10 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Arriben quatre pasteres a la costa alacantina amb 52 migrants

Creu Roja pastera

Imatge d’arxiu | Creu Roja Alacant

Un total de 52 persones han arribat en les últimes 24 hores a diferents punts de la costa d’Alacant en quatre pasteres, segons han informat este dijous fonts de la Guàrdia Civil.

 

Les dos últimes, este mateix dijous, han sigut localitzades en Calp i en alta mar. En la localitat de la Marina Alta s’ha localitzat cap a les 06.00 hores de hui a 15 immigrants hòmens i d’origen magrebí.

 

La segona pastera d’este dijous s’ha localitzat en alta mar, des d’on ha sigut remolcada fins al Port d’Alacant, a on ja han arribat. Es tracta de deu persones: set hòmens, una dona i dos xics que al·leguen ser menors.

 

A estes 25 persones, se sumen les que van arribar ahir dimecres a punts del Campello, en l’Alacantí, i Orihuela Costa, en el Baix Segura. En esta última localitat van ser localitzats 13 hòmens, dels que cinc diuen ser menors. En la cala Amerador, del Campello, es va trobar una segona pastera amb huit hòmens i sis menors.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.