Assetjament i agressió a una xica que feia ‘running’ al passeig marítim de València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un menor com a presumpte autor d'un delicte d'agressió sexual després d'agredir a una xica que realitzava running pel passeig marítim de València.

 

 

  

  

Els fets van ocórrer la nit del divendres en el passeig marítim de València, quan els agents que es trobaven realitzant tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un establiment, on pel que sembla una dona havia sigut agredida per un jove mentre estava realitzant esport.

 

 

 

  

  

Els agents van acudir ràpidament al lloc, on a la seua arribada van observar a una jove amb un indicatiu policial i van esbrinar que quan es trobava corrent pel passeig va passar per davant d'un grup de xics joves que van començar a cridar-li comentaris obscens, cridant-la pel seu nom en portar-ho retolat en la samarreta.

  

 

 

Els policies van esbrinar que, pel que sembla, quan la xica va tornar a passar pel mateix lloc, ja que venia de tornada, el mateix grup va tornar a cridar-li frases sexistes i ofensives, seguint la seua marxa. Es va adonar que un dels joves la seguia corrent al seu costat quan de forma sorprenent li va donar una palmada en el cul i va començar a grapejar-li l'entrecuix. La víctima va augmentar la velocitat i es va allunyar del lloc, cercant una patrulla policial que anteriorment havia vist.

 

  

Els policies després de localitzar al sospitós i realitzar els esbrinaments pertinents, el van detenir com a presumpte autor d'un delicte d'agressió sexual. 

  

 

  

El detingut, sense antecedents policials, després d'acudir a la Fiscalia de Menors i prestar declaració, va ser lliurat a la seua mare.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.

Pérez Llorca manté el contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

El president confirma que la delegació de 33 persones roman a l'espera d'indicacions de l'ambaixada després del tancament de l'espai aeri pel conflicte amb l'Iran.

Consell i Ajuntament impulsen zones d’ombra en patis escolars d’Alacant

La Generalitat i l'Ajuntament treballen en un pla per a instal·lar sombrajes en patis escolars i prioritzar centres segons necessitat. També avancen licitacions i obres en col·legis i patrimoni.