Assassinada amb 12 anys a punyalades després d’una discussió amb quatre menors

 

 

Una xiqueta de 12 anys ha sigut assassinada a Liverpool, Anglaterra, després d’haver sigut agredida quan es trobava veient l’encesa de llums nadalenques en el centre de la ciutat.

Els fets van ocórrer quan la menor es trobava amb un grup d’amics. De sobte, va començar una baralla amb un altre grup de menors i la xiqueta va ser agredida. Quan van arribar les autoritats, van trobar a la menor en el sòl mentre un transeünt tractava de salvar-la.

Els serveis d’emergència la van traslladar ràpidament a l’hospital, però no van poder fer res per salvar la seua vida i va morir poc després, segons recull The Sun.

 

Quatre adolescents han sigut detinguts sota sospita d’assassinat

 

Després de l’agressió, quatre adolescents de 13, 14 i 15 anys han sigut detinguts sota sospita d’assassinat. Els joves van fugir del lloc després de l’agressió. Segons les autoritats, la menor va ser apunyalada fins a morir durant la baralla en el centre de la ciutat. La xicoteta va patir “lesions catastròfiques”.

La policia de Merseyside ha confirmat que es realitzarà una autòpsia per a determinar la causa de la mort, i a més s’ha obert una investigació sobre el succeït.

El sotscap de policia, Jon Roy, ha llançat un missatge de suport a la família de la menor: “Els nostres pensaments i condolences estan amb la família d’Ava, els qui són oficials d’enllaç familiar especialistes en suport.”

A més, ha explicat que es creu que l’agressió va ser per una discussió verbal amb els altres adolescents:  “Creiem que Ava i els seus amics van estar involucrats en una discussió verbal que va culminar amb Ava sent agredida i causant lesions catastròfiques“.

Les autoritats han demanat a qualsevol persona amb informació o imatges de l’ocorregut que envie un missatge al twitter de @MerPolCC, al ‘Centre de contacte de la policia de Merseyside en Facebook’ o a @CrimestoppersUK.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.