Assalten el xalet d’Eivissa on passava uns dies de vacances Froilán


Felipe Froilán de Marichalar i Borbón s’ha emportat un gran esglai durant la seua estada a Eivissa el passat cap de setmana. Segons avança ‘El Confidencial’, el xalet on el nebot del rei Felipe VI es trobava allotjat va ser assaltat pel que sembla una organització criminal que opera a l’illa d’Eivissa”.

El nebot del monarca no estava a soles, també hi havia altres joves de famílies rellevants, encara que tots es troben sans i estalvis.

Froilán es va allotjar durant aquesta estada “en una de les millors urbanitzacions de l’illa d’Eivissa”. La vila d’aqueixa urbanització en la qual es trobava dissabte passat a la nit va ser objecte d’un intent d’assalt per part de diverses persones armades amb el rostre cobert amb passamuntanyes.

A més, el net de Juan Carlos I es trobava en aqueix moment acompanyat de diversos amics, entre ells, Aitor Gutiérrez, fill de l’exjugador del Real Madrid José María Gutiérrez, Guti, i el servei de la casa; aquests últims van ser els que van frenar l’assalt i van cridar a la Guàrdia Civil, segons aqueixa mateixa publicació.

Per a llavors els criminals hi havien fugit, però van deixar en l’habitatge diversos passamuntanyes i pots de gas somnífer, per la qual cosa se sospita que poguera tractar-se d’un intent de segrest o de dormir als inquilins per a desvalisar la casa.

Els guàrdies civils van comprovar que tots els ocupants del xalet es trobaven bé i no havien patit danys durant l’assalt.

Des de ’El Confidencial’ assenyalen que, de moment, es desconeix el nombre d’assaltants, que van fugir i encara s’han produït detencions, però la Guàrdia Civil analitza els objectes que els assaltants van oblidar en fugir de l’habitatge.

D’aquesta peça la Guàrdia Civil traurà mostres d’ADN per si coincidira amb criminals ja fitxats i sospita que podrien ser membres d’una banda organitzada que es dedicaria a assaltar cases de luxe.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana ja supera els 3,3 milions de vivendes i acumula 62.632 pisos nous buits

La Comunitat Valenciana ha tancat 2025 amb 3.332.698 vivendes i 62.632 pisos nous sense vendre, l’1,8 % del parc total, en un context de demanda creixent i falta d’oferta assequible a tot l’Estat.

La química valenciana concentra quasi tot el negoci del sector amb 7.000 milions

Quimacova agrupa 261 empreses que concentren el 90% de la facturació del sector químic valencià, amb quasi 7.000 milions de negoci i una forta aposta per la innovació i l’ocupació.

Catalá reclama que la polarització no embrute la defensa de l’Albufera com a reserva de la Biosfera

María José Catalá demana al Govern d’Espanya un suport clar a la candidatura de l’Albufera com a reserva de la Biosfera i alerta que la polarització política no ha de contaminar este consens social.

Cues de fins a 5 quilòmetres a l’A-7 a Manises i Moncada per una avaria i un accident

L’A-7 patix este dijous retencions de fins a cinc quilòmetres a Manises i Moncada per una avaria en un camió i un accident, mentre que un altre sinistre a la V-31 a Sedaví ha causat cues de quasi tres quilòmetres.

Quatre detinguts per una sèrie de robatoris en àrees de servici de l’AP-7 entre la Comunitat Valenciana i Múrcia

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup que presumptament robava en àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, València, Alacant i Múrcia, amb quatre hòmens detinguts de 35 a 45 anys.

Així és la nova equipació del Valencia CF amb detalls en roig Torino per a l’últim any a Mestalla

El Valencia CF i Puma han presentat la camiseta de la temporada 2026-27, que combina el blanc tradicional amb detalls en roig Torino i pantaló i mitjons negres, com a homenatge al Camp de Mestalla en la seua temporada de comiat.

Nacho Mañó nega maltractament o assetjament a Lydia Rodríguez i denuncia un dany irreparable a la seua imatge

El músic valencià Nacho Mañó, exmembre de Presuntos Implicados, ha difós un comunicat on nega haver maltractat o assetjat Lydia Rodríguez i assegura que les acusacions li provoquen un profund dolor i un dany irreparable a la seua imatge.

L’home detingut per l’homicidi d’Aldaia passarà a disposició judicial este divendres

L’home detingut per la mort d’un altre home en una baralla amb armes blanques a Aldaia passarà este divendres a disposició del jutjat número 3 de Torrent. La Guàrdia Civil investiga el cas com un possible crim relacionat amb una disputa entre residents d’una nau als afores del municipi.