14.2 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

Baralla multitudinària a Carlet se salda amb tres detinguts per intent d’homicidi

La Guàrdia Civil de Carlet, en el marc de l’operació “KAVICA”, ha detingut a 3 homes de 18, 19 i 20 anys pels delictes d’homicidi en grau de temptativa i baralla multitudinària en la localitat de Carlet.

L’operació va començar el 17 del present mes, quan la matinada d’aquest dia va tindre lloc una baralla multitudinària a l’interior d’un casal faller del municipi de Carlet. A conseqüència d’aquesta baralla, un jove de 14 anys va ser víctima d’un apunyalament, amb perforació en el pulmó i fetge, i va haver de ser traslladat d’urgència a l’hospital d’Alzira, on va ser ingressat en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI).

Aquesta mateixa nit, els agents van començar a recepcionar les denúncies corresponents per aquests fets, igual que en els dies successius també van prendre les pertinents compareixences testificals, ja que en la baralla van participar unes 20 persones.

A més del noi de 14 anys, que, actualment, s’està recuperant, també van resultar ferits una noia de 16, i tres homes més, un de 17 anys i altres 2 de 19, aquests últims amb ferides lleus.

Finalment, el passat dia 23 de març, agents de la Guàrdia Civil de Carlet han detingut a 3 homes de 18, 19 i 20 anys pels delictes d’homicidi en grau de temptativa i renyina multitudinària en la localitat de Carlet.

Les diligències han estat lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Carlet. L’operació continua oberta i no es descarten més detencions.

Últimes notícies

Mónica Oltra: ‘Sempre he estat i sempre estaré en política, sense necessitat de càrrec’

Mónica Oltra ha reiterat que seguirà en política encara que no ocupe un càrrec públic des de fa tres anys i mig. Defén una política vivencial, ètica i centrada en les persones.

Morant ha acusat PP i Vox i ha exigit eleccions en la Comunitat Valenciana

Morant ha exigit una convocatòria electoral en la Comunitat Valenciana i ha acusat PP i Vox de 'grapejar el dolor i els drets dels valencians en els despatxos'. Ha reclamat transparència i que Carlos Mazón declare davant la jutgessa de Catarroja per la gestió de la DANA.

Evacuen la Conselleria d’Emergències per fortes olors del clavegueram

Una filtració d'olors procedent de treballs de neteja del clavegueram ha obligat a evacuar la seu de la Conselleria d'Emergències. Els mesuraments de gas han sigut negatives i només una persona ha resultat marejada.

Una acusació del cas de la dana demana citar als alcaldes d’Utiel i Cullera

Una acusació particular ha demanat a la instructora que cite als alcaldes d'Utiel i Cullera per a aclarir els seus contactes amb Carlos Mazón el 29 d'octubre. Al·lega contradiccions amb la declaració de Maribel Vilaplana i reclama peça separada per fals testimoniatge si es confirma.

Nominats a LOS40 Music Awards Santander 2025 alliberen tortugues marines rehabilitades en la Garrofera

Danny Ocean, Vicco, Bombai, Chiara Oliver i Enol han participat en la solta de tortugues recuperades per la Fundació Oceanogràfic dins de Junts X La Mar. L'acció ha buscat sensibilitzar sobre la protecció del Mediterrani i connectar la música amb la divulgació científica.

Masiulis elogia a Badio i alerta del ritme del València abans del Zalgiris-València

El tècnic del Zalgiris va ressaltar l'evolució de Papi Badio i va assenyalar que la prioritat serà frenar el triple i la transició d'un València molt agressiu. Va confirmar la baixa de Williams-Goss i va confiar a comptar amb Moses Wright.

El Congrés tanca la sessió més esquinçadora de la comissió de la dana

Després de tres dies de compareixences, la comissió ha escoltat 13 víctimes i ha tancat la seua sessió més dura amb retrets i demandes de reparació. Puchades ha qüestionat els recursos en prevenció i els grups han promés esclarir l'ocorregut, mentres Compromís ha acusat a Mazón d'una mala gestió de l'alerta

Cano assegura que Mazón seguix al comandament i supervisa la gestió del Consell

Marián Cano afirma que, malgrat la renúncia, Carlos Mazón continua en funcions i supervisa la gestió del Consell. La consellera defén la continuïtat de les polítiques i el focus en sostenibilitat i turisme.