Mor un bebé de 15 mesos ofegat en caure’s a una séquia

 

 

Un bebé de quinze mesos ha mort este dijous després de caure a un canal de reg en la localitat palentina de Villaluenga de la Vega, situada a uns seixanta quilòmetres de Palència capital, han informat fonts de la Subdelegació del Govern i de la Guàrdia Civil.

El succés va ocórrer passades les 17 hores quan una crida del propi metge de la localitat va alertar al Servei d’Emergència Castella i Lleó 112 del sinistre ocorregut al carrer Fàbrica. A més de donar avís a la Guàrdia Civil, el 112 també va mobilitzar un helicòpter medicalitzat i una UVI mòbil.

Els sanitaris, malgrat les maniobres de reanimació, atés que el bebé havia entrat en parada cardiorespiratòria, només van poder confirmar la seua defunció, per la qual cosa va ser anul·lat l’helicòpter medicalitzat.

Pel que sembla, el xiquet ha eixit de la casa en la qual es trobava i ha caigut a una séquia, sense que de moment es coneguen més detalls sobre l’accident.

La mare del menor i una veïna, que estaven fent una passejada, han sigut els qui s’han trobat al xiquet mort.

Últimes notícies

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.