Un àrbitre acaba en l’hospital després de ser agredit per un juvenil del C.E.F. El Verger

Ahir dimecres va tindre lloc un altre cas de violència al futbol base on un juvenil va agredir per l'esquena a l'àrbitre del partit a falta de segons per que acabara l'encontre. Com informa 'El Levante – EMV', l'àrbitre va caure a terra després del colp, i va intentar alçar-se però sense èxit, ja que es va tornar a desplomar. Estava commocionat i marejat i segons van indicar testimonis de l'agressió on l'àrbitre va arribar a perdre la noció d'on s'encontrava. Els sanitaris van atendre a l'àrbitre i el van traslladar a l'hospital, mentre que la Policia Local i Guàrdia Civil arribaven al camp a investigar el succés.

El partit havia anat amb certa normalitat, amb 2-1 en el marcador al final del temps reglamentari. En el descompte, de cinc minuts, el Beniopa va disposar d'una ocasió i va empatar el partit en el minut 94. Va ser en eixe moment quan un dels juvenils del CEF El Verger va embogir de ràbia, es va dirigir a l'àrbitre i inesperadament li va propinar una violenta punyada per l'esquena.

Tant la directiva, com l'entrenador i la resta de jugadors, van identificar ràpidament a l'agressor. Van traslladar al col·legiat a l'hospital de Dénia i ja a la vesprada, va rebre l'alta. Després de tornar a Beniopa, el seu poble, va traslladar a la directiva del CEF El Verger que presentarà una denúncia contra el seu agressor.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.