17.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Assassinada amb 12 anys a punyalades després d’una discussió amb quatre menors

 

 

Una xiqueta de 12 anys ha sigut assassinada a Liverpool, Anglaterra, després d’haver sigut agredida quan es trobava veient l’encesa de llums nadalenques en el centre de la ciutat.

Els fets van ocórrer quan la menor es trobava amb un grup d’amics. De sobte, va començar una baralla amb un altre grup de menors i la xiqueta va ser agredida. Quan van arribar les autoritats, van trobar a la menor en el sòl mentre un transeünt tractava de salvar-la.

Els serveis d’emergència la van traslladar ràpidament a l’hospital, però no van poder fer res per salvar la seua vida i va morir poc després, segons recull The Sun.

 

Quatre adolescents han sigut detinguts sota sospita d’assassinat

 

Després de l’agressió, quatre adolescents de 13, 14 i 15 anys han sigut detinguts sota sospita d’assassinat. Els joves van fugir del lloc després de l’agressió. Segons les autoritats, la menor va ser apunyalada fins a morir durant la baralla en el centre de la ciutat. La xicoteta va patir “lesions catastròfiques”.

La policia de Merseyside ha confirmat que es realitzarà una autòpsia per a determinar la causa de la mort, i a més s’ha obert una investigació sobre el succeït.

El sotscap de policia, Jon Roy, ha llançat un missatge de suport a la família de la menor: “Els nostres pensaments i condolences estan amb la família d’Ava, els qui són oficials d’enllaç familiar especialistes en suport.”

A més, ha explicat que es creu que l’agressió va ser per una discussió verbal amb els altres adolescents:  “Creiem que Ava i els seus amics van estar involucrats en una discussió verbal que va culminar amb Ava sent agredida i causant lesions catastròfiques“.

Les autoritats han demanat a qualsevol persona amb informació o imatges de l’ocorregut que envie un missatge al twitter de @MerPolCC, al ‘Centre de contacte de la policia de Merseyside en Facebook’ o a @CrimestoppersUK.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Roig Arena tanca la Copa amb 15.314 espectadors i frega el rècord històric

La final de la Copa del Rei a València va reunir 15.314 aficionats, el millor registre de 2026 i a només 152 del rècord absolut del torneig. Quatre partits van superar els 15.000 assistents.

El Roig Arena vibra en la seua primera final de Copa del Rei i ja mira a 2027

Amb més de quinze mil espectadors, el Roig Arena va vibrar amb la final entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. El recinte va tancar la seua primera Copa i el torneig tornarà en 2027.

Detenen als pares de l’acusat de matar al seu veí a Benimàmet

La Policia Nacional ha arrestat als progenitors del presumpte agressor de Benimàmet per a prendre'ls declaració i aclarir si van tindre implicació en el crim. L'homicidi s'ha produït després de l'avís d'una veïna per sorolls en una vivenda del carrer Gavarda.

Felip VI visita el Roig Arena abans d’assistir a la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. Va arribar amb antelació i va ser rebut per autoritats.

El Barcelona va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant

L'equip de Hansi Flic va aprofitar la punxada blanca a Pamplona i va firmar un 3-0 amb gols de Bernal, De Jong i Fermín per a tornar al cim de LaLiga.

Felip VI recorre el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

El rei va visitar el Roig Arena, seu de la Copa del Rei des del dijous, i va arribar 40 minuts abans del duel entre el Reial Madrid i el Kosner Baskonia. La presència institucional va subratllar la rellevància de l'esdeveniment i del nou recinte valencià.

Felip VI visita el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena de València abans d'assistir a la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. La presència del monarca va reforçar el tancament d'un torneig que el recinte va acollir des del dijous.

Carlos Álvarez lamenta el 3-0 davant el Barcelona: ‘L’equip competix però no ens dona de moment’

Carlos Álvarez ha assumit després del 3-0 davant el Barcelona que el Llevant competix però no aconseguix transformar-lo en punts. Confia a reaccionar davant rivals directes.