Dissolen un botelló amb un centenar de jóvens, alguns d’ells menors, en un mirador de difícil accés en Alacant

 

Agents de Policia Nacional han dissolt durant esta nit de dissabte en Alacant un botelló organitzat en el mirador de la Serra de Sant Julián, de difícil accés, en el que participaven un centenar de jóvens, alguns d’ells menors, que consumien alcohol en el carrer i que estaven reunits escoltant música.

 

La Policia Nacional ha organitzat un operatiu per a intervindre en el lloc, de difícil accés i amagat en una muntanya pròxima al centre de la ciutat, que havia sigut prèviament localitzat a través del dron de la Comissaria Provincial d’Alacant, segons han informat fonts policials.

 

Els menors i jóvens han sigut acompanyats pels agents fins a la part baixa de la muntanya per a evitar que cap patira alguna caiguda, en haver de recórrer l’itinerari de tornada amb molta dificultat.

 

La Policia Nacional ha alçat propostes de sanció a tots els participants en el botelló per incomplir les mesures de prevenció sanitàries i ha precintat l’espai per a que no siga usat en més ocasions.

 

L’operatiu ha sigut coordinat per la Comissaria De Districte Nord i ha sigut dut a terme pel Grup Operatiu de Resposta (GOR) i el servici de mitjans aeris de la Comissaria Provincial d’Alacant.

Últimes notícies

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.

L’operadora del SAIH declara que ningú va telefonar per la pujada sobtada del Poyo a les 18.43 hores

Una operadora del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura davant el jutjat de Catarroja que ningú va telefonar per demanar aclariments sobre la crescuda sobtada del barranc del Poyo, de la qual havien avisat per correu electrònic a les 18.43 hores durant la dana.