L’Audiència de València absol a tres germans d’Antonio Anglés i en condemna a un altre

 

La Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València ha absolt a quatre acusats, entre ells tres germans d’Antonio Anglés, el fugitiu buscat pel triple crim d’Alcàsser, de l’extorsió denunciada per un empresari, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) en un comunicat.

 

A pesar d’això, el tribunal ha condemnat a un dels germans, Carlos M.M., a un any i tres mesos de presó per un delicte de tinença il·lícita d’armes, i altres tres anys i sis mesos de presó i al pagament d’una multa de 5.000 euros per un delicte contra la salut pública.

 

La sentència, que pot ser recorreguda, arreplega l’absència de mitjans de prova suficients per a condemnar pel delicte d’extorsió, ja que la víctima no va comparéixer en el juí celebrat el passat 14 de juliol i la seua declaració sumarial «no revist valor probatori de càrrec quan es va practicar sense intervenció de la defensa dels acusats».

 

El perjudicat va denunciar en desembre de 2017 en una comissaria de Policia que els tres germans d’Anglés i un altre individu li havien obligat, amenaçant-li amb una pistola i una xeringa suposadament infectada amb el virus de la SIDA, a cedir davant notari a Carlos M.M. les seues participacions en una empresa que explotava una estació de servici, de la que els dos eren socis.

 

A pesar d’això, la Sala considera «inversemblant» eixa narració i recorda que no existix en les actuacions l’escriptura de cessió de participacions que suposadament hauria motivat l’extorsió.

 

A això se suma la renúncia expressa a exercir qualsevol acció civil o penal contra els denunciats que la mateixa víctima va presentar en el jutjat instructor, en la que manifestava haver arribat a un acord amb la part contrària.

 

Els magistrats sí han condemnat a Carlos M.M. per tinença il·lícita d’armes i tràfic de drogues, després que la Policia confiscara en el registre de sa casa una pistola semiautomàtica i diferents quantitats d’haixix, heroïna i cocaïna que anava a destinar a la venda a tercers.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.