Els Bombers extingixen un incendi a Borriana, el segon d’este matí a la Plana Baixa

Segon incendi este matí a la Plana Baixa. Efectius del Consorci Provincial de Bombers de la Diputació s'han mobilitzat este dilluns després d'una intervenció a Vila-real. A continuació els bombers han sigut requerits per a sufocar un incendi en un altre habitatge, en aquest cas de Borriana, situat en el carrer Ronda Panderola 26. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers afecta el segon pis d'un edifici de 3 altures. Fins al lloc s'han mobilitzat efectius del Parc de la Plana Baixa. El foc s'ha originat degut al sistema d'aire condicionat de l'entrada de la casa, i ha afectat al rebedor de la vivenda encara que tota la casa està afectada pel fum. S'ha evacuat els residents de la casa i se li ha recomanat al propietari que no tornara fins que no estiguera ben ventilada. Emergències ha mobilitzat una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per tal d'assistir els possibles ferits. Els efectius mèdics han atés a l'altra propietària de l'habitatge per inhalació de fum i per una crisi nerviosa. La Policia Local ha ajudat a evacuar la resta de veïns, ja que el fum s'havia estés.

Els Bombers apaguen un incendi en un habitatge a Vila-real

Hores abans un primer incendi s'ha produït este dilluns al matí en un habitatge de Vila-real, a la Plana Baixa. Les flames que eixien des de la finestra han alertat els veïns del carrer Santa Creu número 4 de la localitat. S'ha alertat als Bombers que han mobilitzat dos dotacions de bombers del consorci provincial de la diputació així com unitats d ela Policia Local de Vila-real i una patrulla de la Policia Nacional. En l'habitatge vivien dos persones majors, que han pogut abandonar l'edifici sense resultar ferides. El sinistre ha afectat el menjador de la casa fonamentalment, on s'ha originat a causa d'un coixí que ha pres foc en entrar en contacte amb una estufa. 

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.