Un àrbitre acaba en l’hospital després de ser agredit per un juvenil del C.E.F. El Verger

Ahir dimecres va tindre lloc un altre cas de violència al futbol base on un juvenil va agredir per l'esquena a l'àrbitre del partit a falta de segons per que acabara l'encontre. Com informa 'El Levante – EMV', l'àrbitre va caure a terra després del colp, i va intentar alçar-se però sense èxit, ja que es va tornar a desplomar. Estava commocionat i marejat i segons van indicar testimonis de l'agressió on l'àrbitre va arribar a perdre la noció d'on s'encontrava. Els sanitaris van atendre a l'àrbitre i el van traslladar a l'hospital, mentre que la Policia Local i Guàrdia Civil arribaven al camp a investigar el succés.

El partit havia anat amb certa normalitat, amb 2-1 en el marcador al final del temps reglamentari. En el descompte, de cinc minuts, el Beniopa va disposar d'una ocasió i va empatar el partit en el minut 94. Va ser en eixe moment quan un dels juvenils del CEF El Verger va embogir de ràbia, es va dirigir a l'àrbitre i inesperadament li va propinar una violenta punyada per l'esquena.

Tant la directiva, com l'entrenador i la resta de jugadors, van identificar ràpidament a l'agressor. Van traslladar al col·legiat a l'hospital de Dénia i ja a la vesprada, va rebre l'alta. Després de tornar a Beniopa, el seu poble, va traslladar a la directiva del CEF El Verger que presentarà una denúncia contra el seu agressor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica les Falles com a motor de cohesió i identitat a Alcàsser i Algemesí

Pérez Llorca ha visitat este diumenge les Falles d'Alcàsser i Algemesí i ha subratllat el seu valor cohesionador i de senya d'identitat per al poble valencià. En el seu recorregut ha estat acompanyat pels alcaldes i per representants de les comissions falleres.

El València va reviure els seus mals com a visitant davant el cuer

El València va caure 1-0 en el Carlos Tartiere i va tornar a evidenciar la seua debilitat fora de Mestalla, sobretot a pilota parada. L'equip de Carlos Corberán va encadenar la seua segona derrota del curs davant l'Oviedo.

Eder Sarabia afronta el seu moment més delicat a l’Elx després d’onze jornades sense guanyar

La ratxa sense victòries, l'absència de triomfs a domicili i la golejada encaixada davant el Reial Madrid col·loquen el projecte de Sarabia sota màxima pressió.

Presó per a la dona detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Un jutjat ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a la dona de 48 anys investigada per ruixar amb líquid inflamable a la seua parella a Chiva. S'obrin diligències paral·leles per possibles maltractaments de l'home cap a ella, mentres la víctima seguix ingressada amb pronòstic reservat.

El Consell repartix 15.000 detectors de submissió química en les Falles

La Generalitat ha activat el repartiment de 15.000 adhesius amb coixinets per a detectar FLZ, benzodiazepines, ketamina i GHB durant els dies grans de les Falles. El dispositiu s'acompanya d'un bus d'atenció i Punts Violeta amb horaris ampliats i coordinació policial.

El cara a cara de les xarangues a València accelera l’evolució musical de les Falles

El cara a cara entre xarangues guanya terreny a València com a símbol de l'evolució musical de les Falles. Telotocotó i Pintant-la mesuraran forces a L'Eliana i creixen els concursos amb esperit de germanor.

Les falles infantils obrin els dies grans amb esglai pel vent

València ha començat el dia amb 382 monuments infantils plantats que obrin els cinc dies grans de les Falles 2026. El vent ha provocat caigudes de peces i treballs de reforç, encara que s'espera millora al llarg del dia.

Banc mundial de sons d’aus aconseguix 1.192 espècies sota coordinació espanyola

El nou banc acústic global, coordinat per biòlegs espanyols, reunix gravacions anotades de cinc continents per a impulsar la identificació automàtica d'aus.