La BonoLoto repartix més de dos milions d’euros a la Comunitat

La fortuna ha sigut generosa este passat dijous en el sorteig de la Bonoloto, i és que més de 2 milions d'euros han caigut a la Comunitat. El sorteig de la Bonoloto d'este passat dijous, 6 de setembre ha atorgat un únic encertant de primera categoria, amb sis encerts, i ha sigut agraciat amb l'astronòmica quantitat de 2.267.202 euros. Aquest premi ha anat a parar a la ciutat d'Alacant, amb un bitllet validat en el despatx situat en el carrer Calderón de la Barca, 26. La combinació afortunada ha sigut la composta pels números 07, 10, 17, 30, 36 ii 46; complementari 39 i reintegrament 4. Una altra quantitat considerable, encara que menor, ha caigut a Aldaia, a l'Horta Oest: 93.894 euros per a l'afortunat, amb un bitllet de segona categoria, consistent en 5 encerts més complementari. El bitllet ha sigut validat en la localitat valenciana en l'administració de Loteries de Bonaire, La Gran Ilusión, que ha repartit el seu quart gran premi des del mes de març.

Per altra banda la Primitiva ha deixat un encertant de Primera Categoria (6 encerts) amb la quantitat d'1.566.659,44 euros. Aquest bitllet validat en l'Administració de Loteries número 8 d'Elx, al Baix Vinalopó també és del sorteig d'este passat dijous, 6 de setembre. En aquest mateix sorteig hi han hagut altres cinc encertants de segona categoria, un dels quals ha validat el seu bitllet en el despatx receptor número 2 d'Orihuela, al Baix Segura, amb un premi més xicotet però generós de 46.999,78 euros El territori valencià està de sort últimament, ja que recentment, el passat 4 de setembre, altre premi va caure a la Comunitat, en aquest cas a la Pobla Llarga, amb el segon premi de l'Euromillones; una quantitat que ascendix als 814.822,11 euros. Aquest bitllet va ser validat en el Despatx Receptor número 79.835 de la Pobla Llarga, a la Ribera Alta, situat en el carrer Major, 21.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.