Les botes de 8.000 euros que han revolucionat les xarxes ja tenen versió ‘low-cost’

 

Una publicación compartida de Kendall (@kendalljenner) el

 

Kendall Jenner ha revolucionat les xarxes socials després de les seues últimes aparicions públiques en les quals ha lluït pot ser que la peça més brillant del moment. Fa diversos dies, la germana model del clan Kardashian, la televisiva família més famosa dels Estats Units, va complir 22 anys i va decidir celebrar-ho amb tots els seus familiars i amics. No obstant això, el festeig no és el que ha transcendit en la peça i xarxes socials, sinó el seu atrevit estilisme, amb unes botes de 8.000 euros de Yves Saint Laurent com a protagonistes.

 

Kendall va triar vestir un diminut top blanc de tirants tallat just per baix dels seus pits —si alçava els braços se li podria haver vist el seu bust al nu— al costat d’uns amples pantalons texans i les brillants botes de luxe. Estes botes van formar part de l’última desfilada de la col·lecció tardor-hivern 2017/2018 de Yves Saint Laurent a París, i aleshores ja van cridar l’atenció d’expertes de moda, ‘it-girls’ i famoses.

 

I és que no solament Jenner les ha lluït per a celebrar el seu aniversari, sinó que es va enfundar les seues botes de 8.000 euros per a vore un partit de bàsquet de la NBA —possiblement vore jugar a la seua actual parella Blake Griffin, jugador de Los Angeles Clippers. En la pista, les increïbles botes van tornar a portar-se tots els flaixos. A més, la model no ha sigut l’única. La cantant de Barbados Rihanna també les ha lluït pels carrers amb uns vaquers, samarreta blanca i una caçadora de cuir.

 

 

Una publicación compartida de badgalriri (@badgalriri) el

En llista d’espera

Malgrat el seu altíssim preu, en moltes plataformes de compra ‘online’ i fins i tot en la mateixa pàgina web de la signatura de luxe hi ha una llarga llista d’espera per a poder comprar estes botes de cristalls —solament es poden trobar dos talles— posat que este exclusiu disseny està realitzat a mà, realitzades amb més de 3.000 cristalls, segons la revista ‘Instyle‘.

 

Les versions asequibles

De moment, les més famoses tendes de moda ‘low-cost’ i espanyoles no han llançat les seues versions d’estes botes, encara que sí que la signatura britànica Topshop està revolucionant el mercat amb el seu disseny de lluentons, emulant al luxós disseny de Yves Saint Laurent. No obstant això, la xifra a la qual es poden comprar és realment barata, ja que solament tenen un preu de 125 euros. Una mica més cares, però més similars a les botes de Kendall Jenner són les de la marca Steve Madden, que tenen un preu de 310 euros.

Botas altas de lentejuelas de Topshop, cuyo precio es de 125 euros

Botes altes amb un preu de 125 euros| topshop

 

La versión de Steve Madden, cuyo precio es de 310 euros

La versió de Steve Madden, el preu de la qual és de 310 euros| steve madden

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.