Els bombers apaguen dos incendis de dos cases en Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) han acudit a extingir un incendi que s’ha declarat en un àtic, situat al carrer de Joaquim Orozco. Segons les primeres investigacions, el foc ha sigut de caràcter elèctric, i cap persona ha acabat ferida.

 

El foc s’ha originat cap a les 14.00 hores, i el SPEIS ha desplaçat fins al lloc de l’emergència a dos Bombes Urbanes Pesades i el vehicle escala, amb una dotzena d’efectius, junt a dos patrulles de la Policia Local, que han tallat el trànsit i coordinat l’accés dels bombers i han assegurat la zona.

 

Els efectius del SPEIS han entrat a la casa i han comprovat que estava totalment inundada de fum i es tractava d’un incendi infraventilat, pel que han actuat amb celeritat a causa del risc d’este foc i han trobat el focus en el saló de la casa.

 

L’incendi s’ha extingit amb diferents línies d’aigua, i gràcies a la ràpida intervenció s’ha conseguit controlar sense que afectara a tota la casa, i segons les primeres investigacions el focus podria ser de caràcter elèctric i haver-se iniciat per tindre un dispositiu electrònic carregant-se.

 

Les faenes d’extinció s’han allargat més d’una hora i després s’ha fet la ventilació amb els grups de pressió positiva, i la vivenda ha quedat parcialment afectada en la zona del saló, els mobles i el sofà, i per fum.

 

Un altre incendi en la ciutat

Per la seua part amb posterioritat, els bombers s’han mobilitzat a extingir un altre incendi en una casa, originat cap a les 16.00 hores de la vesprada, en l’avinguda del Periodista Rodolfo Salazar. El foc s’ha declarat per tindre una paella al foc, i els bombers han desplaçat una dotació, junt a dos patrulles de la Policia Local,  que han coordinat l’emergència. 

 

Els sis efectius de bombers han treballat per a extingir les flames que es trobaven localitzades en la cuina, quedant afectada la zona de la campana extractora i s’ha extingit ràpidament, afectant el foc a la cuina de la casa i la campana extractora.

Últimes notícies

La segona quinzena de juny arranca amb calor i alguns ruixats de vesprada a la Comunitat

La segona quinzena de juny ha començat en la Comunitat Valenciana amb temps estable, molta calor i algun ruixat amb tronada a la vesprada, especialment en zones d’interior, segons Aemet.

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.