Les botes de 8.000 euros que han revolucionat les xarxes ja tenen versió ‘low-cost’

 

Una publicación compartida de Kendall (@kendalljenner) el

 

Kendall Jenner ha revolucionat les xarxes socials després de les seues últimes aparicions públiques en les quals ha lluït pot ser que la peça més brillant del moment. Fa diversos dies, la germana model del clan Kardashian, la televisiva família més famosa dels Estats Units, va complir 22 anys i va decidir celebrar-ho amb tots els seus familiars i amics. No obstant això, el festeig no és el que ha transcendit en la peça i xarxes socials, sinó el seu atrevit estilisme, amb unes botes de 8.000 euros de Yves Saint Laurent com a protagonistes.

 

Kendall va triar vestir un diminut top blanc de tirants tallat just per baix dels seus pits —si alçava els braços se li podria haver vist el seu bust al nu— al costat d’uns amples pantalons texans i les brillants botes de luxe. Estes botes van formar part de l’última desfilada de la col·lecció tardor-hivern 2017/2018 de Yves Saint Laurent a París, i aleshores ja van cridar l’atenció d’expertes de moda, ‘it-girls’ i famoses.

 

I és que no solament Jenner les ha lluït per a celebrar el seu aniversari, sinó que es va enfundar les seues botes de 8.000 euros per a vore un partit de bàsquet de la NBA —possiblement vore jugar a la seua actual parella Blake Griffin, jugador de Los Angeles Clippers. En la pista, les increïbles botes van tornar a portar-se tots els flaixos. A més, la model no ha sigut l’única. La cantant de Barbados Rihanna també les ha lluït pels carrers amb uns vaquers, samarreta blanca i una caçadora de cuir.

 

 

Una publicación compartida de badgalriri (@badgalriri) el

En llista d’espera

Malgrat el seu altíssim preu, en moltes plataformes de compra ‘online’ i fins i tot en la mateixa pàgina web de la signatura de luxe hi ha una llarga llista d’espera per a poder comprar estes botes de cristalls —solament es poden trobar dos talles— posat que este exclusiu disseny està realitzat a mà, realitzades amb més de 3.000 cristalls, segons la revista ‘Instyle‘.

 

Les versions asequibles

De moment, les més famoses tendes de moda ‘low-cost’ i espanyoles no han llançat les seues versions d’estes botes, encara que sí que la signatura britànica Topshop està revolucionant el mercat amb el seu disseny de lluentons, emulant al luxós disseny de Yves Saint Laurent. No obstant això, la xifra a la qual es poden comprar és realment barata, ja que solament tenen un preu de 125 euros. Una mica més cares, però més similars a les botes de Kendall Jenner són les de la marca Steve Madden, que tenen un preu de 310 euros.

Botas altas de lentejuelas de Topshop, cuyo precio es de 125 euros

Botes altes amb un preu de 125 euros| topshop

 

La versión de Steve Madden, cuyo precio es de 310 euros

La versió de Steve Madden, el preu de la qual és de 310 euros| steve madden

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Impulsen una Learning Factory del calçat a Elx per a formació i innovació

Generalitat, Ajuntament d'Elx, UMH, Inescop i les patronals del sector han firmat un protocol per a llançar la Learning Factory-Escola Municipal del Calçat. El projecte aspira a reforçar la competitivitat amb formació pràctica, tecnologia i col·laboració públic-privada.

La Comunitat Valenciana va importar 47 milions de l’Iran i va exportar 6,3 milions en 2025

La Comunitat Valenciana va importar de l'Iran 47 milions d'euros en 2025 i només va exportar 6,3 milions, amb un fort pes de safrà, pistatxos i polímers. Un informe de Cambra València advertix d'efectes econòmics del conflicte en la zona.

L’IVAM revisa la modernitat a través de tres generacions de la família Pinazo

L'IVAM acull fins al 7 de febrer de 2027 la mostra 'L'aura d'una saga moderna', amb 138 obres d'Ignacio, José i Marisa Pinazo. El recorregut enllaça del Naturalisme i el Modernisme a l'Art déco i recupera la figura de Marisa.

28 anys de presó per assassinar i robar al canonge de la Catedral de València

Un jurat popular ha avalat la condemna a 28 anys per a l'autor de la mort del canonge emèrit de 79 anys en el seu domicili. No es fixa indemnització civil i la resolució és recurrible.

Aznar participarà en Forinvest 2026 per a analitzar l’escenari geoestratègic

José María Aznar intervindrà en Forinvest 2026 l'11 de març en Fira València amb una ponència sobre el nou desorde mundial. La seua xarrada s'emmarca en el Business & Innovation Fòrum.

Espanya inicia la classificació al Mundial 2027 davant Islàndia a Castelló

La campiona del món debuta en el grup A3 davant la 16a del rànquing FIFA en Castalia a les 19 hores, amb una llista amb onze canvis i el retorn de Missa Rodríguez.

El Gremi d’Artistes Fallers demanarà paralitzar la plantà si la borrasca causa problemes

El Gremi d'Artistes Fallers va anunciar que demanarà detindre la plantà si la pluja o el vent de la nova borrasca compliquen els treballs. La prioritat serà la seguretat i se seguiran les recomanacions municipals.

Catalá afirma que l’AVL està lluny de la realitat en el seu informe sobre el topònim de València

L'alcaldessa ha qüestionat el criteri de l'AVL, que fixa València com a única forma correcta del nom de la ciutat, i ha confirmat que seguirà amb la doble denominació.