Un bebé de 9 mesos intoxicat amb cocaïna i haixix en una festa d’aniversari en Calp

 

Un bebé de 9 mesos es troba ingressat en l’hospital Marina Sud de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), després de patir una intoxicació de cocaïna i haixix mentres estava en una festa d’aniversari d’adults en un xalet de Calp.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els pares del menut havien deixat al xiquet a càrrec de sa tia, qui havia acudit a la festa este mateix dimarts. En un moment donat, la dona va vore que el xiquet s’havia posat restes de tabac de terra en la boca.

 

La tia del menut, davant la sospita de què el tabac podria contindre altres substàncies, com cocaïna i haixix, va dur immediatament al menor a Urgències pediàtriques, a on li van fer diverses proves, entre elles anàlisis de sang i d’orina. El resultat confirmà les sospites: el menut tenia gran quantitat de cocaïna i cànnabis en el seu organisme.

 

A pesar de què l’estat de salut del menor és bo, la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives ha considerat que el menut no torne amb la família fins que, com a mínim, es tanque l’expedient obert per a determinar si el xiquet estava o no rebent les cures necessàries.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.