6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Borrasca Ana: un pescador desaparegut després de caure al mar, a Mallorca

 

Salvament Marítim es troba en operacions de cerca d'una persona que va caure al mar després de ser arrossegada per una ona en Santa Ponça, Mallorca, com a conseqüència de la borrasca Ana, el diumenge 10 de desembre. L'avís d'emergència es va realitzar al voltant de les 15.00 hores, moment en què es va desplegar el dispositiu, el qual encara no ha aconseguit el seu objectiu.

Segons informa el propi organisme, es va disposar de l'helicòpter Helimer 204, amb base a Son Sant Joan, i de l'embarcació Salvamar Acruz, amb base en Port Portals, els quals van ser els encarregats de rastrejar la zona, sense resultats positius de moment, patint els efectes de les condicions meteorològiques i marítimes adverses.

El propi compte de Salvament Marítim de Twitter va informar que, per motius de les condicions de visibilitat, es van veure obligats de cedir en la investigació durant la nit d'ahir, mentre que «si les condicions meteorològiques ho permeten», està previst que este matí es reprenguen de nou les activitats de investigació.

Altres colaboracions

A més de Salvament Marítim, la cerca del pescador que va desaparèixer en l'illa balear també ha comptat amb la col·laboració dels serveis de terra de la Policia Local, els quals han oferit la seua ajuda per a ampliar el camp de cerca i visibilitat.

També s'ha unit a la investigació una embarcació privada, pertanyent a una escola de busseig, la qual ha col·laborat en els esforços per a trobar a l'home desaparegut.

Últimes notícies

Vaga mèdica el 14 i 15 de gener per a exigir estatut propi i millores

Els metges de la Comunitat Valenciana han sigut convocats a una vaga el 14 i 15 de gener per a exigir un estatut propi i millors condicions. La protesta s'emmarca en una mobilització coordinada en diverses comunitats i en Atenció Primària de tot el país.

Els reis visitaran a València una exposició de Las Provincias i el projecte de la UPV que salva fotos danyades per la dana

Els monarques coneixeran en el CCCC la mostra 'La transformació de València 1866-2026' i, en la UPV, el projecte 'Salvem els Fotos UPV / Recuperar les memòries', centrat en rescatar imatges danyades per la dana de 2024.

Cel poc nuvolós, temperatures sense canvis i vent fluix este dimarts en la Comunitat Valenciana

Jornada estable amb cels poc nuvolosos i vent fluix; les temperatures a penes variaran. S'avança un dimecres similar i es detalla l'estat de la mar.

El València arrasa 115-73 al Saragossa després de gestionar el cansament

El València va convertir el desgast en virtut i va agranar al Saragossa amb una tercera habitació demolidora. Montero i De Larrea van liderar un triomf ajornat que va arribar amb autoritat.

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.