Arriba a Alacant una pastera amb 14 migrants, la sèptima d’enguany en la província

Una pastera amb 14 persones a bord ha sigut interceptada este diumenge enfront de la costa d’Alacant, segons han informat fonts de Creu Roja Alacant. Es tracta de la sèptima pastera interceptada en la província esta setmana.

 

L’embarcació ha sigut localitzada durant la vesprada d’este diumenge a unes 40 milles de la costa d’Alacant. Salvament Marítim ha sigut l’encarregat de traslladar-la fins al Port d’Alacant, a on ha arribat cap a les set de la vesprada.

 

Amb esta última, ascendixen a set les pasteres que han arribat a la província d’Alacant durant la primera setmana de 2020. La primera va ser localitzada dijous a les 04.00 hores amb nou adults i tres menors —de 3, 10 i 12 anys—, en aigües de Torrevieja, en el Baix Segura.

 

 

Quatre pasteres arribaren divendres a la costa alacantina

Divendres, quatre pasteres van ser localitzades i rescatades en aigües d’Alacant amb 55 persones a bord, de les que set van afirmar que eren menors d’edat, segons van informar fonts de Salvament Marítim, Guàrdia Civil i Creu Roja Alacant.

 

La segona pastera de la setmana i primera del divendres es va localitzar passada la mitjanit en Pilar de la Horadada, en el Baix Segura. En ella viatjaven huit hòmens algerians que presentaven bon estat de salut. En la tercera embarcació, viatjaven 13 hòmens. D’ells, set afirmaren ser menors d’entre 15 i 17 anys. Tots presenten bon estat de salut.

 

La quarta pastera va ser vista per un avió de Salvament Marítim a 26 milles al sud-est de Torrevieja, amb una vintena de persones a bord. La quinta va ser localitzada en aigües del Campello, en l’Alacantí, amb altres 14 migrants a bord i trasllada també al Port d’Alacant per a ser atesos per personal de Creu Roja.

 

Dissabte, Salvament Marítim va interceptar una altra pastera amb 16 hòmens a bord d’origen algerià, un d’ells menor d’edat, enfront de la costa de Santa Pola, en el Baix Vinalopó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Inici de setmana amb temps estable, pujada de màximes i vent molt fort en el nord de la Comunitat Valenciana

La setmana entre març i abril arranca en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, màximes a l'alça, mínimes encara fredes en zones de l'interior i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València.

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.