En busca i captura per maltractar a la seua exparella i escapar amb el seu fill de 5 anys en Massamagrell

 

Un home, que està en busca i captura després d’haver sigut condemnat a 5 anys de presó per maltractament contra la seua exparella, a qui va pegar foc en l’any 2004, ha escapat amb el seu fill, de cinc anys, i no se sap res del xiquet des de fa més d’un mes.

 

La mare ha denunciat al Jutjat de Violència contra la Dona de València que el xiquet està «en una greu situació de risc». La dona té por de què el fugitiu puga causar-li mal al xiquet, segons informa el ‘Levante’. A demés, l’home va amenaçar a la mare del fill dient-li que «vas a fer que faja un assassinat en primer grau».

 

La dona va posar la denúncia el passat 5 de gener i a dia de hui encara no hi ha cap mesura ni pla d’actuació respecte al menor. La mare està desesperada i, inclús, ha demanat l’ajuda de la població per a que si algú sap algo del seu fill, un xiquet de cinc anys, amb el monyo llarg i de color negre, ulleres i sense una dent en la part de dalt, es pose en contacte amb la policia.

 

El fugitiu té una ordre de detenció

El sospitós, identificat com a Antonio M.H de 41 anys, té una ordre de detenció i vivia en Massamagrell, en l’Horta (València). L’home està en busca i captura per violència contra la dona i, a demés, té cinc vistes pendents en diferents jutjats. 

 

A demés, la defensa de la mare ha demanat la detenció de la mare del fugitiu, ja que sospiten que ella està ajudant-lo en tot moment amb la seua fugida. La Policia Nacional de Sagunt va registrar la casa de la mare de l’agressor i van comprovar que el seu fill no s’amaga allí. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.