11.2 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

‘Atrapa’m si pots’ entregarà dilluns que ve el premi econòmic més gran de la història d’À Punt

 

El concurs presentat per Eugeni Alemany ‘Atrapa’m si pots’ entregarà el pròxim dilluns, 5 d’abril, un pot de 48.400 euros, el premi econòmic més gran de la història del concurs i d’À Punt Mèdia. Sabent de l’alegria del seu presentador i tot l’equip, ixe moment ha de tindre una celebració especial. Així que per a celebrar este moment “històric”, el programa canviarà el seu horari habitual de migdia per a “vestir-se de festa” en prime-time a partir de les 21.15 hores.

Sabem els noms de qui són els concursants que podrien endur-se el premi. L’afortunat o afortunada que rebrà el gran pot del concurs ‘líder d’audiència’ d’À Punt es decidirà entre Clara (Bolbait), Lluís (El Campello), Nando (Palma de Gandia), José (València) o Sergio (València), ha indicat la cadena en un comunicat.

El programa va començar en 2018, i des de el seu inici a la cadena ‘À Punt’, el concurs ‘Atrapa’m si pots’ ha entregat el pot en altres quatre ocasions, però mai ha arribat a la quantia de 48.400 euros.

De fet, amb estos diners es podria fer la compra familiar durant 10 anys d’una casa, comprar-se un cotxe… invertir-ho en allò que més ho necessiten…

Caldrà esperar fins dilluns dia 5 d’abril per saber qui serà l’afortunat o afortunada. En què seu gastarà serà cosa d’ell o d’ella.

El programa ‘Atrapa’m si pots’, produït per València Imagina Televisió (vitv- The Mediapro Studio), complirà en este mes d’abril 500 emissions, un fet per al qual el presentador Eugeni Alemany i la resta de l’equip preparen un dia “molt especial” per a celebrar este aniversari amb els espectadors que “demostren la seua fidelitat diària de dilluns a diumenge”.

Segur que hi hauran moltes sorpreses per als espectadors més fidels, però el que és cert es que
ara sols cal esperar a saber que passarà dilluns i on anirà a parar el premi, uns diners que hui en dia cauen d’allò més bé.

Últimes notícies

Gandia acollirà al maig l’acte nacional del 40 aniversari de la Bandera Blava

Gandia ha sigut triada seu del 40 aniversari de la Bandera Blava, que se celebrarà del 28 al 31 de maig a la platja Nord. El programa combinarà reconeixements, formació tècnica i activitats d'educació ambiental.

Ximo Puig defén que la proposta de finançament no es pot rebutjar i beneficia a la Comunitat

Ximo Puig ha sostingut que l'oferta d'Hisenda no ha de bloquejar-se per partidisme i que la Comunitat és la més beneficiada en haver sigut la més perjudicada. La xifra plantejada ascendix a 3.660 milions per a la regió dins d'un paquet estatal de 21.000 milions.

Copete, absent per molèsties; Cömert i Raba van completar només part de l’entrenament

El València va completar el segon entrenament de la setmana amb Copete absent per molèsties. Cömert i Raba van treballar amb el grup però no van acabar la sessió.

Martínez demana al València Basket recuperar-se en poques hores abans de visitar al Bayern

Pedro Martínez admet que l'equip arriba amb poc marge i quasi sense entrenar pels viatges abans del Bayern. Pradilla destaca la millora del rival a casa.

El temporal derroca tres terrasses d’un edifici a la platja de Tavernes de la Valldigna

Tres terrasses van col·lapsar este dimarts pel fort onatge en un bloc de la platja de Tavernes de la Valldigna. Dos famílies van ser desallotjades i es perimetró la zona a l'espera d'informes tècnics.

El València vol enllaçar triomfs en la pista del Bayern de Pesic

El València visita al Bayern de Munic, ara dirigit per Svetislav Pesic, amb la intenció de donar continuïtat al triomf davant Paris Basketball i afermar-se en la zona alta.

El Port d’Alacant obri el concurs per a la seua primera planta d’hidrogen renovable

L'Autoritat Portuària ha aprovat el concurs per a construir i explotar una planta d'hidrogen renovable en el moll 19. El projecte, amb 30 anys de concessió, preveu 1 MW de electrolizadores i energia pròpia per a reduir la petjada de carboni del port.

Tres partits de sanció per a Cristian Rivero per llançar una pilota al camp

Cristian Rivero ha sigut sancionat amb tres partits per llançar una pilota al camp des de la banqueta davant el Getafe. El València queda amb una sola opció en la porteria si Agirrezabala no es recupera.