‘Atrapa’m si pots’ entregarà dilluns que ve el premi econòmic més gran de la història d’À Punt

 

El concurs presentat per Eugeni Alemany ‘Atrapa’m si pots’ entregarà el pròxim dilluns, 5 d’abril, un pot de 48.400 euros, el premi econòmic més gran de la història del concurs i d’À Punt Mèdia. Sabent de l’alegria del seu presentador i tot l’equip, ixe moment ha de tindre una celebració especial. Així que per a celebrar este moment «històric», el programa canviarà el seu horari habitual de migdia per a «vestir-se de festa» en prime-time a partir de les 21.15 hores.

Sabem els noms de qui són els concursants que podrien endur-se el premi. L’afortunat o afortunada que rebrà el gran pot del concurs ‘líder d’audiència’ d’À Punt es decidirà entre Clara (Bolbait), Lluís (El Campello), Nando (Palma de Gandia), José (València) o Sergio (València), ha indicat la cadena en un comunicat.

El programa va començar en 2018, i des de el seu inici a la cadena ‘À Punt’, el concurs ‘Atrapa’m si pots’ ha entregat el pot en altres quatre ocasions, però mai ha arribat a la quantia de 48.400 euros.

De fet, amb estos diners es podria fer la compra familiar durant 10 anys d’una casa, comprar-se un cotxe… invertir-ho en allò que més ho necessiten…

Caldrà esperar fins dilluns dia 5 d’abril per saber qui serà l’afortunat o afortunada. En què seu gastarà serà cosa d’ell o d’ella.

El programa ‘Atrapa’m si pots’, produït per València Imagina Televisió (vitv- The Mediapro Studio), complirà en este mes d’abril 500 emissions, un fet per al qual el presentador Eugeni Alemany i la resta de l’equip preparen un dia «molt especial» per a celebrar este aniversari amb els espectadors que «demostren la seua fidelitat diària de dilluns a diumenge».

Segur que hi hauran moltes sorpreses per als espectadors més fidels, però el que és cert es que
ara sols cal esperar a saber que passarà dilluns i on anirà a parar el premi, uns diners que hui en dia cauen d’allò més bé.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.