Els bombers apaguen dos incendis de dos cases en Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) han acudit a extingir un incendi que s’ha declarat en un àtic, situat al carrer de Joaquim Orozco. Segons les primeres investigacions, el foc ha sigut de caràcter elèctric, i cap persona ha acabat ferida.

 

El foc s’ha originat cap a les 14.00 hores, i el SPEIS ha desplaçat fins al lloc de l’emergència a dos Bombes Urbanes Pesades i el vehicle escala, amb una dotzena d’efectius, junt a dos patrulles de la Policia Local, que han tallat el trànsit i coordinat l’accés dels bombers i han assegurat la zona.

 

Els efectius del SPEIS han entrat a la casa i han comprovat que estava totalment inundada de fum i es tractava d’un incendi infraventilat, pel que han actuat amb celeritat a causa del risc d’este foc i han trobat el focus en el saló de la casa.

 

L’incendi s’ha extingit amb diferents línies d’aigua, i gràcies a la ràpida intervenció s’ha conseguit controlar sense que afectara a tota la casa, i segons les primeres investigacions el focus podria ser de caràcter elèctric i haver-se iniciat per tindre un dispositiu electrònic carregant-se.

 

Les faenes d’extinció s’han allargat més d’una hora i després s’ha fet la ventilació amb els grups de pressió positiva, i la vivenda ha quedat parcialment afectada en la zona del saló, els mobles i el sofà, i per fum.

 

Un altre incendi en la ciutat

Per la seua part amb posterioritat, els bombers s’han mobilitzat a extingir un altre incendi en una casa, originat cap a les 16.00 hores de la vesprada, en l’avinguda del Periodista Rodolfo Salazar. El foc s’ha declarat per tindre una paella al foc, i els bombers han desplaçat una dotació, junt a dos patrulles de la Policia Local,  que han coordinat l’emergència. 

 

Els sis efectius de bombers han treballat per a extingir les flames que es trobaven localitzades en la cuina, quedant afectada la zona de la campana extractora i s’ha extingit ràpidament, afectant el foc a la cuina de la casa i la campana extractora.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.