Assalten el xalet d’Eivissa on passava uns dies de vacances Froilán


Felipe Froilán de Marichalar i Borbón s’ha emportat un gran esglai durant la seua estada a Eivissa el passat cap de setmana. Segons avança ‘El Confidencial’, el xalet on el nebot del rei Felipe VI es trobava allotjat va ser assaltat pel que sembla una organització criminal que opera a l’illa d’Eivissa”.

El nebot del monarca no estava a soles, també hi havia altres joves de famílies rellevants, encara que tots es troben sans i estalvis.

Froilán es va allotjar durant aquesta estada “en una de les millors urbanitzacions de l’illa d’Eivissa”. La vila d’aqueixa urbanització en la qual es trobava dissabte passat a la nit va ser objecte d’un intent d’assalt per part de diverses persones armades amb el rostre cobert amb passamuntanyes.

A més, el net de Juan Carlos I es trobava en aqueix moment acompanyat de diversos amics, entre ells, Aitor Gutiérrez, fill de l’exjugador del Real Madrid José María Gutiérrez, Guti, i el servei de la casa; aquests últims van ser els que van frenar l’assalt i van cridar a la Guàrdia Civil, segons aqueixa mateixa publicació.

Per a llavors els criminals hi havien fugit, però van deixar en l’habitatge diversos passamuntanyes i pots de gas somnífer, per la qual cosa se sospita que poguera tractar-se d’un intent de segrest o de dormir als inquilins per a desvalisar la casa.

Els guàrdies civils van comprovar que tots els ocupants del xalet es trobaven bé i no havien patit danys durant l’assalt.

Des de ’El Confidencial’ assenyalen que, de moment, es desconeix el nombre d’assaltants, que van fugir i encara s’han produït detencions, però la Guàrdia Civil analitza els objectes que els assaltants van oblidar en fugir de l’habitatge.

D’aquesta peça la Guàrdia Civil traurà mostres d’ADN per si coincidira amb criminals ja fitxats i sospita que podrien ser membres d’una banda organitzada que es dedicaria a assaltar cases de luxe.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.