Arriben quatre pasteres a la costa alacantina amb 52 migrants

Creu Roja pastera

Imatge d’arxiu | Creu Roja Alacant

Un total de 52 persones han arribat en les últimes 24 hores a diferents punts de la costa d’Alacant en quatre pasteres, segons han informat este dijous fonts de la Guàrdia Civil.

 

Les dos últimes, este mateix dijous, han sigut localitzades en Calp i en alta mar. En la localitat de la Marina Alta s’ha localitzat cap a les 06.00 hores de hui a 15 immigrants hòmens i d’origen magrebí.

 

La segona pastera d’este dijous s’ha localitzat en alta mar, des d’on ha sigut remolcada fins al Port d’Alacant, a on ja han arribat. Es tracta de deu persones: set hòmens, una dona i dos xics que al·leguen ser menors.

 

A estes 25 persones, se sumen les que van arribar ahir dimecres a punts del Campello, en l’Alacantí, i Orihuela Costa, en el Baix Segura. En esta última localitat van ser localitzats 13 hòmens, dels que cinc diuen ser menors. En la cala Amerador, del Campello, es va trobar una segona pastera amb huit hòmens i sis menors.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Caixaforum València obri una gran immersió en els mons d’Alicia

Caixaforum València acull fins al 12 d'octubre la major exposició dedicada a Alicia, un recorregut immersiu per l'obra de Lewis Carroll amb art, teatre, tallers i experiències participatives.

El PSPV estén a José Marí Olano la seua denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció

El PSPV sumarà al regidor José Marí Olano a la denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel presumpte tripijoc de places públiques i la col·locació de personal lligada a l'antic Consorci València 2007.

La meteoròloga d’À Punt sosté que una millor informació hauria evitat part de les morts per la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló declara davant la jutgessa que amb avisos primerencs i clars a la població es podrien haver salvat vides en la dana d'octubre.

Les associacions de víctimes de la DANA de València exigixen justícia i critiquen l’aforament de Mazón

Tres associacions de víctimes de la DANA de València reclamen en el Congrés justícia, mesures enfront del canvi climàtic i la fi de l'aforament de Carlos Mazón, advertint que no passaran pàgina.

Morant afirma que no hi haurà reparació per a les víctimes de la DANA fins que Mazón declare davant la Justícia

Diana Morant sosté que la reparació a les víctimes de la DANA de València passa perquè Carlos Mazón comparega davant la Justícia i critica el negacionismo climàtic en la Generalitat.

Bigas confia en la permanència de l’Elx i veu clau que hi haja més equips en la lluita pel descens

Pedro Bigas mostra confiança que l'Elx aconseguirà la permanència en una Lliga molt igualada per baix i destaca la importància de sumar en els dols directes i aprofitar el desgast de l'Atlètic de Madrid.

El concert de Jean-Michel Jarre es trasllada a la Marina Nord i convertix el recinte en eix del cicle FAR

El recital de Jean-Michel Jarre del 8 de juliol deixa la Ciutat de les Arts i les Ciències i se celebrarà en la Marina Nord, que passa a ser l'escenari principal del cicle FAR sense canvis de data ni d'entrades.

La regularització extraordinària beneficiarà a uns 100.000 migrants en la Comunitat Valenciana

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana calcula que unes 100.000 persones accediran a la regularització extraordinària, dins d'un procés que preveu aconseguir el mig milió de migrants en tota Espanya, i defén el seu impacte econòmic i social.