Detinguda una dona per arrancar-li part de la boca al seu nóvio en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte d’Abastos de la Ciutat de València a una dona de 28 anys, d’origen equatorià, com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i lesions, després d’arrancar-li part de la boca al seu nóvio d’un mos. La víctima ha necessitat ser operat, posteriorment.

 

Els fets han passat cap a la 01.15 de la matinada, quan als agents que patrullaven la zona els ha arribat un avís per a que anaren a una plaça del districte d’Abastos on, segons pareix, una dona havia mossegat en la boca al seu nóvio i li havia provocat sang.

 

Una volta allí, els policies han vist a un home amb una ferida en la boca, que perdia molta sang, i han pogut saber que, poc abans, quan ell havia intentat pegar-li un bes, ella li havia pegat un mos en la boca i li havia arrancat part del llavi inferior.

 

Els agents han localitzat a la sospitosa en la casa i ella ha explicat que estava enfadada amb el seu nóvio perquè, segons la seua versió, ell l’havia agredida abans i que, per això, ella no volia besar-lo. Després d’una sèrie de comprovacions, han detingut a la presumpta agressora per delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i lesions.

 

L’home ha sigut traslladat pels agents a l’hospital, a on ha sigut operat perquè ha perdut 3 centímetres de la part inferior de la boca, corresponent al llavi. La detinguda, que té antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.