Apunyalen un xic en una discoteca de València

Imatge d’arxiu | València Diari

 

ACTUALITZAT 17.50 hores. Agents de la Policia Nacional i la Policia Local de València han detingut este divendres a una persona per presumptament apunyalar a una altra en l’interior d’una coneguda discoteca de València, en la zona de la Creu Coberta, segons han explicat fonts policials.

 

Els fets s’han produït durant la nit de dijous a divendres, que coincidix amb la festivitat de Halloween, en un local d’oci nocturn de València, a on el sospitós ha agredit amb una arma blanca a una altra persona. La víctima no presenta ferides de gravetat.

 

Agents de la Policia Local de València han traslladat a la víctima a l’Hospital La Fe de València, mentres que efectius de la Policia Nacional han arrestat al presumpte autor de l’agressió en un altre centre hospitalari, segons les mateixes fonts.

 

Els veïns han afirmat que la nit ha sigut molt moguda, amb moltes molèsties a banda del succés. El president de l’Associació de Veïns Sant Vicent Màrtir-Bulevard Sud, Elías Sánchez, ha afirmat a ‘Las Provincias’ que l’apunyalament «ha sigut un brot d’escàndol», però que, a banda, han passat una nit amb molt soroll als carrers.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.