Hui, a les 13.10 hores del migdia s'ha produït un incendi en un descampat del municipi d'Aiora, a la Vall de Cofrents. S'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació Urgències (CICU) que ha mobilitzat fins el lloc del sinistre s'han desplaçat bombers voluntaris d'Aiora, bombers del Consorci i coordinador forestal i sergent de Requena. Els efectius van acabar d'extingir el foc, que de moment es desconeix per què es va originar i posteriorment van trobar dins del perímetre de l'incendi un home calcinat. L'home presentava greus cremades en la pell, per la qual cosa va acudir una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) els efectius del qual sols van poder confirmar la mort de l'home, de 81 anys. Ara s'investiguen les causes de la mort de l'home. Continuarà ampliació.
Últimes notícies
Social
Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials
Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.
Oratge
Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort
Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.
Esports
Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria
Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.
Esports
Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona
Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.
Esports
Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat
Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.
Cultura
Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament
Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.
Cultura
Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana
Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.
Societat
Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit
Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.






