Un àrbitre acaba en l’hospital després de ser agredit per un juvenil del C.E.F. El Verger

Ahir dimecres va tindre lloc un altre cas de violència al futbol base on un juvenil va agredir per l'esquena a l'àrbitre del partit a falta de segons per que acabara l'encontre. Com informa 'El Levante – EMV', l'àrbitre va caure a terra després del colp, i va intentar alçar-se però sense èxit, ja que es va tornar a desplomar. Estava commocionat i marejat i segons van indicar testimonis de l'agressió on l'àrbitre va arribar a perdre la noció d'on s'encontrava. Els sanitaris van atendre a l'àrbitre i el van traslladar a l'hospital, mentre que la Policia Local i Guàrdia Civil arribaven al camp a investigar el succés.

El partit havia anat amb certa normalitat, amb 2-1 en el marcador al final del temps reglamentari. En el descompte, de cinc minuts, el Beniopa va disposar d'una ocasió i va empatar el partit en el minut 94. Va ser en eixe moment quan un dels juvenils del CEF El Verger va embogir de ràbia, es va dirigir a l'àrbitre i inesperadament li va propinar una violenta punyada per l'esquena.

Tant la directiva, com l'entrenador i la resta de jugadors, van identificar ràpidament a l'agressor. Van traslladar al col·legiat a l'hospital de Dénia i ja a la vesprada, va rebre l'alta. Després de tornar a Beniopa, el seu poble, va traslladar a la directiva del CEF El Verger que presentarà una denúncia contra el seu agressor.

Últimes notícies

Els Arts anuncia quatre noves produccions d’òpera i consolida el seu equilibri econòmic per a 2026-2027

Els Arts estrenarà quatre noves produccions d'òpera en la temporada 2026-2027, amb títols com Carmen i Simon Boccanegra, i confirma un sòlid equilibri pressupostari.

La Comunitat Valenciana frega el 81% d’ocupació hotelera en la primera mitat de maig

L'ocupació hotelera mitjana en la Comunitat Valenciana va aconseguir el 80,8% en la primera quinzena de maig, 1,5 punts més que en 2025, amb València i Benidorm al capdavant i Castelló com el destí que més creix.

Els premis DONAiDONA distingixen a tres projectes valencians pel seu impacte social i inclusiu

L'associació EVAP celebra la VIII edició dels premis DONAiDONA, que distingixen a Grup ILUNION, Cocosint Cooperativa i Gestió Intel·ligent de Conflictes pels seus projectes d'inclusió per a dones vulnerables i famílies afectades per la dana.

Mor una treballadora municipal a Borriana després de xocar un turisme amb un camió de l’Ajuntament

Una empleada de l'àrea de Via Pública de Borriana ha mort després de la col·lisió entre un turisme i un camió municipal en l'avinguda Cañada Blanch. L'Ajuntament ha decretat dos dies de dol oficial i ha anunciat un minut de silenci i la suspensió d'actes institucionals.

Dos detinguts després de xocar amb la Guàrdia Civil en una persecució per drogues en Orihuela Costa

Dos hòmens de 30 i 34 anys han sigut detinguts en Orihuela Costa per tràfic de drogues després d'una persecució amb cotxe que va acabar amb un xoc frontal contra un vehicle de la Guàrdia Civil i un agent ferit.

La Policia de la Generalitat incauta 39 obres falses atribuïdes a Saura, Miró i Basquiat

La Policia de la Generalitat ha intervingut 39 obres d'art falsament atribuïdes a Antonio Saura, Joan Miró i Jean-Michel Basquiat i ha detingut al presumpte responsable per estafa i delicte contra la propietat intel·lectual.

Aagesen defén una coordinació constant en la dana i acusa a la Generalitat de fallar com a autoritat competent

Sara Aagesen insistix al Senat en què la coordinació entre ministeris durant la dana va ser contínua i responsabilitza a la Generalitat Valenciana del retard en les alertes a la població.

El València preveu 50.000 abonats en el Nou Mestalla i limitarà els concerts a l’estiu

El València calcula aconseguir els 50.000 abonats en el Nou Mestalla en la temporada 2027-28 i planteja un model d'estadi actiu tot l'any, amb concerts sol a l'estiu i horaris pactats amb el veïnat de Benicalap.