Els bombers treballen en l’extinció d’un incendi declarat en un avió en l’aeroport de Castelló

 

Bombers de la Diputació de Castelló treballen en l’extinció d’un incendi que s’ha declarat este dilluns dins d’un avió que s’estava desballestant en les instal·lacions de l’aeroport de Castelló, segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers a través del seu compte de Twitter.

 

El Consorci Provincial de Bombers col·labora com a reforç en els treballs d’extinció, per al que ha mobilitzat quatre dotacions dels parcs Plana Alta, Baix Maestat i Plana Baixa i dos unitats de comandament. Segons han explicat fonts d’Aerocas, s’ha procedit a retirar els avions que estaven al voltant de l’aeronau incendiada.

 

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat el Pla d’Emergència Aeronàutic situació 0, segons ha informat el 112, que ha assenyalat que, a demés dels bombers, s’ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

Últimes notícies

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.