Assassinada amb 12 anys a punyalades després d’una discussió amb quatre menors

 

 

Una xiqueta de 12 anys ha sigut assassinada a Liverpool, Anglaterra, després d’haver sigut agredida quan es trobava veient l’encesa de llums nadalenques en el centre de la ciutat.

Els fets van ocórrer quan la menor es trobava amb un grup d’amics. De sobte, va començar una baralla amb un altre grup de menors i la xiqueta va ser agredida. Quan van arribar les autoritats, van trobar a la menor en el sòl mentre un transeünt tractava de salvar-la.

Els serveis d’emergència la van traslladar ràpidament a l’hospital, però no van poder fer res per salvar la seua vida i va morir poc després, segons recull The Sun.

 

Quatre adolescents han sigut detinguts sota sospita d’assassinat

 

Després de l’agressió, quatre adolescents de 13, 14 i 15 anys han sigut detinguts sota sospita d’assassinat. Els joves van fugir del lloc després de l’agressió. Segons les autoritats, la menor va ser apunyalada fins a morir durant la baralla en el centre de la ciutat. La xicoteta va patir “lesions catastròfiques”.

La policia de Merseyside ha confirmat que es realitzarà una autòpsia per a determinar la causa de la mort, i a més s’ha obert una investigació sobre el succeït.

El sotscap de policia, Jon Roy, ha llançat un missatge de suport a la família de la menor: “Els nostres pensaments i condolences estan amb la família d’Ava, els qui són oficials d’enllaç familiar especialistes en suport.”

A més, ha explicat que es creu que l’agressió va ser per una discussió verbal amb els altres adolescents:  “Creiem que Ava i els seus amics van estar involucrats en una discussió verbal que va culminar amb Ava sent agredida i causant lesions catastròfiques“.

Les autoritats han demanat a qualsevol persona amb informació o imatges de l’ocorregut que envie un missatge al twitter de @MerPolCC, al ‘Centre de contacte de la policia de Merseyside en Facebook’ o a @CrimestoppersUK.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.