Els bombers rescaten a un obrer ferit que treballava en la planta 15 d’un edifici de València

 

Este dissabte, els bombers de l’Ajuntament de València han rescatat a un obrer que ha patit una caiguda mentres es trobava treballant en la planta 15 d’un edifici en construcció en el barri de Malilla.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, l’incident ha provocat una fractura en la cama a la víctima i per això ha hagut de ser evacuat a l’Hospital de La Fe en una ambulància del SAMU. 

 

De la mateixa manera, el rescat ha sigut complicat, ja que l’operari es trobava a una altura d’uns 50 o 60 metres en una zona de difícil accés. De fet, el vehicle d’altura del que disposen els bombers no arribava a esta planta tan elevada.

 

Com a conseqüència, els bombers han hagut d’usar la grua de la pròpia empresa constructora, adaptant a este vehicle una llitera i doble seguretat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.