Els bombers apaguen dos incendis de dos cases en Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) han acudit a extingir un incendi que s’ha declarat en un àtic, situat al carrer de Joaquim Orozco. Segons les primeres investigacions, el foc ha sigut de caràcter elèctric, i cap persona ha acabat ferida.

 

El foc s’ha originat cap a les 14.00 hores, i el SPEIS ha desplaçat fins al lloc de l’emergència a dos Bombes Urbanes Pesades i el vehicle escala, amb una dotzena d’efectius, junt a dos patrulles de la Policia Local, que han tallat el trànsit i coordinat l’accés dels bombers i han assegurat la zona.

 

Els efectius del SPEIS han entrat a la casa i han comprovat que estava totalment inundada de fum i es tractava d’un incendi infraventilat, pel que han actuat amb celeritat a causa del risc d’este foc i han trobat el focus en el saló de la casa.

 

L’incendi s’ha extingit amb diferents línies d’aigua, i gràcies a la ràpida intervenció s’ha conseguit controlar sense que afectara a tota la casa, i segons les primeres investigacions el focus podria ser de caràcter elèctric i haver-se iniciat per tindre un dispositiu electrònic carregant-se.

 

Les faenes d’extinció s’han allargat més d’una hora i després s’ha fet la ventilació amb els grups de pressió positiva, i la vivenda ha quedat parcialment afectada en la zona del saló, els mobles i el sofà, i per fum.

 

Un altre incendi en la ciutat

Per la seua part amb posterioritat, els bombers s’han mobilitzat a extingir un altre incendi en una casa, originat cap a les 16.00 hores de la vesprada, en l’avinguda del Periodista Rodolfo Salazar. El foc s’ha declarat per tindre una paella al foc, i els bombers han desplaçat una dotació, junt a dos patrulles de la Policia Local,  que han coordinat l’emergència. 

 

Els sis efectius de bombers han treballat per a extingir les flames que es trobaven localitzades en la cuina, quedant afectada la zona de la campana extractora i s’ha extingit ràpidament, afectant el foc a la cuina de la casa i la campana extractora.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.