9.1 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Borrasca Ana: un pescador desaparegut després de caure al mar, a Mallorca

 

Salvament Marítim es troba en operacions de cerca d'una persona que va caure al mar després de ser arrossegada per una ona en Santa Ponça, Mallorca, com a conseqüència de la borrasca Ana, el diumenge 10 de desembre. L'avís d'emergència es va realitzar al voltant de les 15.00 hores, moment en què es va desplegar el dispositiu, el qual encara no ha aconseguit el seu objectiu.

Segons informa el propi organisme, es va disposar de l'helicòpter Helimer 204, amb base a Son Sant Joan, i de l'embarcació Salvamar Acruz, amb base en Port Portals, els quals van ser els encarregats de rastrejar la zona, sense resultats positius de moment, patint els efectes de les condicions meteorològiques i marítimes adverses.

El propi compte de Salvament Marítim de Twitter va informar que, per motius de les condicions de visibilitat, es van veure obligats de cedir en la investigació durant la nit d'ahir, mentre que «si les condicions meteorològiques ho permeten», està previst que este matí es reprenguen de nou les activitats de investigació.

Altres colaboracions

A més de Salvament Marítim, la cerca del pescador que va desaparèixer en l'illa balear també ha comptat amb la col·laboració dels serveis de terra de la Policia Local, els quals han oferit la seua ajuda per a ampliar el camp de cerca i visibilitat.

També s'ha unit a la investigació una embarcació privada, pertanyent a una escola de busseig, la qual ha col·laborat en els esforços per a trobar a l'home desaparegut.

Últimes notícies

El Vila-real aprova els seus comptes i un pressupost rècord de 215 milions d’euros

El club va aprovar els comptes de l'últim curs amb un saldo positiu pròxim als 14 milions i va presentar un pressupost rècord de 215.234.000 euros per a 2025-26.

El València Basket-Casademont Zaragoza ajornat es jugarà el 30 de desembre a les 16h

El dol de la jornada 11 de la Lliga Femenina Endesa entre València Basket i Casademont Zaragoza, ajornat per l'alerta meteorològica, es disputarà el 30 de desembre a les 16h en el Roig Arena. Les entrades servixen per a la nova data, amb reembossament disponible i nova venda des del dimarts.

Pradilla: la clau serà imposar el nostre ritme davant Olympiacos

L'ala-pivot de València Basket, Jaime Pradilla, va assenyalar abans del dol a Grècia que imposar el ritme propi i controlar el rebot serà determinant davant Olympiacos.

L’exsecretari de Presidència de Mazón mostra el seu llistat de crides del dia de la DANA

Cayetano García Ramírez ha exhibit la seua factura telefònica en la comissió del Congrés amb trucades i missatges del dia de la riuada. Diversos grups han qüestionat la gestió i els avisos.

Igualtat eleva a 47 les víctimes de violència masclista en 2025 després de confirmar dos assassinats

Igualtat ha confirmat els assassinats d'una dona a Catarroja i una altra a Riudecanyes, amb el que les víctimes mortals en 2025 ascendixen a 47 i a 1.342 des de 2003.

El Eldense apunta a la sorpresa davant una Reial Societat en crisi

El Eldense rep a la Reial Societat en setzens amb el debut de Jon Ansotegi. El conjunt alacantí confia en la seua fortalesa a casa per a donar la sorpresa.

Sarabia veu a Eibar una oportunitat per a millorar i passar l’eliminatòria de Copa

El tècnic de l'Elx prioritza la Copa, confia a traslladar la seua solidesa com a local a un dol a partit únic a Eibar i perfila un pla amb pressió alta i solidesa arrere.

Corberán veu a un Sporting complet i anticipa un dol intens i exigent

El tècnic del València va destacar la solidesa del Sporting i va preveure un dol d'alta exigència en els setzens de la Copa. Avaluarà l'estat físic per a definir l'onze.