Els bombers apaguen dos incendis de dos cases en Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) han acudit a extingir un incendi que s’ha declarat en un àtic, situat al carrer de Joaquim Orozco. Segons les primeres investigacions, el foc ha sigut de caràcter elèctric, i cap persona ha acabat ferida.

 

El foc s’ha originat cap a les 14.00 hores, i el SPEIS ha desplaçat fins al lloc de l’emergència a dos Bombes Urbanes Pesades i el vehicle escala, amb una dotzena d’efectius, junt a dos patrulles de la Policia Local, que han tallat el trànsit i coordinat l’accés dels bombers i han assegurat la zona.

 

Els efectius del SPEIS han entrat a la casa i han comprovat que estava totalment inundada de fum i es tractava d’un incendi infraventilat, pel que han actuat amb celeritat a causa del risc d’este foc i han trobat el focus en el saló de la casa.

 

L’incendi s’ha extingit amb diferents línies d’aigua, i gràcies a la ràpida intervenció s’ha conseguit controlar sense que afectara a tota la casa, i segons les primeres investigacions el focus podria ser de caràcter elèctric i haver-se iniciat per tindre un dispositiu electrònic carregant-se.

 

Les faenes d’extinció s’han allargat més d’una hora i després s’ha fet la ventilació amb els grups de pressió positiva, i la vivenda ha quedat parcialment afectada en la zona del saló, els mobles i el sofà, i per fum.

 

Un altre incendi en la ciutat

Per la seua part amb posterioritat, els bombers s’han mobilitzat a extingir un altre incendi en una casa, originat cap a les 16.00 hores de la vesprada, en l’avinguda del Periodista Rodolfo Salazar. El foc s’ha declarat per tindre una paella al foc, i els bombers han desplaçat una dotació, junt a dos patrulles de la Policia Local,  que han coordinat l’emergència. 

 

Els sis efectius de bombers han treballat per a extingir les flames que es trobaven localitzades en la cuina, quedant afectada la zona de la campana extractora i s’ha extingit ràpidament, afectant el foc a la cuina de la casa i la campana extractora.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.