Un avi tira al seu net nounat al fem

Un home ha confessat haver tirat al fem al seu net, que va nàixer dos mesos abans del que es preveu. L’home va confessar quan va portar a la seua filla amb una important hemorràgia a un hospital de Sintra, a Portugal. El bebé està mort.

L’home va arribar amb la seua filla de 22 anys a urgències la passada nit. Allí li van contindre una hemorràgia. A l’Hospital d’Amadora-Sintra, l’home va confessar haver tirat al fem al seu net nounat.

La mare del bebé trobat en un escombriaire, en Casal dona Barôta, en Belas, Sintra, el diumenge a la nit, sempre va negar estar embarassada.

La Policia manté oberta la investigació sobre la mort del bebé

El bebé va nàixer dos mesos abans del que es preveu. Va ser trobat tres hores després del part viu «entre el fem” en Casal dona Barôta, en Belas, una àrea de Sintra, però va morir.

La policia de Portugal ha obert una investigació per a aclarir els fets, segons informa Portugalresident.

Va ser, de fet, la família la que va demanar ajuda als bombers quan la partera ja estava en estat de xoc a conseqüència de la molta sang perduda en el part. “Ens van cridar, a les 20.15, per un cas d’una jove involucrada en un cas de vòmits de sang”, recorda el subcomandant, Nuno Paulino.

No obstant això, quan els bombers van arribar al lloc, es van trobar amb un escenari diferent. La xiqueta estava ficada al llit en el llit, amb un sagnat vaginal i acompanyada dels seus pares. El pis del corredor que conduïa al bany del departament estava cobert de sang i l’equip del vehicle mèdic d’emergència i reanimació de l’Hospital São Francisco, de seguida van sospitar d’un avortament espontani, que, no obstant això, la jove sempre va negar estar embarassada. «En cap moment vam veure un bebé a la casa. Però a l’hospital es va confirmar un embaràs portat a terme«, diu Nuno Paulino.

Pare confessa el crim

El diagnòstic va fer que la policia fora alertada i qui va trobar, al voltant de les 23.30 hores, al bebé dins d’un escombriaire, en la Rua Luísa Gusmão, prop de la casa de la jove assistida pels bombers hores abans. El xiquet estava embolicat en tovalloles ensangonades i no tenia signes vitals.

“A la nostra arribada, trobem a un agent de la Policia realitzant maniobres de reanimació al bebé, però poc després l’equip mèdic va declarar la mort”, explica el diputat del Cos de Bombers de Belas.  Nuno Paulino confirma que aqueix bebé va nàixer «fa poques hores» i que va morir per falta d’assistència. “Es va tallar el cordó umbilical, però no es va segellar. I això podia haver provocat un atur cardiorespiratori”, explica.

Nuno Paulino també revela que, amb els bombers i un equip mèdic en el lloc, el pare de la jove atesa hores abans en el mateix carrer va confessar que la seua filla havia donat a llum i que havia tirat a la bebé a la paperera. No va explicar, en el seu moment, les raons per a fer-ho i la Policia Judicial està investigant.

Últimes notícies

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.