Assassinada amb 12 anys a punyalades després d’una discussió amb quatre menors

 

 

Una xiqueta de 12 anys ha sigut assassinada a Liverpool, Anglaterra, després d’haver sigut agredida quan es trobava veient l’encesa de llums nadalenques en el centre de la ciutat.

Els fets van ocórrer quan la menor es trobava amb un grup d’amics. De sobte, va començar una baralla amb un altre grup de menors i la xiqueta va ser agredida. Quan van arribar les autoritats, van trobar a la menor en el sòl mentre un transeünt tractava de salvar-la.

Els serveis d’emergència la van traslladar ràpidament a l’hospital, però no van poder fer res per salvar la seua vida i va morir poc després, segons recull The Sun.

 

Quatre adolescents han sigut detinguts sota sospita d’assassinat

 

Després de l’agressió, quatre adolescents de 13, 14 i 15 anys han sigut detinguts sota sospita d’assassinat. Els joves van fugir del lloc després de l’agressió. Segons les autoritats, la menor va ser apunyalada fins a morir durant la baralla en el centre de la ciutat. La xicoteta va patir “lesions catastròfiques”.

La policia de Merseyside ha confirmat que es realitzarà una autòpsia per a determinar la causa de la mort, i a més s’ha obert una investigació sobre el succeït.

El sotscap de policia, Jon Roy, ha llançat un missatge de suport a la família de la menor: “Els nostres pensaments i condolences estan amb la família d’Ava, els qui són oficials d’enllaç familiar especialistes en suport.”

A més, ha explicat que es creu que l’agressió va ser per una discussió verbal amb els altres adolescents:  “Creiem que Ava i els seus amics van estar involucrats en una discussió verbal que va culminar amb Ava sent agredida i causant lesions catastròfiques“.

Les autoritats han demanat a qualsevol persona amb informació o imatges de l’ocorregut que envie un missatge al twitter de @MerPolCC, al ‘Centre de contacte de la policia de Merseyside en Facebook’ o a @CrimestoppersUK.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.