22.2 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Les botes de 8.000 euros que han revolucionat les xarxes ja tenen versió ‘low-cost’

 

Una publicación compartida de Kendall (@kendalljenner) el

 

Kendall Jenner ha revolucionat les xarxes socials després de les seues últimes aparicions públiques en les quals ha lluït pot ser que la peça més brillant del moment. Fa diversos dies, la germana model del clan Kardashian, la televisiva família més famosa dels Estats Units, va complir 22 anys i va decidir celebrar-ho amb tots els seus familiars i amics. No obstant això, el festeig no és el que ha transcendit en la peça i xarxes socials, sinó el seu atrevit estilisme, amb unes botes de 8.000 euros de Yves Saint Laurent com a protagonistes.

 

Kendall va triar vestir un diminut top blanc de tirants tallat just per baix dels seus pits —si alçava els braços se li podria haver vist el seu bust al nu— al costat d’uns amples pantalons texans i les brillants botes de luxe. Estes botes van formar part de l’última desfilada de la col·lecció tardor-hivern 2017/2018 de Yves Saint Laurent a París, i aleshores ja van cridar l’atenció d’expertes de moda, ‘it-girls’ i famoses.

 

I és que no solament Jenner les ha lluït per a celebrar el seu aniversari, sinó que es va enfundar les seues botes de 8.000 euros per a vore un partit de bàsquet de la NBA —possiblement vore jugar a la seua actual parella Blake Griffin, jugador de Los Angeles Clippers. En la pista, les increïbles botes van tornar a portar-se tots els flaixos. A més, la model no ha sigut l’única. La cantant de Barbados Rihanna també les ha lluït pels carrers amb uns vaquers, samarreta blanca i una caçadora de cuir.

 

 

Una publicación compartida de badgalriri (@badgalriri) el

En llista d’espera

Malgrat el seu altíssim preu, en moltes plataformes de compra ‘online’ i fins i tot en la mateixa pàgina web de la signatura de luxe hi ha una llarga llista d’espera per a poder comprar estes botes de cristalls —solament es poden trobar dos talles— posat que este exclusiu disseny està realitzat a mà, realitzades amb més de 3.000 cristalls, segons la revista ‘Instyle‘.

 

Les versions asequibles

De moment, les més famoses tendes de moda ‘low-cost’ i espanyoles no han llançat les seues versions d’estes botes, encara que sí que la signatura britànica Topshop està revolucionant el mercat amb el seu disseny de lluentons, emulant al luxós disseny de Yves Saint Laurent. No obstant això, la xifra a la qual es poden comprar és realment barata, ja que solament tenen un preu de 125 euros. Una mica més cares, però més similars a les botes de Kendall Jenner són les de la marca Steve Madden, que tenen un preu de 310 euros.

Botas altas de lentejuelas de Topshop, cuyo precio es de 125 euros

Botes altes amb un preu de 125 euros| topshop

 

La versión de Steve Madden, cuyo precio es de 310 euros

La versió de Steve Madden, el preu de la qual és de 310 euros| steve madden

 

Últimes notícies

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.

Augmenten les reserves d’aigua: el Xúquer aconseguix el 57,3% i el Segura puja al 39,4%

Les pluges han impulsat amb força les reserves del Xúquer i del Segura, que se situen en el 57,3% i el 39,4% de la seua capacitat. El conjunt dels embassaments puja al 77,3%.

Boluda (AVE) llança un ‘ja n’hi ha prou’ davant el clima de confrontació política

Vicente Boluda, president d'AVE, ha denunciat un clima 'insostenible i corrosiu' de confrontació política i ha reclamat pactes. Ha demanat alinear al públic i el privat per a atraure inversió i accelerar projectes.

Feijóo es declara raonablement satisfet amb el resultat a Aragó i alerta de polarització

El líder del PP valora que el seu partit ampliara la distància amb el PSOE i aconseguira el 34% a Aragó, però evita extrapolar el resultat a Espanya. Advertix, a més, sobre les causes i els responsables de la polarització.

El Govern ha aprovat un decret llei per a topar preus en emergències i evitar abusos

El Govern ha aprovat un decret llei que limita preus en emergències amb dos topalls i devolucions automàtiques. El Consell de Ministres activarà la seua aplicació.

RTVE i TelevisaUnivision confirmen plans més enllà de Benidorm Fest per a bastir ponts amb Amèrica

RTVE i TelevisaUnivision han confirmat que treballen en nous projectes conjunts per a acostar el festival al mercat americà. L'estratègia es recolza en premis amb Miami i Estocolm i en l'aliança amb Spotify.

Baldoví lliga Aragó a l’avanç de l’esquerra arrelada i obri la porta a aliances en la Comunitat

El síndic de Compromís ha vinculat el resultat a Aragó amb la força de les esquerres pegades al territori i ha obert a aliances si prioritzen problemes valencians.

Feijóo es mostra ‘raonablement satisfet’ amb el resultat a Aragó i advertix de la polarització

Feijóo ha valorat el 34% i la major distància amb el PSOE a Aragó i ha assenyalat que no sap si eixe patró és extrapolable. Ha alertat de la polarització.