Assassinada una dona de 41 anys a les mans de la seua parella en Alovera

Una dona de 41 anys va ser assassinada el dissabte a la nit amb una arma blanca per la seua parella en la localitat de Alovera (Guadalajara). Este crim se suma a un mes de maig negre per a la violència masclista i en el qual s’han registrat ja set víctimes (sis dones i un xiquet) en tota Espanya. Els serveis d’emergència de la Comunitat de Castella-la Manxa van qualificar el succés com un cas de violència de gènere.

Segons informa el servei d’emergències 112, el succés va ocórrer a les 22.35 hores d’este dissabte. Fonts de la Subdelegació del Govern a Guadalajara han indicat que la víctima, de nacionalitat romanesa, va ser atacada en un domicili del carrer Octavio Paz de Alovera.

El presumpte autor de la mort va ser detingut, després que ell mateix avisés als serveis d’emergència de l’ocorregut. L’arrestat passarà a disposició judicial en pròximes hores. La víctima és de nacionalitat romanesa i la seua parella és un espanyol de 54 anys que no té antecedents ni denúncies prèvies per maltractaments.

L’assassinat es va produir sobre les 22.35 hores al carrer Octavio Paz de Alovera d’esta localitat de 12.500 habitants. Fins a este lloc es van desplaçar agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local, així com una UVI. Els serveis d’emergència no van poder fer res per salvar la vida de la víctima, Nicoleta Clara, de 41 anys.

Agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local van detenir al presumpte agressor

Fins al lloc dels fets es van desplaçar agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local, així com una UVI, que no van poder fer res per salvar-li la vida.

Efectius de la Guàrdia Civil van detenir al presumpte agressor.

L’Ajuntament de la localitat, que ha convocat a les 12.00 hores d’este diumenge, un minut de silenci de condemna i repulsa «per l’assassinat a les mans de la seua parella de la nostra veïna, Nicoleta Clara» en la Plaça Major, enfront de la Casa Consistorial.

En el que va de 2021 ja són 15 les dones i un menor que han mort per violència de gènere a Espanya.

La localitat està consternada

El municipi de Alovera està consternat. L’ajuntament d’esta localitat ha convocat per a les 12 hores d’este diumenge un minut de silenci en la Plaça Major del municipi, situada enfront de les portes del Consistori, per a mostrar la seua «rotunda repulsa i condemna» per l’assassinat de N.C., ha explicat el segon tinent d’alcalde, Juan Antonio Ruiz.

«Condemnem enèrgicament este brutal fet i vam mostrar la nostra repulsa per esta tragèdia», ha subratllat després de recordar un altre assassinat, fa diversos anys, d’una jove veïna de la localitat de Alovera, Miriam Vallejo, en el municipi pròxim de Meco

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.