Arriben quatre pasteres a la costa alacantina amb 52 migrants

Creu Roja pastera

Imatge d’arxiu | Creu Roja Alacant

Un total de 52 persones han arribat en les últimes 24 hores a diferents punts de la costa d’Alacant en quatre pasteres, segons han informat este dijous fonts de la Guàrdia Civil.

 

Les dos últimes, este mateix dijous, han sigut localitzades en Calp i en alta mar. En la localitat de la Marina Alta s’ha localitzat cap a les 06.00 hores de hui a 15 immigrants hòmens i d’origen magrebí.

 

La segona pastera d’este dijous s’ha localitzat en alta mar, des d’on ha sigut remolcada fins al Port d’Alacant, a on ja han arribat. Es tracta de deu persones: set hòmens, una dona i dos xics que al·leguen ser menors.

 

A estes 25 persones, se sumen les que van arribar ahir dimecres a punts del Campello, en l’Alacantí, i Orihuela Costa, en el Baix Segura. En esta última localitat van ser localitzats 13 hòmens, dels que cinc diuen ser menors. En la cala Amerador, del Campello, es va trobar una segona pastera amb huit hòmens i sis menors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La pressió per l’impacte científic resta felicitat al personal investigador

Una recerca d’Ingenio, la UPV i la UV conclou que la pressió per aconseguir impacte científic pot reduir la satisfacció del personal investigador, tot i el reconeixement acadèmic.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’extinció de l’incendi de Tírig, agreujat pel relleu

Els mitjans aeris s’han sumat este diumenge de matí a les tasques d’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha obligat a confinar Catí i ja ha afectat unes 244 hectàrees. Altres tres incendis a l’interior de Castelló estan controlats, estabilitzats o extingits.

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.