Els bombers extingixen un incendi en un habitatge a Aldaia

La casa ha quedat parcialment calcinada

La casa ha quedat parcialment calcinada | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Un incendi es va produir ahir a la vesprada a Aldaia, a l’Horta Oest, en un habitatge. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, l’incendi s’ha originat a l’interior d’una vivenda en el carrer Alaquàs número 4, i ha deixat diverses estances calcinades. S’ha alertat del sinistre a les 17.45 hores, i mitja hora més tard ja es trobava controlat, temps després ha sigut extingit. Fins al lloc de l’incident s’han mobilitzat bombers dels parcs de Torrent i Paterna, bombers del parc de Catarroja i oficial de guàrdia. Un gran operatiu amb  sis vehicles i 16 bombers que han extingit l’incendi i han ventilat posteriorment l’habitatge. Segons s’ha informat, sols hi ha danys materials, però el foc no ha afectat a cap resident o veí.

Bombers en les tasques d'extinció

Bombers en les tasques d’extinció | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Els bombers rescaten un grup que va quedar atrapat en l’ascensor del pàrquing de Bruixes de València

Ahir els bombers de l’Ajuntament de València varen intervindre en el pàrquing subterrani de la Plaça de Bruixes-Mercat Central, quan un grup de persones van quedar atrapades en un dels quatre ascensors que hi ha en dit lloc. A les 11:50 hores els bombers es van dirigir fins al pàrquing per a rescatar al grup atrapat, segons el mateix periòdic. L’Empresa Municipal de Transport (EMT), que és qui s’encarrega de gestionar el pàrquing, va emetre ahir un comunicat del balanç de les primeres hores del recinte. Encara que l’EMT ha afirmat que l’afluència al pàrquing ha sigut fluida al llarg del matí i que no hi ha hagut que destacar cap contratemps i que tot ha transcorregut amb «absoluta normalitat», però sí que ha detallat que ha succeït una incidència als ascensors que s’ha resolt en avisar a l’empresa responsable de la infraestructura i l’encarregada del seu manteniment. Però, res de referència a que un grup de persones han quedat atrapades en l’ascensor, tal i com ho afirmat Las Provincias

Un total de 1.129 vehicles han aparcat durant les primeres 48 hores de funcionament del nou aparcament centre històric-Mercat Central de València, situat en la plaça de Bruixes i conegut com a pàrquing de Bruixes, que va entrar en funcionament aquest dijous, 13 de desembre.Des de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València destaquen així que el pàrquing «arranca amb èxit de visitants», amb fins i tot pics d’ocupació superiors al 75%, la qual cosa suposa que «centenars de persones hagen pogut fer les seues compres en el centre de manera més còmoda». L’aparcament dóna resposta a una «reivindicació de comerciants i veïnat de quasi una dècada».         

Últimes notícies

Sanitat manté l’estatut marc malgrat el xoc amb autonomies i metges

El Ministeri de Sanitat ha defensat que no renunciarà a la reforma de l’estatut marc del personal del SNS, malgrat l’oposició de la majoria de comunitats autònomes i el malestar dels sindicats mèdics.

Bustinduy celebra la trobada entre Oltra i Rufián i augura una conversa ‘interessantíssima’ a València

El ministre de Drets Socials, Pablo Bustinduy, ha destacat que la conversa entre Mónica Oltra i Gabriel Rufián a València serà ‘interessantíssima’ i li agradaria assistir-hi. Compromís veu l’acte com un pas perquè Oltra recupere l’alcaldia.

Bernabé acusa el Consell de desatenció generalitzada durant la dana que va colpejar la Comunitat

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que hi hagué una desatenció generalitzada al Consell durant la dana i acusa el PP i la Generalitat de mantindre el màxim responsable polític de la catàstrofe del 29 d’octubre.

Bustinduy agraïx al professorat valencià la seua valentia en la defensa de l’escola pública

El ministre Pablo Bustinduy ha expressat la seua gratitud al professorat valencià en vaga indefinida per defensar l’educació pública i ha demanat a la Generalitat que escolte les seues reivindicacions.

La Diputació d’Alacant ix lliure d’irregularitats en els bons comerç, però l’oposició manté els dubtes

La comissió d’investigació de la Diputació d’Alacant ha conclòs, amb els vots del PP, que no hi hagué irregularitats en els bons comerç de 2022 i 2023. El PSPV i Compromís qüestionen la falta de documentació i anuncien que continuaran exigint responsabilitats.

Rodas continuarà al capdavant de la direcció esportiva del Llevant fins a 2028

El Llevant ha renovat fins a 2028 els contractes del director esportiu, Héctor Rodas, i del secretari tecnic, Jose Gila, després de l ascens a Primera i de garantir la permanencia el darrer curs.

L’advocat de Mazón demana prudència abans de lliurar els missatges requerits pel jutjat de la DANA

L’advocat de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, Ignacio Gally, ha explicat als jutjats de Catarroja que necessita estudiar tota la causa de la DANA abans de decidir si lliura els missatges del seu client o recorre alguna de les diligències acordades.

Nou govern a la vista a Callosa de Segura: PP, Vox i un edil trencat impulsen una moció de censura

PP, Vox i l’edil no adscrit José Antonio Illán han registrat una moció de censura a Callosa de Segura per desallotjar l’actual govern en minoria del PSOE i EUPV-Unidas Podemos i situar com a alcalde el popular Juan Antonio Franco.