Una baralla en un bar de Catarroja acaba amb dos detinguts i dos ferits en estat greu

El partit de futbol entre el Valencia CF i el FC Barcelona d'este passat diumenge va generar molta emoció entre les dos aficions. No obstant això, en un bar de Catarroja, de la comarca l'Horta Sud on diversos clients estaven disfrutant de l'espectacle esportiu, es va desencadenar una baralla on s'implicaren més d'una desena de persones. Com a conseqüència d'ella, dos persones foren detingudes i dos homes quedaren ferits. Les dos víctimes foren traslladades a l'Hospital la Fe de València en estat greu amb lesions d'arma blanca en el coll i el braç un d'ells i  l'altre afectat tenia una ferida en el cap.

Segons recull ‘Levante’, l’origen de la baralla no va ser el partit de futbol que les víctimes estaven veient en l’establiment, sinó una altra discussió motivada per qüestions familiars des de fa temps.

Els responsables

Així, segons conta el citat mitjà quatre homes arribaren amb un vehicle Citroën C4 i baixaren armats amb matxets  i una escopeta, encara que afortunadament no es va efectuar cap dispar. Els pitjors parats foren dos clients del bar, els quals foren colpejats i agredits amb les armes blanques que portaven els agressors.

Ràpida actuació policial 

D’altra banda, altres clients eixiren a ajuda als homes agredits i va ser aleshores quan es va iniciar una barallla. Ràpidament acudiren a l’establiment diverses patrulles de la Policia Local de Catarroja, els quals hagueren de sol·licitar reforç a la Policia Local d’Albal i Massanassa. Va ser finalment la Guàrdia Civil qui es va fer càrrec dels dos detinguts per la policia local, acusats de presumpta implicación en l’agressións als ferits.

Últimes notícies

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.