Dissolen un botelló amb un centenar de jóvens, alguns d’ells menors, en un mirador de difícil accés en Alacant

 

Agents de Policia Nacional han dissolt durant esta nit de dissabte en Alacant un botelló organitzat en el mirador de la Serra de Sant Julián, de difícil accés, en el que participaven un centenar de jóvens, alguns d’ells menors, que consumien alcohol en el carrer i que estaven reunits escoltant música.

 

La Policia Nacional ha organitzat un operatiu per a intervindre en el lloc, de difícil accés i amagat en una muntanya pròxima al centre de la ciutat, que havia sigut prèviament localitzat a través del dron de la Comissaria Provincial d’Alacant, segons han informat fonts policials.

 

Els menors i jóvens han sigut acompanyats pels agents fins a la part baixa de la muntanya per a evitar que cap patira alguna caiguda, en haver de recórrer l’itinerari de tornada amb molta dificultat.

 

La Policia Nacional ha alçat propostes de sanció a tots els participants en el botelló per incomplir les mesures de prevenció sanitàries i ha precintat l’espai per a que no siga usat en més ocasions.

 

L’operatiu ha sigut coordinat per la Comissaria De Districte Nord i ha sigut dut a terme pel Grup Operatiu de Resposta (GOR) i el servici de mitjans aeris de la Comissaria Provincial d’Alacant.

Últimes notícies

Concentració de cinc dies de l’Elx a San Pedro del Pinatar durant l’aturada

L’Elx ha programat una estada de treball de cinc dies a San Pedro del Pinatar durant l’aturada de LALIGA, amb entrenaments dobles i dos amistosos de preparació.

Rego acusa el Consell de preferir Vox abans que acollir menors migrants

La ministra Sira Rego ha acusat el Govern valencià de prioritzar l’aliança amb Vox per damunt de la solidaritat amb Ceuta i l’acollida de menors migrants no acompanyats, i ha defensat que la Comunitat Valenciana té capacitat suficient.

El PSPV acusa la Diputació de desídia pel tancament del Teatre Principal de València

El PSPV responsabilitza el govern de Vicent Mompó del tancament del Teatre Principal de València i l’acusa de falta de planificació i d’inacció malgrat disposar d’un pla director des de 2021.

Braulio destaca l’ambició d’Aguirre per a agarrar el Valencia en una situació límit

El nou director esportiu del Valencia, Braulio Vázquez, ha explicat que Javier Aguirre ha acceptat entrenar l’equip sense por al context crític i amb molta ambició, i ha defensat que el projecte es jutjarà en el dia a dia.

Condemnat a 17 anys de presó un germà d’Anglés per segrestar i torturar un home a València

L’Audiència de València ha imposat 17 anys i 9 mesos de presó a Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, i a altres cinc acusats pel segrest i les brutals tortures a un home en 2021, a qui exigiren fins a 200.000 euros.

Benidorm rebrà 200 peces arqueològiques que abracen des de l’Edat del Bronze fins al segle IV

L’Ajuntament de Benidorm incorporarà al seu patrimoni una col·lecció de 200 peces arqueològiques, donades per Eva García Carpio, amb materials que van de l’Edat del Bronze a l’època romana.

Morant reclama que el Consell atenga les demandes del professorat valencià

La ministra Diana Morant ha instat el Consell a escoltar el professorat valencià i ha criticat la denominada policia patriòtica educativa durant l’acte d’obertura del curs universitari 2026-2027 a la Universitat Jaume I.

Més de 50 menors que van arribar a Ceuta ja viuen amb les seues famílies a la Península

Un total de 54 menors migrants no acompanyats que van entrar a Ceuta a finals de juliol ja s’han reagrupat amb les seues famílies a la Península, mentre que altres 300 expedients continuen en tràmit, segons ha explicat la ministra d’Infància i Joventut, Sira Rego, en una visita a Sagunt.