10.3 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Detinguda una dona per arrancar-li part de la boca al seu nóvio en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte d’Abastos de la Ciutat de València a una dona de 28 anys, d’origen equatorià, com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i lesions, després d’arrancar-li part de la boca al seu nóvio d’un mos. La víctima ha necessitat ser operat, posteriorment.

 

Els fets han passat cap a la 01.15 de la matinada, quan als agents que patrullaven la zona els ha arribat un avís per a que anaren a una plaça del districte d’Abastos on, segons pareix, una dona havia mossegat en la boca al seu nóvio i li havia provocat sang.

 

Una volta allí, els policies han vist a un home amb una ferida en la boca, que perdia molta sang, i han pogut saber que, poc abans, quan ell havia intentat pegar-li un bes, ella li havia pegat un mos en la boca i li havia arrancat part del llavi inferior.

 

Els agents han localitzat a la sospitosa en la casa i ella ha explicat que estava enfadada amb el seu nóvio perquè, segons la seua versió, ell l’havia agredida abans i que, per això, ella no volia besar-lo. Després d’una sèrie de comprovacions, han detingut a la presumpta agressora per delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i lesions.

 

L’home ha sigut traslladat pels agents a l’hospital, a on ha sigut operat perquè ha perdut 3 centímetres de la part inferior de la boca, corresponent al llavi. La detinguda, que té antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.