15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

‘Atrapa’m si pots’ entregarà dilluns que ve el premi econòmic més gran de la història d’À Punt

 

El concurs presentat per Eugeni Alemany ‘Atrapa’m si pots’ entregarà el pròxim dilluns, 5 d’abril, un pot de 48.400 euros, el premi econòmic més gran de la història del concurs i d’À Punt Mèdia. Sabent de l’alegria del seu presentador i tot l’equip, ixe moment ha de tindre una celebració especial. Així que per a celebrar este moment “històric”, el programa canviarà el seu horari habitual de migdia per a “vestir-se de festa” en prime-time a partir de les 21.15 hores.

Sabem els noms de qui són els concursants que podrien endur-se el premi. L’afortunat o afortunada que rebrà el gran pot del concurs ‘líder d’audiència’ d’À Punt es decidirà entre Clara (Bolbait), Lluís (El Campello), Nando (Palma de Gandia), José (València) o Sergio (València), ha indicat la cadena en un comunicat.

El programa va començar en 2018, i des de el seu inici a la cadena ‘À Punt’, el concurs ‘Atrapa’m si pots’ ha entregat el pot en altres quatre ocasions, però mai ha arribat a la quantia de 48.400 euros.

De fet, amb estos diners es podria fer la compra familiar durant 10 anys d’una casa, comprar-se un cotxe… invertir-ho en allò que més ho necessiten…

Caldrà esperar fins dilluns dia 5 d’abril per saber qui serà l’afortunat o afortunada. En què seu gastarà serà cosa d’ell o d’ella.

El programa ‘Atrapa’m si pots’, produït per València Imagina Televisió (vitv- The Mediapro Studio), complirà en este mes d’abril 500 emissions, un fet per al qual el presentador Eugeni Alemany i la resta de l’equip preparen un dia “molt especial” per a celebrar este aniversari amb els espectadors que “demostren la seua fidelitat diària de dilluns a diumenge”.

Segur que hi hauran moltes sorpreses per als espectadors més fidels, però el que és cert es que
ara sols cal esperar a saber que passarà dilluns i on anirà a parar el premi, uns diners que hui en dia cauen d’allò més bé.

Últimes notícies

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.

Juan Roig constreny a prioritzar el Corredor Mediterrani encara que falte el túnel passant

Juan Roig ha reiterat la seua insatisfacció amb el ritme de les obres i ha defés que el Corredor Mediterrani funcione entre Alacant, València i Barcelona encara que el túnel passant no estiga encara. Govern i empresaris han situat 2027 com a horitzó de la primera fase.

El PP ha demanat no accelerar el pacte amb Vox per a investir a Pérez Llorca

El PP ha defés que no hi ha pressa per a tancar amb Vox l'acord que permeta investir a Juanfran Pérez Llorca el 27 de novembre. Vox ha mantingut que continua negociant i que no hi haurà sorpreses, mentres l'oposició ha denunciat opacitat.