Mastodon
29.1 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Els Bombers apaguen un incendi forestal a Benlloch

Ahir al voltant de les 13 hores es va alertar d'un incendi en una zona de matolls i arbres en el terme municipal de Benlloch, a la Plana Alta. Es desconeix de moment com es van originar les flames però durant molta estona s'ha aestat propagant amb facilitat. Finalment les flames han calcinat una hectàrea de matolls i vegetació però afortunadament no arribaren a cremar cap pi segons ha explicat el Consorci Provincial de Bombers. Fins el lloc de l'incendi van acudir una dotació del Consorci junt a un helicòpter i dos brigades forestals que després de quatre hores actiu van poder apagar les flames al voltant de les 17 hores.

Últimes notícies

El jutjat de la DANA demana més mobiliari i micròfons davant l’alta assistència a testificals

El jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA sol·licita més mobiliari i cinc micròfons per a afrontar pròximes declaracions amb gran afluència.

El València Basket llança les entrades per a la seua estrena en el Roig Arena: de 15 a 300 euros

El club posa a la venda les entrades per als primers partits en el nou pavelló: Eurolliga i acb masculines i Lliga Femenina, amb preus de 15 a 300 euros.

Mompó defén que el xicotet comerç és trinxera de la llengua pròpia i anuncia noves mesures

El president de la Diputació de València reivindica al comerç de proximitat com a sustentació del valencià i reforça els premis locals amb noves accions.

Dos associacions de víctimes planten al Consell en la presentació de parcs inundables

Dos associacions de víctimes refusen assistir a la presentació del projecte per considerar-lo insuficient: hi ha 2 milions en 2026 enfront d'una obra valorada en 150 milions. Exigixen mesures concretes i la dimissió de Mazón

Llopis frega el podi a Tòquio: quart en 110 tanques amb 13.16 i a quatre centèsimes del bronze

Quique Llopis acaba quart en 110 tanques en els Mundials de Tòquio amb 13.16, a 0.04 del bronze. Satisfet amb la progressió, anuncia descans i ajustos tècnics.

Quique Llopis es queda a quatre centèsimes del bronze mundial en 110 tanques

Quique Llopis va ser quart en la final de 110 tanques del Mundial de Tòquio amb 13.16, a 0,04 del podi. L'or va ser per a l'estatunidenc Cordell Tinch amb 12.99.

Concentració demana la dimissió de Mazón davant l’obertura del curs en la Universitat d’Alacant

Unes 150 persones van rebre amb pancartes i consignes a la comitiva de l'acte d'obertura del curs de les universitats públiques valencianes en la UA. Van reclamar l'eixida de Carlos Mazón i del conseller José Antonio Rovira; l'inici es va retardar uns minuts i no va haver-hi incidents.

Les universitats valencianes arranquen curs amb quasi 190.000 alumnes i 51 nous títols

Quasi 190.000 estudiants inicien el curs 2025-26 en les cinc públiques valencianes, que incorporen 51 noves titulacions amb impuls a IA i ciència de dades. El finançament supera els 1.100 milions i es reforcen beques i taxes congelades, amb reptes a la PAU i protestes en l'acte inaugural