19.7 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Assassinat en Gandia: Detenen a un xic per la mort d’un home

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dijous a un xic de 29 anys com a presumpte autor de l’homicidi d’un home de 67 anys que va ser trobat mort a la fi de febrer en la seua casa de Gandia, en la comarca de la Safor (València).

 

Segons han explicat fonts policials, l‘arrest del sospitós ha tingut lloc durant el matí d’este dijous, dos setmanes després que es descobrirà el cos sense vida de l’home a la seua casa, amb signes de violència.

 

Els fets es remunten al passat 24 de febrer, quan agents de la Policia Nacional van ser alertats per uns nebots de la víctima perquè feia temps que no tenien notícies seues. Tal com pareix, l’home de 67 anysconfrare del Nazareno de Gandia, va ser localitzat lligat de peus i mans després de ser colpejat i asfixiat per l’ara detingut.

 

Detingut dos setmanes després

Els policies que es van desplaçar fins al domicili de l’home van trobar el cadàver de la víctima amb signes de violència, que feia uns quants dies que havia mort, segons han detallat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Efectius de la Policia Científica van acudir al lloc per a fer la inspecció ocular i el grup d’Homicidis de la Prefectura Superior de Policia de València va obrir una investigació per a esclarir els fets. Després de les labors d’investigació, les autoritats han conseguit detindre al sospitós 15 després de la troballa del cadàver.

Últimes notícies

Investiguen una possible granja il·legal a València amb 16 gossos en la cuina

L'Ajuntament ha comunicat a la Fiscalia una possible granja il·legal en Quatre Carreres després de la denúncia d'una veïna per olors. Els 16 gossos van ser trobats en la cuina i traslladats per a la seua valoració.

Marco Bezzecchi imposa el seu ritme a Cheste i firma la seua segona victòria seguida i tercera de l’any

L'italià ha guanyat amb autoritat el GP de la Comunitat Valenciana a Cheste, liderant de principi a fi. Raúl Fernández i Fabio di Giannantonio van completar el podi.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal, en la CV-166. S'investiguen les causes.

96-79: València apaga el triple del Tenerife i Taylor sentencia

València Basket va tombar a Tenerife (96-79) desactivant el seu tir exterior després del descans. Kam Taylor va liderar amb 23 punts i Reuvers va ser clau davant la zona.

Merino exigirà en el CPFF la reforma immediata del finançament autonòmic

Ruth Merino ha informat que exigirà en el CPFF d'este dilluns la reforma immediata del sistema de finançament autonòmic i més recursos. La consellera critica que el Govern relegue este debat en l'orde del dia i que no figure entre les seues prioritats.

Izan Guevara gana a Cheste, Moreira es corona i Ortolá aconseguix el seu primer podi

Guevara va aconseguir el seu primer triomf en Moto2 en el Ricardo Tormo després de liderar des de l'eixida. Moreira va amarrar el títol i Ortolá va celebrar el seu primer podi.

Adrián Fernández aconseguix la seua primera victòria en Moto3 i Piqueras reté el subcampionat a València

El madrileny ha dominat a Cheste per a estrenar el seu palmarés en Moto3. Una penalització a Furusato i el quint de Quiles permeten a Piqueras retindre el subcampionat.

Morales, únic supervivent de l’últim derbi del Llevant a Mestalla

José Luis Morales és l'únic jugador de l'actual Llevant que va participar en l'últim derbi a Mestalla; l'equip torna després de tres temporades en Segona i mai ha guanyat allí. Pepelu podria repetir el dol, ara amb el València.