17.8 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Mor un bebé de 15 mesos ofegat en caure’s a una séquia

 

 

Un bebé de quinze mesos ha mort este dijous després de caure a un canal de reg en la localitat palentina de Villaluenga de la Vega, situada a uns seixanta quilòmetres de Palència capital, han informat fonts de la Subdelegació del Govern i de la Guàrdia Civil.

El succés va ocórrer passades les 17 hores quan una crida del propi metge de la localitat va alertar al Servei d’Emergència Castella i Lleó 112 del sinistre ocorregut al carrer Fàbrica. A més de donar avís a la Guàrdia Civil, el 112 també va mobilitzar un helicòpter medicalitzat i una UVI mòbil.

Els sanitaris, malgrat les maniobres de reanimació, atés que el bebé havia entrat en parada cardiorespiratòria, només van poder confirmar la seua defunció, per la qual cosa va ser anul·lat l’helicòpter medicalitzat.

Pel que sembla, el xiquet ha eixit de la casa en la qual es trobava i ha caigut a una séquia, sense que de moment es coneguen més detalls sobre l’accident.

La mare del menor i una veïna, que estaven fent una passejada, han sigut els qui s’han trobat al xiquet mort.

Últimes notícies

Pérez Llorca defén prolongar la central de Cofrentes i la sobirania energètica

Pérez Llorca ha defés prolongar la vida útil de Cofrentes més enllà de 2030 i ha vinculat la decisió a la sobirania energètica. També ha anunciat el desbloqueig de 8.000 expedients elèctrics dins de la simplificació administrativa.

La jutgessa de la DANA rebutja investigar el mòbil de Feijóo i citar a Rufián

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha denegat la pericial del mòbil d'Alberto Núñez Feijóo i la citació com a testimoni de Gabriel Rufián. Delimita la investigació a diligències pertinents i descarta proves sense relació directa amb els fets.

Condemnada la exalcaldesa d’Orihuela i huit persones més pel contracte de les escombraries

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a nou dels 33 acusats en la causa matriu del cas Brugal per irregularitats en el contracte de neteja i residus d'Orihuela. Les penes inclouen presó, inhabilitació i indemnització solidària pròxima a 600.000 euros, i la sentència pot recórrer-se.

Catalá anuncia límits i control per als apartaments turístics a València

L'alcaldessa ha assegurat que estos allotjaments 'passaran a ser molt limitats, molt controlats i sempre legals' i ha oferit revertir-los a ús residencial. Hi ha unes mil sancions tramitades i tancaments a reincidents.

Morant insta a Pérez Llorca a no doblegar-se davant Gènova i a donar suport al nou model de finançament autonòmic

Diana Morant ha demanat a Juanfran Pérez Llorca que no se sotmeta a Gènova i recolze el nou model de finançament autonòmic, que xifra en 3.700 milions per a la Comunitat. Ha urgit a més al fet que els diputats valencians del PP el voten a favor per a assegurar la seua aprovació.

Pérez Llorca acusa el Govern de dividir amb la reforma del finançament autonòmic

El president ha denunciat que l'Executiu usa la reforma per a polaritzar en vespres de comicis i ha exigit negociar amb el PP. També ha demanat un fons transitori d'anivellament per a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca creu que el confinament del 29-O no hauria evitat morts

Pérez Llorca ha sostingut que confinar a la població durant la DANA del 29 d'octubre de 2024 no hauria evitat víctimes. També ha reclamat més seguretat en el jutjat pels incidents registrats.

Morant acusa el PP d’iniciar els ‘jocs de la fam’ després de l’acarament per la dana

La líder del PSPV ha acusat el PP de passar de 'tot es va fer bé' a culpar-se per la gestió de la dana i ha demanat la compareixença urgent de Pérez Llorca. També ha assenyalat a la cúpula popular per la 'negligent' actuació i s'ha mostrat disposada a revelar les seues wasaps del dia de la tempesta.