Un àrbitre acaba en l’hospital després de ser agredit per un juvenil del C.E.F. El Verger

Ahir dimecres va tindre lloc un altre cas de violència al futbol base on un juvenil va agredir per l'esquena a l'àrbitre del partit a falta de segons per que acabara l'encontre. Com informa 'El Levante – EMV', l'àrbitre va caure a terra després del colp, i va intentar alçar-se però sense èxit, ja que es va tornar a desplomar. Estava commocionat i marejat i segons van indicar testimonis de l'agressió on l'àrbitre va arribar a perdre la noció d'on s'encontrava. Els sanitaris van atendre a l'àrbitre i el van traslladar a l'hospital, mentre que la Policia Local i Guàrdia Civil arribaven al camp a investigar el succés.

El partit havia anat amb certa normalitat, amb 2-1 en el marcador al final del temps reglamentari. En el descompte, de cinc minuts, el Beniopa va disposar d'una ocasió i va empatar el partit en el minut 94. Va ser en eixe moment quan un dels juvenils del CEF El Verger va embogir de ràbia, es va dirigir a l'àrbitre i inesperadament li va propinar una violenta punyada per l'esquena.

Tant la directiva, com l'entrenador i la resta de jugadors, van identificar ràpidament a l'agressor. Van traslladar al col·legiat a l'hospital de Dénia i ja a la vesprada, va rebre l'alta. Després de tornar a Beniopa, el seu poble, va traslladar a la directiva del CEF El Verger que presentarà una denúncia contra el seu agressor.

Últimes notícies

El Sant Joan estrena un microscopi digital 3D que alça el nivell de la cirurgia ocular

L’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un microscopi digital 3D de última generació que augmenta la precisió, la seguretat del pacient i la formació dels residents en cirurgia oftalmològica.

Els incendis forestals tallen huit carreteres a Castelló i 46 a tot l’Estat

Un total de 46 carreteres han quedat tancades este dilluns a Espanya per incendis forestals, huit d’elles a la província de Castelló, segons la DGT.

Gata Kamsky liderarà el Festival Internacional d’Escacs de Benidorm

El gran mestre nord-americà Gata Kamsky participarà en el torneig principal del Festival Internacional d’Escacs Gran Hotel Bali de Benidorm i protagonitzarà una sessió de simultànies contra 24 rivals el 27 de novembre.

Tres mites de l’atletisme espanyol apadrinen la Subida al Santuario de Novelda

La 38a Carrera 12K Subida al Santuario de Novelda reunirà l’1 d’agost un miler de corredors i tindrà com a padrins Abel Antón, Martín Fiz i Fermín Cacho.

L’Open Malva XVI ompli la Malva-rosa amb 362 jugadors i 600 partits de vòlei platja

L’Open Malva XVI de vòlei platja ha tancat l’edició de 2026 a la platja de la Malva-rosa amb 362 participants, 600 partits i 12 podis repartits entre totes les categories.

Els desallotjats d’Artana pel foc de la Vall d’Uixó: ‘Fan ganes de plorar’

Veïns d’Artana desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó expliquen el seu trasllat a l’alberg de Nules i el colp emocional en vore la serra cremada.

Tanquen el port de Sagunt per a carregar avions contra l’incendi de la Vall d’Uixó

El port de Sagunt ha tancat este dilluns el trànsit marítim per facilitar la càrrega dels avions que lluiten contra l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ja ha cremat 6.500 hectàrees i manté actius importants mitjans aeris i terrestres.

Les marques xineses redibuixen el mapa de l’automoció a Espanya

L’arribada de Geely a la planta d’Almussafes consolida l’avenç de les marques xineses en la indústria de l’automòbil a Espanya, amb noves fàbriques i aliances que esquiven aranzels i reactiven plantes històriques.