En busca i captura per maltractar a la seua exparella i escapar amb el seu fill de 5 anys en Massamagrell

 

Un home, que està en busca i captura després d’haver sigut condemnat a 5 anys de presó per maltractament contra la seua exparella, a qui va pegar foc en l’any 2004, ha escapat amb el seu fill, de cinc anys, i no se sap res del xiquet des de fa més d’un mes.

 

La mare ha denunciat al Jutjat de Violència contra la Dona de València que el xiquet està «en una greu situació de risc». La dona té por de què el fugitiu puga causar-li mal al xiquet, segons informa el ‘Levante’. A demés, l’home va amenaçar a la mare del fill dient-li que «vas a fer que faja un assassinat en primer grau».

 

La dona va posar la denúncia el passat 5 de gener i a dia de hui encara no hi ha cap mesura ni pla d’actuació respecte al menor. La mare està desesperada i, inclús, ha demanat l’ajuda de la població per a que si algú sap algo del seu fill, un xiquet de cinc anys, amb el monyo llarg i de color negre, ulleres i sense una dent en la part de dalt, es pose en contacte amb la policia.

 

El fugitiu té una ordre de detenció

El sospitós, identificat com a Antonio M.H de 41 anys, té una ordre de detenció i vivia en Massamagrell, en l’Horta (València). L’home està en busca i captura per violència contra la dona i, a demés, té cinc vistes pendents en diferents jutjats. 

 

A demés, la defensa de la mare ha demanat la detenció de la mare del fugitiu, ja que sospiten que ella està ajudant-lo en tot moment amb la seua fugida. La Policia Nacional de Sagunt va registrar la casa de la mare de l’agressor i van comprovar que el seu fill no s’amaga allí. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.

Pérez Llorca s’obri a negociar el finançament autonòmic si el sistema és just i equitatiu

El president Juanfran Pérez Llorca es mostra disposat a negociar un nou encaix del finançament autonòmic amb tots els presidents en la taula. Reclama autonomia fiscal i rebutja privilegis territorials; a més demana consensos europeus davant la guerra a l'Iran.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament amb una mascletà que esquiva la pluja

El president s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament amb una mascletà de Drac de Villena que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic ha parlat de 'miracle' i el tret ha acumulat més de 160 quilos de pólvora en cinc minuts i mig.

El port d’Alacant rep el seu major portacontenidors amb una operativa de sis setmanes

El HAIAN GAMMA, noliejat per Maersk, ha atracat a Alacant com el major portacontenidors registrat. L'operativa de transbord es prolonga sis setmanes i suma 18.000 TEUs.

Pérez Llorca s’obri a negociar el finançament autonòmic si el sistema és just i equitatiu

El president valencià es mostra disposat a una taula amb tots els líders autonòmics per a pactar un model just i equitatiu. Defén autonomia fiscal i rebutja privilegis, i demana a Sánchez consens europeu en política exterior.