Arriben quatre pasteres a la costa alacantina amb 52 migrants

Creu Roja pastera

Imatge d’arxiu | Creu Roja Alacant

Un total de 52 persones han arribat en les últimes 24 hores a diferents punts de la costa d’Alacant en quatre pasteres, segons han informat este dijous fonts de la Guàrdia Civil.

 

Les dos últimes, este mateix dijous, han sigut localitzades en Calp i en alta mar. En la localitat de la Marina Alta s’ha localitzat cap a les 06.00 hores de hui a 15 immigrants hòmens i d’origen magrebí.

 

La segona pastera d’este dijous s’ha localitzat en alta mar, des d’on ha sigut remolcada fins al Port d’Alacant, a on ja han arribat. Es tracta de deu persones: set hòmens, una dona i dos xics que al·leguen ser menors.

 

A estes 25 persones, se sumen les que van arribar ahir dimecres a punts del Campello, en l’Alacantí, i Orihuela Costa, en el Baix Segura. En esta última localitat van ser localitzats 13 hòmens, dels que cinc diuen ser menors. En la cala Amerador, del Campello, es va trobar una segona pastera amb huit hòmens i sis menors.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.