Assassinat en Gandia: Detenen a un xic per la mort d’un home

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dijous a un xic de 29 anys com a presumpte autor de l’homicidi d’un home de 67 anys que va ser trobat mort a la fi de febrer en la seua casa de Gandia, en la comarca de la Safor (València).

 

Segons han explicat fonts policials, l‘arrest del sospitós ha tingut lloc durant el matí d’este dijous, dos setmanes després que es descobrirà el cos sense vida de l’home a la seua casa, amb signes de violència.

 

Els fets es remunten al passat 24 de febrer, quan agents de la Policia Nacional van ser alertats per uns nebots de la víctima perquè feia temps que no tenien notícies seues. Tal com pareix, l’home de 67 anysconfrare del Nazareno de Gandia, va ser localitzat lligat de peus i mans després de ser colpejat i asfixiat per l’ara detingut.

 

Detingut dos setmanes després

Els policies que es van desplaçar fins al domicili de l’home van trobar el cadàver de la víctima amb signes de violència, que feia uns quants dies que havia mort, segons han detallat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Efectius de la Policia Científica van acudir al lloc per a fer la inspecció ocular i el grup d’Homicidis de la Prefectura Superior de Policia de València va obrir una investigació per a esclarir els fets. Després de les labors d’investigació, les autoritats han conseguit detindre al sospitós 15 després de la troballa del cadàver.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.