Un avi tira al seu net nounat al fem

Un home ha confessat haver tirat al fem al seu net, que va nàixer dos mesos abans del que es preveu. L’home va confessar quan va portar a la seua filla amb una important hemorràgia a un hospital de Sintra, a Portugal. El bebé està mort.

L’home va arribar amb la seua filla de 22 anys a urgències la passada nit. Allí li van contindre una hemorràgia. A l’Hospital d’Amadora-Sintra, l’home va confessar haver tirat al fem al seu net nounat.

La mare del bebé trobat en un escombriaire, en Casal dona Barôta, en Belas, Sintra, el diumenge a la nit, sempre va negar estar embarassada.

La Policia manté oberta la investigació sobre la mort del bebé

El bebé va nàixer dos mesos abans del que es preveu. Va ser trobat tres hores després del part viu «entre el fem” en Casal dona Barôta, en Belas, una àrea de Sintra, però va morir.

La policia de Portugal ha obert una investigació per a aclarir els fets, segons informa Portugalresident.

Va ser, de fet, la família la que va demanar ajuda als bombers quan la partera ja estava en estat de xoc a conseqüència de la molta sang perduda en el part. “Ens van cridar, a les 20.15, per un cas d’una jove involucrada en un cas de vòmits de sang”, recorda el subcomandant, Nuno Paulino.

No obstant això, quan els bombers van arribar al lloc, es van trobar amb un escenari diferent. La xiqueta estava ficada al llit en el llit, amb un sagnat vaginal i acompanyada dels seus pares. El pis del corredor que conduïa al bany del departament estava cobert de sang i l’equip del vehicle mèdic d’emergència i reanimació de l’Hospital São Francisco, de seguida van sospitar d’un avortament espontani, que, no obstant això, la jove sempre va negar estar embarassada. «En cap moment vam veure un bebé a la casa. Però a l’hospital es va confirmar un embaràs portat a terme«, diu Nuno Paulino.

Pare confessa el crim

El diagnòstic va fer que la policia fora alertada i qui va trobar, al voltant de les 23.30 hores, al bebé dins d’un escombriaire, en la Rua Luísa Gusmão, prop de la casa de la jove assistida pels bombers hores abans. El xiquet estava embolicat en tovalloles ensangonades i no tenia signes vitals.

“A la nostra arribada, trobem a un agent de la Policia realitzant maniobres de reanimació al bebé, però poc després l’equip mèdic va declarar la mort”, explica el diputat del Cos de Bombers de Belas.  Nuno Paulino confirma que aqueix bebé va nàixer «fa poques hores» i que va morir per falta d’assistència. “Es va tallar el cordó umbilical, però no es va segellar. I això podia haver provocat un atur cardiorespiratori”, explica.

Nuno Paulino també revela que, amb els bombers i un equip mèdic en el lloc, el pare de la jove atesa hores abans en el mateix carrer va confessar que la seua filla havia donat a llum i que havia tirat a la bebé a la paperera. No va explicar, en el seu moment, les raons per a fer-ho i la Policia Judicial està investigant.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU