9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Assalten el xalet d’Eivissa on passava uns dies de vacances Froilán


Felipe Froilán de Marichalar i Borbón s’ha emportat un gran esglai durant la seua estada a Eivissa el passat cap de setmana. Segons avança ‘El Confidencial’, el xalet on el nebot del rei Felipe VI es trobava allotjat va ser assaltat pel que sembla una organització criminal que opera a l’illa d’Eivissa”.

El nebot del monarca no estava a soles, també hi havia altres joves de famílies rellevants, encara que tots es troben sans i estalvis.

Froilán es va allotjar durant aquesta estada “en una de les millors urbanitzacions de l’illa d’Eivissa”. La vila d’aqueixa urbanització en la qual es trobava dissabte passat a la nit va ser objecte d’un intent d’assalt per part de diverses persones armades amb el rostre cobert amb passamuntanyes.

A més, el net de Juan Carlos I es trobava en aqueix moment acompanyat de diversos amics, entre ells, Aitor Gutiérrez, fill de l’exjugador del Real Madrid José María Gutiérrez, Guti, i el servei de la casa; aquests últims van ser els que van frenar l’assalt i van cridar a la Guàrdia Civil, segons aqueixa mateixa publicació.

Per a llavors els criminals hi havien fugit, però van deixar en l’habitatge diversos passamuntanyes i pots de gas somnífer, per la qual cosa se sospita que poguera tractar-se d’un intent de segrest o de dormir als inquilins per a desvalisar la casa.

Els guàrdies civils van comprovar que tots els ocupants del xalet es trobaven bé i no havien patit danys durant l’assalt.

Des de ’El Confidencial’ assenyalen que, de moment, es desconeix el nombre d’assaltants, que van fugir i encara s’han produït detencions, però la Guàrdia Civil analitza els objectes que els assaltants van oblidar en fugir de l’habitatge.

D’aquesta peça la Guàrdia Civil traurà mostres d’ADN per si coincidira amb criminals ja fitxats i sospita que podrien ser membres d’una banda organitzada que es dedicaria a assaltar cases de luxe.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.