Assassinat en Gandia: Detenen a un xic per la mort d’un home

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dijous a un xic de 29 anys com a presumpte autor de l’homicidi d’un home de 67 anys que va ser trobat mort a la fi de febrer en la seua casa de Gandia, en la comarca de la Safor (València).

 

Segons han explicat fonts policials, l‘arrest del sospitós ha tingut lloc durant el matí d’este dijous, dos setmanes després que es descobrirà el cos sense vida de l’home a la seua casa, amb signes de violència.

 

Els fets es remunten al passat 24 de febrer, quan agents de la Policia Nacional van ser alertats per uns nebots de la víctima perquè feia temps que no tenien notícies seues. Tal com pareix, l’home de 67 anysconfrare del Nazareno de Gandia, va ser localitzat lligat de peus i mans després de ser colpejat i asfixiat per l’ara detingut.

 

Detingut dos setmanes després

Els policies que es van desplaçar fins al domicili de l’home van trobar el cadàver de la víctima amb signes de violència, que feia uns quants dies que havia mort, segons han detallat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Efectius de la Policia Científica van acudir al lloc per a fer la inspecció ocular i el grup d’Homicidis de la Prefectura Superior de Policia de València va obrir una investigació per a esclarir els fets. Després de les labors d’investigació, les autoritats han conseguit detindre al sospitós 15 després de la troballa del cadàver.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reclama baixar la crispació

Juanfran Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional, defén la prioritat valenciana i nega que estes mesures impliquen racisme.

La jutgessa eximix a Mazón de coordinar la gestió de la dana i limita la investigació al Pla d’Inundacions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana conclou que Carlos Mazón no tenia funcions de coordinació ni de donar instruccions durant l'emergència i que eixa responsabilitat requeia en els directors del Pla Especial d'Inundacions.

Harry Potter omplirà de màgia el Circuit de Cheste amb un xou nocturn de 1.200 drons

El Circuit Ricardo Tormo de Cheste acollirà a la fi de juny un espectacle nocturn de 1.200 drons inspirat en l'univers d'Harry Potter, amb música en directe, polseres LED i ambientació temàtica.

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.