Assassinat en Gandia: Detenen a un xic per la mort d’un home

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dijous a un xic de 29 anys com a presumpte autor de l’homicidi d’un home de 67 anys que va ser trobat mort a la fi de febrer en la seua casa de Gandia, en la comarca de la Safor (València).

 

Segons han explicat fonts policials, l‘arrest del sospitós ha tingut lloc durant el matí d’este dijous, dos setmanes després que es descobrirà el cos sense vida de l’home a la seua casa, amb signes de violència.

 

Els fets es remunten al passat 24 de febrer, quan agents de la Policia Nacional van ser alertats per uns nebots de la víctima perquè feia temps que no tenien notícies seues. Tal com pareix, l’home de 67 anysconfrare del Nazareno de Gandia, va ser localitzat lligat de peus i mans després de ser colpejat i asfixiat per l’ara detingut.

 

Detingut dos setmanes després

Els policies que es van desplaçar fins al domicili de l’home van trobar el cadàver de la víctima amb signes de violència, que feia uns quants dies que havia mort, segons han detallat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Efectius de la Policia Científica van acudir al lloc per a fer la inspecció ocular i el grup d’Homicidis de la Prefectura Superior de Policia de València va obrir una investigació per a esclarir els fets. Després de les labors d’investigació, les autoritats han conseguit detindre al sospitós 15 després de la troballa del cadàver.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut a València fa més de cent anys

La Policia de la Generalitat ha localitzat en una web de compravenda un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut del Col·legi de l'Art Major de la Seda a inicis del segle XX i lloc en venda per 71.900 euros.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.