En busca i captura per maltractar a la seua exparella i escapar amb el seu fill de 5 anys en Massamagrell

 

Un home, que està en busca i captura després d’haver sigut condemnat a 5 anys de presó per maltractament contra la seua exparella, a qui va pegar foc en l’any 2004, ha escapat amb el seu fill, de cinc anys, i no se sap res del xiquet des de fa més d’un mes.

 

La mare ha denunciat al Jutjat de Violència contra la Dona de València que el xiquet està «en una greu situació de risc». La dona té por de què el fugitiu puga causar-li mal al xiquet, segons informa el ‘Levante’. A demés, l’home va amenaçar a la mare del fill dient-li que «vas a fer que faja un assassinat en primer grau».

 

La dona va posar la denúncia el passat 5 de gener i a dia de hui encara no hi ha cap mesura ni pla d’actuació respecte al menor. La mare està desesperada i, inclús, ha demanat l’ajuda de la població per a que si algú sap algo del seu fill, un xiquet de cinc anys, amb el monyo llarg i de color negre, ulleres i sense una dent en la part de dalt, es pose en contacte amb la policia.

 

El fugitiu té una ordre de detenció

El sospitós, identificat com a Antonio M.H de 41 anys, té una ordre de detenció i vivia en Massamagrell, en l’Horta (València). L’home està en busca i captura per violència contra la dona i, a demés, té cinc vistes pendents en diferents jutjats. 

 

A demés, la defensa de la mare ha demanat la detenció de la mare del fugitiu, ja que sospiten que ella està ajudant-lo en tot moment amb la seua fugida. La Policia Nacional de Sagunt va registrar la casa de la mare de l’agressor i van comprovar que el seu fill no s’amaga allí. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.

Regres ordenat dels desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i avís per l’aigua a la Vilavella

La Generalitat coordina el retorn dels veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i adverteix que l’aigua de l’aixeta no és potable als municipis afectats, especialment a la Vilavella.

Les ajudes per emergències catastròfiques arriben a 211 zones de catorze comunitats

El Govern espanyol ha declarat zones afectades per emergències de protecció civil 211 episodis catastròfics en catorze comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana, majoritàriament per incendis forestals, i obri així la porta a un ampli paquet d’ajudes.

Els treballadors afectats pels incendis podran cobrar una ajuda fins a quatre mesos

El Govern central ha aprovat una nova prestació extraordinària del SEPE per a treballadors afectats pels incendis forestals, que cobrirà el 70 % de la base reguladora i es podrà percebre fins a quatre mesos.

Alacant tanca el pressupost de 2025 amb un superàvit de 65,5 milions

L'Ajuntament d'Alacant ha tancat l'exercici pressupostari de 2025 amb un superàvit de 65,5 milions i un remanent de tresoreria de 176,8 milions, segons l'informe de la Intervenció General. El govern local del PP destaca que es complixen les tres regles fiscals: estabilitat pressupostària, regla de gasto i límit de deute públic.

Els embassaments del Xúquer baixen al 59,7% i els del Segura al 55,8% després d’una setmana més seca

Els embassaments del Xúquer han perdut 31 hm³ i baixen al 59,7% de capacitat, mentres que els del Segura resten 7 hm³ i se situen en el 55,8%. La reserva hídrica espanyola global ha retrocedit fins al 71,3% esta setmana d’estiu.

La gira wagneriana de Bayreuth farà parada a València este setembre

La bisneta de Richard Wagner qualifica d’excepcional la gira de l’Orquestra del Festival de Bayreuth per Espanya, que passarà per Barcelona, Santander, Sevilla, Madrid i culminarà al Palau de la Música de València el 6 de setembre, amb Pablo Heras-Casado al front.
FILMOTECA D'ESTIU