‘Atrapa’m si pots’ entregarà dilluns que ve el premi econòmic més gran de la història d’À Punt

 

El concurs presentat per Eugeni Alemany ‘Atrapa’m si pots’ entregarà el pròxim dilluns, 5 d’abril, un pot de 48.400 euros, el premi econòmic més gran de la història del concurs i d’À Punt Mèdia. Sabent de l’alegria del seu presentador i tot l’equip, ixe moment ha de tindre una celebració especial. Així que per a celebrar este moment «històric», el programa canviarà el seu horari habitual de migdia per a «vestir-se de festa» en prime-time a partir de les 21.15 hores.

Sabem els noms de qui són els concursants que podrien endur-se el premi. L’afortunat o afortunada que rebrà el gran pot del concurs ‘líder d’audiència’ d’À Punt es decidirà entre Clara (Bolbait), Lluís (El Campello), Nando (Palma de Gandia), José (València) o Sergio (València), ha indicat la cadena en un comunicat.

El programa va començar en 2018, i des de el seu inici a la cadena ‘À Punt’, el concurs ‘Atrapa’m si pots’ ha entregat el pot en altres quatre ocasions, però mai ha arribat a la quantia de 48.400 euros.

De fet, amb estos diners es podria fer la compra familiar durant 10 anys d’una casa, comprar-se un cotxe… invertir-ho en allò que més ho necessiten…

Caldrà esperar fins dilluns dia 5 d’abril per saber qui serà l’afortunat o afortunada. En què seu gastarà serà cosa d’ell o d’ella.

El programa ‘Atrapa’m si pots’, produït per València Imagina Televisió (vitv- The Mediapro Studio), complirà en este mes d’abril 500 emissions, un fet per al qual el presentador Eugeni Alemany i la resta de l’equip preparen un dia «molt especial» per a celebrar este aniversari amb els espectadors que «demostren la seua fidelitat diària de dilluns a diumenge».

Segur que hi hauran moltes sorpreses per als espectadors més fidels, però el que és cert es que
ara sols cal esperar a saber que passarà dilluns i on anirà a parar el premi, uns diners que hui en dia cauen d’allò més bé.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.