Borrasca Ana: un pescador desaparegut després de caure al mar, a Mallorca

 

Salvament Marítim es troba en operacions de cerca d'una persona que va caure al mar després de ser arrossegada per una ona en Santa Ponça, Mallorca, com a conseqüència de la borrasca Ana, el diumenge 10 de desembre. L'avís d'emergència es va realitzar al voltant de les 15.00 hores, moment en què es va desplegar el dispositiu, el qual encara no ha aconseguit el seu objectiu.

Segons informa el propi organisme, es va disposar de l'helicòpter Helimer 204, amb base a Son Sant Joan, i de l'embarcació Salvamar Acruz, amb base en Port Portals, els quals van ser els encarregats de rastrejar la zona, sense resultats positius de moment, patint els efectes de les condicions meteorològiques i marítimes adverses.

El propi compte de Salvament Marítim de Twitter va informar que, per motius de les condicions de visibilitat, es van veure obligats de cedir en la investigació durant la nit d'ahir, mentre que «si les condicions meteorològiques ho permeten», està previst que este matí es reprenguen de nou les activitats de investigació.

Altres colaboracions

A més de Salvament Marítim, la cerca del pescador que va desaparèixer en l'illa balear també ha comptat amb la col·laboració dels serveis de terra de la Policia Local, els quals han oferit la seua ajuda per a ampliar el camp de cerca i visibilitat.

També s'ha unit a la investigació una embarcació privada, pertanyent a una escola de busseig, la qual ha col·laborat en els esforços per a trobar a l'home desaparegut.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.