Assassinat en un tiroteig el famós ‘tiktoker’ Babyface.s als 19 anys

 

Els usuaris d’Instagram o de TikTok segur que algun dia han vist algun vídeo de Babyface.s o Swavy, com es feia cridar Matima Miller en estes dos xarxes socials, on tenia milions de seguidors. Desgraciadament, els vídeos d’este jove, de 19 anys, ja no tornaran a triomfar.

L’influencer —al qual seguien més de 2,5 milions de persones en TikTok pel seu talent per al ball i els seus vídeos de paintball.

Miller ballava en espais públics i va arribar a acumular més de 100 milions de m’agrada amb les seues coreografies.

 

Este creador audiovisual d’èxit va ser assassinat en un tiroteig als Estats Units. La policia encara no ha donat detalls d’este trist final per al jove, que triomfava en les xarxes socials amb els seus balls i la seua música.

Segons informen diversos mitjans locals, el jove es va veure involucrat en un tiroteig entre grups criminals a la ciutat de Wilmington, en l’estat de Delaware, el passat 5 de juliol, este dilluns.

Tiroteig en un dels barris més complicats de Wilmington

 

Els fets es van registrar en un dels barris conflictius d’esta ciutat de 70.000 persones al costat de Filadèlfia, entorn de les deu del matí del dilluns.

Quan els serveis d’emergència van arribar al lloc es van trobar a un jove ferit greu, Matima Miller, que va ser traslladat a un centre mèdic. Les ferides eren molt greus i va acabar morint. De res van servir els esforços dels sanitaris que ho van estabilitzar i van traslladar.

 

Cap informació oficial sobre el tiroteig mortal

 

Ni la policia de Delaware ni tampoc la família han volgut donar detalls sobre el tiroteig, què el va poder motivar o qui es va veure implicat. La policia manté oberta una investigació per a identificar als autors dels tirs i poder detindre’ls.

Al mateix temps, tampoc s’ha aclarit si el jove estava participant en l’enfrontament armat o va rebre l’impacte d’una bala perduda. De moment, de manera oficial, només s’ha confirmat que el jove que va ser evacuat ferit greu i que va acabar morint a l’hospital era Matima Miller.

Mostres de condol dels milers de seguidors

 

Les mostres de condol dels milers de seguidors que tenia en les xarxes socials Instagram i TikTok no s’han fet esperar. El perfil que tenia el jove en Tik Tok, que acumulava més de 2,5 milions de seguidors, ha quedat desactivat després de la mort del jove. El compte d’Instagram, on tenia més de 400.000 seguidors, continua activa.

Diversos amics seus han penjat vídeos d’ells ballant amb el jove per a recordar-lo i sumar-se als missatges de condol a la família del jove de 19 anys.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket renova a Nate Reuvers fins a 2028

El pivot ha ampliat el seu vincle per dos temporades més després de consolidar-se com a peça clau en l'equip. Els seus números en Eurolliga i acb sustenten l'aposta.

Futur esperançador per a la rosseta amb rècord de cries i recuperació d’aiguamolls

L'espècie més amenaçada d'Europa encadena rècords de parelles reproductores i cries gràcies a la restauració d'aiguamolls mediterranis. A Espanya passa de 33 femelles en 2019 a 172 a la fi de 2025, encara que seguix en risc.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez, i revalida el títol de 2025. Monestir de Poblet i Na Jordana han completat el podi.

Dos detinguts a Madrid per intentar segrestar un empresari en una furgoneta rumb a Petrer

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens després d'intentar segrestar un empresari per a llevar-li les claus de les seues criptomonedes. La furgoneta tenia com a destí Petrer i va ser interceptada en la zona d'Atocha.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb una sàtira sobre ambició i diners

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb Redimonis. La comissió repetix el triomf reeixit en 2025 i consolida el seu lideratge amb el major pressupost de la categoria.

La potència i el ritme de la mascletà deslliguen una catarsi i llàgrimes en la plaça de l’Ajuntament

La setzena mascletà de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha combinat potència i ritme fins a emocionar a una plaça abarrotada. El tret, de 7,5 minuts i 230 quilos, ha culminat en un terratrémol que ha fet plorar a molts assistents.

408 bombers i 153 vehicles reforcen la Cremà a la província de València

El Consorci Provincial de Bombers ha activat un operatiu per a la nit de la Cremà amb 408 efectius i 153 vehicles en els municipis fallers. El pla s'ha dissenyat després d'inspeccionar 525 monuments i fixa presència en uns 300 punts segons el seu nivell de risc.

El govern de Barcala defén la gestió dels bons comercie: ‘Es va fer tot com s’havia de fer’

La portaveu Cristina Cutanda ha reivindicat la gestió municipal dels bons comercie i ha subratllat que la informació és pública. El consistori marca distància amb Facpyme mentres el PSPV-PSOE demana els expedients d'estes campanyes i dels bons gastronòmics.