Els bombers rescaten un home i el seu gos a una sèquia de Riola.

Bombers rescatant a un home i el seu gos

Els bombers del Consorci Provincial de Bombers de València han rescatat en el matí del diumenge a un home i el seu gos caiguts a una séquia de la localitat de Riola. S’hi han mobilitzat bombers de CulleraAlzira, i sergents de Gandia i Alzira

 

L’avís s’hi ha rebut a les 11.12 h i sembla que l’home s’havia llançat a l’aigua per rescatar el seu gos, que havia caigut. Tots dos han sigut succionats pel buit d’una comporta de regulació d’aigua de la sèquia, que creava un sifó. Han quedant atrapats darrere de la comporta, a una zona interior amb poca altura per a respirar. 

 

Immediatament, s’hi ha demanat a l’ajuntament que tancara el pas d’aigua per baixar el nivell i assegurar el bon estat de la persona i el seu gos. 

 

Bombers rescatant a un home i el seu gos

 

Per a realitzar el rescat, un bomber ha accedit a la zona equipat per a rescat aquàtic. Una vegada el nivell de l’aigua ja s’havia reduït, s’ha extret a l’home i al gos travessant un túnel de la séquia d’uns 20 metres, i assegurant en tot moment el procés mitjançant corda guia. 

 

Ja a l’exterior, l’home es trobava en bon estat, mentre que el gos presentava una ferida a la pota que ha sigut atesa en un primer moment pels bombers. 

 

Gos rescatat amb una bomber

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.