20.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Els bombers rescaten a un obrer ferit que treballava en la planta 15 d’un edifici de València

 

Este dissabte, els bombers de l’Ajuntament de València han rescatat a un obrer que ha patit una caiguda mentres es trobava treballant en la planta 15 d’un edifici en construcció en el barri de Malilla.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, l’incident ha provocat una fractura en la cama a la víctima i per això ha hagut de ser evacuat a l’Hospital de La Fe en una ambulància del SAMU. 

 

De la mateixa manera, el rescat ha sigut complicat, ja que l’operari es trobava a una altura d’uns 50 o 60 metres en una zona de difícil accés. De fet, el vehicle d’altura del que disposen els bombers no arribava a esta planta tan elevada.

 

Com a conseqüència, els bombers han hagut d’usar la grua de la pròpia empresa constructora, adaptant a este vehicle una llitera i doble seguretat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca defén el potencial de l’aeroport de Castelló per a guanyar usuaris i obrir rutes

Pérez Llorca ha defés que l'aeroport de Castelló pot créixer en usuaris i rutes després d'un 2025 de rècord amb més de 318.000 passatgers i un gener amb un 14% més. Enguany s'han previst 16 rutes, amb noves connexions a Manchester i Bolonya des de juny, i un impuls a la incubadora aeroespacial.

Igualtat confirma el crim masclista de Benicàssim: Ana María, sèptima víctima de 2026

Igualtat ha confirmat la naturalesa masclista de l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys a Benicàssim. El cas eleva a 7 les víctimes mortals en 2026.

Qingtian reunix per l’Any Nou xinés als fills de la seua diàspora a Espanya

El comtat xinés de Qingtian es convertix per la Festa de la Primavera en punt de retrobament per a jóvens criats a Espanya, entre rituals, família i distància.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera reunió de la Comissió Mixta de la dana en Riba-roja

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana en la Comunitat celebrarà el dimecres la seua primera reunió a Riba-roja de Túria, copresidida per Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres. La trobada fixarà l'orde del dia i coordinarà competències entre administracions.

Els ERTO van afectar 762 empreses i 16.670 treballadors en la Comunitat Valenciana en 2025

Els ERTO es van reduir en 2025: 4.506 procediments i 124.921 treballadors a Espanya. En la Comunitat Valenciana va haver-hi 762 empreses amb ERTO i 16.670 empleats afectats.

PLD Space firma la primera missió espacial privada espanyola amb Sateliot per a 2027

PLD Space i Sateliot han tancat un contracte per a llançar en 2027 dos satèl·lits 5G D2D amb el coet Miura 5 des de la Guaiana Francesa. Suposa la primera missió espacial privada cent per cent espanyola.

Intervenen 608 quilos de marihuana en una empresa de La Safor que exportava a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc persones i ha intervingut 608 quilos de marihuana en una empresa de cànem a La Safor. El negoci exportava a Europa i presentava indicis d'explotació laboral i manipulació prohibida.

Els ERTO van caure un 37,6% en 2025 i van afectar 16.670 treballadors en la Comunitat Valenciana

Els ERTO van caure un 37,6% en 2025 fins a 4.506 procediments i van afectar 124.921 treballadors. En la Comunitat Valenciana va haver-hi 16.670 afectats i 762 empreses amb expedients.