La BonoLoto repartix més de dos milions d’euros a la Comunitat

La fortuna ha sigut generosa este passat dijous en el sorteig de la Bonoloto, i és que més de 2 milions d'euros han caigut a la Comunitat. El sorteig de la Bonoloto d'este passat dijous, 6 de setembre ha atorgat un únic encertant de primera categoria, amb sis encerts, i ha sigut agraciat amb l'astronòmica quantitat de 2.267.202 euros. Aquest premi ha anat a parar a la ciutat d'Alacant, amb un bitllet validat en el despatx situat en el carrer Calderón de la Barca, 26. La combinació afortunada ha sigut la composta pels números 07, 10, 17, 30, 36 ii 46; complementari 39 i reintegrament 4. Una altra quantitat considerable, encara que menor, ha caigut a Aldaia, a l'Horta Oest: 93.894 euros per a l'afortunat, amb un bitllet de segona categoria, consistent en 5 encerts més complementari. El bitllet ha sigut validat en la localitat valenciana en l'administració de Loteries de Bonaire, La Gran Ilusión, que ha repartit el seu quart gran premi des del mes de març.

Per altra banda la Primitiva ha deixat un encertant de Primera Categoria (6 encerts) amb la quantitat d'1.566.659,44 euros. Aquest bitllet validat en l'Administració de Loteries número 8 d'Elx, al Baix Vinalopó també és del sorteig d'este passat dijous, 6 de setembre. En aquest mateix sorteig hi han hagut altres cinc encertants de segona categoria, un dels quals ha validat el seu bitllet en el despatx receptor número 2 d'Orihuela, al Baix Segura, amb un premi més xicotet però generós de 46.999,78 euros El territori valencià està de sort últimament, ja que recentment, el passat 4 de setembre, altre premi va caure a la Comunitat, en aquest cas a la Pobla Llarga, amb el segon premi de l'Euromillones; una quantitat que ascendix als 814.822,11 euros. Aquest bitllet va ser validat en el Despatx Receptor número 79.835 de la Pobla Llarga, a la Ribera Alta, situat en el carrer Major, 21.

 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.

Les Corts allarguen fins a finals de juliol per deixar tancada la llei d’Acompanyament de 2026

Les Corts han decidit allargar el període de sessions fins al 31 de juliol per aprovar la llei d’Acompanyament als pressupostos de la Generalitat de 2026 abans de les vacacions d’estiu.

Comparació de penes: 24 anys per a Ábalos davant dels 22 de Maje reactiva la batalla política a València

La condemna de 24 anys de presó a José Luis Ábalos, superior a la de casos com Maje o Asunta, ha obert un intens debat polític en Les Corts, amb el PSPV qüestionant la proporcionalitat de les penes i PP i Vox reclamant eleccions generals urgents.

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.