16.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Els bombers rescaten a un home atrapat al balcó després de cremar-se la seua casa en València

 

Este matí de diumenge, cap a les 09.30 hores, s’ha produït un incendi en el sèptim pis d’una vivenda del carrer Venezuela de la ciutat de València, en el que un home ha hagut de ser rescatat en el balcó de la seua casa després de quedar atrapat en el seu domicili a causa d’un incendi.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, l’home de 45 anys ha acabat ferit per inhalació de fum en l’incendi de la seua casa. A demés, un gos i un gat han mort a causa de les flames.

 

Fins al lloc s’han desplaçat amb urgència cinc dotacions de bombers procedents del Parc Central. Quan els equips d’extinció han accedit a la finca s’han trobat amb què l’home no podia escapar del foc i estava refugiat al balcó.

 

Davant el risc que corria, els bombers han elevat una escala i han salvat al resident en dificultats. Després de prestar-li els primers auxilis, una ambulància ha traslladat a la víctima fins a l’Hospital Doctor Peset de València amb símptomes d’intoxicació després d’inhalar fum. A hores d’ara es desconeix l’estat de salut actual del pacient

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Estudi de la UPV proposa com controlar filtracions en excavacions profundes

Investigadors del IIAMA-UPV presenten solucions per a atallar filtracions imprevistes en excavacions profundes i advoquen per plans de monitoratge continu per a previndre fallades.

Quatre trens d’Euromed i Intercity afectats pel tancament ferroviari per vent

El tancament entre Catalunya i la Comunitat Valenciana, vigent d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes, afecta a tres Euromed i un Intercity. Renfe permet canvis o anul·lacions sense cost.

Es tanca hui el trànsit de trens entre Catalunya i la Comunitat Valenciana pel vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat hui entre les 11.00 i les 16.00 per ratxes molt fortes de vent avisades per AEMET. L'afectació podrà variar segons evolucione el temporal, segons Adif.

Més de 1.900 metges van demanar ajuda per trastorns mentals i addiccions en 2023-2024

El Paime va atendre 1.933 metges entre 2023 i 2024: el 85% per trastorn mental i el 15,1% per addiccions. Les consultes per drogues es van duplicar i es marca màxim des de 2011

Ha sigut rescatat un jove de 20 anys que quasi s’ofega després de caure embriac al port d’Alacant

Un jove de 20 anys ha sigut rescatat amb símptomes d'hipotèrmia i esgotament després de caure de matinada al port d'Alacant en estat d'embriaguesa. Va ser traslladat a l'Hospital General Doctor Balmis i continua recuperant-se.

La Generalitat nomena un xofer per al expresident Carlos Mazón

El Diari Oficial publica el nomenament d'un conductor per al expresident, a proposta de Mazón i a l'empara de l'Estatut. PSPV i Compromís qüestionen el plus de quilometratge.

El vent suspén el trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana: quatre trens afectats

El tancament entre 11.00 i 16.00 per ratxes molt fortes afecta a tres Euromed i un Intercity en el corredor entre Catalunya i la Comunitat Valenciana. Renfe permet canvis i anul·lacions sense cost.

Detinguts 19 jóvens, 18 menors, per robatoris amb violència i lesions a València

La Policia Nacional ha detingut a 19 jóvens, 18 d'ells menors, per deu robatoris amb violència i dos delictes de lesions en el districte de Trànsits de València. Actuaven en grup amb una violència desmesurada i van arribar a usar armes blanques; la investigació continua oberta.