Assetjament i agressió a una xica que feia ‘running’ al passeig marítim de València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un menor com a presumpte autor d'un delicte d'agressió sexual després d'agredir a una xica que realitzava running pel passeig marítim de València.

 

 

  

  

Els fets van ocórrer la nit del divendres en el passeig marítim de València, quan els agents que es trobaven realitzant tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un establiment, on pel que sembla una dona havia sigut agredida per un jove mentre estava realitzant esport.

 

 

 

  

  

Els agents van acudir ràpidament al lloc, on a la seua arribada van observar a una jove amb un indicatiu policial i van esbrinar que quan es trobava corrent pel passeig va passar per davant d'un grup de xics joves que van començar a cridar-li comentaris obscens, cridant-la pel seu nom en portar-ho retolat en la samarreta.

  

 

 

Els policies van esbrinar que, pel que sembla, quan la xica va tornar a passar pel mateix lloc, ja que venia de tornada, el mateix grup va tornar a cridar-li frases sexistes i ofensives, seguint la seua marxa. Es va adonar que un dels joves la seguia corrent al seu costat quan de forma sorprenent li va donar una palmada en el cul i va començar a grapejar-li l'entrecuix. La víctima va augmentar la velocitat i es va allunyar del lloc, cercant una patrulla policial que anteriorment havia vist.

 

  

Els policies després de localitzar al sospitós i realitzar els esbrinaments pertinents, el van detenir com a presumpte autor d'un delicte d'agressió sexual. 

  

 

  

El detingut, sense antecedents policials, després d'acudir a la Fiscalia de Menors i prestar declaració, va ser lliurat a la seua mare.

Últimes notícies

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.