Els bombers rescaten un home i el seu gos a una sèquia de Riola.

Bombers rescatant a un home i el seu gos

Els bombers del Consorci Provincial de Bombers de València han rescatat en el matí del diumenge a un home i el seu gos caiguts a una séquia de la localitat de Riola. S’hi han mobilitzat bombers de CulleraAlzira, i sergents de Gandia i Alzira

 

L’avís s’hi ha rebut a les 11.12 h i sembla que l’home s’havia llançat a l’aigua per rescatar el seu gos, que havia caigut. Tots dos han sigut succionats pel buit d’una comporta de regulació d’aigua de la sèquia, que creava un sifó. Han quedant atrapats darrere de la comporta, a una zona interior amb poca altura per a respirar. 

 

Immediatament, s’hi ha demanat a l’ajuntament que tancara el pas d’aigua per baixar el nivell i assegurar el bon estat de la persona i el seu gos. 

 

Bombers rescatant a un home i el seu gos

 

Per a realitzar el rescat, un bomber ha accedit a la zona equipat per a rescat aquàtic. Una vegada el nivell de l’aigua ja s’havia reduït, s’ha extret a l’home i al gos travessant un túnel de la séquia d’uns 20 metres, i assegurant en tot moment el procés mitjançant corda guia. 

 

Ja a l’exterior, l’home es trobava en bon estat, mentre que el gos presentava una ferida a la pota que ha sigut atesa en un primer moment pels bombers. 

 

Gos rescatat amb una bomber

Últimes notícies

Intervals de núvols i algun ruixat aïllat en l’últim dimecres d’agost

L’últim dimecres d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, possibilitat de pluja feble i temperatures amb pocs canvis. Dijous s’espera un ambient més estable, amb cels poc nuvolosos i descens de les màximes en l’interior nord de València.

Buñol es prepara per a una Tomatina amb 150 tones de tomates i 22.000 participants

Buñol acollirà hui una nova edició de la Tomatina, amb 150 tones de tomates i 22.000 participants en una hora de batalla festiva. La festa reforça l’accessibilitat i comptarà amb més trens de Cercanies per a facilitar l’arribada de visitants.

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un matrimoni irlandés en un jacuzzi a Cullera

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per la mort d’un matrimoni irlandés de 50 i 45 anys a Cullera, localitzat sense vida en el jacuzzi de la vivenda pels seus fills menors.

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.