14.7 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

Ferit en un incendi a l’Hospital d’Alzira

 

Aquesta vesprada de dilluns, es va declarar un incendi a la cinquena planta de l’Hospital de la Ribera, a la localitat d’Alzira. Fins al lloc dels fets van mobilitzar cinc dotacions del Consorci Provincial de Bombers de València, un oficial de guàrdia i un cap de parc de guàrdia, segons han informat a través del seu compte de Twitter.

 

Afortunadament, el foc es va aconseguir extingir ràpidament. L’incendi s’hauria originat en una de les habitacions de la quinta planta d’una de les dues torres de l’edifici. Van procedir a traslladar els pacients del centre hospitalari d’una torre a una altra. A conseqüència del sinistre, un home va acabar ferit per cremades

 

 

És el segon incendi que s’origina en un hospital en tan sols 48 hores. El passat diumenge, es va produir un incendi en l’Hospital Sant Joan d’Alacant, on un home va patir cremades en el 33% del cos.

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.