14.6 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Els bombers treballen en l’extinció d’un incendi declarat en un avió en l’aeroport de Castelló

 

Bombers de la Diputació de Castelló treballen en l’extinció d’un incendi que s’ha declarat este dilluns dins d’un avió que s’estava desballestant en les instal·lacions de l’aeroport de Castelló, segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers a través del seu compte de Twitter.

 

El Consorci Provincial de Bombers col·labora com a reforç en els treballs d’extinció, per al que ha mobilitzat quatre dotacions dels parcs Plana Alta, Baix Maestat i Plana Baixa i dos unitats de comandament. Segons han explicat fonts d’Aerocas, s’ha procedit a retirar els avions que estaven al voltant de l’aeronau incendiada.

 

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat el Pla d’Emergència Aeronàutic situació 0, segons ha informat el 112, que ha assenyalat que, a demés dels bombers, s’ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

Últimes notícies

El València, amb defensa i porteria en quadre davant l’Espanyol

El València rep a l'Espanyol amb només un central sa i un lateral per banda, i amb un únic portera del primer equip. Lesions, sancions i l'expulsió de Rivero condicionen la convocatòria.

El València Basket, virtual cap de sèrie en la Copa del Rei

L'equip té en la pràctica assegurat ser cap de sèrie en el sorteig de febrer en el Roig Arena. Només ho perdria amb una derrota en Gran Canària i una bolcada inflada del average.

El dofí mular trobat a Nules registra la major supervivència amb amputacions severes

Un estudi de la Universitat de València documenta el cas de major duració d'un cetaci en llibertat amb amputacions greus: un dofí mular trobat a Nules. Va sobreviure més de dos anys sense aleta cabal i amb una pectoral danyada; va adaptar el seu nade i la seua alimentació, però va morir després d'una nova interacció pesquera.

Assumixen 5 anys i mig de presó per segrestar un home i demanar 350.000 euros de rescat

Els cinc processaments han admés el segrest i han pactat amb la Fiscalia penes de 5 anys i 6 mesos cada un. L'Audiència va dictar sentència 'in voce' i va fixar 37.000 euros d'indemnització.

Congrés i Senat suspenen les comissions de la DANA per la tragèdia ferroviària

Les comissions sobre la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 s'han suspés després de l'accident ferroviari de Adamuz. Congrés i Senat han paralitzat tres dies la seua activitat i ajornen compareixences clau.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El València s'enfrontarà a l'Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa del Rei, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. El sorteig també va aparellar Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per alt risc de fugida

El Suprem ha confirmat la presó provisional de José Luis Ábalos i Koldo García en apreciar un alt risc de fugida i la proximitat del juí. Les peticions de pena i el creixement dels indicis pesen en la decisió.

Basset afirma que l’És-Alert per la DANA del 29-O es va retardar després de moltes voltes

L'excap dels bombers de València ha declarat que el text de l'avís es va debatre en excés i va arribar tard. Critica la falta de dades i un comandament poc clar.