27.6 C
València
Dissabte, 19 juliol, 2025

Els bombers treballen en l’extinció d’un incendi declarat en un avió en l’aeroport de Castelló

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Bombers de la Diputació de Castelló treballen en l’extinció d’un incendi que s’ha declarat este dilluns dins d’un avió que s’estava desballestant en les instal·lacions de l’aeroport de Castelló, segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers a través del seu compte de Twitter.

 

El Consorci Provincial de Bombers col·labora com a reforç en els treballs d’extinció, per al que ha mobilitzat quatre dotacions dels parcs Plana Alta, Baix Maestat i Plana Baixa i dos unitats de comandament. Segons han explicat fonts d’Aerocas, s’ha procedit a retirar els avions que estaven al voltant de l’aeronau incendiada.

 

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat el Pla d’Emergència Aeronàutic situació 0, segons ha informat el 112, que ha assenyalat que, a demés dels bombers, s’ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

Últimes notícies

Incendi a Ibi afecta al Parc Natural de la Font Roja i mobilitza a la UME per al seu control

Un incendi forestal a Ibi ha afectat unes 250 hectàrees del Parc Natural de la Font Roja. L'UME i nombrosos mitjans treballen per a controlar el foc, mentres les autoritats investiguen el seu origen en una comunitat religiosa.

Alerta màxima per risc extrem d’incendis forestals a la Comunitat Valenciana este cap de setmana

La Generalitat Valenciana manté l'alerta per risc extrem d'incendis forestals a causa de temperatures pròximes a 40 graus i ratxes de vent de ponent de fins a 50 km/h durant el cap de setmana.

L’incendi forestal a Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza nombrosos mitjans d’emergència

L'incendi forestal declarat a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, activant una gran resposta amb mitjans aeris, terrestres i la sol·licitud de la Unitat Militar d'Emergències a causa de les condicions extremes de calor i vent.

Concentració a València contra la violència racista i la por de la comunitat marroquina a eixir al carrer

Una multitud es va concentrar a València per a condemnar la violència racista deslligada en Torre Pacheco, destacant la por que sent la comunitat marroquina per a eixir al carrer davant les agressions.

Els favorits consoliden el seu lideratge en la primera jornada de la regata TabarcaVela a Alacant

La TabarcaVela Diputació d'Alacant 2025 arranca amb triomf dels campions de l'any passat en les seues categories. Peix d'Abril i Ebury Sailing Team dominen la classificació després de primera jornada.

Jalance aconseguix els 40° en una jornada amb temperatures màximes a la baixa en el litoral sud de València

Jalance es registra com el municipi més calorós de València amb 40 graus en una jornada en la qual les temperatures màximes disminuïxen en el litoral sud de la província.

Detingut a Bulgària un dels condemnats per l’agressió sexual grupal en Vall d’Albaida

La Policia Nacional en col·laboració amb equips internacionals ha detingut a Bulgària a un dels dos condemnats per la violació grupal d'una menor en Vall d'Albaida en 2020, escapolit després de ser sentenciat a 12 anys de presó.

L’incendi forestal d’Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza a múltiples mitjans per al seu control

Un incendi a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, mobilitzant a deu mitjans aeris i al voltant de cent efectius terrestres per a la seua extinció, mentres s'espera l'arribada de la UME per riscos climatològics.