La BonoLoto repartix més de dos milions d’euros a la Comunitat

La fortuna ha sigut generosa este passat dijous en el sorteig de la Bonoloto, i és que més de 2 milions d'euros han caigut a la Comunitat. El sorteig de la Bonoloto d'este passat dijous, 6 de setembre ha atorgat un únic encertant de primera categoria, amb sis encerts, i ha sigut agraciat amb l'astronòmica quantitat de 2.267.202 euros. Aquest premi ha anat a parar a la ciutat d'Alacant, amb un bitllet validat en el despatx situat en el carrer Calderón de la Barca, 26. La combinació afortunada ha sigut la composta pels números 07, 10, 17, 30, 36 ii 46; complementari 39 i reintegrament 4. Una altra quantitat considerable, encara que menor, ha caigut a Aldaia, a l'Horta Oest: 93.894 euros per a l'afortunat, amb un bitllet de segona categoria, consistent en 5 encerts més complementari. El bitllet ha sigut validat en la localitat valenciana en l'administració de Loteries de Bonaire, La Gran Ilusión, que ha repartit el seu quart gran premi des del mes de març.

Per altra banda la Primitiva ha deixat un encertant de Primera Categoria (6 encerts) amb la quantitat d'1.566.659,44 euros. Aquest bitllet validat en l'Administració de Loteries número 8 d'Elx, al Baix Vinalopó també és del sorteig d'este passat dijous, 6 de setembre. En aquest mateix sorteig hi han hagut altres cinc encertants de segona categoria, un dels quals ha validat el seu bitllet en el despatx receptor número 2 d'Orihuela, al Baix Segura, amb un premi més xicotet però generós de 46.999,78 euros El territori valencià està de sort últimament, ja que recentment, el passat 4 de setembre, altre premi va caure a la Comunitat, en aquest cas a la Pobla Llarga, amb el segon premi de l'Euromillones; una quantitat que ascendix als 814.822,11 euros. Aquest bitllet va ser validat en el Despatx Receptor número 79.835 de la Pobla Llarga, a la Ribera Alta, situat en el carrer Major, 21.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca es reunirà dilluns amb el ministre d’Hisenda al Palau de la Generalitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es reunirà dilluns al Palau amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España, per tractar assumptes urgents i rellevants per a la Comunitat Valenciana.

Així canviarà el nou reglament de bous al carrer que entrarà en vigor en 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza els requisits tècnics i sanitaris i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Així serà el nou reglament de bous al carrer que canviarà les festes a partir de 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza les exigències tècniques i sanitàries i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Aules climatitzades i col·legis reformats abans de final d’any a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat dos nous plans, EduClima i RECOLE, per a climatitzar totes les aules i reformar col·legis i instituts públics abans que acabe l’any, amb una inversió inicial de 180 milions d’euros dins d’un paquet global de 3.338 milions en quatre anys.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea, de 20 anys, té fins dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les previsions l’ubiquen al final de la primera ronda.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base de València Basket Sergio de Larrea té fins este dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les últimes prediccions el col·loquen al final de la primera ronda.

Les víctimes de la DANA reclamen al Constitucional que anul·le l’aforament de Carlos Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha presentat una demanda d'empara al Tribunal Constitucional per a intentar anul·lar l'aforament de Carlos Mazón, que consideren fraudulent, i garantir els drets constitucionals de les víctimes.

Agustinos busca el miracle a Nava per somiar amb l’ascens a l’Asobal

La Fundació Agustinos de Alicante necessita remuntar nou gols este dissabte a la pista del Viveros Herol Nava per aconseguir un històric ascens a la Lliga Asobal, un repte que cap equip de Plata ha assolit fins ara.