Assassinada una dona de 41 anys a les mans de la seua parella en Alovera

Una dona de 41 anys va ser assassinada el dissabte a la nit amb una arma blanca per la seua parella en la localitat de Alovera (Guadalajara). Este crim se suma a un mes de maig negre per a la violència masclista i en el qual s’han registrat ja set víctimes (sis dones i un xiquet) en tota Espanya. Els serveis d’emergència de la Comunitat de Castella-la Manxa van qualificar el succés com un cas de violència de gènere.

Segons informa el servei d’emergències 112, el succés va ocórrer a les 22.35 hores d’este dissabte. Fonts de la Subdelegació del Govern a Guadalajara han indicat que la víctima, de nacionalitat romanesa, va ser atacada en un domicili del carrer Octavio Paz de Alovera.

El presumpte autor de la mort va ser detingut, després que ell mateix avisés als serveis d’emergència de l’ocorregut. L’arrestat passarà a disposició judicial en pròximes hores. La víctima és de nacionalitat romanesa i la seua parella és un espanyol de 54 anys que no té antecedents ni denúncies prèvies per maltractaments.

L’assassinat es va produir sobre les 22.35 hores al carrer Octavio Paz de Alovera d’esta localitat de 12.500 habitants. Fins a este lloc es van desplaçar agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local, així com una UVI. Els serveis d’emergència no van poder fer res per salvar la vida de la víctima, Nicoleta Clara, de 41 anys.

Agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local van detenir al presumpte agressor

Fins al lloc dels fets es van desplaçar agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local, així com una UVI, que no van poder fer res per salvar-li la vida.

Efectius de la Guàrdia Civil van detenir al presumpte agressor.

L’Ajuntament de la localitat, que ha convocat a les 12.00 hores d’este diumenge, un minut de silenci de condemna i repulsa «per l’assassinat a les mans de la seua parella de la nostra veïna, Nicoleta Clara» en la Plaça Major, enfront de la Casa Consistorial.

En el que va de 2021 ja són 15 les dones i un menor que han mort per violència de gènere a Espanya.

La localitat està consternada

El municipi de Alovera està consternat. L’ajuntament d’esta localitat ha convocat per a les 12 hores d’este diumenge un minut de silenci en la Plaça Major del municipi, situada enfront de les portes del Consistori, per a mostrar la seua «rotunda repulsa i condemna» per l’assassinat de N.C., ha explicat el segon tinent d’alcalde, Juan Antonio Ruiz.

«Condemnem enèrgicament este brutal fet i vam mostrar la nostra repulsa per esta tragèdia», ha subratllat després de recordar un altre assassinat, fa diversos anys, d’una jove veïna de la localitat de Alovera, Miriam Vallejo, en el municipi pròxim de Meco

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.