Una baralla entre tres xics i un indigent en València acaba amb tres ferits i quatre detinguts

 

La passada matinada de dilluns es va viure una forta baralla en ple centre de València entre tres jóvens i un indigent. Esta acabà amb els quatre detinguts per la Policia Local de València i tres ferits, entre ells, un veí que va intervindre per a evitar-la.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets van començar cap a les dos i mitja de la matinada en el carrer de la Bosseria i acabaren en la plaça del Tossal de la capital del Túria. Un veí del carrer de Guillem de Castro que va intervindre per a evitar la baralla, assegura que va ser un dels jóvens el que va començar la discussió.

 

Seguint amb esta versió dels fets, un marroquí de 20 anys retà al sensesostre en el carrer de la Bosseria i l’indigent no es va quedar de braços plegats, pel que va seguir al jove fins a la plaça del Tossal. Va ser allà a on el xic començà a agredir a l’indigent fins que es van unir dos jóvens més. Per a defendre’s, el sensesostre va traure una navalla.

 

Tres ferits, un d’ells greus

Finalment, van resultar ferits l’indigent, el jove marroquí i també el veí que va intervindre per a posar fi a la baralla. D’ells, el jove va ser qui va patir les lesions més greus, ja que l’indigent l’apunyalà en el tòrax. Per eixa raó, va ser traslladat a l’hospital la Fe, a on van haver de sedar-lo perquè es va mostrar molt agressiu, fins al punt d’escopir als sanitaris i tirar diversos ordinadors a terra.

 

Per la seua banda, l’indigent de 51 anys va ser atés en un centre de salut pels colps i el veí de 33 anys va haver de ser traslladat a l’hospital General de València, també per les ferides que va patir.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.