En busca i captura per maltractar a la seua exparella i escapar amb el seu fill de 5 anys en Massamagrell

 

Un home, que està en busca i captura després d’haver sigut condemnat a 5 anys de presó per maltractament contra la seua exparella, a qui va pegar foc en l’any 2004, ha escapat amb el seu fill, de cinc anys, i no se sap res del xiquet des de fa més d’un mes.

 

La mare ha denunciat al Jutjat de Violència contra la Dona de València que el xiquet està «en una greu situació de risc». La dona té por de què el fugitiu puga causar-li mal al xiquet, segons informa el ‘Levante’. A demés, l’home va amenaçar a la mare del fill dient-li que «vas a fer que faja un assassinat en primer grau».

 

La dona va posar la denúncia el passat 5 de gener i a dia de hui encara no hi ha cap mesura ni pla d’actuació respecte al menor. La mare està desesperada i, inclús, ha demanat l’ajuda de la població per a que si algú sap algo del seu fill, un xiquet de cinc anys, amb el monyo llarg i de color negre, ulleres i sense una dent en la part de dalt, es pose en contacte amb la policia.

 

El fugitiu té una ordre de detenció

El sospitós, identificat com a Antonio M.H de 41 anys, té una ordre de detenció i vivia en Massamagrell, en l’Horta (València). L’home està en busca i captura per violència contra la dona i, a demés, té cinc vistes pendents en diferents jutjats. 

 

A demés, la defensa de la mare ha demanat la detenció de la mare del fugitiu, ja que sospiten que ella està ajudant-lo en tot moment amb la seua fugida. La Policia Nacional de Sagunt va registrar la casa de la mare de l’agressor i van comprovar que el seu fill no s’amaga allí. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.