Tres dotacions de bombers treballen en l’extinció d’un incendi en l’abocador de Fontcalent d’Alacant

 

ACTUALITZAT 21/10/2020 a les 20.00 hores. L’incendi ha sigut extingit després de cinc hores de treball. Ha afectat a uns 4.000 metres quadrats. Les causes són desconegudes i no ha havut cap ferit. Está previst continuar els treballs per a evitar que es puga reavivar algun focus esta nit de dimecres. 

 

Un operatiu amb tres dotacions de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), treballen en l’extinció d’un incendi que s’ha declarat cap a les 15.00 hores d’este dimecres en l’abocador situat en la partida de Fontcalent, segons ha informat la Regidoria de Seguretat.

 

Segons fonts del SPEIS, en les tasques d’extinció del foc, qualificat de «complicat», participen tres dotacions amb 13 bombers en total, que tenen l’incendi fitat.

 

Els bombers estan fent l’extinció de l’incendi, encara que la seua causa no s’ha precisat, des de diferents fronts amb línies d’aigua.

 

Últimes notícies

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.