Els bombers excaven un túnel per a rescatar a una gosseta atrapada durant hores en un cau en Real

 

Final feliç per a una gosseta atrapada en un cau d’una zona rural de Real, en la comarca de la Ribera Alta (València), a on els bombers han fet un complex operatiu de rescat que s’ha iniciat cap a les 09.30 d’este dimecres i ha continuat fins a les 18.30 de la vesprada.

 

En l’operació de rescat, de pràcticament 9 hores de durada, han intervingut els bombers del parc de Silla, alguns comandaments de distints parcs del Consorci i la Unitat de Rescat en Emergències i Catàstrofes UREC del Consorci, especialitzada en situacions de recerca i rescat en llocs de difícil accessibilitat com ara les runes.

 

Pareix que la gosseta havia entrat en un xicotet cau a primeres hores del matí, resultant atrapada en ser un espai prou estret. Per poder rescatar-la, els efectius del Consorci han hagut d’excavar una galeria d’uns 8 metres aproximadament de llarg, i suficientment ampla per a poder introduir-se diferents bombers dins.

 

A demés, s’han ajudat d’una càmera especialitzada en esta classe de busca, que ha permés oferir als bombers una imatge de la gosseta en el punt exacte a on es trobava. Després d’alguns intents i tot un dia de treball, els bombers han conseguit rescatar-la i tornar-la sana als seus propietaris.

 

Últimes notícies

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.
FILMOTECA D'ESTIU