Un avi tira al seu net nounat al fem

Un home ha confessat haver tirat al fem al seu net, que va nàixer dos mesos abans del que es preveu. L’home va confessar quan va portar a la seua filla amb una important hemorràgia a un hospital de Sintra, a Portugal. El bebé està mort.

L’home va arribar amb la seua filla de 22 anys a urgències la passada nit. Allí li van contindre una hemorràgia. A l’Hospital d’Amadora-Sintra, l’home va confessar haver tirat al fem al seu net nounat.

La mare del bebé trobat en un escombriaire, en Casal dona Barôta, en Belas, Sintra, el diumenge a la nit, sempre va negar estar embarassada.

La Policia manté oberta la investigació sobre la mort del bebé

El bebé va nàixer dos mesos abans del que es preveu. Va ser trobat tres hores després del part viu «entre el fem” en Casal dona Barôta, en Belas, una àrea de Sintra, però va morir.

La policia de Portugal ha obert una investigació per a aclarir els fets, segons informa Portugalresident.

Va ser, de fet, la família la que va demanar ajuda als bombers quan la partera ja estava en estat de xoc a conseqüència de la molta sang perduda en el part. “Ens van cridar, a les 20.15, per un cas d’una jove involucrada en un cas de vòmits de sang”, recorda el subcomandant, Nuno Paulino.

No obstant això, quan els bombers van arribar al lloc, es van trobar amb un escenari diferent. La xiqueta estava ficada al llit en el llit, amb un sagnat vaginal i acompanyada dels seus pares. El pis del corredor que conduïa al bany del departament estava cobert de sang i l’equip del vehicle mèdic d’emergència i reanimació de l’Hospital São Francisco, de seguida van sospitar d’un avortament espontani, que, no obstant això, la jove sempre va negar estar embarassada. «En cap moment vam veure un bebé a la casa. Però a l’hospital es va confirmar un embaràs portat a terme«, diu Nuno Paulino.

Pare confessa el crim

El diagnòstic va fer que la policia fora alertada i qui va trobar, al voltant de les 23.30 hores, al bebé dins d’un escombriaire, en la Rua Luísa Gusmão, prop de la casa de la jove assistida pels bombers hores abans. El xiquet estava embolicat en tovalloles ensangonades i no tenia signes vitals.

“A la nostra arribada, trobem a un agent de la Policia realitzant maniobres de reanimació al bebé, però poc després l’equip mèdic va declarar la mort”, explica el diputat del Cos de Bombers de Belas.  Nuno Paulino confirma que aqueix bebé va nàixer «fa poques hores» i que va morir per falta d’assistència. “Es va tallar el cordó umbilical, però no es va segellar. I això podia haver provocat un atur cardiorespiratori”, explica.

Nuno Paulino també revela que, amb els bombers i un equip mèdic en el lloc, el pare de la jove atesa hores abans en el mateix carrer va confessar que la seua filla havia donat a llum i que havia tirat a la bebé a la paperera. No va explicar, en el seu moment, les raons per a fer-ho i la Policia Judicial està investigant.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.