Els bombers rescaten un home i el seu gos a una sèquia de Riola.

Bombers rescatant a un home i el seu gos

Els bombers del Consorci Provincial de Bombers de València han rescatat en el matí del diumenge a un home i el seu gos caiguts a una séquia de la localitat de Riola. S’hi han mobilitzat bombers de CulleraAlzira, i sergents de Gandia i Alzira

 

L’avís s’hi ha rebut a les 11.12 h i sembla que l’home s’havia llançat a l’aigua per rescatar el seu gos, que havia caigut. Tots dos han sigut succionats pel buit d’una comporta de regulació d’aigua de la sèquia, que creava un sifó. Han quedant atrapats darrere de la comporta, a una zona interior amb poca altura per a respirar. 

 

Immediatament, s’hi ha demanat a l’ajuntament que tancara el pas d’aigua per baixar el nivell i assegurar el bon estat de la persona i el seu gos. 

 

Bombers rescatant a un home i el seu gos

 

Per a realitzar el rescat, un bomber ha accedit a la zona equipat per a rescat aquàtic. Una vegada el nivell de l’aigua ja s’havia reduït, s’ha extret a l’home i al gos travessant un túnel de la séquia d’uns 20 metres, i assegurant en tot moment el procés mitjançant corda guia. 

 

Ja a l’exterior, l’home es trobava en bon estat, mentre que el gos presentava una ferida a la pota que ha sigut atesa en un primer moment pels bombers. 

 

Gos rescatat amb una bomber

Últimes notícies

Trenta mitjans aeris es bolquen en l’incendi de la Vall d’Uixó després de cremar 6.500 hectàrees

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha calcinat 6.500 hectàrees des de dissabte i este dilluns compta amb 30 mitjans aeris, en un dia d’alt risc d’incendis a tota la Comunitat Valenciana.

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.