Assalten el xalet d’Eivissa on passava uns dies de vacances Froilán


Felipe Froilán de Marichalar i Borbón s’ha emportat un gran esglai durant la seua estada a Eivissa el passat cap de setmana. Segons avança ‘El Confidencial’, el xalet on el nebot del rei Felipe VI es trobava allotjat va ser assaltat pel que sembla una organització criminal que opera a l’illa d’Eivissa”.

El nebot del monarca no estava a soles, també hi havia altres joves de famílies rellevants, encara que tots es troben sans i estalvis.

Froilán es va allotjar durant aquesta estada “en una de les millors urbanitzacions de l’illa d’Eivissa”. La vila d’aqueixa urbanització en la qual es trobava dissabte passat a la nit va ser objecte d’un intent d’assalt per part de diverses persones armades amb el rostre cobert amb passamuntanyes.

A més, el net de Juan Carlos I es trobava en aqueix moment acompanyat de diversos amics, entre ells, Aitor Gutiérrez, fill de l’exjugador del Real Madrid José María Gutiérrez, Guti, i el servei de la casa; aquests últims van ser els que van frenar l’assalt i van cridar a la Guàrdia Civil, segons aqueixa mateixa publicació.

Per a llavors els criminals hi havien fugit, però van deixar en l’habitatge diversos passamuntanyes i pots de gas somnífer, per la qual cosa se sospita que poguera tractar-se d’un intent de segrest o de dormir als inquilins per a desvalisar la casa.

Els guàrdies civils van comprovar que tots els ocupants del xalet es trobaven bé i no havien patit danys durant l’assalt.

Des de ’El Confidencial’ assenyalen que, de moment, es desconeix el nombre d’assaltants, que van fugir i encara s’han produït detencions, però la Guàrdia Civil analitza els objectes que els assaltants van oblidar en fugir de l’habitatge.

D’aquesta peça la Guàrdia Civil traurà mostres d’ADN per si coincidira amb criminals ja fitxats i sospita que podrien ser membres d’una banda organitzada que es dedicaria a assaltar cases de luxe.

Últimes notícies

Gonzalo Corbalán afronta el repte del València Basket amb nervis positius

L’escolta argentí Gonzalo Corbalán s’ha presentat com a nou jugador del València Basket i ha assegurat que se sent preparat per al salt de nivell que suposa la Euroliga, malgrat reconéixer nervis en clau positiva. El jugador també ha valorat la Supercopa Endesa i l’arribada de Nikola Mirotic com a reforç de pes.

1.270 milions per a modernitzar els aeroports valencians en cinc anys

El DORA 2027-2031 preveu 1.270 milions per als aeroports d’Alacant-Elx Miguel Hernández i València, dins d’un pla estatal de 13.000 milions que Aena finançarà amb ingressos propis.

Iberdrola destina 2.100 milions fins a 2031 per blindar la xarxa elèctrica després de la DANA

Iberdrola ha redissenyat la xarxa elèctrica danyada per la DANA del 29 d’octubre de 2024 amb 100 milions i anuncia 2.000 milions més fins a 2031 a la Comunitat Valenciana. El pla ha rehabilitat estacions, comptadors, centres de transformació i torres elèctriques a la província de València.

El Consell només ha pagat el 60 % de les ajudes per la DANA, segons la Sindicatura

La Sindicatura de Comptes ha constatat que fins al febrer només s'ha abonat el 60 % de les ajudes per la DANA a la Comunitat Valenciana i alerta de possibles reintegraments per riscos d'incompliments en milers d'expedients.

Detenen a Alcoi una dona per explotar sexualment altres dones en un pis

Una dona de 34 anys ha sigut detinguda a Alcoi per gestionar un pis on explotava sexualment dones estrangeres, aprofitant la seua vulnerabilitat i situació irregular.

El CGPJ ajorna la decisió sobre les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha decidit ajornar la resolució sobre les tres queixes disciplinàries contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València per a estudiar amb més detall la voluminosa documentació del cas. Les queixes provenen de la exconsellera Salomé Pradas, de l’ex secretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso i de l’advocat Rubén Gisbert.

Rafael Rubio nega ser ‘RR’ i reclama arxivar la seua imputació en el cas Azud

L’exsubdelegat del Govern i exregidor socialista Rafael Rubio ha sol·licitat al jutjat l’arxiu dels delictes de suborn i blanqueig que se li atribuïxen en el cas Azud, en considerar que els indicis són insuficients, especialment la suposada associació a les sigles ‘RR’.

Aemet activa avís taronja dimecres a València per fortes pluges i pedra gran

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja a la província de València per ruixats intensos de fins a 40 l/m2 en una hora i pedra de fins a 4 centímetres, sobretot en l’interior i el prelitoral.