18.5 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Els bombers extingixen un incendi d’un cotxe en una avinguda d’Alacant

 

La Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant ha informat que este dimecres els Bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han intervingut d’urgència en un incendi d’un cotxe originat en l’avinguda de Dénia amb Pare Espla.

 

Segons fonts del SPEIS l’emergència ha tingut lloc a les 9.00 hores, dos dotacions de bombers i tres patrulles de Policia Local s’han desplaçat immediatament per a tallar el trànsit i iniciar les tasques d’extinció del cotxe.

 

La Policia Local ha informat que el cotxe circulava en sentit avinguda de Dénia quan ha començat a eixir fum i els seus ocupants han baixat, prenent-se foc amb posterioritat, per causes que es desconeixen.

 

Els bombers han extingit l’incendi amb una línia d’aigua, i el cotxe ha quedat parcialment afectat per les flames en la part davantera del motor, amb posterioritat ha sigut retirat i netejada la calçada, i la Policia Local ha pogut restablir el trànsit.

Últimes notícies

S’entrega a Catarroja el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc

El sospitós de causar la mort per arma de foc d'un home de 46 anys a Catarroja s'ha entregat a la Guàrdia Civil i ha sigut detingut. El SAMU només ha pogut certificar la defunció després d'un avís que alertava d'un home ensangonat en les escales d'un edifici.

Pérez Llorca assistix al centenari de la coronació de la patrona de Benidorm

Pérez Llorca ha assistit al centenari de la coronació de la Verge del Sufragi a Benidorm. La romeria i una missa de campanya han tancat el programa commemoratiu.

Un home de 46 anys mor per un tret en les escales d’un edifici de Catarroja

Un home de 46 anys ha mort este diumenge a Catarroja per una ferida d'arma de foc. El CICU i la Guàrdia Civil han rebut avisos i s'ha obert una investigació.

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.