Una baralla entre tres xics i un indigent en València acaba amb tres ferits i quatre detinguts

 

La passada matinada de dilluns es va viure una forta baralla en ple centre de València entre tres jóvens i un indigent. Esta acabà amb els quatre detinguts per la Policia Local de València i tres ferits, entre ells, un veí que va intervindre per a evitar-la.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets van començar cap a les dos i mitja de la matinada en el carrer de la Bosseria i acabaren en la plaça del Tossal de la capital del Túria. Un veí del carrer de Guillem de Castro que va intervindre per a evitar la baralla, assegura que va ser un dels jóvens el que va començar la discussió.

 

Seguint amb esta versió dels fets, un marroquí de 20 anys retà al sensesostre en el carrer de la Bosseria i l’indigent no es va quedar de braços plegats, pel que va seguir al jove fins a la plaça del Tossal. Va ser allà a on el xic començà a agredir a l’indigent fins que es van unir dos jóvens més. Per a defendre’s, el sensesostre va traure una navalla.

 

Tres ferits, un d’ells greus

Finalment, van resultar ferits l’indigent, el jove marroquí i també el veí que va intervindre per a posar fi a la baralla. D’ells, el jove va ser qui va patir les lesions més greus, ja que l’indigent l’apunyalà en el tòrax. Per eixa raó, va ser traslladat a l’hospital la Fe, a on van haver de sedar-lo perquè es va mostrar molt agressiu, fins al punt d’escopir als sanitaris i tirar diversos ordinadors a terra.

 

Per la seua banda, l’indigent de 51 anys va ser atés en un centre de salut pels colps i el veí de 33 anys va haver de ser traslladat a l’hospital General de València, també per les ferides que va patir.

Últimes notícies

Quatre detinguts a Borriana per vendre contractes falsos a estrangers per a empadronar-se

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens i una dona a Borriana per un suposat entramat d’empadronaments il·legals d’estrangers mitjançant contractes de lloguer falsos, amb 36 delictes atribuïts i almenys 26 persones empadronades de manera irregular.

Pérez Llorca alerta que retallar el Tajo-Segura posa en risc el menjar a Espanya i Europa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, defensa en el VIII Congrés Nacional de l’Aigua a Elx que el trasvasament Tajo-Segura és clau per a la seguretat alimentària d’Espanya i Europa i acusa el Govern central de posar en risc milers de llocs de treball amb els retalls.

La UPV acosta la ciència a la taula amb la gastronomia valenciana

La Universitat Politècnica de València ha llançat 'Un mos de Ciència', una iniciativa audiovisual que explica els secrets científics de plats i productes emblemàtics de la gastronomia valenciana, amb la col·laboració de Consum.

Pablo Ruz acusa Pedro Sánchez d’haver anat a Elx per a ‘amagar-se’

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, ha qualificat de ‘un poc estranya’ la visita de Pedro Sánchez a la companyia aeroespacial PLD Space i ha insinuat que el president del Govern s’ha desplaçat a la ciutat ‘a amagar-se’. En contrast, ha elogiat la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, per a explicar una ‘inversió complitda’ i comprometre’s amb els regants sense aigua.

Els derbis de Buñol i Vila-real centren la segona jornada del grup VI

La segona jornada del grup VI de Tercera Federació estarà marcada pels derbis Levante B-Buñol i Villarreal C-Roda, amb diversos duels directes per l’estrena triomfal i la permanència.

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.