Els Bombers extingixen un incendi a Borriana, el segon d’este matí a la Plana Baixa

Segon incendi este matí a la Plana Baixa. Efectius del Consorci Provincial de Bombers de la Diputació s'han mobilitzat este dilluns després d'una intervenció a Vila-real. A continuació els bombers han sigut requerits per a sufocar un incendi en un altre habitatge, en aquest cas de Borriana, situat en el carrer Ronda Panderola 26. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers afecta el segon pis d'un edifici de 3 altures. Fins al lloc s'han mobilitzat efectius del Parc de la Plana Baixa. El foc s'ha originat degut al sistema d'aire condicionat de l'entrada de la casa, i ha afectat al rebedor de la vivenda encara que tota la casa està afectada pel fum. S'ha evacuat els residents de la casa i se li ha recomanat al propietari que no tornara fins que no estiguera ben ventilada. Emergències ha mobilitzat una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per tal d'assistir els possibles ferits. Els efectius mèdics han atés a l'altra propietària de l'habitatge per inhalació de fum i per una crisi nerviosa. La Policia Local ha ajudat a evacuar la resta de veïns, ja que el fum s'havia estés.

Els Bombers apaguen un incendi en un habitatge a Vila-real

Hores abans un primer incendi s'ha produït este dilluns al matí en un habitatge de Vila-real, a la Plana Baixa. Les flames que eixien des de la finestra han alertat els veïns del carrer Santa Creu número 4 de la localitat. S'ha alertat als Bombers que han mobilitzat dos dotacions de bombers del consorci provincial de la diputació així com unitats d ela Policia Local de Vila-real i una patrulla de la Policia Nacional. En l'habitatge vivien dos persones majors, que han pogut abandonar l'edifici sense resultar ferides. El sinistre ha afectat el menjador de la casa fonamentalment, on s'ha originat a causa d'un coixí que ha pres foc en entrar en contacte amb una estufa. 

Últimes notícies

El València Basket viatja a la Final Four de l’Eurolliga sense pressió i amb una identitat molt definida

El València Basket disputarà des d'este divendres la Final Four de l'Eurolliga a Atenes, una fita per al club que arriba amb un pressupost modest, una identitat de joc molt marcada i sense tot just pressió competitiva.

Atenes decidix el campió de l’Eurolliga més llarga de la història

El renovat OAKA d'Atenes coronarà al campió d'una Eurolliga ampliada a 20 equips, amb Olympiacos, Fenerbahce, València Basket i Reial Madrid com a aspirants al títol.

La delegada del Govern condemna el doble crim masclista de Dolores i crida a mantindre’s alerta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana condemna l'assassinat d'una dona i el seu fill a Dolores i reclama a la societat màxima alerta davant el repunt de feminicidis.

Bernabé subratlla la ràpida resposta de Zapatero després de la seua imputació en l’Audiència Nacional

Pilar Bernabé subratlla que José Luis Rodríguez Zapatero va reaccionar de manera immediata a la seua imputació en l'Audiència Nacional i remarca el respecte del PSOE a la justícia.

Un centenar d’equips directius anuncia la seua dimissió en suport a la vaga docent en la Comunitat Valenciana

Un centenar d'equips directius de 300 centres de la Comunitat Valenciana anuncia que presentarà la seua dimissió en bloc per a recolzar la vaga indefinida del professorat i exigir més recursos per a l'escola pública.

Quique Llopis afronta en Xiamen la seua segona parada en la Lliga Diamant

Quique Llopis serà l'únic atleta espanyol en la reunió de la Lliga Diamant de Xiamen, on repetirà dol en els 110 metres barres abans del seu gran objectiu de l'estiu: l'Europeu de Birmingham.

Detingut un jove per tràfic de drogues en un festival de música electrònica a Montanejos

La Guàrdia Civil va detindre a un jove per tràfic de drogues durant el festival Dies de Camp a Montanejos i va tramitar 90 denúncies administratives per tinença i consum d'estupefaents en espais públics.

Pérez Llorca acusa el ministre Espanya de desatendre a la Comunitat Valenciana i el finançament autonòmic

El president Juanfran Pérez Llorca retrau al ministre Arcadi España que encara no haja respost a la seua petició de reunió i denúncia el retard en inversions ferroviàries, ajudes per la dana i finançament per a la Comunitat Valenciana.