Una baralla entre tres xics i un indigent en València acaba amb tres ferits i quatre detinguts

 

La passada matinada de dilluns es va viure una forta baralla en ple centre de València entre tres jóvens i un indigent. Esta acabà amb els quatre detinguts per la Policia Local de València i tres ferits, entre ells, un veí que va intervindre per a evitar-la.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets van començar cap a les dos i mitja de la matinada en el carrer de la Bosseria i acabaren en la plaça del Tossal de la capital del Túria. Un veí del carrer de Guillem de Castro que va intervindre per a evitar la baralla, assegura que va ser un dels jóvens el que va començar la discussió.

 

Seguint amb esta versió dels fets, un marroquí de 20 anys retà al sensesostre en el carrer de la Bosseria i l’indigent no es va quedar de braços plegats, pel que va seguir al jove fins a la plaça del Tossal. Va ser allà a on el xic començà a agredir a l’indigent fins que es van unir dos jóvens més. Per a defendre’s, el sensesostre va traure una navalla.

 

Tres ferits, un d’ells greus

Finalment, van resultar ferits l’indigent, el jove marroquí i també el veí que va intervindre per a posar fi a la baralla. D’ells, el jove va ser qui va patir les lesions més greus, ja que l’indigent l’apunyalà en el tòrax. Per eixa raó, va ser traslladat a l’hospital la Fe, a on van haver de sedar-lo perquè es va mostrar molt agressiu, fins al punt d’escopir als sanitaris i tirar diversos ordinadors a terra.

 

Per la seua banda, l’indigent de 51 anys va ser atés en un centre de salut pels colps i el veí de 33 anys va haver de ser traslladat a l’hospital General de València, també per les ferides que va patir.

Últimes notícies

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.
FILMOTECA D'ESTIU