Detinguda una dona per arrancar-li part de la boca al seu nóvio en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte d’Abastos de la Ciutat de València a una dona de 28 anys, d’origen equatorià, com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i lesions, després d’arrancar-li part de la boca al seu nóvio d’un mos. La víctima ha necessitat ser operat, posteriorment.

 

Els fets han passat cap a la 01.15 de la matinada, quan als agents que patrullaven la zona els ha arribat un avís per a que anaren a una plaça del districte d’Abastos on, segons pareix, una dona havia mossegat en la boca al seu nóvio i li havia provocat sang.

 

Una volta allí, els policies han vist a un home amb una ferida en la boca, que perdia molta sang, i han pogut saber que, poc abans, quan ell havia intentat pegar-li un bes, ella li havia pegat un mos en la boca i li havia arrancat part del llavi inferior.

 

Els agents han localitzat a la sospitosa en la casa i ella ha explicat que estava enfadada amb el seu nóvio perquè, segons la seua versió, ell l’havia agredida abans i que, per això, ella no volia besar-lo. Després d’una sèrie de comprovacions, han detingut a la presumpta agressora per delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i lesions.

 

L’home ha sigut traslladat pels agents a l’hospital, a on ha sigut operat perquè ha perdut 3 centímetres de la part inferior de la boca, corresponent al llavi. La detinguda, que té antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Tanquem Cofrents carrega contra la pròrroga de la nuclear d’Almaraz i alerta pel futur de Cofrents

La plataforma Tanquem Cofrents denuncia que la pròrroga de la central nuclear d’Almaraz trenca el pla de transició energètica del govern i alerta que Iberdrola es prepara per a allargar la vida de Cofrents més enllà de 2030.

Permesa la crema de palla d’arròs a menys de 500 metres de zona forestal des del 16 de setembre

Medi Ambient ha autoritzat de manera excepcional la crema de restolls i palla d’arròs en humedals pròxims a zona forestal des del 16 de setembre fins a final de campanya, amb condicions estrictes per a evitar incendis i problemes mediambientals.

Un estudi de la UPV alerta que les estadístiques policials amaguen zones de risc per a les dones

Un estudi internacional liderat per la UPV conclou que les dades policials sobre violència contra les dones no reflectixen totes les zones de risc i defensa combinar-les amb informació de la ciutadania i de les xarxes socials per a millorar les polítiques de seguretat urbana.

Cauen dos bandes itinerants de robatoris en vivendes amb almenys 27 assalts aclarits

La Policia Nacional ha desarticulat a Madrid i València dos grups criminals itinerants especialitzats en robatoris en vivendes, amb almenys 27 delictes aclarits i set detinguts, cinc d’ells ja en presó provisional.

Detingut a la Pobla Llarga amb una pistola amagada en una falsa targeta de crèdit

La Guàrdia Civil ha detingut a la Pobla Llarga un home de 53 anys que duia una arma de foc camuflada com una targeta de crèdit. En el seu domicili s’ha localitzat més munició, inclosa una bala de punta buida prohibida per a particulars.

Ruixats forts al nord i temperatures estables a la Comunitat Valenciana

L’Aemet preveu per a esta vesprada ruixats localment forts amb tronada al terç nord de la Comunitat Valenciana, mentre que la resta del territori mantindrà el cel poc nuvolós i temperatures sense canvis destacats.

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.