Anuncios

L’Audiència de València absol a tres germans d’Antonio Anglés i en condemna a un altre

 

La Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València ha absolt a quatre acusats, entre ells tres germans d’Antonio Anglés, el fugitiu buscat pel triple crim d’Alcàsser, de l’extorsió denunciada per un empresari, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) en un comunicat.

 

A pesar d’això, el tribunal ha condemnat a un dels germans, Carlos M.M., a un any i tres mesos de presó per un delicte de tinença il·lícita d’armes, i altres tres anys i sis mesos de presó i al pagament d’una multa de 5.000 euros per un delicte contra la salut pública.

Anuncios

 

La sentència, que pot ser recorreguda, arreplega l’absència de mitjans de prova suficients per a condemnar pel delicte d’extorsió, ja que la víctima no va comparéixer en el juí celebrat el passat 14 de juliol i la seua declaració sumarial «no revist valor probatori de càrrec quan es va practicar sense intervenció de la defensa dels acusats».

 

El perjudicat va denunciar en desembre de 2017 en una comissaria de Policia que els tres germans d’Anglés i un altre individu li havien obligat, amenaçant-li amb una pistola i una xeringa suposadament infectada amb el virus de la SIDA, a cedir davant notari a Carlos M.M. les seues participacions en una empresa que explotava una estació de servici, de la que els dos eren socis.

 

A pesar d’això, la Sala considera «inversemblant» eixa narració i recorda que no existix en les actuacions l’escriptura de cessió de participacions que suposadament hauria motivat l’extorsió.

 

A això se suma la renúncia expressa a exercir qualsevol acció civil o penal contra els denunciats que la mateixa víctima va presentar en el jutjat instructor, en la que manifestava haver arribat a un acord amb la part contrària.

 

Els magistrats sí han condemnat a Carlos M.M. per tinença il·lícita d’armes i tràfic de drogues, després que la Policia confiscara en el registre de sa casa una pistola semiautomàtica i diferents quantitats d’haixix, heroïna i cocaïna que anava a destinar a la venda a tercers.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios