Les botes de 8.000 euros que han revolucionat les xarxes ja tenen versió ‘low-cost’

 

Una publicación compartida de Kendall (@kendalljenner) el

 

Kendall Jenner ha revolucionat les xarxes socials després de les seues últimes aparicions públiques en les quals ha lluït pot ser que la peça més brillant del moment. Fa diversos dies, la germana model del clan Kardashian, la televisiva família més famosa dels Estats Units, va complir 22 anys i va decidir celebrar-ho amb tots els seus familiars i amics. No obstant això, el festeig no és el que ha transcendit en la peça i xarxes socials, sinó el seu atrevit estilisme, amb unes botes de 8.000 euros de Yves Saint Laurent com a protagonistes.

 

Kendall va triar vestir un diminut top blanc de tirants tallat just per baix dels seus pits —si alçava els braços se li podria haver vist el seu bust al nu— al costat d’uns amples pantalons texans i les brillants botes de luxe. Estes botes van formar part de l’última desfilada de la col·lecció tardor-hivern 2017/2018 de Yves Saint Laurent a París, i aleshores ja van cridar l’atenció d’expertes de moda, ‘it-girls’ i famoses.

 

I és que no solament Jenner les ha lluït per a celebrar el seu aniversari, sinó que es va enfundar les seues botes de 8.000 euros per a vore un partit de bàsquet de la NBA —possiblement vore jugar a la seua actual parella Blake Griffin, jugador de Los Angeles Clippers. En la pista, les increïbles botes van tornar a portar-se tots els flaixos. A més, la model no ha sigut l’única. La cantant de Barbados Rihanna també les ha lluït pels carrers amb uns vaquers, samarreta blanca i una caçadora de cuir.

 

 

Una publicación compartida de badgalriri (@badgalriri) el

En llista d’espera

Malgrat el seu altíssim preu, en moltes plataformes de compra ‘online’ i fins i tot en la mateixa pàgina web de la signatura de luxe hi ha una llarga llista d’espera per a poder comprar estes botes de cristalls —solament es poden trobar dos talles— posat que este exclusiu disseny està realitzat a mà, realitzades amb més de 3.000 cristalls, segons la revista ‘Instyle‘.

 

Les versions asequibles

De moment, les més famoses tendes de moda ‘low-cost’ i espanyoles no han llançat les seues versions d’estes botes, encara que sí que la signatura britànica Topshop està revolucionant el mercat amb el seu disseny de lluentons, emulant al luxós disseny de Yves Saint Laurent. No obstant això, la xifra a la qual es poden comprar és realment barata, ja que solament tenen un preu de 125 euros. Una mica més cares, però més similars a les botes de Kendall Jenner són les de la marca Steve Madden, que tenen un preu de 310 euros.

Botas altas de lentejuelas de Topshop, cuyo precio es de 125 euros

Botes altes amb un preu de 125 euros| topshop

 

La versión de Steve Madden, cuyo precio es de 310 euros

La versió de Steve Madden, el preu de la qual és de 310 euros| steve madden

 

Últimes notícies

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.

Fer Niño confia en un Elx competitiu i assegura que l’afició “gaudirà molt”

El davanter gadità Fer Niño ha sigut presentat amb l’Elx i admet que l’equip pot patir per la permanència, però confia plenament en la plantilla i en fer gaudir l’afició en la tornada a Primera Divisió.

El PSPV exigix que Pérez Llorca explique en Les Corts la gestió de l’incendi de Tírig

El PSPV ha registrat la petició perquè el president de la Generalitat, Juan Francisco Pérez Llorca, i el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, compareguen en Les Corts per a explicar la gestió de l’incendi de Tírig i la seguretat dels bombers forestals.

El València Basket ja coneix les dates clau contra el Madrid de Pedro Martínez en la Lliga Endesa

El València Basket rebrà el Real Madrid de Pedro Martínez i Jaime Pradilla el 4 de gener al Roig Arena i visitarà el conjunt blanc el 14 de març, en una Lliga Endesa en què els taronja defenen el títol i encaren un exigent calendari.

Advertència del Consell: prohibit entrar en zones d’incendis per vore l’eclipsi

El Consell ha recordat que està prohibit accedir a parcs naturals i zones forestals afectades per incendis per vore l’eclipsi, i ha detectat diversos intents d’entrada en estos espais durant el matí.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2,3 milions de passatgers al juliol

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández ha augmentat un 11,1 % els passatgers al juliol, fins a més de 2,3 milions, i frega ja els 12,5 milions en els set primers mesos de 2026.