21.1 C
València
Diumenge, 26 octubre, 2025

Una baralla entre 50 jóvens en el barri de Sant Gabriel d’Alacant acaba amb 17 detinguts i tres ferits

 

Una baralla entre una cinquantena de jóvens ha acabat amb 17 detinguts i tres ferits. La baralla tumultuària s’ha produït en el barri de Sant Gabriel d’Alacant este dimecres cap a les 19.00 hores, segons han confirmat fonts policials.

 

En la baralla, els implicats han utilitzat pals i fins a un puny americà. Pel que pareix, els presumptes participants, que freqüenten un parc, ja van protagonitzar incidents en febrer.

 

Les mateixes fonts han explicat que entre els detinguts hi ha nou menors d’edat, d’entre 15 i 17 anys, i tres dels jóvens que es van implicar en la baralla han acabat ferits.

 

Els menors han quedat baix custòdia paterna, segons ha decretat la Fiscalia de Menors; mentres que els altres jóvens han quedat en llibertat després de prestar declaració en la comissaria.

Últimes notícies

Gerard Moreno celebra 300 partits amb el Vila-real amb gol i triomf a Mestalla

El davanter va aconseguir els 300 partits amb el Vila-real i el va celebrar amb un gol a Mestalla en un 0-2. Va destacar la paciència de l'equip i va defendre el penal després de la revisió del VAR.

Gerard Moreno guia el 0-2 del Vila-real a Mestalla en el seu partit 300

El Vila-real va véncer 0-2 a Mestalla amb un penal de Gerard Moreno al caient del descans en el seu partit 300 i una miqueta de Santi Comesaña. El València va malgastar les seues millors opcions i encadena cinc jornades sense guanyar.

0-2: Gerard i Comesaña donen la victòria al Vila-real a Mestalla

El Vila-real va véncer 0-2 a Mestalla: Gerard Moreno va marcar de penal en el 45' en el seu partit 300 i Santi Comesaña va fer el 0-2 en el 57. El València va perdonar en la primera part

Gerard Moreno va avançar al Vila-real de penal abans del descans a Mestalla (0-1)

Gerard Moreno va convertir un penal en el minut 45 en el seu partit 300 i va posar per davant al Vila-real a Mestalla. El València havia estret amb dos clares ocasions abans del descans.

Gerard Moreno avança al Vila-real de penal abans del descans (0-1)

Gerard Moreno va marcar de penal en el minut 45 per a posar el 0-1 a Mestalla, en el seu partit 300 amb el Vila-real. El València va fregar el gol en dos accions.

València i Vila-real homenatgen a Mestalla als afectats per la DANA en el seu primer aniversari

Mestalla va acollir un homenatge als afectats per la DANA i als qui van participar en la recuperació de la província, abans del derbi regional. Va haver-hi senyera, 22 xiquets de zones afectades, minut de silenci, himne i un vídeo de record.

Quevedo tanca el seu gira espanyola davant 18.000 fans en el Roig Arena de València

Quevedo ha clausurat l'etapa espanyola de la seua Bona nit Tour en el Roig Arena de València, amb 18.000 assistents i entrades esgotades. El tour seguix al novembre als Estats Units.

Multitudinària protesta a València pel primer any de la DANA exigix la dimissió de Mazón

Milers de persones han recorregut el centre de València en el primer aniversari de la DANA que va deixar 229 morts, reclamant responsabilitats i la dimissió de Carlos Mazón.