L’Audiència de València absol a tres germans d’Antonio Anglés i en condemna a un altre

 

La Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València ha absolt a quatre acusats, entre ells tres germans d’Antonio Anglés, el fugitiu buscat pel triple crim d’Alcàsser, de l’extorsió denunciada per un empresari, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) en un comunicat.

 

A pesar d’això, el tribunal ha condemnat a un dels germans, Carlos M.M., a un any i tres mesos de presó per un delicte de tinença il·lícita d’armes, i altres tres anys i sis mesos de presó i al pagament d’una multa de 5.000 euros per un delicte contra la salut pública.

 

La sentència, que pot ser recorreguda, arreplega l’absència de mitjans de prova suficients per a condemnar pel delicte d’extorsió, ja que la víctima no va comparéixer en el juí celebrat el passat 14 de juliol i la seua declaració sumarial «no revist valor probatori de càrrec quan es va practicar sense intervenció de la defensa dels acusats».

 

El perjudicat va denunciar en desembre de 2017 en una comissaria de Policia que els tres germans d’Anglés i un altre individu li havien obligat, amenaçant-li amb una pistola i una xeringa suposadament infectada amb el virus de la SIDA, a cedir davant notari a Carlos M.M. les seues participacions en una empresa que explotava una estació de servici, de la que els dos eren socis.

 

A pesar d’això, la Sala considera «inversemblant» eixa narració i recorda que no existix en les actuacions l’escriptura de cessió de participacions que suposadament hauria motivat l’extorsió.

 

A això se suma la renúncia expressa a exercir qualsevol acció civil o penal contra els denunciats que la mateixa víctima va presentar en el jutjat instructor, en la que manifestava haver arribat a un acord amb la part contrària.

 

Els magistrats sí han condemnat a Carlos M.M. per tinença il·lícita d’armes i tràfic de drogues, després que la Policia confiscara en el registre de sa casa una pistola semiautomàtica i diferents quantitats d’haixix, heroïna i cocaïna que anava a destinar a la venda a tercers.

Últimes notícies

Affengruber amplia la nòmina de mundialistes de l’Elx amb la seua crida amb Àustria

El central de l'Elx David Affengruber és convocat per Àustria per al pròxim Mundial i s'unix a la tala però il·lustre llista de jugadors franjiverdes que han disputat esta cita.

Jaume Guardeño continua la seua recuperació en una clínica de neurorrehabilitación a Barcelona

El ciclista Jaume Guardeño ha sigut traslladat a la Clínica Guttmann de Barcelona, centre de referència en neurorrehabilitación, on continuarà recuperant-se del greu accident patit mentres entrenava el 31 de març.

Montero i Sako es reincorporen al València Basket abans de la Final Four de l’Eurolliga

Jean Montero i Neal Sako se sumen de nou als entrenaments del València Basket després de superar els seus problemes físics, a pocs dies de la semifinal d'Eurolliga davant el Reial Madrid.

Eray Cömert, central del València, convocat per Suïssa per al Mundial 2026

Eray Cömert, central del València, ha sigut inclòs en la llista definitiva de Suïssa per al Mundial 2026, que es disputarà al Canadà, els Estats Units i Mèxic.

Vega Gimeno fixa com a meta portar al 3×3 espanyol als Jocs de Los Angeles 2028

Vega Gimeno inicia la seua etapa com a coordinadora del bàsquet 3x3 en la FEB amb l'objectiu de classificar als equips absoluts per a Los Angeles 2028 i reforçar el treball de base.

Les autòpsies confirmen el crim masclista en la caserna de Dolores

Les autòpsies dels tres cossos trobats en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores confirmen la principal línia d'investigació per crim masclista.

El València Basket repta el domini del Reial Madrid en les semifinals ACB de l’Eurolliga

El València Basket debutarà en una Final a Quatre mesurant-se al Reial Madrid, que ha guanyat totes les semifinals ACB disputades en l'Eurolliga i aspira a mantindre la seua hegemonia.

Alacant serà seu en 2027 del gran congrés internacional de turisme de golf

Alacant acogera en 2027 la Convencion Europea Anual de la IAGTO, una cita clau del turisme de golf que reunira a uns 1.000 delegats i reforçara el lideratge de la Comunitat Valenciana.