Una baralla entre tres xics i un indigent en València acaba amb tres ferits i quatre detinguts

 

La passada matinada de dilluns es va viure una forta baralla en ple centre de València entre tres jóvens i un indigent. Esta acabà amb els quatre detinguts per la Policia Local de València i tres ferits, entre ells, un veí que va intervindre per a evitar-la.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets van començar cap a les dos i mitja de la matinada en el carrer de la Bosseria i acabaren en la plaça del Tossal de la capital del Túria. Un veí del carrer de Guillem de Castro que va intervindre per a evitar la baralla, assegura que va ser un dels jóvens el que va començar la discussió.

 

Seguint amb esta versió dels fets, un marroquí de 20 anys retà al sensesostre en el carrer de la Bosseria i l’indigent no es va quedar de braços plegats, pel que va seguir al jove fins a la plaça del Tossal. Va ser allà a on el xic començà a agredir a l’indigent fins que es van unir dos jóvens més. Per a defendre’s, el sensesostre va traure una navalla.

 

Tres ferits, un d’ells greus

Finalment, van resultar ferits l’indigent, el jove marroquí i també el veí que va intervindre per a posar fi a la baralla. D’ells, el jove va ser qui va patir les lesions més greus, ja que l’indigent l’apunyalà en el tòrax. Per eixa raó, va ser traslladat a l’hospital la Fe, a on van haver de sedar-lo perquè es va mostrar molt agressiu, fins al punt d’escopir als sanitaris i tirar diversos ordinadors a terra.

 

Per la seua banda, l’indigent de 51 anys va ser atés en un centre de salut pels colps i el veí de 33 anys va haver de ser traslladat a l’hospital General de València, també per les ferides que va patir.

Últimes notícies

Les temperatures del migdia cauen a valors no vistos des de juny en molts pobles valencians

Les temperatures registrades a les 13 hores en molts municipis de la Comunitat Valenciana han sigut les més baixes des de juny, amb 19 graus a Ares del Maestrat. Segons Aemet, el valor més alt s’ha donat a Castelló, amb 30,4 graus.

Turistes desallotjats per l’incendi d’El Saler: ‘No volem tornar a casa sense les nostres coses’

Uns 130 desallotjats per l’incendi d’El Saler, molts d’ells turistes allotjats en càmpings, han passat la nit al pavelló de la Fonteta i reclamen tornar per a recuperar les seues pertinences.

Confirmen dos anys de presó per l’agressió sexual a una menor de 16 anys a València

El TSJCV ha confirmat la condemna de dos anys de presó a un home per agredir sexualment una menor de 16 anys, filla de la seua parella, amb la qual convivía a València. El tribunal rebutja el recurs de l’acusat i dona plena credibilitat al relat de la víctima.

Les proves amb 5G reforcen les comunicacions d’emergències a la Comunitat Valenciana

La Generalitat, a través d’ISTEC, ha impulsat proves pilot i projectes europeus amb 5G i satèl·lits per a reforçar la connectivitat dels servicis públics i d’emergència i garantir respostes més segures i resilients.

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.