Mor un bebé de 15 mesos ofegat en caure’s a una séquia

 

 

Un bebé de quinze mesos ha mort este dijous després de caure a un canal de reg en la localitat palentina de Villaluenga de la Vega, situada a uns seixanta quilòmetres de Palència capital, han informat fonts de la Subdelegació del Govern i de la Guàrdia Civil.

El succés va ocórrer passades les 17 hores quan una crida del propi metge de la localitat va alertar al Servei d’Emergència Castella i Lleó 112 del sinistre ocorregut al carrer Fàbrica. A més de donar avís a la Guàrdia Civil, el 112 també va mobilitzar un helicòpter medicalitzat i una UVI mòbil.

Els sanitaris, malgrat les maniobres de reanimació, atés que el bebé havia entrat en parada cardiorespiratòria, només van poder confirmar la seua defunció, per la qual cosa va ser anul·lat l’helicòpter medicalitzat.

Pel que sembla, el xiquet ha eixit de la casa en la qual es trobava i ha caigut a una séquia, sense que de moment es coneguen més detalls sobre l’accident.

La mare del menor i una veïna, que estaven fent una passejada, han sigut els qui s’han trobat al xiquet mort.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.

Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià

Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.