9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Els Bombers extingixen un incendi a Borriana, el segon d’este matí a la Plana Baixa

Segon incendi este matí a la Plana Baixa. Efectius del Consorci Provincial de Bombers de la Diputació s'han mobilitzat este dilluns després d'una intervenció a Vila-real. A continuació els bombers han sigut requerits per a sufocar un incendi en un altre habitatge, en aquest cas de Borriana, situat en el carrer Ronda Panderola 26. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers afecta el segon pis d'un edifici de 3 altures. Fins al lloc s'han mobilitzat efectius del Parc de la Plana Baixa. El foc s'ha originat degut al sistema d'aire condicionat de l'entrada de la casa, i ha afectat al rebedor de la vivenda encara que tota la casa està afectada pel fum. S'ha evacuat els residents de la casa i se li ha recomanat al propietari que no tornara fins que no estiguera ben ventilada. Emergències ha mobilitzat una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per tal d'assistir els possibles ferits. Els efectius mèdics han atés a l'altra propietària de l'habitatge per inhalació de fum i per una crisi nerviosa. La Policia Local ha ajudat a evacuar la resta de veïns, ja que el fum s'havia estés.

Els Bombers apaguen un incendi en un habitatge a Vila-real

Hores abans un primer incendi s'ha produït este dilluns al matí en un habitatge de Vila-real, a la Plana Baixa. Les flames que eixien des de la finestra han alertat els veïns del carrer Santa Creu número 4 de la localitat. S'ha alertat als Bombers que han mobilitzat dos dotacions de bombers del consorci provincial de la diputació així com unitats d ela Policia Local de Vila-real i una patrulla de la Policia Nacional. En l'habitatge vivien dos persones majors, que han pogut abandonar l'edifici sense resultar ferides. El sinistre ha afectat el menjador de la casa fonamentalment, on s'ha originat a causa d'un coixí que ha pres foc en entrar en contacte amb una estufa. 

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.