Detinguda una dona per arrancar-li part de la boca al seu nóvio en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte d’Abastos de la Ciutat de València a una dona de 28 anys, d’origen equatorià, com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i lesions, després d’arrancar-li part de la boca al seu nóvio d’un mos. La víctima ha necessitat ser operat, posteriorment.

 

Els fets han passat cap a la 01.15 de la matinada, quan als agents que patrullaven la zona els ha arribat un avís per a que anaren a una plaça del districte d’Abastos on, segons pareix, una dona havia mossegat en la boca al seu nóvio i li havia provocat sang.

 

Una volta allí, els policies han vist a un home amb una ferida en la boca, que perdia molta sang, i han pogut saber que, poc abans, quan ell havia intentat pegar-li un bes, ella li havia pegat un mos en la boca i li havia arrancat part del llavi inferior.

 

Els agents han localitzat a la sospitosa en la casa i ella ha explicat que estava enfadada amb el seu nóvio perquè, segons la seua versió, ell l’havia agredida abans i que, per això, ella no volia besar-lo. Després d’una sèrie de comprovacions, han detingut a la presumpta agressora per delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i lesions.

 

L’home ha sigut traslladat pels agents a l’hospital, a on ha sigut operat perquè ha perdut 3 centímetres de la part inferior de la boca, corresponent al llavi. La detinguda, que té antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.

Tres de cada quatre xiquets valencians tenen alguna alteració visual

Un 72,8 % dels xiquets i adolescents de la Comunitat Valenciana tenen alguna alteració visual diagnosticada, sobretot miopia, segons el Baròmetre de la Salut Visual 2025 del COOCV. Els experts alerten que la primera revisió arriba massa tard, cap als 10 anys de mitjana.

Gourlay defensa la seua gestió al València, demana temps i rebutja dimitir

El CEO de futbol del València, Ron Gourlay, ha defensat la seua tasca i el mercat de fitxatges, ha descartat dimitir i ha assegurat que el club no necessita un director esportiu. També ha reivindicat el projecte del Nou Mestalla com a clau per al futur econòmic de l'entitat.

Més ajudes als pobles afectats pels incendis de Tírig i Sogorb

El Govern valencià ha ampliat fins als 17,9 milions les ajudes urgents pels danys dels incendis de la Vall d’Uixó, Tírig i Sogorb, que arribaran també a set municipis de Castelló i València. El Consell estudia plans específics de recuperació i reforestació per a totes les zones afectades este estiu, inclosa El Saler.

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.

Pérez Llorca acusa Sánchez de arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el Govern d'Espanya d'arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta i ha retret a Pedro Sánchez que, segons ell, 'li sobren relats i li falten fets'. Les declaracions s'han produït a València durant l'inici de curs del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana.