Tres dotacions de bombers treballen en l’extinció d’un incendi en l’abocador de Fontcalent d’Alacant

 

ACTUALITZAT 21/10/2020 a les 20.00 hores. L’incendi ha sigut extingit després de cinc hores de treball. Ha afectat a uns 4.000 metres quadrats. Les causes són desconegudes i no ha havut cap ferit. Está previst continuar els treballs per a evitar que es puga reavivar algun focus esta nit de dimecres. 

 

Un operatiu amb tres dotacions de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), treballen en l’extinció d’un incendi que s’ha declarat cap a les 15.00 hores d’este dimecres en l’abocador situat en la partida de Fontcalent, segons ha informat la Regidoria de Seguretat.

 

Segons fonts del SPEIS, en les tasques d’extinció del foc, qualificat de «complicat», participen tres dotacions amb 13 bombers en total, que tenen l’incendi fitat.

 

Els bombers estan fent l’extinció de l’incendi, encara que la seua causa no s’ha precisat, des de diferents fronts amb línies d’aigua.

 

Últimes notícies

Comparació de penes: 24 anys per a Ábalos davant dels 22 de Maje reactiva la batalla política a València

La condemna de 24 anys de presó a José Luis Ábalos, superior a la de casos com Maje o Asunta, ha obert un intens debat polític en Les Corts, amb el PSPV qüestionant la proporcionalitat de les penes i PP i Vox reclamant eleccions generals urgents.

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.

Plans especials de seguretat i emergències per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost comptarà amb un Pla Especial de Seguretat i un altre de Protecció Civil per a ordenar la mobilitat, reforçar la seguretat i coordinar la resposta davant possibles emergències a tot l’Estat.

L’ATV facilita 29.314 declaracions de la renda a una setmana del tancament de campanya

El termini finalitza el 30 de juny i la cita prèvia es pot sol·licitar fins al dia 29