Els bombers excaven un túnel per a rescatar a una gosseta atrapada durant hores en un cau en Real

 

Final feliç per a una gosseta atrapada en un cau d’una zona rural de Real, en la comarca de la Ribera Alta (València), a on els bombers han fet un complex operatiu de rescat que s’ha iniciat cap a les 09.30 d’este dimecres i ha continuat fins a les 18.30 de la vesprada.

 

En l’operació de rescat, de pràcticament 9 hores de durada, han intervingut els bombers del parc de Silla, alguns comandaments de distints parcs del Consorci i la Unitat de Rescat en Emergències i Catàstrofes UREC del Consorci, especialitzada en situacions de recerca i rescat en llocs de difícil accessibilitat com ara les runes.

 

Pareix que la gosseta havia entrat en un xicotet cau a primeres hores del matí, resultant atrapada en ser un espai prou estret. Per poder rescatar-la, els efectius del Consorci han hagut d’excavar una galeria d’uns 8 metres aproximadament de llarg, i suficientment ampla per a poder introduir-se diferents bombers dins.

 

A demés, s’han ajudat d’una càmera especialitzada en esta classe de busca, que ha permés oferir als bombers una imatge de la gosseta en el punt exacte a on es trobava. Després d’alguns intents i tot un dia de treball, els bombers han conseguit rescatar-la i tornar-la sana als seus propietaris.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.