Dissolen un botelló amb un centenar de jóvens, alguns d’ells menors, en un mirador de difícil accés en Alacant

 

Agents de Policia Nacional han dissolt durant esta nit de dissabte en Alacant un botelló organitzat en el mirador de la Serra de Sant Julián, de difícil accés, en el que participaven un centenar de jóvens, alguns d’ells menors, que consumien alcohol en el carrer i que estaven reunits escoltant música.

 

La Policia Nacional ha organitzat un operatiu per a intervindre en el lloc, de difícil accés i amagat en una muntanya pròxima al centre de la ciutat, que havia sigut prèviament localitzat a través del dron de la Comissaria Provincial d’Alacant, segons han informat fonts policials.

 

Els menors i jóvens han sigut acompanyats pels agents fins a la part baixa de la muntanya per a evitar que cap patira alguna caiguda, en haver de recórrer l’itinerari de tornada amb molta dificultat.

 

La Policia Nacional ha alçat propostes de sanció a tots els participants en el botelló per incomplir les mesures de prevenció sanitàries i ha precintat l’espai per a que no siga usat en més ocasions.

 

L’operatiu ha sigut coordinat per la Comissaria De Districte Nord i ha sigut dut a terme pel Grup Operatiu de Resposta (GOR) i el servici de mitjans aeris de la Comissaria Provincial d’Alacant.

Últimes notícies

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.

El Consell reforça el gasto social en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026

Els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 augmenten el gasto en sanitat, educació, servicis socials, vivenda, ocupació, emergències i justícia, amb especial focus en jóvens i famílies.

Morant acusa a Pérez Llorca de blindar el seu pacte amb Vox a través dels pressupostos de la Generalitat

Diana Morant sosté que els comptes de la Generalitat servixen per a assegurar la continuïtat de Juanfran Pérez Llorca gràcies a Vox i critica el seu impacte en vivenda, sanitat i educació.

Gomar preveu la ràpida reconstrucció del camp de Paiporta i veu estancat el de Bugarra

El president de la FFCV confia que els tràmits per a reconstruir el camp de Paiporta després de la dana concloguen en breu, mentres alerta de la complexa situació del camp de Bugarra per la seua proximitat al riu i el cost del mur de contenció.

Gomar confia que la FIFA visite València a l’octubre per a definir les seus del Mundial 2030

Salvador Gomar preveu que la FIFA viatge a València a partir d'octubre per a avaluar el Nou Mestalla com a possible seu del Mundial 2030 i tancar també el mapa de subseus en la Comunitat Valenciana.

Aemet activa l’avís groc per pluges i tempestes amb graníssol a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa per a este diumenge l'avís groc a l'interior de Castelló per pluges intenses, tempestes amb possible graníssol i ratxes molt fortes de vent entre les 14.00 i les 21.00 hores.

Una nova IA millora la gestió d’anomenades al 112 en emergències mèdiques

Investigadors de la UPV i el Servici d'Emergències Sanitàries de la Comunitat Valenciana han creat una ferramenta d'intel·ligència artificial que optimitza la gestió i priorització de les anomenades metgesses al 112.