14.9 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Les botes de 8.000 euros que han revolucionat les xarxes ja tenen versió ‘low-cost’

 

Una publicación compartida de Kendall (@kendalljenner) el

 

Kendall Jenner ha revolucionat les xarxes socials després de les seues últimes aparicions públiques en les quals ha lluït pot ser que la peça més brillant del moment. Fa diversos dies, la germana model del clan Kardashian, la televisiva família més famosa dels Estats Units, va complir 22 anys i va decidir celebrar-ho amb tots els seus familiars i amics. No obstant això, el festeig no és el que ha transcendit en la peça i xarxes socials, sinó el seu atrevit estilisme, amb unes botes de 8.000 euros de Yves Saint Laurent com a protagonistes.

 

Kendall va triar vestir un diminut top blanc de tirants tallat just per baix dels seus pits —si alçava els braços se li podria haver vist el seu bust al nu— al costat d’uns amples pantalons texans i les brillants botes de luxe. Estes botes van formar part de l’última desfilada de la col·lecció tardor-hivern 2017/2018 de Yves Saint Laurent a París, i aleshores ja van cridar l’atenció d’expertes de moda, ‘it-girls’ i famoses.

 

I és que no solament Jenner les ha lluït per a celebrar el seu aniversari, sinó que es va enfundar les seues botes de 8.000 euros per a vore un partit de bàsquet de la NBA —possiblement vore jugar a la seua actual parella Blake Griffin, jugador de Los Angeles Clippers. En la pista, les increïbles botes van tornar a portar-se tots els flaixos. A més, la model no ha sigut l’única. La cantant de Barbados Rihanna també les ha lluït pels carrers amb uns vaquers, samarreta blanca i una caçadora de cuir.

 

 

Una publicación compartida de badgalriri (@badgalriri) el

En llista d’espera

Malgrat el seu altíssim preu, en moltes plataformes de compra ‘online’ i fins i tot en la mateixa pàgina web de la signatura de luxe hi ha una llarga llista d’espera per a poder comprar estes botes de cristalls —solament es poden trobar dos talles— posat que este exclusiu disseny està realitzat a mà, realitzades amb més de 3.000 cristalls, segons la revista ‘Instyle‘.

 

Les versions asequibles

De moment, les més famoses tendes de moda ‘low-cost’ i espanyoles no han llançat les seues versions d’estes botes, encara que sí que la signatura britànica Topshop està revolucionant el mercat amb el seu disseny de lluentons, emulant al luxós disseny de Yves Saint Laurent. No obstant això, la xifra a la qual es poden comprar és realment barata, ja que solament tenen un preu de 125 euros. Una mica més cares, però més similars a les botes de Kendall Jenner són les de la marca Steve Madden, que tenen un preu de 310 euros.

Botas altas de lentejuelas de Topshop, cuyo precio es de 125 euros

Botes altes amb un preu de 125 euros| topshop

 

La versión de Steve Madden, cuyo precio es de 310 euros

La versió de Steve Madden, el preu de la qual és de 310 euros| steve madden

 

Últimes notícies

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.