Assassinada una dona de 41 anys a les mans de la seua parella en Alovera

Una dona de 41 anys va ser assassinada el dissabte a la nit amb una arma blanca per la seua parella en la localitat de Alovera (Guadalajara). Este crim se suma a un mes de maig negre per a la violència masclista i en el qual s’han registrat ja set víctimes (sis dones i un xiquet) en tota Espanya. Els serveis d’emergència de la Comunitat de Castella-la Manxa van qualificar el succés com un cas de violència de gènere.

Segons informa el servei d’emergències 112, el succés va ocórrer a les 22.35 hores d’este dissabte. Fonts de la Subdelegació del Govern a Guadalajara han indicat que la víctima, de nacionalitat romanesa, va ser atacada en un domicili del carrer Octavio Paz de Alovera.

El presumpte autor de la mort va ser detingut, després que ell mateix avisés als serveis d’emergència de l’ocorregut. L’arrestat passarà a disposició judicial en pròximes hores. La víctima és de nacionalitat romanesa i la seua parella és un espanyol de 54 anys que no té antecedents ni denúncies prèvies per maltractaments.

L’assassinat es va produir sobre les 22.35 hores al carrer Octavio Paz de Alovera d’esta localitat de 12.500 habitants. Fins a este lloc es van desplaçar agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local, així com una UVI. Els serveis d’emergència no van poder fer res per salvar la vida de la víctima, Nicoleta Clara, de 41 anys.

Agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local van detenir al presumpte agressor

Fins al lloc dels fets es van desplaçar agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local, així com una UVI, que no van poder fer res per salvar-li la vida.

Efectius de la Guàrdia Civil van detenir al presumpte agressor.

L’Ajuntament de la localitat, que ha convocat a les 12.00 hores d’este diumenge, un minut de silenci de condemna i repulsa «per l’assassinat a les mans de la seua parella de la nostra veïna, Nicoleta Clara» en la Plaça Major, enfront de la Casa Consistorial.

En el que va de 2021 ja són 15 les dones i un menor que han mort per violència de gènere a Espanya.

La localitat està consternada

El municipi de Alovera està consternat. L’ajuntament d’esta localitat ha convocat per a les 12 hores d’este diumenge un minut de silenci en la Plaça Major del municipi, situada enfront de les portes del Consistori, per a mostrar la seua «rotunda repulsa i condemna» per l’assassinat de N.C., ha explicat el segon tinent d’alcalde, Juan Antonio Ruiz.

«Condemnem enèrgicament este brutal fet i vam mostrar la nostra repulsa per esta tragèdia», ha subratllat després de recordar un altre assassinat, fa diversos anys, d’una jove veïna de la localitat de Alovera, Miriam Vallejo, en el municipi pròxim de Meco

Últimes notícies

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.

Desallotgen un càmping per un incendi forestal a Rugat ja controlat

Un incendi forestal declarat a Rugat va obligar a desallotjar de manera preventiva un càmping pròxim, encara que el foc va quedar controlat en menys d'una hora i els allotjats van poder preparar el seu retorn.