Una baralla entre tres xics i un indigent en València acaba amb tres ferits i quatre detinguts

 

La passada matinada de dilluns es va viure una forta baralla en ple centre de València entre tres jóvens i un indigent. Esta acabà amb els quatre detinguts per la Policia Local de València i tres ferits, entre ells, un veí que va intervindre per a evitar-la.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets van començar cap a les dos i mitja de la matinada en el carrer de la Bosseria i acabaren en la plaça del Tossal de la capital del Túria. Un veí del carrer de Guillem de Castro que va intervindre per a evitar la baralla, assegura que va ser un dels jóvens el que va començar la discussió.

 

Seguint amb esta versió dels fets, un marroquí de 20 anys retà al sensesostre en el carrer de la Bosseria i l’indigent no es va quedar de braços plegats, pel que va seguir al jove fins a la plaça del Tossal. Va ser allà a on el xic començà a agredir a l’indigent fins que es van unir dos jóvens més. Per a defendre’s, el sensesostre va traure una navalla.

 

Tres ferits, un d’ells greus

Finalment, van resultar ferits l’indigent, el jove marroquí i també el veí que va intervindre per a posar fi a la baralla. D’ells, el jove va ser qui va patir les lesions més greus, ja que l’indigent l’apunyalà en el tòrax. Per eixa raó, va ser traslladat a l’hospital la Fe, a on van haver de sedar-lo perquè es va mostrar molt agressiu, fins al punt d’escopir als sanitaris i tirar diversos ordinadors a terra.

 

Per la seua banda, l’indigent de 51 anys va ser atés en un centre de salut pels colps i el veí de 33 anys va haver de ser traslladat a l’hospital General de València, també per les ferides que va patir.

Últimes notícies

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.