11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Baralla multitudinària a Carlet se salda amb tres detinguts per intent d’homicidi

La Guàrdia Civil de Carlet, en el marc de l’operació “KAVICA”, ha detingut a 3 homes de 18, 19 i 20 anys pels delictes d’homicidi en grau de temptativa i baralla multitudinària en la localitat de Carlet.

L’operació va començar el 17 del present mes, quan la matinada d’aquest dia va tindre lloc una baralla multitudinària a l’interior d’un casal faller del municipi de Carlet. A conseqüència d’aquesta baralla, un jove de 14 anys va ser víctima d’un apunyalament, amb perforació en el pulmó i fetge, i va haver de ser traslladat d’urgència a l’hospital d’Alzira, on va ser ingressat en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI).

Aquesta mateixa nit, els agents van començar a recepcionar les denúncies corresponents per aquests fets, igual que en els dies successius també van prendre les pertinents compareixences testificals, ja que en la baralla van participar unes 20 persones.

A més del noi de 14 anys, que, actualment, s’està recuperant, també van resultar ferits una noia de 16, i tres homes més, un de 17 anys i altres 2 de 19, aquests últims amb ferides lleus.

Finalment, el passat dia 23 de març, agents de la Guàrdia Civil de Carlet han detingut a 3 homes de 18, 19 i 20 anys pels delictes d’homicidi en grau de temptativa i renyina multitudinària en la localitat de Carlet.

Les diligències han estat lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Carlet. L’operació continua oberta i no es descarten més detencions.

Últimes notícies

El PSPV exigix a Pérez Llorca expulsar a la regidora del PP que va insultar a Sánchez

El PSPV-PSOE ha demanat a Juanfran Pérez Llorca l'expulsió d'una edil del PP de Vallanca que va insultar a Pedro Sánchez en un míting i ha criticat la falta de condemna.

El Suprem remitent la peça de Ábalos i Cerdán del cas Koldo a l’Audiència Nacional

El Suprem ha enviat a l'Audiència Nacional la peça separada del cas Koldo després de la renúncia de Ábalos i la consegüent pèrdua d'aforament. El juí per les màscares seguirà, previsiblement, en l'alt tribunal.

Un estudi de la UPV avala que els aiguamolls artificials protegixen la qualitat de l’aigua

La UPV ha demostrat que els aiguamolls artificials actuen com a sistemes tampó: retenen fins prop del 80% dels sòlids en suspensió i reduïxen el nitrogen amoniacal. Un bon disseny hidràulic, amb cel·les en paral·lel, millora el temps de residència i l'eficiència del tractament.

Sanitat reduïx a 7 dies el pas de la sospita de càncer a la primera consulta hospitalària

L'Estratègia en Càncer 2026-2030 fixa un màxim de set dies entre la sospita en Atenció Primària i la primera consulta hospitalària. El pla reforça la psico-oncologia, impulsa el diagnòstic genètic i preveu prototeràpia en 2026.

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.