Els bombers excaven un túnel per a rescatar a una gosseta atrapada durant hores en un cau en Real

 

Final feliç per a una gosseta atrapada en un cau d’una zona rural de Real, en la comarca de la Ribera Alta (València), a on els bombers han fet un complex operatiu de rescat que s’ha iniciat cap a les 09.30 d’este dimecres i ha continuat fins a les 18.30 de la vesprada.

 

En l’operació de rescat, de pràcticament 9 hores de durada, han intervingut els bombers del parc de Silla, alguns comandaments de distints parcs del Consorci i la Unitat de Rescat en Emergències i Catàstrofes UREC del Consorci, especialitzada en situacions de recerca i rescat en llocs de difícil accessibilitat com ara les runes.

 

Pareix que la gosseta havia entrat en un xicotet cau a primeres hores del matí, resultant atrapada en ser un espai prou estret. Per poder rescatar-la, els efectius del Consorci han hagut d’excavar una galeria d’uns 8 metres aproximadament de llarg, i suficientment ampla per a poder introduir-se diferents bombers dins.

 

A demés, s’han ajudat d’una càmera especialitzada en esta classe de busca, que ha permés oferir als bombers una imatge de la gosseta en el punt exacte a on es trobava. Després d’alguns intents i tot un dia de treball, els bombers han conseguit rescatar-la i tornar-la sana als seus propietaris.

 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.