Els bombers extingixen un incendi en un habitatge a Aldaia

La casa ha quedat parcialment calcinada

La casa ha quedat parcialment calcinada | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Un incendi es va produir ahir a la vesprada a Aldaia, a l’Horta Oest, en un habitatge. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, l’incendi s’ha originat a l’interior d’una vivenda en el carrer Alaquàs número 4, i ha deixat diverses estances calcinades. S’ha alertat del sinistre a les 17.45 hores, i mitja hora més tard ja es trobava controlat, temps després ha sigut extingit. Fins al lloc de l’incident s’han mobilitzat bombers dels parcs de Torrent i Paterna, bombers del parc de Catarroja i oficial de guàrdia. Un gran operatiu amb  sis vehicles i 16 bombers que han extingit l’incendi i han ventilat posteriorment l’habitatge. Segons s’ha informat, sols hi ha danys materials, però el foc no ha afectat a cap resident o veí.

Bombers en les tasques d'extinció

Bombers en les tasques d’extinció | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Els bombers rescaten un grup que va quedar atrapat en l’ascensor del pàrquing de Bruixes de València

Ahir els bombers de l’Ajuntament de València varen intervindre en el pàrquing subterrani de la Plaça de Bruixes-Mercat Central, quan un grup de persones van quedar atrapades en un dels quatre ascensors que hi ha en dit lloc. A les 11:50 hores els bombers es van dirigir fins al pàrquing per a rescatar al grup atrapat, segons el mateix periòdic. L’Empresa Municipal de Transport (EMT), que és qui s’encarrega de gestionar el pàrquing, va emetre ahir un comunicat del balanç de les primeres hores del recinte. Encara que l’EMT ha afirmat que l’afluència al pàrquing ha sigut fluida al llarg del matí i que no hi ha hagut que destacar cap contratemps i que tot ha transcorregut amb «absoluta normalitat», però sí que ha detallat que ha succeït una incidència als ascensors que s’ha resolt en avisar a l’empresa responsable de la infraestructura i l’encarregada del seu manteniment. Però, res de referència a que un grup de persones han quedat atrapades en l’ascensor, tal i com ho afirmat Las Provincias

Un total de 1.129 vehicles han aparcat durant les primeres 48 hores de funcionament del nou aparcament centre històric-Mercat Central de València, situat en la plaça de Bruixes i conegut com a pàrquing de Bruixes, que va entrar en funcionament aquest dijous, 13 de desembre.Des de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València destaquen així que el pàrquing «arranca amb èxit de visitants», amb fins i tot pics d’ocupació superiors al 75%, la qual cosa suposa que «centenars de persones hagen pogut fer les seues compres en el centre de manera més còmoda». L’aparcament dóna resposta a una «reivindicació de comerciants i veïnat de quasi una dècada».         

Últimes notícies

Les màximes freguen els 37 °C a Orihuela la vigília de l’ona de calor

Les temperatures han superat este dilluns els 35 graus en nombrosos municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,8 °C a Orihuela, en la jornada prèvia a l’ona de calor.

La espera per a operar pacients amb risc vital cau de 61 a 17 dies a la Comunitat

Sanitat ha reduït a 17 dies la demora mitjana per a operar pacients amb risc vital (prioritat 1), molt per davall del límit clínic de 30 dies, i ha retallat a la mitat el nombre d’afectats en esta categoria.

Detinguts 17 joves per assaltar dones majors i robar-los les joies a la Marina Baixa

La Guàrdia Civil ha detingut 17 persones, d’entre 17 i 31 anys, acusades de 18 robatoris amb violència i 3 furts a dones majors a Altea, l’Alfàs del Pi i altres municipis de la Marina Baixa. La banda presumptament les seguia fins al portal de casa per arrancar-los les joies, sovint amb lesions.

Mor un home de 76 anys després d’una parada cardiorespiratòria a la platja de Ponent-Los Náufragos de Torrevella

Un home de 76 anys ha mort a primera hora del matí a la platja de Ponent-Los Náufragos de Torrevella després de patir una parada cardiorespiratòria, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari.

Anselmi explica quin Elx vol: agressiu, valent i sempre mirant la porteria rival

L argentí Martín Anselmi definix el seu model per a l Elx: un equip agressiu, solidari, dinàmic i molt connectat en atac i pressió.

Judici oral a un jove per injuriar Carlos Mazón en xarxes mig any després de la dana

Una jutgessa de València ha obert judici oral contra un jove de 21 anys que, en abril de 2025, va insultar en obert l’aleshores president de la Generalitat, Carlos Mazón, a la xarxa social X. La Fiscalia demana una multa de 3.000 euros per un presumpte delicte d’injúries contra autoritat.

El relat més íntim de Ferran Torres: quan va pensar a deixar el futbol

Ferran Torres, heroi de la segona estrela d’Espanya, ha revelat que va arribar a perdre la il·lusió pel futbol i va pensar a deixar-lo per la pressió i les crítiques, fins que va demanar ajuda psicològica.

El xofer de Pradas diu que no recorda converses ni telefonades el dia de la DANA

El xofer de l’exconsellera Salomé Pradas ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda ni converses ni telefonades durant els desplaçaments del dia de la DANA perquè, segons ha explicat, anava pendent de la carretera. Ha detallat el recorregut d’aquella jornada i ha remarcat que va tindre poques interaccions amb la resta de càrrecs presents.