Dos immigrants moren ofegats després de portar 6 dies en la mar en una pastera localitzada en Calp

Ejemplo de shortcode con estilo
  Esta matinada de diumenge, 8 de novembre, dos immigrants han mort ofegats quan viatjaven a bord d’una pastera que ha arribat a aigües de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), després de sis dies de navegació i amb altres 9 indocumentats que han arribat en bon estat.   Segons ha informat […]

 

Esta matinada de diumenge, 8 de novembre, dos immigrants han mort ofegats quan viatjaven a bord d’una pastera que ha arribat a aigües de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), després de sis dies de navegació i amb altres 9 indocumentats que han arribat en bon estat.

 

Segons ha informat la Creu Roja, els nou immigrants que han arribat amb vida han manifestat ser de nacionalitat algeriana i han relatat que portaven sis dies en la mar i que al principi navegaven 11 persones, encara que en el trajecte dos van caure a l’aigua i van morir.

 

Esta embarcació ha sigut interceptada a primera hora de la matinada i els 9 indocumentats han sigut assistits en el port de la ciutat d’Alacant per la Creu Roja, que ha assenyalat que tots són adults en aparent bon estat de salut.

Últimes notícies

El sud valencià afronta ruixats intensos i una baixada tèrmica

La Comunitat Valenciana tindrà ruixats forts al sud, amb tempestes possibles a Alacant i a l’extrem sud del litoral de València. Les màximes baixaran notablement en punts de l’interior.

Alerta groga per pluges intenses a Alacant i València

L’avís preveu fins a 30 litres per metre quadrat en una hora al litoral sud d’Alacant. També afecta l’interior alacantí i el litoral sud de València.

Un any després de dimitir, Mazón conserva l’escó en Les Corts

Un any després de deixar la presidència de la Generalitat, Carlos Mazón continua com a diputat i té una oficina d’expresident a Alacant. Les associacions de víctimes li demanen que abandone la política.

Elisa Núñez s’afilia al PP per contribuir al canvi polític

L’exconsellera de Vox Elisa Núñez s’ha afiliat al PP, partit en què ja va estar vinculada entre 2003 i 2011. Vol aportar la seua experiència al projecte.

Pluges intenses activen l’avís groc a Alacant i València

La pluja manté l’avís groc al litoral sud d’Alacant i s’estendrà al nord d’Alacant i al sud de València des de les 20 hores.

Pérez Llorca reclama diàleg i gestió per a millorar la vida ciutadana

El president defensa una política útil basada en l’estabilitat, els acords i la col·laboració per a afrontar reptes com la vivenda, l’educació i la justícia.

Luis Enrique alerta: el PSG haurà d’estar al màxim davant del Villarreal

El tècnic del PSG ha advertit de la dificultat del partit de la Liga de Campeones contra el Villarreal i ha demanat als seus jugadors el màxim nivell.

La Comunitat Valenciana matricula 8.680 vehicles a l’octubre, un 2,6 % més

La Comunitat Valenciana ha registrat 8.680 matriculacions a l’octubre, un 2,6 % més interanual. En els deu primers mesos, el total baixa un 11,5 %.