Baralla multitudinària a Carlet se salda amb tres detinguts per intent d’homicidi

La Guàrdia Civil de Carlet, en el marc de l’operació “KAVICA”, ha detingut a 3 homes de 18, 19 i 20 anys pels delictes d’homicidi en grau de temptativa i baralla multitudinària en la localitat de Carlet.

L’operació va començar el 17 del present mes, quan la matinada d’aquest dia va tindre lloc una baralla multitudinària a l’interior d’un casal faller del municipi de Carlet. A conseqüència d’aquesta baralla, un jove de 14 anys va ser víctima d’un apunyalament, amb perforació en el pulmó i fetge, i va haver de ser traslladat d’urgència a l’hospital d’Alzira, on va ser ingressat en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI).

Aquesta mateixa nit, els agents van començar a recepcionar les denúncies corresponents per aquests fets, igual que en els dies successius també van prendre les pertinents compareixences testificals, ja que en la baralla van participar unes 20 persones.

A més del noi de 14 anys, que, actualment, s’està recuperant, també van resultar ferits una noia de 16, i tres homes més, un de 17 anys i altres 2 de 19, aquests últims amb ferides lleus.

Finalment, el passat dia 23 de març, agents de la Guàrdia Civil de Carlet han detingut a 3 homes de 18, 19 i 20 anys pels delictes d’homicidi en grau de temptativa i renyina multitudinària en la localitat de Carlet.

Les diligències han estat lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Carlet. L’operació continua oberta i no es descarten més detencions.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.