Este matí de diumenge, cap a les 09.30 hores, s’ha produït un incendi en el sèptim pis d’una vivenda del carrer Venezuela de la ciutat de València, en el que un home ha hagut de ser rescatat en el balcó de la seua casa després de quedar atrapat en el seu domicili a causa d’un incendi.
Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, l’home de 45 anys ha acabat ferit per inhalació de fum en l’incendi de la seua casa. A demés, un gos i un gat han mort a causa de les flames.
Fins al lloc s’han desplaçat amb urgència cinc dotacions de bombers procedents del Parc Central. Quan els equips d’extinció han accedit a la finca s’han trobat amb què l’home no podia escapar del foc i estava refugiat al balcó.
Davant el risc que corria, els bombers han elevat una escala i han salvat al resident en dificultats. Després de prestar-li els primers auxilis, una ambulància ha traslladat a la víctima fins a l’Hospital Doctor Peset de València amb símptomes d’intoxicació després d’inhalar fum. A hores d’ara es desconeix l’estat de salut actual del pacient.