La BonoLoto repartix més de dos milions d’euros a la Comunitat

La fortuna ha sigut generosa este passat dijous en el sorteig de la Bonoloto, i és que més de 2 milions d'euros han caigut a la Comunitat. El sorteig de la Bonoloto d'este passat dijous, 6 de setembre ha atorgat un únic encertant de primera categoria, amb sis encerts, i ha sigut agraciat amb l'astronòmica quantitat de 2.267.202 euros. Aquest premi ha anat a parar a la ciutat d'Alacant, amb un bitllet validat en el despatx situat en el carrer Calderón de la Barca, 26. La combinació afortunada ha sigut la composta pels números 07, 10, 17, 30, 36 ii 46; complementari 39 i reintegrament 4. Una altra quantitat considerable, encara que menor, ha caigut a Aldaia, a l'Horta Oest: 93.894 euros per a l'afortunat, amb un bitllet de segona categoria, consistent en 5 encerts més complementari. El bitllet ha sigut validat en la localitat valenciana en l'administració de Loteries de Bonaire, La Gran Ilusión, que ha repartit el seu quart gran premi des del mes de març.

Per altra banda la Primitiva ha deixat un encertant de Primera Categoria (6 encerts) amb la quantitat d'1.566.659,44 euros. Aquest bitllet validat en l'Administració de Loteries número 8 d'Elx, al Baix Vinalopó també és del sorteig d'este passat dijous, 6 de setembre. En aquest mateix sorteig hi han hagut altres cinc encertants de segona categoria, un dels quals ha validat el seu bitllet en el despatx receptor número 2 d'Orihuela, al Baix Segura, amb un premi més xicotet però generós de 46.999,78 euros El territori valencià està de sort últimament, ja que recentment, el passat 4 de setembre, altre premi va caure a la Comunitat, en aquest cas a la Pobla Llarga, amb el segon premi de l'Euromillones; una quantitat que ascendix als 814.822,11 euros. Aquest bitllet va ser validat en el Despatx Receptor número 79.835 de la Pobla Llarga, a la Ribera Alta, situat en el carrer Major, 21.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres anys de presó per intentar introduir droga en la presó de Fontcalent durant una comunicació

L'Audiència d'Alacant va imposar tres anys de presó i una multa de 600 euros a una dona de 52 anys per intentar entrar cocaïna i haixix en Fontcalent durant una visita. La sentència és ferma.

Dos detinguts a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens espanyols a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra en Instagram. Un té 49 anys i antecedents; l'altre, de 30, no tenia detencions prèvies.

Puente veu inacceptable que Catalá es desmarque del tall de Rodalia en les mascletaes

Puente ha enlletgit a Catalá que es desmarque de la limitació de Rodalia a l'Estació del Nord durant les mascletaes. Sosté que la mesura va partir de l'Ajuntament i va estar avalada per informes de seguretat.

Espanya lidera la major batuda global contra el trànsit de residus: 127.149 tones confiscades i 337 detinguts

L'operació internacional 'Custos Viridis', liderada per la Guàrdia Civil i coordinada per Europol, ha confiscat 127.149 tones i ha deixat 337 detinguts. El dispositiu ha implicat 71 països i ha destapat un negoci d'alt benefici amb penes baixes i llacunes de control.

Elx construirà un tanc de tempestes de 7 milions de litres per a reduir inundacions

Elx construirà un tanc de tempestes de set milions de litres per a mitigar les inundacions del barranc de Sant Antón. L'obra, de 4 milions, es licitarà després de l'estiu i durarà entre 12 i 14 mesos.

Catalá demana respecte a Puente i Bernabé en plena polèmica per la Rodalia en Falles

Renfe ha decidit que els Rodalia no arriben a l'Estació del Nord entre les 13 i 15 h del 13 al 19 de març per les mascletaes, amb parada a Albal. La mesura ha deslligat encreuaments polítics: Catalá ha demanat respecte, la Generalitat ha criticat al Ministeri, el PSPV ha acusat l'alcaldessa i Compromís ha proposat control d'aforament.

La creació d’empreses va créixer un 20,1% al gener en la Comunitat Valenciana: 1.535 noves societats

La Comunitat Valenciana va registrar al gener 1.535 noves societats, un 20,1% més interanual i per damunt de la mitjana nacional. Espanya va sumar 11.623 altes, el millor gener des de 2008.

La Magdalena arranca amb ocupació hotelera del 98% i un 90% de reserves en hostaleria

El primer balanç municipal de la Magdalena confirma una arrancada amb hotels quasi complets els caps de setmana i alta demanda en restauració, amb normalitat i poques incidències. Neteja i seguretat, reforçades per a sostindre l'afluència i agilitzar la resposta.