Els Bombers extingixen un incendi a Borriana, el segon d’este matí a la Plana Baixa

Segon incendi este matí a la Plana Baixa. Efectius del Consorci Provincial de Bombers de la Diputació s'han mobilitzat este dilluns després d'una intervenció a Vila-real. A continuació els bombers han sigut requerits per a sufocar un incendi en un altre habitatge, en aquest cas de Borriana, situat en el carrer Ronda Panderola 26. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers afecta el segon pis d'un edifici de 3 altures. Fins al lloc s'han mobilitzat efectius del Parc de la Plana Baixa. El foc s'ha originat degut al sistema d'aire condicionat de l'entrada de la casa, i ha afectat al rebedor de la vivenda encara que tota la casa està afectada pel fum. S'ha evacuat els residents de la casa i se li ha recomanat al propietari que no tornara fins que no estiguera ben ventilada. Emergències ha mobilitzat una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per tal d'assistir els possibles ferits. Els efectius mèdics han atés a l'altra propietària de l'habitatge per inhalació de fum i per una crisi nerviosa. La Policia Local ha ajudat a evacuar la resta de veïns, ja que el fum s'havia estés.

Els Bombers apaguen un incendi en un habitatge a Vila-real

Hores abans un primer incendi s'ha produït este dilluns al matí en un habitatge de Vila-real, a la Plana Baixa. Les flames que eixien des de la finestra han alertat els veïns del carrer Santa Creu número 4 de la localitat. S'ha alertat als Bombers que han mobilitzat dos dotacions de bombers del consorci provincial de la diputació així com unitats d ela Policia Local de Vila-real i una patrulla de la Policia Nacional. En l'habitatge vivien dos persones majors, que han pogut abandonar l'edifici sense resultar ferides. El sinistre ha afectat el menjador de la casa fonamentalment, on s'ha originat a causa d'un coixí que ha pres foc en entrar en contacte amb una estufa. 

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.