Anuncios

Assassinada amb 12 anys a punyalades després d’una discussió amb quatre menors

 

 

Una xiqueta de 12 anys ha sigut assassinada a Liverpool, Anglaterra, després d’haver sigut agredida quan es trobava veient l’encesa de llums nadalenques en el centre de la ciutat.

Els fets van ocórrer quan la menor es trobava amb un grup d’amics. De sobte, va començar una baralla amb un altre grup de menors i la xiqueta va ser agredida. Quan van arribar les autoritats, van trobar a la menor en el sòl mentre un transeünt tractava de salvar-la.

Anuncios

Els serveis d’emergència la van traslladar ràpidament a l’hospital, però no van poder fer res per salvar la seua vida i va morir poc després, segons recull The Sun.

 

Quatre adolescents han sigut detinguts sota sospita d’assassinat

 

Després de l’agressió, quatre adolescents de 13, 14 i 15 anys han sigut detinguts sota sospita d’assassinat. Els joves van fugir del lloc després de l’agressió. Segons les autoritats, la menor va ser apunyalada fins a morir durant la baralla en el centre de la ciutat. La xicoteta va patir “lesions catastròfiques”.

La policia de Merseyside ha confirmat que es realitzarà una autòpsia per a determinar la causa de la mort, i a més s’ha obert una investigació sobre el succeït.

El sotscap de policia, Jon Roy, ha llançat un missatge de suport a la família de la menor: “Els nostres pensaments i condolences estan amb la família d’Ava, els qui són oficials d’enllaç familiar especialistes en suport.”

A més, ha explicat que es creu que l’agressió va ser per una discussió verbal amb els altres adolescents:  “Creiem que Ava i els seus amics van estar involucrats en una discussió verbal que va culminar amb Ava sent agredida i causant lesions catastròfiques“.

Les autoritats han demanat a qualsevol persona amb informació o imatges de l’ocorregut que envie un missatge al twitter de @MerPolCC, al ‘Centre de contacte de la policia de Merseyside en Facebook’ o a @CrimestoppersUK.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dimitrievski i Fran Pérez es retroben amb Mestalla en un dol especial

Stole Dimitrievski es mesura per primera vegada al Raig com a porter titular del València a Mestalla, mentres que Fran Pérez torna a l'estadi valencianista després de la seua eixida al club vallecano.

Nuria Oliver alerta dels riscos de la intel·ligència artificial i del fals mite de la gratuïtat

Nuria Oliver advertix que la intel·ligència artificial no és gratis i que paguem amb dades, temps i atenció, i insistix en la necessitat de regulació i educació digital crítica.

L’aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández supera els 1,9 milions de passatgers a l’abril i creix un 11%

L'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández frega els 1,9 milions de passatgers a l'abril, amb un creixement pròxim a l'11% impulsat pel trànsit internacional i el lideratge del mercat britànic.

València reduïx el trànsit a l’abril i dispara l’ús de la bici i el transport públic

Els accessos a València registren 6.000 vehicles menys al dia i el trànsit interior cau un 4% a l'abril, mentres puja un 10% l'ús dels carrils bici i augmenta la demanda de l'EMT.

Dos xiquets de 6 i 9 anys resulten ferits en xocar el seu patinet de joguet amb un cotxe a Alborache

Dos menors de 6 i 9 anys van patir un traumatisme cranioencefàlic en col·lidir el patinet de joguet en el qual circulaven amb un cotxe en un carrer d'Alborache. Els dos van ser atesos en el lloc i traslladats a l'Hospital La Fe de València.

Baldoví reivindica que el canvi polític en la Comunitat és possible i crida als decebuts del PSOE

Joan Baldoví sosté que el canvi polític en la Comunitat Valenciana és possible i anima als qui se senten decebuts amb el PSOE a optar per Compromís, que presenta com a alternativa útil per a governar.

La professora de la UPV Elena Pinilla, triada entre les 50 dones líders emergents del món

La investigadora de la UPV Elena Pinilla ha sigut seleccionada per al programa Santander SW50 Emerging Leaders 2026, que reconeix a 50 dones líders emergents de tot el món. La seua trajectòria combina excel·lència científica, docència i divulgació en nanofotònica i física.

Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial

La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.
Anuncios