8.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Els bombers extingixen un incendi d’un cotxe en una avinguda d’Alacant

 

La Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant ha informat que este dimecres els Bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han intervingut d’urgència en un incendi d’un cotxe originat en l’avinguda de Dénia amb Pare Espla.

 

Segons fonts del SPEIS l’emergència ha tingut lloc a les 9.00 hores, dos dotacions de bombers i tres patrulles de Policia Local s’han desplaçat immediatament per a tallar el trànsit i iniciar les tasques d’extinció del cotxe.

 

La Policia Local ha informat que el cotxe circulava en sentit avinguda de Dénia quan ha començat a eixir fum i els seus ocupants han baixat, prenent-se foc amb posterioritat, per causes que es desconeixen.

 

Els bombers han extingit l’incendi amb una línia d’aigua, i el cotxe ha quedat parcialment afectat per les flames en la part davantera del motor, amb posterioritat ha sigut retirat i netejada la calçada, i la Policia Local ha pogut restablir el trànsit.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.