Els Bombers extingixen un incendi a Borriana, el segon d’este matí a la Plana Baixa

Segon incendi este matí a la Plana Baixa. Efectius del Consorci Provincial de Bombers de la Diputació s'han mobilitzat este dilluns després d'una intervenció a Vila-real. A continuació els bombers han sigut requerits per a sufocar un incendi en un altre habitatge, en aquest cas de Borriana, situat en el carrer Ronda Panderola 26. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers afecta el segon pis d'un edifici de 3 altures. Fins al lloc s'han mobilitzat efectius del Parc de la Plana Baixa. El foc s'ha originat degut al sistema d'aire condicionat de l'entrada de la casa, i ha afectat al rebedor de la vivenda encara que tota la casa està afectada pel fum. S'ha evacuat els residents de la casa i se li ha recomanat al propietari que no tornara fins que no estiguera ben ventilada. Emergències ha mobilitzat una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per tal d'assistir els possibles ferits. Els efectius mèdics han atés a l'altra propietària de l'habitatge per inhalació de fum i per una crisi nerviosa. La Policia Local ha ajudat a evacuar la resta de veïns, ja que el fum s'havia estés.

Els Bombers apaguen un incendi en un habitatge a Vila-real

Hores abans un primer incendi s'ha produït este dilluns al matí en un habitatge de Vila-real, a la Plana Baixa. Les flames que eixien des de la finestra han alertat els veïns del carrer Santa Creu número 4 de la localitat. S'ha alertat als Bombers que han mobilitzat dos dotacions de bombers del consorci provincial de la diputació així com unitats d ela Policia Local de Vila-real i una patrulla de la Policia Nacional. En l'habitatge vivien dos persones majors, que han pogut abandonar l'edifici sense resultar ferides. El sinistre ha afectat el menjador de la casa fonamentalment, on s'ha originat a causa d'un coixí que ha pres foc en entrar en contacte amb una estufa. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant reivindica més feminisme enfront del feixisme i defén els drets de les dones

Diana Morant ha reclamat més feminisme enfront del feixisme en un acte del 8M i ha advertit contra la violència digital i els retrocessos en la Comunitat.

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.