Els bombers extingixen un incendi d’un cotxe en una avinguda d’Alacant

 

La Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant ha informat que este dimecres els Bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han intervingut d’urgència en un incendi d’un cotxe originat en l’avinguda de Dénia amb Pare Espla.

 

Segons fonts del SPEIS l’emergència ha tingut lloc a les 9.00 hores, dos dotacions de bombers i tres patrulles de Policia Local s’han desplaçat immediatament per a tallar el trànsit i iniciar les tasques d’extinció del cotxe.

 

La Policia Local ha informat que el cotxe circulava en sentit avinguda de Dénia quan ha començat a eixir fum i els seus ocupants han baixat, prenent-se foc amb posterioritat, per causes que es desconeixen.

 

Els bombers han extingit l’incendi amb una línia d’aigua, i el cotxe ha quedat parcialment afectat per les flames en la part davantera del motor, amb posterioritat ha sigut retirat i netejada la calçada, i la Policia Local ha pogut restablir el trànsit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.