Un avi tira al seu net nounat al fem

Un home ha confessat haver tirat al fem al seu net, que va nàixer dos mesos abans del que es preveu. L’home va confessar quan va portar a la seua filla amb una important hemorràgia a un hospital de Sintra, a Portugal. El bebé està mort.

L’home va arribar amb la seua filla de 22 anys a urgències la passada nit. Allí li van contindre una hemorràgia. A l’Hospital d’Amadora-Sintra, l’home va confessar haver tirat al fem al seu net nounat.

La mare del bebé trobat en un escombriaire, en Casal dona Barôta, en Belas, Sintra, el diumenge a la nit, sempre va negar estar embarassada.

La Policia manté oberta la investigació sobre la mort del bebé

El bebé va nàixer dos mesos abans del que es preveu. Va ser trobat tres hores després del part viu «entre el fem” en Casal dona Barôta, en Belas, una àrea de Sintra, però va morir.

La policia de Portugal ha obert una investigació per a aclarir els fets, segons informa Portugalresident.

Va ser, de fet, la família la que va demanar ajuda als bombers quan la partera ja estava en estat de xoc a conseqüència de la molta sang perduda en el part. “Ens van cridar, a les 20.15, per un cas d’una jove involucrada en un cas de vòmits de sang”, recorda el subcomandant, Nuno Paulino.

No obstant això, quan els bombers van arribar al lloc, es van trobar amb un escenari diferent. La xiqueta estava ficada al llit en el llit, amb un sagnat vaginal i acompanyada dels seus pares. El pis del corredor que conduïa al bany del departament estava cobert de sang i l’equip del vehicle mèdic d’emergència i reanimació de l’Hospital São Francisco, de seguida van sospitar d’un avortament espontani, que, no obstant això, la jove sempre va negar estar embarassada. «En cap moment vam veure un bebé a la casa. Però a l’hospital es va confirmar un embaràs portat a terme«, diu Nuno Paulino.

Pare confessa el crim

El diagnòstic va fer que la policia fora alertada i qui va trobar, al voltant de les 23.30 hores, al bebé dins d’un escombriaire, en la Rua Luísa Gusmão, prop de la casa de la jove assistida pels bombers hores abans. El xiquet estava embolicat en tovalloles ensangonades i no tenia signes vitals.

“A la nostra arribada, trobem a un agent de la Policia realitzant maniobres de reanimació al bebé, però poc després l’equip mèdic va declarar la mort”, explica el diputat del Cos de Bombers de Belas.  Nuno Paulino confirma que aqueix bebé va nàixer «fa poques hores» i que va morir per falta d’assistència. “Es va tallar el cordó umbilical, però no es va segellar. I això podia haver provocat un atur cardiorespiratori”, explica.

Nuno Paulino també revela que, amb els bombers i un equip mèdic en el lloc, el pare de la jove atesa hores abans en el mateix carrer va confessar que la seua filla havia donat a llum i que havia tirat a la bebé a la paperera. No va explicar, en el seu moment, les raons per a fer-ho i la Policia Judicial està investigant.

Últimes notícies

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.

El Villarreal perd pólvora: marca la mitat de gols que fa un any

El Villarreal ha reduït a la mitat la seua efectivitat golejadora en les tres primeres jornades respecte a la passada temporada, amb només quatre gols en 19 remats a porta.

Setembre clau per al Valencia amb Barcelona, Sevilla, Alavés i Real Sociedad

El Valencia encararà un mes de setembre molt dur a LaLiga, amb quatre partits davant rivals de la part alta, després d’haver iniciat la Lliga en zona de descens.

L’or mundial de Marina Cortelles i Lucía Muñoz ompli d’orgull l’esport valencià

Marina Cortelles i Lucía Muñoz, integrants de la selecció espanyola de gimnàstica rítmica, han sigut rebudes per Juanfran Pérez Llorca després d’aconseguir un or mundial a Frankfurt. El president ha remarcat que el seu èxit és un orgull per a la Comunitat Valenciana i un referent per a milers de jóvens esportistes.

Alicant accelera els tràmits per a impulsar més de 10.000 vivendes en nous barris

L’Ajuntament d’Alacant ha avançat en el desbloqueig i tramitació de diversos sectors urbanístics que permetran construir més de 10.000 vivendes en diferents barris, combinant habitatge lliure i protegit. El pla s’emmarca en el nou Pla General Estructural, que preveu fins a 44.000 vivendes noves a la ciutat.

Dinou noves places estructurals al Clínic de València per a reforçar l’assistència en 2026

La Conselleria de Sanitat ha creat des de gener 19 places estructurals al Clínic de València, 17 de facultatius i 2 de zeladors, per a reforçar l’atenció i estabilitzar les plantilles.

Compromís exigeix a Caballero explicacions per la gestió de l’incendi de la Devesa de El Saler

Compromís ha reclamat la compareixença del regidor Juan Carlos Caballero per a aclarir la gestió del dispositiu en l’incendi de la Devesa de El Saler i ha denunciat possibles mancances de mitjans, inversió en prevenció i places vacants en Bombers. La coalició vincula la resposta a l’emergència amb la baixa execució d’inversions municipals i amb la no sol·licitud d’ajudes autonòmiques enguany.