Apunyalen un xic en una discoteca de València

Imatge d’arxiu | València Diari

 

ACTUALITZAT 17.50 hores. Agents de la Policia Nacional i la Policia Local de València han detingut este divendres a una persona per presumptament apunyalar a una altra en l’interior d’una coneguda discoteca de València, en la zona de la Creu Coberta, segons han explicat fonts policials.

 

Els fets s’han produït durant la nit de dijous a divendres, que coincidix amb la festivitat de Halloween, en un local d’oci nocturn de València, a on el sospitós ha agredit amb una arma blanca a una altra persona. La víctima no presenta ferides de gravetat.

 

Agents de la Policia Local de València han traslladat a la víctima a l’Hospital La Fe de València, mentres que efectius de la Policia Nacional han arrestat al presumpte autor de l’agressió en un altre centre hospitalari, segons les mateixes fonts.

 

Els veïns han afirmat que la nit ha sigut molt moguda, amb moltes molèsties a banda del succés. El president de l’Associació de Veïns Sant Vicent Màrtir-Bulevard Sud, Elías Sánchez, ha afirmat a ‘Las Provincias’ que l’apunyalament «ha sigut un brot d’escàndol», però que, a banda, han passat una nit amb molt soroll als carrers.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.