Una baralla en un bar de Catarroja acaba amb dos detinguts i dos ferits en estat greu

El partit de futbol entre el Valencia CF i el FC Barcelona d'este passat diumenge va generar molta emoció entre les dos aficions. No obstant això, en un bar de Catarroja, de la comarca l'Horta Sud on diversos clients estaven disfrutant de l'espectacle esportiu, es va desencadenar una baralla on s'implicaren més d'una desena de persones. Com a conseqüència d'ella, dos persones foren detingudes i dos homes quedaren ferits. Les dos víctimes foren traslladades a l'Hospital la Fe de València en estat greu amb lesions d'arma blanca en el coll i el braç un d'ells i  l'altre afectat tenia una ferida en el cap.

Segons recull ‘Levante’, l’origen de la baralla no va ser el partit de futbol que les víctimes estaven veient en l’establiment, sinó una altra discussió motivada per qüestions familiars des de fa temps.

Els responsables

Així, segons conta el citat mitjà quatre homes arribaren amb un vehicle Citroën C4 i baixaren armats amb matxets  i una escopeta, encara que afortunadament no es va efectuar cap dispar. Els pitjors parats foren dos clients del bar, els quals foren colpejats i agredits amb les armes blanques que portaven els agressors.

Ràpida actuació policial 

D’altra banda, altres clients eixiren a ajuda als homes agredits i va ser aleshores quan es va iniciar una barallla. Ràpidament acudiren a l’establiment diverses patrulles de la Policia Local de Catarroja, els quals hagueren de sol·licitar reforç a la Policia Local d’Albal i Massanassa. Va ser finalment la Guàrdia Civil qui es va fer càrrec dels dos detinguts per la policia local, acusats de presumpta implicación en l’agressións als ferits.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.