‘Atrapa’m si pots’ entregarà dilluns que ve el premi econòmic més gran de la història d’À Punt

 

El concurs presentat per Eugeni Alemany ‘Atrapa’m si pots’ entregarà el pròxim dilluns, 5 d’abril, un pot de 48.400 euros, el premi econòmic més gran de la història del concurs i d’À Punt Mèdia. Sabent de l’alegria del seu presentador i tot l’equip, ixe moment ha de tindre una celebració especial. Així que per a celebrar este moment «històric», el programa canviarà el seu horari habitual de migdia per a «vestir-se de festa» en prime-time a partir de les 21.15 hores.

Sabem els noms de qui són els concursants que podrien endur-se el premi. L’afortunat o afortunada que rebrà el gran pot del concurs ‘líder d’audiència’ d’À Punt es decidirà entre Clara (Bolbait), Lluís (El Campello), Nando (Palma de Gandia), José (València) o Sergio (València), ha indicat la cadena en un comunicat.

El programa va començar en 2018, i des de el seu inici a la cadena ‘À Punt’, el concurs ‘Atrapa’m si pots’ ha entregat el pot en altres quatre ocasions, però mai ha arribat a la quantia de 48.400 euros.

De fet, amb estos diners es podria fer la compra familiar durant 10 anys d’una casa, comprar-se un cotxe… invertir-ho en allò que més ho necessiten…

Caldrà esperar fins dilluns dia 5 d’abril per saber qui serà l’afortunat o afortunada. En què seu gastarà serà cosa d’ell o d’ella.

El programa ‘Atrapa’m si pots’, produït per València Imagina Televisió (vitv- The Mediapro Studio), complirà en este mes d’abril 500 emissions, un fet per al qual el presentador Eugeni Alemany i la resta de l’equip preparen un dia «molt especial» per a celebrar este aniversari amb els espectadors que «demostren la seua fidelitat diària de dilluns a diumenge».

Segur que hi hauran moltes sorpreses per als espectadors més fidels, però el que és cert es que
ara sols cal esperar a saber que passarà dilluns i on anirà a parar el premi, uns diners que hui en dia cauen d’allò més bé.

Últimes notícies

Els governs autonòmics del PP garantixen que compliran la llei amb els menors migrants de Ceuta

El vicesecretari de Política Autonòmica del PP, Elías Bendodo, assegura a Màlaga que els governs autonòmics del partit compliran la legislació amb els menors migrants de Ceuta i culpa el Govern central de la crisi migratòria. Reprova també l’actitud de Pedro Sánchez durant l’episodi i reclama explicacions urgents.

Sanitat reforça urgències i Oftalmologia davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Conselleria de Sanitat ha activat un dispositiu especial amb més ambulàncies, centres de salut reforçats i atenció oftalmològica per l’eclipsi solar del 12 d’agost.

Un vaixell sense amarres afona una batea de clòtxines a València i fa perdre 24.000 quilos

Un vaixell de Grimaldi que va trencar amarres al Port de València ha destrossat dues batees de clòtxines i ha provocat la pèrdua de 24.000 quilos en plena campanya. Els productors reclamen uns 100.000 euros i alerten que podrien perdre fins a 100.000 quilos més la pròxima temporada si no cobrix l’assegurança.

Trànsit reforçarà la vigilància per l’eclipsi en les principals zones d’observació

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb més vigilància en carreteres cap a zones d’observació i recomanacions per evitar col·lapses i distraccions al volant.

182 bombers activats en la província de València pel gran eclipsi solar del 12 d’agost

El Consorci Provincial de Bombers de València activarà el 12 d’agost un dispositiu especial amb 182 efectius per l’eclipsi total de sol, amb especial vigilància en zones forestals i a Aras de los Olmos.

Investiguen un motorista per un xoc frontal a la CV-14 amb dos ferits greus

La Guàrdia Civil de Trànsit de Terol investiga un veí d'Alcorisa per un delicte de lesions per imprudència greu després d'un xoc frontal entre dos motos a la CV-14, a Zorita del Maestrazgo, que va deixar dos ferits greus.

Roig destaca la il·lusió del Villarreal per a la nova temporada

Fernando Roig assegura que el Villarreal afronta la temporada amb una plantilla reforçada, confiança en Íñigo Pérez i la meta d’estar en Europa i en la Champions.

Bioparc València observarà com reaccionen els animals davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Els Bioparc de València i Fuengirola analitzaran el 12 d’agost com afecta l’eclipsi solar al comportament de diverses espècies mitjançant observació directa i enregistraments.
FILMOTECA D'ESTIU