Assetjament i agressió a una xica que feia ‘running’ al passeig marítim de València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un menor com a presumpte autor d'un delicte d'agressió sexual després d'agredir a una xica que realitzava running pel passeig marítim de València.

 

 

  

  

Els fets van ocórrer la nit del divendres en el passeig marítim de València, quan els agents que es trobaven realitzant tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un establiment, on pel que sembla una dona havia sigut agredida per un jove mentre estava realitzant esport.

 

 

 

  

  

Els agents van acudir ràpidament al lloc, on a la seua arribada van observar a una jove amb un indicatiu policial i van esbrinar que quan es trobava corrent pel passeig va passar per davant d'un grup de xics joves que van començar a cridar-li comentaris obscens, cridant-la pel seu nom en portar-ho retolat en la samarreta.

  

 

 

Els policies van esbrinar que, pel que sembla, quan la xica va tornar a passar pel mateix lloc, ja que venia de tornada, el mateix grup va tornar a cridar-li frases sexistes i ofensives, seguint la seua marxa. Es va adonar que un dels joves la seguia corrent al seu costat quan de forma sorprenent li va donar una palmada en el cul i va començar a grapejar-li l'entrecuix. La víctima va augmentar la velocitat i es va allunyar del lloc, cercant una patrulla policial que anteriorment havia vist.

 

  

Els policies després de localitzar al sospitós i realitzar els esbrinaments pertinents, el van detenir com a presumpte autor d'un delicte d'agressió sexual. 

  

 

  

El detingut, sense antecedents policials, després d'acudir a la Fiscalia de Menors i prestar declaració, va ser lliurat a la seua mare.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.

El València es juga la salvació davant quatre equips del top 10 en un maig decisiu

El València encara un mes de maig clau per la permanència amb cinc partits, quatre d'ells davant rivals situats entre els deu primers de LaLiga. El marge amb el descens és de només cinc punts.

Bernabé acusa a Abascal i Feijóo de recolzar teories ultres sobre immigració

Pilar Bernabé critica que la prioritat nacional de PP i Vox trenca el consens construït a Espanya i els acusa de recolzar teories ultres sobre immigració que ja no donen suport a altres líders europeus.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva política per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa de València impulsa sis iniciatives en el Congrés per a pressionar al Ministeri de Transports i reclamar la reactivació del soterrament de les vies de Serradora, paralitzat des de 2021 malgrat tindre el seu estudi informatiu executat al 76%.