Arriben quatre pasteres a la costa alacantina amb 52 migrants

Creu Roja pastera

Imatge d’arxiu | Creu Roja Alacant

Un total de 52 persones han arribat en les últimes 24 hores a diferents punts de la costa d’Alacant en quatre pasteres, segons han informat este dijous fonts de la Guàrdia Civil.

 

Les dos últimes, este mateix dijous, han sigut localitzades en Calp i en alta mar. En la localitat de la Marina Alta s’ha localitzat cap a les 06.00 hores de hui a 15 immigrants hòmens i d’origen magrebí.

 

La segona pastera d’este dijous s’ha localitzat en alta mar, des d’on ha sigut remolcada fins al Port d’Alacant, a on ja han arribat. Es tracta de deu persones: set hòmens, una dona i dos xics que al·leguen ser menors.

 

A estes 25 persones, se sumen les que van arribar ahir dimecres a punts del Campello, en l’Alacantí, i Orihuela Costa, en el Baix Segura. En esta última localitat van ser localitzats 13 hòmens, dels que cinc diuen ser menors. En la cala Amerador, del Campello, es va trobar una segona pastera amb huit hòmens i sis menors.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Jarillo-Herrero demana ambició i risc perquè Espanya atraga als millors científics

El físic del MIT reclama un sistema més meritocràtic, amb salaris competitius i carreres estables, per a captar talent global i fer ciència de primer nivell.

València Basket busca vols per al retorn a Espanya del seu júnior des d’Abu Dhabi

El València Basket intenta assegurar un vol perquè el seu equip júnior torne des d'Abu Dhabi després del tancament de l'espai aeri per la tensió regional. El club coordina amb Exteriors, ambaixades i aerolínies i evita rutes per carretera per la saturació de fronteres

EVAP llança EXPERTA, la xarxa que connecta i dona visibilitat a dones en tecnologia

EVAP ha llançat EXPERTA, una plataforma per a identificar i promoure professionals femenines d'innovació i tecnologia. El directori connectarà talent amb esdeveniments, mitjans i institucions per a augmentar la seua presència en panells i espais de decisió.

3i4 publica tres poemaris inèdits de Vicent Andrés Estellés

Edicions 3i4 ha inclòs 'Homenatges', 'Homenatge a Ronsard' i 'Pinacoteca' en el Volum 13 de l'Obra Completa revisada. El pla passa a 14 toms amb un últim dedicat a la prosa memorialística.

L’IVF reedita en 2026 la línia per al sector agroalimentari i amplia els terminis fins a 10 anys

El programa compta amb 2,2 milions per a subvencionar interessos i facilitar finançament en condicions avantatjoses

Chiva ha completat la rehabilitació del barri de Bechinos i reforça la seua protecció enfront de riuades

Chiva ha culminat la revitalització del barri de Bechinos, el nucli més antic del municipi, amb obres per a resistir futures riuades sense perdre el seu caràcter. El projecte, finançat amb fons estatals després de la DANA de 2024, inclou millores de drenatge, repavimentació i reforços estructurals.

Naixen els primers pollets d’òbila comuna del programa de Bioparc València

Bioparc València ha acollit les primeres eclosions d'òbila comuna dins del seu programa de conservació. La cria se supervisa per cambres per a evitar empremta humana i preparar la reintroducció en zones periurbanes.

Desarticulen un punt de venda de droga al costat d’una escola infantil a Cullera (València)

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona i ha desmantellat un punt de venda de droga situat a escassos metres d'una escola infantil de Cullera. En el registre es van confiscar diverses substàncies i material de dosificació.