Els bombers apaguen dos incendis de dos cases en Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) han acudit a extingir un incendi que s’ha declarat en un àtic, situat al carrer de Joaquim Orozco. Segons les primeres investigacions, el foc ha sigut de caràcter elèctric, i cap persona ha acabat ferida.

 

El foc s’ha originat cap a les 14.00 hores, i el SPEIS ha desplaçat fins al lloc de l’emergència a dos Bombes Urbanes Pesades i el vehicle escala, amb una dotzena d’efectius, junt a dos patrulles de la Policia Local, que han tallat el trànsit i coordinat l’accés dels bombers i han assegurat la zona.

 

Els efectius del SPEIS han entrat a la casa i han comprovat que estava totalment inundada de fum i es tractava d’un incendi infraventilat, pel que han actuat amb celeritat a causa del risc d’este foc i han trobat el focus en el saló de la casa.

 

L’incendi s’ha extingit amb diferents línies d’aigua, i gràcies a la ràpida intervenció s’ha conseguit controlar sense que afectara a tota la casa, i segons les primeres investigacions el focus podria ser de caràcter elèctric i haver-se iniciat per tindre un dispositiu electrònic carregant-se.

 

Les faenes d’extinció s’han allargat més d’una hora i després s’ha fet la ventilació amb els grups de pressió positiva, i la vivenda ha quedat parcialment afectada en la zona del saló, els mobles i el sofà, i per fum.

 

Un altre incendi en la ciutat

Per la seua part amb posterioritat, els bombers s’han mobilitzat a extingir un altre incendi en una casa, originat cap a les 16.00 hores de la vesprada, en l’avinguda del Periodista Rodolfo Salazar. El foc s’ha declarat per tindre una paella al foc, i els bombers han desplaçat una dotació, junt a dos patrulles de la Policia Local,  que han coordinat l’emergència. 

 

Els sis efectius de bombers han treballat per a extingir les flames que es trobaven localitzades en la cuina, quedant afectada la zona de la campana extractora i s’ha extingit ràpidament, afectant el foc a la cuina de la casa i la campana extractora.

Últimes notícies

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.