Detinguda una dona per arrancar-li part de la boca al seu nóvio en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte d’Abastos de la Ciutat de València a una dona de 28 anys, d’origen equatorià, com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i lesions, després d’arrancar-li part de la boca al seu nóvio d’un mos. La víctima ha necessitat ser operat, posteriorment.

 

Els fets han passat cap a la 01.15 de la matinada, quan als agents que patrullaven la zona els ha arribat un avís per a que anaren a una plaça del districte d’Abastos on, segons pareix, una dona havia mossegat en la boca al seu nóvio i li havia provocat sang.

 

Una volta allí, els policies han vist a un home amb una ferida en la boca, que perdia molta sang, i han pogut saber que, poc abans, quan ell havia intentat pegar-li un bes, ella li havia pegat un mos en la boca i li havia arrancat part del llavi inferior.

 

Els agents han localitzat a la sospitosa en la casa i ella ha explicat que estava enfadada amb el seu nóvio perquè, segons la seua versió, ell l’havia agredida abans i que, per això, ella no volia besar-lo. Després d’una sèrie de comprovacions, han detingut a la presumpta agressora per delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i lesions.

 

L’home ha sigut traslladat pels agents a l’hospital, a on ha sigut operat perquè ha perdut 3 centímetres de la part inferior de la boca, corresponent al llavi. La detinguda, que té antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.