Un avi tira al seu net nounat al fem

Un home ha confessat haver tirat al fem al seu net, que va nàixer dos mesos abans del que es preveu. L’home va confessar quan va portar a la seua filla amb una important hemorràgia a un hospital de Sintra, a Portugal. El bebé està mort.

L’home va arribar amb la seua filla de 22 anys a urgències la passada nit. Allí li van contindre una hemorràgia. A l’Hospital d’Amadora-Sintra, l’home va confessar haver tirat al fem al seu net nounat.

La mare del bebé trobat en un escombriaire, en Casal dona Barôta, en Belas, Sintra, el diumenge a la nit, sempre va negar estar embarassada.

La Policia manté oberta la investigació sobre la mort del bebé

El bebé va nàixer dos mesos abans del que es preveu. Va ser trobat tres hores després del part viu «entre el fem” en Casal dona Barôta, en Belas, una àrea de Sintra, però va morir.

La policia de Portugal ha obert una investigació per a aclarir els fets, segons informa Portugalresident.

Va ser, de fet, la família la que va demanar ajuda als bombers quan la partera ja estava en estat de xoc a conseqüència de la molta sang perduda en el part. “Ens van cridar, a les 20.15, per un cas d’una jove involucrada en un cas de vòmits de sang”, recorda el subcomandant, Nuno Paulino.

No obstant això, quan els bombers van arribar al lloc, es van trobar amb un escenari diferent. La xiqueta estava ficada al llit en el llit, amb un sagnat vaginal i acompanyada dels seus pares. El pis del corredor que conduïa al bany del departament estava cobert de sang i l’equip del vehicle mèdic d’emergència i reanimació de l’Hospital São Francisco, de seguida van sospitar d’un avortament espontani, que, no obstant això, la jove sempre va negar estar embarassada. «En cap moment vam veure un bebé a la casa. Però a l’hospital es va confirmar un embaràs portat a terme«, diu Nuno Paulino.

Pare confessa el crim

El diagnòstic va fer que la policia fora alertada i qui va trobar, al voltant de les 23.30 hores, al bebé dins d’un escombriaire, en la Rua Luísa Gusmão, prop de la casa de la jove assistida pels bombers hores abans. El xiquet estava embolicat en tovalloles ensangonades i no tenia signes vitals.

“A la nostra arribada, trobem a un agent de la Policia realitzant maniobres de reanimació al bebé, però poc després l’equip mèdic va declarar la mort”, explica el diputat del Cos de Bombers de Belas.  Nuno Paulino confirma que aqueix bebé va nàixer «fa poques hores» i que va morir per falta d’assistència. “Es va tallar el cordó umbilical, però no es va segellar. I això podia haver provocat un atur cardiorespiratori”, explica.

Nuno Paulino també revela que, amb els bombers i un equip mèdic en el lloc, el pare de la jove atesa hores abans en el mateix carrer va confessar que la seua filla havia donat a llum i que havia tirat a la bebé a la paperera. No va explicar, en el seu moment, les raons per a fer-ho i la Policia Judicial està investigant.

Últimes notícies

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.