Mor un bebé de 15 mesos ofegat en caure’s a una séquia

 

 

Un bebé de quinze mesos ha mort este dijous després de caure a un canal de reg en la localitat palentina de Villaluenga de la Vega, situada a uns seixanta quilòmetres de Palència capital, han informat fonts de la Subdelegació del Govern i de la Guàrdia Civil.

El succés va ocórrer passades les 17 hores quan una crida del propi metge de la localitat va alertar al Servei d’Emergència Castella i Lleó 112 del sinistre ocorregut al carrer Fàbrica. A més de donar avís a la Guàrdia Civil, el 112 també va mobilitzar un helicòpter medicalitzat i una UVI mòbil.

Els sanitaris, malgrat les maniobres de reanimació, atés que el bebé havia entrat en parada cardiorespiratòria, només van poder confirmar la seua defunció, per la qual cosa va ser anul·lat l’helicòpter medicalitzat.

Pel que sembla, el xiquet ha eixit de la casa en la qual es trobava i ha caigut a una séquia, sense que de moment es coneguen més detalls sobre l’accident.

La mare del menor i una veïna, que estaven fent una passejada, han sigut els qui s’han trobat al xiquet mort.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.

Pérez Llorca s’obri a negociar el finançament autonòmic si el sistema és just i equitatiu

El president Juanfran Pérez Llorca es mostra disposat a negociar un nou encaix del finançament autonòmic amb tots els presidents en la taula. Reclama autonomia fiscal i rebutja privilegis territorials; a més demana consensos europeus davant la guerra a l'Iran.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament amb una mascletà que esquiva la pluja

El president s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament amb una mascletà de Drac de Villena que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic ha parlat de 'miracle' i el tret ha acumulat més de 160 quilos de pólvora en cinc minuts i mig.

El port d’Alacant rep el seu major portacontenidors amb una operativa de sis setmanes

El HAIAN GAMMA, noliejat per Maersk, ha atracat a Alacant com el major portacontenidors registrat. L'operativa de transbord es prolonga sis setmanes i suma 18.000 TEUs.

Pérez Llorca s’obri a negociar el finançament autonòmic si el sistema és just i equitatiu

El president valencià es mostra disposat a una taula amb tots els líders autonòmics per a pactar un model just i equitatiu. Defén autonomia fiscal i rebutja privilegis, i demana a Sánchez consens europeu en política exterior.

Maten a tirs a Torrevieja a un implicat en el crim del nord-irlandés de Rojales

Un ciutadà txec de 33 anys, encausat per la seua presumpta cooperació en l'assassinat comés en 2024 a Rojales, ha sigut abatut en Punta Prima. La Guàrdia Civil investiga baix secret.