Assassinat en Gandia: Detenen a un xic per la mort d’un home

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dijous a un xic de 29 anys com a presumpte autor de l’homicidi d’un home de 67 anys que va ser trobat mort a la fi de febrer en la seua casa de Gandia, en la comarca de la Safor (València).

 

Segons han explicat fonts policials, l‘arrest del sospitós ha tingut lloc durant el matí d’este dijous, dos setmanes després que es descobrirà el cos sense vida de l’home a la seua casa, amb signes de violència.

 

Els fets es remunten al passat 24 de febrer, quan agents de la Policia Nacional van ser alertats per uns nebots de la víctima perquè feia temps que no tenien notícies seues. Tal com pareix, l’home de 67 anysconfrare del Nazareno de Gandia, va ser localitzat lligat de peus i mans després de ser colpejat i asfixiat per l’ara detingut.

 

Detingut dos setmanes després

Els policies que es van desplaçar fins al domicili de l’home van trobar el cadàver de la víctima amb signes de violència, que feia uns quants dies que havia mort, segons han detallat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Efectius de la Policia Científica van acudir al lloc per a fer la inspecció ocular i el grup d’Homicidis de la Prefectura Superior de Policia de València va obrir una investigació per a esclarir els fets. Després de les labors d’investigació, les autoritats han conseguit detindre al sospitós 15 després de la troballa del cadàver.

Últimes notícies

Un cuidador investiga per estafar un matrimoni destapa un laboratori de drogues a Elx

La investigació a un cuidador acusat d’estafar més de 50.000 euros a un matrimoni major estranger en una pedania d’Elx ha permés descobrir un laboratori clandestí de drogues sintètiques en un garatge. Tres hòmens han sigut detinguts i el complex ha quedat desmantellat abans d’entrar en funcionament.

Luís Castro marca el full de ruta del Levante: equip aguerrit i sense por

Luís Castro definix abans de l’inici de LaLiga un Levante aguerrit, amb identitat guanyadora, confiança en la cantera i orgull pel traspàs de Carlos Espí al Real Madrid.

Avís taronja dilluns per aiguats de fins a 40 l/m² a Castelló i València

Aemet ha activat per a dilluns a la vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² i tempestes fortes a l’interior de Castelló i València i al litoral sud valencià. Hui es mantenen avisos grocs per calor, tempestes i fenòmens costaners en diversos punts de la Comunitat Valenciana.

Nova nit tòrrida al litoral valencià amb fins a 28,4 ºC a Tabarca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28,4 graus a Tabarca i 27,8 a Santa Pola, i alerta groga per calor i fenòmens costaners.

Espanya restablix durant 30 dies els controls a viatgers procedents d’Itàlia

El BOE ha publicat l’orde d’Interior que reactiva durant trenta dies els controls fronterers a viatgers procedents d’Itàlia per la pressió migratòria en la ruta del Mediterrani central.

Així es preparen quatre punts clau per a vore l’eclipsi solar total del 12 d’agost

Galícia, Guadalajara, Aragó i Balears ultimen dispositius especials de seguretat, mobilitat i divulgació per a observar l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost. València també serà un dels punts privilegiats de la franja de totalitat.

Cauen a Elx cinc acusats d’estafar compravendes d’or amb joies falses

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx un grup que ha col·locat com a or macís joies falses en establiments de compravenda, amb almenys nou operacions i cinc detinguts.

Tres ferits en la platja d’Altea per l’impacte d’una carcassa del Castell de l’Olla

Un home de 55 anys, una dona de 24 i un jove de 19 han resultat ferits esta matinada en la platja d’Altea per l’impacte d’una carcassa del Castell de l’Olla.