Un brot originat en una despedida de solter en Altea obliga a confinar una localitat d’Albacete

 

Este dimecres, Castella-la Manxa ha decidit confinar una localitat d’Albacete, Villamalea, a causa de la detecció de dos brots de coronavirus el passat 14 d’agost en este municipi de només 4.000 habitants. A demés, es va saber que un dels brots està relacionat amb una despedida de solter celebrada en Altea, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant).

 

Segons informa ‘Las Provincias’, l’augment dels casos durant els últims dies fins a un total de 99 contagiats ha obligat al govern autonòmic a prendre esta mesura per a reduir el número de casos.

 

Es tracta d’un confinament que limita l’entrada i eixida de persones en el municipi, excepte per a desplaçaments urgents o necessitat laboral. A demés, continuen en peu les mesures sanitàries que va emetre la Delegació Provincial de Sanitat en Albacete este diumenge, molt paregudes a les imposades en el territori valencià, com el tancament dels bars del poble, la suspensió d’activitat religiosa de qualsevol tipus, la prohibició d’entrar i eixir de les residències d’ancians o la celebració de mercats ambulants.

 

De la mateixa manera, la Conselleria de Sanitat confirma que la major part dels contagiats són asimptomàtics i que només una persona està ingressada en l’Hospital General Universitari d’Albacete.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.