Borrasca Ana: un pescador desaparegut després de caure al mar, a Mallorca

 

Salvament Marítim es troba en operacions de cerca d'una persona que va caure al mar després de ser arrossegada per una ona en Santa Ponça, Mallorca, com a conseqüència de la borrasca Ana, el diumenge 10 de desembre. L'avís d'emergència es va realitzar al voltant de les 15.00 hores, moment en què es va desplegar el dispositiu, el qual encara no ha aconseguit el seu objectiu.

Segons informa el propi organisme, es va disposar de l'helicòpter Helimer 204, amb base a Son Sant Joan, i de l'embarcació Salvamar Acruz, amb base en Port Portals, els quals van ser els encarregats de rastrejar la zona, sense resultats positius de moment, patint els efectes de les condicions meteorològiques i marítimes adverses.

El propi compte de Salvament Marítim de Twitter va informar que, per motius de les condicions de visibilitat, es van veure obligats de cedir en la investigació durant la nit d'ahir, mentre que «si les condicions meteorològiques ho permeten», està previst que este matí es reprenguen de nou les activitats de investigació.

Altres colaboracions

A més de Salvament Marítim, la cerca del pescador que va desaparèixer en l'illa balear també ha comptat amb la col·laboració dels serveis de terra de la Policia Local, els quals han oferit la seua ajuda per a ampliar el camp de cerca i visibilitat.

També s'ha unit a la investigació una embarcació privada, pertanyent a una escola de busseig, la qual ha col·laborat en els esforços per a trobar a l'home desaparegut.

Últimes notícies

Baldoví dona per fet que serà candidat de Compromís a la Generalitat

Joan Baldoví dona per fet que serà el candidat de Compromís a la presidència de la Generalitat com a síndic del grup a Les Corts, i preveu una ratificació interna prompte. El dirigent critica Juanfran Pérez Llorca i rebutja unes primàries obertes amb Podem perquè defensa que la realitat valenciana és distinta.

La Universitat de València inicia el curs amb 50.000 estudiants i quasi totes les places cobertes

La Universitat de València ha arrancat el curs 2026-2027 amb quasi totes les 9.019 places de nou ingrés cobertes i una previsió global de 50.000 estudiants, inclosa la mobilitat internacional.

El PSOE reclama al Suprem que agilite el recurs contra l’absolució de Camps

El PSOE ha demanat al Tribunal Suprem que done un impuls processal al recurs presentat contra la sentència que va absoldre Francisco Camps en l’últim serrell del cas Gürtel, després de més de díhuit mesos sense resolució sobre l’admissió.

El macrojudici per Grand Coral arranca amb acords de conformitat de diversos acusats

El judici per l’operació Grand Coral a Mèxic, que hauria causat un perjuí de 750 milions, ha arrancat amb acords de conformitat de diversos acusats, entre ells l’exconseller delegat de Banco de Valencia i els principals promotors del projecte.

CSIF reclama protocols contra el suïcidi en les policies locals valencianes

El sindicat CSIF ha traslladat als ajuntaments de la Comunitat Valenciana una proposta de protocol per a previndre conductes suïcides en les policies locals i protegir la salut mental dels agents.

Així lidera Alacant el lloguer per a estrangers junt amb Balears

Alacant i Balears concentren el 26 % de les cerques d’estrangers que volen llogar vivenda a Espanya, segons Idealista. València destaca tant a nivell provincial com com a capital entre els principals mercats internacionals.

Pérez Llorca defensa que ja havia pujat les hores de matemàtiques abans del Pisa

Juanfran Pérez Llorca assegura a Crevillent que el seu Consell ja havia incrementat les hores de matemàtiques i limitat l’ús de mòbils abans de conéixer els resultats de l’informe Pisa, i anuncia 3 milions per a acabar el teatre Chapí. El president defensa també un pla per a millorar les condicions del professorat i reforçar l’educació especial, la FP i la climatització dels centres.

Noves ajudes de fins a 20.000 euros per a negocis en municipis afectats per la dana

La Generalitat ha obert la segona convocatòria EMDANA, amb 3,26 milions en ajudes de fins a 20.000 euros per a autònoms i pimes que inicien negocis en municipis afectats per la dana.