 m³/s a Chiva. Són cinc actuacions amb prop de 3 milions i finalització prevista al juny.

La Guàrdia Civil investiga a 45 persones per fraus en exàmens de trànsit i conduir sense permís

La Guàrdia Civil ha investigat a 45 persones en la Comunitat Valenciana per suplantació en la prova teòrica, ús de dispositius per a copiar i conducció amb el permís sense vigència.

Guitarricadelafuente enlluerna a Nova York amb ‘Spanish Leather’ en l’inici del seu gira pels EUA

Primera nit en The Bowery Ballroom amb entrades esgotades i una versió enriquida de 'Spanish Leather' que va fer cantar i ballar a la sala. L'artista va alternar intimisme i eufòria amb arranjaments electrònics i proximitat constant amb el públic.

Febrer s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més núvols, possible pluja i màximes a la baixa

El cap de setmana arriba amb més nuvolositat i amb precipitacions puntuals en el sud de València i nord d'Alacant. Les màximes baixaran, més a l'interior el dissabte, amb vents de l'est i nord-est.

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.