16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Ferit en un incendi a l’Hospital d’Alzira

 

Aquesta vesprada de dilluns, es va declarar un incendi a la cinquena planta de l’Hospital de la Ribera, a la localitat d’Alzira. Fins al lloc dels fets van mobilitzar cinc dotacions del Consorci Provincial de Bombers de València, un oficial de guàrdia i un cap de parc de guàrdia, segons han informat a través del seu compte de Twitter.

 

Afortunadament, el foc es va aconseguir extingir ràpidament. L’incendi s’hauria originat en una de les habitacions de la quinta planta d’una de les dues torres de l’edifici. Van procedir a traslladar els pacients del centre hospitalari d’una torre a una altra. A conseqüència del sinistre, un home va acabar ferit per cremades

 

 

És el segon incendi que s’origina en un hospital en tan sols 48 hores. El passat diumenge, es va produir un incendi en l’Hospital Sant Joan d’Alacant, on un home va patir cremades en el 33% del cos.

Últimes notícies

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.

Els bombers han realitzat 12 intervencions pel vent a Alacant i es decreten tancaments preventius

El vent ha provocat 12 actuacions dels bombers des de les 7.50 hores i ha motivat tancaments de parcs, jardins i del Castell de Santa Bàrbara. Les autoritats mantenen l'alerta groga i demanen precaució en zones arbrades i costaneres.

Llevant i Elx, urgits per guanyar en el Ciutat

Llevant busca la seua primera victòria a casa i l'Elx el seu primer triomf fora en un dol marcat per la urgència i les baixes. El partit arranca a les 21.00.

Pérez Llorca ressalta l’abast mundial de The Ocean Race i la sexta eixida des d’Alacant en 2027

The Ocean Race eixirà per sexta vegada d'Alacant el 17 de gener de 2027 i enllaçarà amb Auckland en l'etapa més llarga de la seua història, de 13.800 milles nàutiques.