Mor un bebé de 15 mesos ofegat en caure’s a una séquia

 

 

Un bebé de quinze mesos ha mort este dijous després de caure a un canal de reg en la localitat palentina de Villaluenga de la Vega, situada a uns seixanta quilòmetres de Palència capital, han informat fonts de la Subdelegació del Govern i de la Guàrdia Civil.

El succés va ocórrer passades les 17 hores quan una crida del propi metge de la localitat va alertar al Servei d’Emergència Castella i Lleó 112 del sinistre ocorregut al carrer Fàbrica. A més de donar avís a la Guàrdia Civil, el 112 també va mobilitzar un helicòpter medicalitzat i una UVI mòbil.

Els sanitaris, malgrat les maniobres de reanimació, atés que el bebé havia entrat en parada cardiorespiratòria, només van poder confirmar la seua defunció, per la qual cosa va ser anul·lat l’helicòpter medicalitzat.

Pel que sembla, el xiquet ha eixit de la casa en la qual es trobava i ha caigut a una séquia, sense que de moment es coneguen més detalls sobre l’accident.

La mare del menor i una veïna, que estaven fent una passejada, han sigut els qui s’han trobat al xiquet mort.

Últimes notícies

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.