Baralla multitudinària a Carlet se salda amb tres detinguts per intent d’homicidi

La Guàrdia Civil de Carlet, en el marc de l’operació “KAVICA”, ha detingut a 3 homes de 18, 19 i 20 anys pels delictes d’homicidi en grau de temptativa i baralla multitudinària en la localitat de Carlet.

L’operació va començar el 17 del present mes, quan la matinada d’aquest dia va tindre lloc una baralla multitudinària a l’interior d’un casal faller del municipi de Carlet. A conseqüència d’aquesta baralla, un jove de 14 anys va ser víctima d’un apunyalament, amb perforació en el pulmó i fetge, i va haver de ser traslladat d’urgència a l’hospital d’Alzira, on va ser ingressat en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI).

Aquesta mateixa nit, els agents van començar a recepcionar les denúncies corresponents per aquests fets, igual que en els dies successius també van prendre les pertinents compareixences testificals, ja que en la baralla van participar unes 20 persones.

A més del noi de 14 anys, que, actualment, s’està recuperant, també van resultar ferits una noia de 16, i tres homes més, un de 17 anys i altres 2 de 19, aquests últims amb ferides lleus.

Finalment, el passat dia 23 de març, agents de la Guàrdia Civil de Carlet han detingut a 3 homes de 18, 19 i 20 anys pels delictes d’homicidi en grau de temptativa i renyina multitudinària en la localitat de Carlet.

Les diligències han estat lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Carlet. L’operació continua oberta i no es descarten més detencions.

Últimes notícies

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.