Els bombers extingixen un incendi en un habitatge a Aldaia

La casa ha quedat parcialment calcinada

La casa ha quedat parcialment calcinada | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Un incendi es va produir ahir a la vesprada a Aldaia, a l’Horta Oest, en un habitatge. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, l’incendi s’ha originat a l’interior d’una vivenda en el carrer Alaquàs número 4, i ha deixat diverses estances calcinades. S’ha alertat del sinistre a les 17.45 hores, i mitja hora més tard ja es trobava controlat, temps després ha sigut extingit. Fins al lloc de l’incident s’han mobilitzat bombers dels parcs de Torrent i Paterna, bombers del parc de Catarroja i oficial de guàrdia. Un gran operatiu amb  sis vehicles i 16 bombers que han extingit l’incendi i han ventilat posteriorment l’habitatge. Segons s’ha informat, sols hi ha danys materials, però el foc no ha afectat a cap resident o veí.

Bombers en les tasques d'extinció

Bombers en les tasques d’extinció | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Els bombers rescaten un grup que va quedar atrapat en l’ascensor del pàrquing de Bruixes de València

Ahir els bombers de l’Ajuntament de València varen intervindre en el pàrquing subterrani de la Plaça de Bruixes-Mercat Central, quan un grup de persones van quedar atrapades en un dels quatre ascensors que hi ha en dit lloc. A les 11:50 hores els bombers es van dirigir fins al pàrquing per a rescatar al grup atrapat, segons el mateix periòdic. L’Empresa Municipal de Transport (EMT), que és qui s’encarrega de gestionar el pàrquing, va emetre ahir un comunicat del balanç de les primeres hores del recinte. Encara que l’EMT ha afirmat que l’afluència al pàrquing ha sigut fluida al llarg del matí i que no hi ha hagut que destacar cap contratemps i que tot ha transcorregut amb «absoluta normalitat», però sí que ha detallat que ha succeït una incidència als ascensors que s’ha resolt en avisar a l’empresa responsable de la infraestructura i l’encarregada del seu manteniment. Però, res de referència a que un grup de persones han quedat atrapades en l’ascensor, tal i com ho afirmat Las Provincias

Un total de 1.129 vehicles han aparcat durant les primeres 48 hores de funcionament del nou aparcament centre històric-Mercat Central de València, situat en la plaça de Bruixes i conegut com a pàrquing de Bruixes, que va entrar en funcionament aquest dijous, 13 de desembre.Des de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València destaquen així que el pàrquing «arranca amb èxit de visitants», amb fins i tot pics d’ocupació superiors al 75%, la qual cosa suposa que «centenars de persones hagen pogut fer les seues compres en el centre de manera més còmoda». L’aparcament dóna resposta a una «reivindicació de comerciants i veïnat de quasi una dècada».         

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU