La BonoLoto repartix més de dos milions d’euros a la Comunitat

La fortuna ha sigut generosa este passat dijous en el sorteig de la Bonoloto, i és que més de 2 milions d'euros han caigut a la Comunitat. El sorteig de la Bonoloto d'este passat dijous, 6 de setembre ha atorgat un únic encertant de primera categoria, amb sis encerts, i ha sigut agraciat amb l'astronòmica quantitat de 2.267.202 euros. Aquest premi ha anat a parar a la ciutat d'Alacant, amb un bitllet validat en el despatx situat en el carrer Calderón de la Barca, 26. La combinació afortunada ha sigut la composta pels números 07, 10, 17, 30, 36 ii 46; complementari 39 i reintegrament 4. Una altra quantitat considerable, encara que menor, ha caigut a Aldaia, a l'Horta Oest: 93.894 euros per a l'afortunat, amb un bitllet de segona categoria, consistent en 5 encerts més complementari. El bitllet ha sigut validat en la localitat valenciana en l'administració de Loteries de Bonaire, La Gran Ilusión, que ha repartit el seu quart gran premi des del mes de març.

Per altra banda la Primitiva ha deixat un encertant de Primera Categoria (6 encerts) amb la quantitat d'1.566.659,44 euros. Aquest bitllet validat en l'Administració de Loteries número 8 d'Elx, al Baix Vinalopó també és del sorteig d'este passat dijous, 6 de setembre. En aquest mateix sorteig hi han hagut altres cinc encertants de segona categoria, un dels quals ha validat el seu bitllet en el despatx receptor número 2 d'Orihuela, al Baix Segura, amb un premi més xicotet però generós de 46.999,78 euros El territori valencià està de sort últimament, ja que recentment, el passat 4 de setembre, altre premi va caure a la Comunitat, en aquest cas a la Pobla Llarga, amb el segon premi de l'Euromillones; una quantitat que ascendix als 814.822,11 euros. Aquest bitllet va ser validat en el Despatx Receptor número 79.835 de la Pobla Llarga, a la Ribera Alta, situat en el carrer Major, 21.

 

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.