Dissolen un botelló amb un centenar de jóvens, alguns d’ells menors, en un mirador de difícil accés en Alacant

 

Agents de Policia Nacional han dissolt durant esta nit de dissabte en Alacant un botelló organitzat en el mirador de la Serra de Sant Julián, de difícil accés, en el que participaven un centenar de jóvens, alguns d’ells menors, que consumien alcohol en el carrer i que estaven reunits escoltant música.

 

La Policia Nacional ha organitzat un operatiu per a intervindre en el lloc, de difícil accés i amagat en una muntanya pròxima al centre de la ciutat, que havia sigut prèviament localitzat a través del dron de la Comissaria Provincial d’Alacant, segons han informat fonts policials.

 

Els menors i jóvens han sigut acompanyats pels agents fins a la part baixa de la muntanya per a evitar que cap patira alguna caiguda, en haver de recórrer l’itinerari de tornada amb molta dificultat.

 

La Policia Nacional ha alçat propostes de sanció a tots els participants en el botelló per incomplir les mesures de prevenció sanitàries i ha precintat l’espai per a que no siga usat en més ocasions.

 

L’operatiu ha sigut coordinat per la Comissaria De Districte Nord i ha sigut dut a terme pel Grup Operatiu de Resposta (GOR) i el servici de mitjans aeris de la Comissaria Provincial d’Alacant.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU