Dissolen un botelló amb un centenar de jóvens, alguns d’ells menors, en un mirador de difícil accés en Alacant

 

Agents de Policia Nacional han dissolt durant esta nit de dissabte en Alacant un botelló organitzat en el mirador de la Serra de Sant Julián, de difícil accés, en el que participaven un centenar de jóvens, alguns d’ells menors, que consumien alcohol en el carrer i que estaven reunits escoltant música.

 

La Policia Nacional ha organitzat un operatiu per a intervindre en el lloc, de difícil accés i amagat en una muntanya pròxima al centre de la ciutat, que havia sigut prèviament localitzat a través del dron de la Comissaria Provincial d’Alacant, segons han informat fonts policials.

 

Els menors i jóvens han sigut acompanyats pels agents fins a la part baixa de la muntanya per a evitar que cap patira alguna caiguda, en haver de recórrer l’itinerari de tornada amb molta dificultat.

 

La Policia Nacional ha alçat propostes de sanció a tots els participants en el botelló per incomplir les mesures de prevenció sanitàries i ha precintat l’espai per a que no siga usat en més ocasions.

 

L’operatiu ha sigut coordinat per la Comissaria De Districte Nord i ha sigut dut a terme pel Grup Operatiu de Resposta (GOR) i el servici de mitjans aeris de la Comissaria Provincial d’Alacant.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU