Els bombers rescaten a un home atrapat al balcó després de cremar-se la seua casa en València

 

Este matí de diumenge, cap a les 09.30 hores, s’ha produït un incendi en el sèptim pis d’una vivenda del carrer Venezuela de la ciutat de València, en el que un home ha hagut de ser rescatat en el balcó de la seua casa després de quedar atrapat en el seu domicili a causa d’un incendi.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, l’home de 45 anys ha acabat ferit per inhalació de fum en l’incendi de la seua casa. A demés, un gos i un gat han mort a causa de les flames.

 

Fins al lloc s’han desplaçat amb urgència cinc dotacions de bombers procedents del Parc Central. Quan els equips d’extinció han accedit a la finca s’han trobat amb què l’home no podia escapar del foc i estava refugiat al balcó.

 

Davant el risc que corria, els bombers han elevat una escala i han salvat al resident en dificultats. Després de prestar-li els primers auxilis, una ambulància ha traslladat a la víctima fins a l’Hospital Doctor Peset de València amb símptomes d’intoxicació després d’inhalar fum. A hores d’ara es desconeix l’estat de salut actual del pacient

Últimes notícies

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.